|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Sept 2019, 19:49 | |
| Corect Adriane. Și stai să vezi lapte și miere acum cu Rovana Plumb comisar european la transporturi |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Sept 2019, 20:49 | |
| - Adrian78 a scris:
Oare Ionutz mai ai tmpii de mers la trenurile alea express cu 10xxx bagate de Szentes?
In 96 trenurile IC spre Iasi faceau 3 ore pana la Bacau fara oprire iar R52 facea 5h43 Chitila-Suceava Nord foarte greu de scos timpii aia de atunci Trenuri Expres (11.12.2016 - 16.08.2017) IR 10650 (5h40min) Suceava 05:20 Bacau 06:53-06:54 Focsani 08:14-08:15 Buzau 09:19-09:20 Ploiesti Sud 10:20-10:21 Bucuresti Nord 11:00 IR 10659 (5h46min) Bucuresti Nord 17:00 Ploiesti Sud 17:39-17:40 Buzau 18:41-18:42 Focsani 19:46-19:47 Bacau 21:04-21:11 Suceava 22:46 Compunerea: 3 vagoane |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Sept 2019, 14:33 | |
| Iar in realitate depaseau 6 ore, cel putin in ultimele luni de circulatie... De ex 10650 in luna iun 2017 a venit o singura data la timp, restul de zile 20 de minute intarziere medie... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Sept 2019, 11:41 | |
| https://clubferoviar.ro/degajare-de-fum-la-locomotiva/
loc DHC 540 defecta , detaseaza din tr . |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Sept 2019, 11:48 | |
| Joia, locomotiva pentru manevra in statia Caransebes este dusa la urma trenului.
http://www.tion.ro/locomotiva-cuprinsa-de-flacari-in-gara-in-judetul-timis/2318992
http://www.tion.ro/barbat-la-spital-dupa-ce-masina-pe-care-o-conducea-a-fost-lovita-de-tren-in-timis-2/2318521 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Sept 2019, 12:49 | |
| - dan tm a scris:
- Joia, locomotiva pentru manevra in statia Caransebes este dusa la urma trenului.
http://www.tion.ro/locomotiva-cuprinsa-de-flacari-in-gara-in-judetul-timis/2318992
http://www.tion.ro/barbat-la-spital-dupa-ce-masina-pe-care-o-conducea-a-fost-lovita-de-tren-in-timis-2/2318521 La Simeria parcă le alimentau la depou acuma de când au revizie nu mai știu dar ar putea băga cisterna acolo |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Sept 2019, 13:26 | |
| La Simeria acolo la revizie s-a facut SELC Simeria, parca asa scrie pe tabla.
Daca nu faceau, de unde trebuiau sa aduca locomotiva de manevra la Simeria, de la Arad? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Sept 2019, 17:38 | |
| - dan tm a scris:
- La Simeria acolo la revizie s-a facut SELC Simeria, parca asa scrie pe tabla.
Daca nu faceau, de unde trebuiau sa aduca locomotiva de manevra la Simeria, de la Arad? Da de la Arad dar acum sunt două și la.un moment dat le tot roteau intre ele |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Sept 2019, 18:40 | |
| Inseamna ca le duc la Arad uneori la urma unui tren. Vad ca acolo nu au mers schimbat, aici pe Caransebes si dimineata cind o duce si seara cind o aduce inapoi, in fiecare joi, trenurile cu LDH la urma au mers modificat. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Sept 2019, 22:34 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Adrian78 a scris:
Oare Ionutz mai ai tmpii de mers la trenurile alea express cu 10xxx bagate de Szentes?
In 96 trenurile IC spre Iasi faceau 3 ore pana la Bacau fara oprire iar R52 facea 5h43 Chitila-Suceava Nord foarte greu de scos timpii aia de atunci Trenuri Expres (11.12.2016 - 16.08.2017)
IR 10650 (5h40min)
Suceava 05:20 Bacau 06:53-06:54 Focsani 08:14-08:15 Buzau 09:19-09:20 Ploiesti Sud 10:20-10:21 Bucuresti Nord 11:00
IR 10659 (5h46min)
Bucuresti Nord 17:00 Ploiesti Sud 17:39-17:40 Buzau 18:41-18:42 Focsani 19:46-19:47 Bacau 21:04-21:11 Suceava 22:46
Compunerea: 3 vagoane 3 vagoane 10650, și 5 vagoane 10659 că lăsa grupă la Bacău pentru Piatra Neamț - tren 10859. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2019, 09:22 | |
| - Adrian78 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- In 1998, ICE 511 Bucuresti Nord - Suceava, era de 5h32min, si linia era de 120 km/h Valea Calugareasca - Suceava... acum se stie cat de „buna” este linia Ploiesti Sud - Adjud...
Da acuma e cu 80 sa nu mai vorbim de restrictii la greu Oare Ionutz mai ai tmpii de mers la trenurile alea express cu 10xxx bagate de Szentes?
In 96 trenurile IC spre Iasi faceau 3 ore pana la Bacau fara oprire iar R52 facea 5h43 Chitila-Suceava Nord foarte greu de scos timpii aia de atunci Primul IC care s-a introdus dupa 90, a fost IC ''Mihai Eminescu'' pe care l-ai mentionat tu si care facea 4,45 de la Iasi la Bucuresti Nord.Pleca din Iasi in jur de ora 6, inaintea acceleratului via Vaslui.Avea in compunere doar vagaone de clasa 1 si vagon restaurant si oprea doar la Bacau.Ulterior a mai fost introdus un IC cu plecare din Iasi in jur de ora 16, care avea in compunere si clasa a doua , numai ca odata cu introducerea acestuia , s-au inmultit opririle, respectiv Bacau, Focsani, Buzau si Ploiesti Sud, cum era imediat dupa 90 , expresul Stefan cel Mare sau Moldova ( nu mai retin exact numele) si care circula tot pe relatia Iasi-Bucuresti Nord.Tot pe vremea conducerii de atunci( singura capabila din istoria CFR) au fost introduse si alte trenuri, respectiv acceleratul Iasi-CRaiova/Sibiu, rapidul Iasi-Brasov, rapidul Iasi-Constanta, rapidul Iasi-Timisoara Nord. |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2019, 09:30 | |
| https://www.historia.ro/sectiune/timp-liber/articol/prima-conferinta-de-istorie-feroviara-din-romania |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2019, 12:23 | |
| - bobi a scris:
- Adrian78 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- In 1998, ICE 511 Bucuresti Nord - Suceava, era de 5h32min, si linia era de 120 km/h Valea Calugareasca - Suceava... acum se stie cat de „buna” este linia Ploiesti Sud - Adjud...
Da acuma e cu 80 sa nu mai vorbim de restrictii la greu Oare Ionutz mai ai tmpii de mers la trenurile alea express cu 10xxx bagate de Szentes?
In 96 trenurile IC spre Iasi faceau 3 ore pana la Bacau fara oprire iar R52 facea 5h43 Chitila-Suceava Nord foarte greu de scos timpii aia de atunci Primul IC care s-a introdus dupa 90, a fost IC ''Mihai Eminescu'' pe care l-ai mentionat tu si care facea 4,45 de la Iasi la Bucuresti Nord.Pleca din Iasi in jur de ora 6, inaintea acceleratului via Vaslui.Avea in compunere doar vagaone de clasa 1 si vagon restaurant si oprea doar la Bacau.Ulterior a mai fost introdus un IC cu plecare din Iasi in jur de ora 16, care avea in compunere si clasa a doua , numai ca odata cu introducerea acestuia , s-au inmultit opririle, respectiv Bacau, Focsani, Buzau si Ploiesti Sud, cum era imediat dupa 90 , expresul Stefan cel Mare sau Moldova ( nu mai retin exact numele) si care circula tot pe relatia Iasi-Bucuresti Nord.Tot pe vremea conducerii de atunci( singura capabila din istoria CFR) au fost introduse si alte trenuri, respectiv acceleratul Iasi-CRaiova/Sibiu, rapidul Iasi-Brasov, rapidul Iasi-Constanta, rapidul Iasi-Timisoara Nord. Parca la un moment dat Mihai Eminescu era ICE prin 2000 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2019, 12:51 | |
| https://www.railjournal.com/regions/europe/hungary-romania-line-to-be-electrified/ |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2019, 13:49 | |
| - bobi a scris:
Primul IC care s-a introdus dupa 90, a fost IC ''Mihai Eminescu'' pe care l-ai mentionat tu si care facea 4,45 de la Iasi la Bucuresti Nord.Pleca din Iasi in jur de ora 6, inaintea acceleratului via Vaslui.Avea in compunere doar vagaone de clasa 1 si vagon restaurant si oprea doar la Bacau.Ulterior a mai fost introdus un IC cu plecare din Iasi in jur de ora 16, care avea in compunere si clasa a doua , numai ca odata cu introducerea acestuia , s-au inmultit opririle, respectiv Bacau, Focsani, Buzau si Ploiesti Sud, cum era imediat dupa 90 , expresul Stefan cel Mare sau Moldova ( nu mai retin exact numele) si care circula tot pe relatia Iasi-Bucuresti Nord.Tot pe vremea conducerii de atunci( singura capabila din istoria CFR) au fost introduse si alte trenuri, respectiv acceleratul Iasi-CRaiova/Sibiu, rapidul Iasi-Brasov, rapidul Iasi-Constanta, rapidul Iasi-Timisoara Nord. In 1995-1996 , IC 965/962 Iasi 06:00 - Bacau 07:44-07:49 - Bucuresti Nord 10:56 , 4h56min (oprire doar la Bacau) In 1996-1997 , IC 562/563 Iasi 05:53 - Bacau 07:41-07:46 - Bucuresti Nord 11:02 , 5h09min (oprire doar la Bacau) In 1997-1998 , IC 563/562 Iasi 06:07 - Bacau 07:57-08:02 - Ploiesti Sud 10:38-10:40 - Bucuresti Nord 11:24 , 5h17min In 1998-1999 , ICE 513 Iasi 05:55 - Pascani 06:53-07:05 - Bacau 07:59-08:02 - Buzau 10:06-10:07 - Bucuresti Nord 11:37 , 5h42min In 1999-2000 , ICE 513 Iasi 05:35 - Pascani 06:33-06:48 - Bacau 07:45-07:48 - Buzau 09:53-09:55 - Ploiesti Sud 10:48-10:51 - Bucuresti Nord 11:39 , 6h04min In 2000-2001 , IC 561 Iasi 05:31 - Pascani 06:27-06:42 - Roman 07:10-07:13 - Bacau 07:44-07:47 - Buzau 09:56-09:58 - Ploiesti Sud 10:46-10:48 - Bucuresti Nord 11:36 , 6h05min In 2001-2002 , IC 561 Iasi 05:18 - Pascani 06:19-06:34 - Roman 07:02-07:05 - Bacau 07:34-07:38 - Focsani 09:01-09:02 - Buzau 09:50-09:53 - Ploiesti Sud 10:40-10:42 - Bucuresti Nord 11:38 , 6h20min In 2002-2003 , IC 562/563 Iasi 05:36 - Roman 07:00-07:02 - Bacau 07:32-07:37 - Focsani 08:56-08:58 - Buzau 09:45-09:47 - Ploiesti Sud 10:38-10:40 - Bucuresti Nord 11:53 , 6h17min In 2003-2004, IC 562 Iasi - Bucuresti, circula cu AM Desiro via Vaslui-Tecuci, timp de mers 5 ore In 2004-2005, IC 567 Iasi 05:33 - Pascani 06:32-06:47 - Roman 07:14-07:15 - Bacau 07:46-07:47 - Focsani 09:10-09:13 - Buzau 09:59-10:03 - Ploiesti Sud 10:53-10:56 - Bucuresti Nord 11:41 , 6h08min Prin urmare, se observa declinul rangului de IC pe ruta Iasi - Bucuresti... produs in timp, pas cu pas... totul in favoarea transportului auto, cu concursul factorilor de decizie din CFR. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |