|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Ian 2020, 20:45 | |
| https://www.national.ro/news/ministerul-transporturilor-pregateste-desfiintarea-cfr-676798.html/?fbclid=IwAR1VOeFcjP8RoIMb-TCN6I3plKq71JMlsWVWqodpdwuT7LTOvxa91BmUvt0 |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Ian 2020, 21:04 | |
| E bine! Tot asa! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Ian 2020, 23:00 | |
| Vaai sărăcuții de ei 'ie' puțini la număr și de la atâta muncă au transpirat și sub limbă. Și încă odată vedem valoarea oamenilor din minister. Așteptăm și de data asta scuzele lor de doi bani valoare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Ian 2020, 23:25 | |
| Trompeta pesedistă Naţional mănâncă ceva cu polonicul, dar dacă zic ce, ar trebui să mă auto-suspend pentru limbaj.
Penalităţi pentru nerealizare există cel puţin din 2016. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Ian 2020, 23:29 | |
| Lasă-i pe ăștia de la Național, despre linkul postat pe pagina precedentă ce ne poți spune ? Și ăia mănâncă ?
Pasajul Gara de Nord - Otopeni, în impas. Exproprierile din zonă au fost suspendate. https://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3842760 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Ian 2020, 23:56 | |
| Care link, mai exact?
Eu nu am văzut nicio hârtie de la MFP, iar faza ,,Implementarea acestui sistem a fost în sarcina exclusivă a ARF și, din informațiile Club Feroviar, doar patru din șase operatori privați de călători îl au implementat. Informațiile neoficiale sunt că primii doi operatori privați ca subvenții încasate, anume Regio Călători Brașov și Transferoviar Cluj nu l-ar avea dezvoltat. Actori din piața de transport feroviar se întreabă de ce instituția condusă de Gigi Gavrilă, nu a pus presiuni pe cei doi operatori care nu îl au să îl implementeze." nu ştiu de unde au scos-o, probabil cineva sifonează pe undeva, dar sifonează prost, adică n-aude, da' le potriveşte, în sensul că toţi OTF au sistemele lor proprii de ticketing care nu sunt conectate între ele, nici măcar cele bazate pe xSell. Şi nici nu ar avea cum, din simplul fapt că toţi sunt la concurenţă între ei, de aia interfaţa unică va fi la ARF, care anul trecut era cât pe ce să dea drumul la caietul de sarcini, doar că i s-au tăiat banii la rectificare. Acest sistem unic, când se va face, într-un viitor incert, pe lângă urmărirea exactă a indicatorului călător-km, va permite într-o fază ulterioară şi vânzarea de bilete cu legături la alţi OTF. Evident că nu există nicio conexiune nici între vreun sistem de la ARF (pentru că nu există unul) şi vreun sistem de vânzare de la vreun OTF, în schimb se transmit rapoarte de vânzare în format electronic care pot confirma indicatorul călător-km, precum şi biletele cu facilităţi, fără să existe vreun soft care să le pună cap la cap (xSell ştiu că scoate xlsx, BlueTicket am impresia că scoate xml), probabil ARF are deja un hard sau un dulap cu CD-uri plin cu astfel de rapoarte. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Ian 2020, 11:28 | |
| Treaba e ca suntem praf si tot mai praf e transportul feroviar de la an la an. La noi statul nu investeste nimic in infrastructura si nici in material rulant in vreme ce din Ungaria mai departe toate statele investesc in trasportul feroviar, noi circulam cu acelasi material rulant din 1940 la malaxor si cu vagoane din anii 70 aduse de prin Germania fara sa aibe o modernizare ampla, cu vagoane reconditionate cu scaunde de 2 bani si cu locomotive din anii 60-70 in fata carora unii se roaga mai ceva ca la Dumnezeu. De spalat vagoanele la exterior nu mai vorbim, geamurile alea nu vad detergent, dar in schimb avem personal tesa si taietori de frunze cat vezi cu ochii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Ian 2020, 11:58 | |
| Cu excepţia câtorva vagoane Y şi 19/21-80, toate vagoanele de la noi sunt fabricate sau modernizate în ultimii 23 de ani, cred că stăm cel mai bine din jumatea asta de Europă la capitolul ăsta; la unguri - că tot ai adus vorba de ei - la Regio rar ai climatizare, nu mai zic de prize, care sunt prezente doar pe ultimul lot de Flirt-uri. La fel la automotoare, tot ce circulă e fabricat sau modernizat după 2003, cu excepţia celor 2 Duewag-uri şi a câtorva LVT-uri care mai circulă.
Problema e la locomotive şi la planul de mers. Locomotivele sunt proaste, planul de mers e prost, iar orice tentativă de îmbunătăţire e imediat sabotată de sindicate, pe motive gen ,,face mecanicul pendule în loc să se ducă la dormitor undeva departe de Bucureşti". _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Ian 2020, 19:47 | |
| Cine sunt sindicaliștii, cum îi cheamă?
Ei nu știu că mecanici de locomotivă lucrează mai puțin decât șoferii de microbuze și autocare? Un mod de a pierde clienți și bani. Sau vor ceferisti să facă greve cum se întâmplă în Franța și alte țări unde circulă puține autocare, microbuze, iar trenurile sunt pe VAL? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Ian 2020, 20:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu excepţia câtorva vagoane Y şi 19/21-80, toate vagoanele de la noi sunt fabricate sau modernizate în ultimii 23 de ani, cred că stăm cel mai bine din jumatea asta de Europă la capitolul ăsta; la unguri - că tot ai adus vorba de ei - la Regio rar ai climatizare, nu mai zic de prize, care sunt prezente doar pe ultimul lot de Flirt-uri.
La fel la automotoare, tot ce circulă e fabricat sau modernizat după 2003, cu excepţia celor 2 Duewag-uri şi a câtorva LVT-uri care mai circulă. Si la noi ai AC in Personale. Aerul e conditionat de posibilitatea de a deschide ferestrele blocate cu holsuruburi. Frate, tu castigi ceva puncte daca se minuneaza lumea de ce-ti cloceste mintea? Chiar bagi carutele alea de malaxe 900 in randul materialului rulant modernizat?! Tu mai umbli prin tara cu trenul sau o arzi doar cu ministrii in vizite de lucru la clasa I pe Bucuresti - Constanta? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Ian 2020, 00:43 | |
| Nu am zis că s-a pus aer condiţionat pe Malaxa şi pe 20-54/55, ci doar că Malaxele nu te gazează şi nu ard 100l de motorină la 100 km şi 20-54/55 nu mai au banchetele alea din plastic slinos pe care le găseşti pe majoritatea trenurilor R şi uneori chiar IR (sau echivalent) prin ţări precum Ungaria, Bulgaria ori Slovacia.
Pe lângă Bucureşti vreo 90% din R-uri sunt cu etajate şi cu Desiro. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Ian 2020, 11:07 | |
| De fapt, pe langa Bucuresti cele mai multe Desiro-uri ajung la IR. Intrebarea omului de ce o ocolesti? In 2020 o sa mai urci in vreun tren? Nici gratis nu-ti (mai) plac? Asa ceva... Ce a ajuns transportul feroviar in tara asta! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Ian 2020, 15:55 | |
| Dacă am nevoie să merg cu trenul, merg cu trenul. Anul ăsta nu am avut nevoie încă. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Ian 2020, 18:16 | |
| Deci noi stam bine si ne comparam cu bulgarii. Interesanta gandire de 2 bani. Pai ce lux au ungurii la noile vagoane scoase acum recent, de asta nu vorbim nu, asa e sunt prosti, noi suntem destepti. Ce vagoane moderne si luxoase se gasesc in Budapesta si ce vedem prin cazatura de nord din Bucuresti? Nici nu suporta comparatie, fie ele vagoane MAV sau ca vin din diverse tari pentru ca Budapesta are legaturi internationale cum aproape toata Europa iar noi nu avem tren direct nu mai zic de trenuri nici cu vecinii, nu suntem in stare sa incheiem un nenorocit de acord si sa avem trenuri intre doua tari vecine, ce vezi in Budapesta e LUX!!!! Ce vezi in Bucuresti? niste dezastro moarte si vai de ele pline de tigani spre Titu sau Urziceni, 2-3 trenuri ale CFR ca alte vagoane nu apar prin Bucuresti, mai multe vagoane straine ale altor administratii apareau in Bucuresti pe vremea comunismului cand nu puteai iesii din tara dar Bucuresti era legat international de toata Europa, iar acum am ajuns pielea ...... hai sa o lasam draq de gargara si ridicatul in slavi ca nu are rost, suntem vai steaua noastra, ce am fost si ce am ajuns, PRAF!!!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Ian 2020, 19:15 | |
| Tu crezi că vagoanele alea frumoase merg pe toate trenurile? Îţi spun eu că personalul Szeged - Bekescsaba tot cu 2 suburbane e sau cu BZMot sau cu automotor MVM. Regio-urile de Monor sunt tot cu V43 şi suburbane. Şi ce nu e cu din astea e maxim cu Flirt, care e asemănător cu Desiro al nostru în interior. Ba chiar şi IC-urile au câteva vagoane moderne + o grupă de suburbane, Y-uri sau alte vechituri, pentru care nu se percepe supliment de IC. Aşa că ungurul de rând rar prinde un astfel de vagon dacă nu are drum cu trenurile internaţionale. A, că le trimit pe la noi ca să vadă secuii ce face V. Orban pentru ,,ţinutul secuiesc" e altă mâncare de peşte, dar văd că propaganda funcţionează. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |