|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 10, 2020 7:35 pm | |
| Exact de asta trimite MAV cateva vagoane de ultima generatie spre RO sa se laude V Orban, esti spalat pe creier bine de tot. Compari Flirt de acum cativa ani ale MAV bine intretinute cu cazanele dezastro de la CFR jegoase din 1900 toamna defecte si vai de capu lor, pline de tigani ne spalati de la Titu. Capra raioasa tine coada sus chiar daca e plina de raie dar nu recunoaste ca e in rahat pana peste cap. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 10, 2020 9:01 pm | |
| - Kapпaтй a scris:
- Exact de asta trimite MAV cateva vagoane de ultima generatie spre RO sa se laude V Orban, esti spalat pe creier bine de tot.
Compari Flirt de acum cativa ani ale MAV bine intretinute cu cazanele dezastro de la CFR jegoase din 1900 toamna defecte si vai de capu lor, pline de tigani ne spalati de la Titu. Capra raioasa tine coada sus chiar daca e plina de raie dar nu recunoaste ca e in rahat pana peste cap. Din pacate CFR-ul a atins un nou nivel al unui joc jegos. Hai sa-ti povestesc ceva de sapatamana asta. Fiecare dimineata imi vine raportul zilei anterioare. Marti dimineata se rupe sina la Ilteu, iar Isterul vine putin intarziat la ora 3.46 ( ora Romaniei ). CFR-ul anunta catre MAV prin comunicatul lor oficial ca trenul respectiv are o intarziere de 46 de minute. Peste cateva ore Curticiul este sunat de catre dispeceratul H-start si aia cere informatii ca unde se afla trenul 472-1. Raspunsul este ca "Nu se stie." - dupa acest raspuns partida H-start care prelua isterul este trimis acasa cu trenul format din v43+1vagon ce duce schimbul ( circula doua perechi de trenuri pe zi Lőkösháza-Curtici-Lőkösháza.) Apoi se cere unirea celor doua trenuri care pornesc dimineata din RO spre H (472-1, 78-1). Mai are loc o discutie ro-hu (aceste discutii de obicei se fac in limba germana)si se afla ca isterul tot nu este unde trebuie, ba mai este oprit, ba mai este in parcurs nu stie nici dracu unde mai e. La urma urmei are loc plecarea lui 78 din Curtici si se da seama ca isterul abia prin zona Conop este, iar intarzirea lui e aproape 5 ore. Acuma te intreb ce fel de comportament DINGO e aceasta? Era greu sa zica si celor de-afara ca avem un deranjament in linie curenta, trenul este oprit si nu se stie cand isi va putea continua drumul. Atat trebuia facut. Ce pretentii sa ne mai facem dupa asta? Dacia face si el tot mai des intarzieri poate la anul il vor limita la Budapesta pentru ca nici-o companie nu mai doreste acest tren, multi bani investiti si calatori putini. De ce ? Stati putin pe ganduri. Cu acest director nu stiu cat mai rezista CFR dar il vor falimenta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 10, 2020 11:44 pm | |
| Asta înseamnă încompetenta de la dispecerul CFR Calatori la operatori RC și tot tacâmul apai dacă de administrația își bat asa joc apai de niște simpli călători ce sa mai spui pe care ii minte în fata cu nerusinare Eu nu înțeleg de ce rahat nu le-au trasat prin Lugoj sau sa încerce sa modifice puțin mersul era greu ca 472-1 sa ajungă mai repede la Glogovat cu 10 Min sa nu mai stea cruce în Ghioroc după 347.. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 12:04 am | |
| Eu nu inteleg de ce nu au lasat intre Glogovat si Ghioroc sa se circule pe amandoua fire vechi pana termina varianta noua. Asa se circula pe un singur fir generand intarzieri si tot o lalaie pe varianta noua. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 12:20 am | |
| Vor exista mari întârzieri pe magistrala 200, in continuare. Era foarte dificil pe magistrala 800 când sau făcut lucrările de modernizare, 5-6 ani.
CFR Infrastructură nu este în stare să grăbească lucrările. Muncitorii nu folosesc trenurile, doar autoturisme.
Va fi un dezastru în perioada lucrărilor de modernizare la magistralele 500 și 900 de cale ferată. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 2:34 am | |
| Totul s-a distrus pentru ca asa s-a vrut, rute internationale precum Praga, Venetia, Munchen au disparut pentru ca s-a vrut sa dispara nu ca nu erau calatori. Placa ca nu sunt calatori sau cine stie ce minciuni gogonate se tot spun nu sunt adevarate, calatori erau, doar ca noi NU avem material rulant nou, modern, nu avem vagoane moderne, nu tinem pasul cu lumea, noi stam pe loc si ne batem joc de noi de tot, nu ne intereseaza sa mearga treaba bine, nimic. Drept urmare nu ne mai vrea nimeni pe international, o sa fim precum Bulgaria, nema trenuri internationale, ramanem cu intern si alea vai de ele. E trist ce se intampla, dar singuri dorim sa ne fie rau. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 9:37 am | |
| Poate ca pana se lucreaza pe 200 era mai bine ca cele doua trenuri (Dacia,Ister) sa vina unite. Eu spun ca astia de la CFR oricum nu sunt prosti, o plimbat cineva in civil de la management si a vazut ca de la Dacia doar cuseta mai face calatori fiind destul de solicitat, restul vagoanelor nu sunt deloc pline. Nu stiu ce va fi, aflam din an in an dar sunt sigur ca acest tren nu mai are mult pana la limitare, iar cu asta va disparea ultima legatura destul de OK Romania- Europa de vest. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 12:01 pm | |
| Unde ești tu ldh80 să îți vezi mărețele proiecte cum se năruiesc Primarul Sectorului 5, Daniel Florea, insistă cu proiectul său prin care vrea să dezafecteze calea ferată Răzoare-Luică, pe care vrea s-o transforme în bulevard. O inițiativă similară a avut și primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, dar ea a fost respinsă de CFR SA. În Sectorul 1, primarul Daniel Tudorache vrea să mute Gara de Nord. În alte capitale europene, cum ar fi Londra, Paris sau, mai aproape de noi, Viena, căile ferate urbane contribuie la decongestionarea traficului. https://clubferoviar.ro/calea-ferata-razoare-luica/?fbclid=IwAR2hwol7dSWERfzMYoCR8gY-RqYDZoYmfnz0lJb3JpavXuKku_GnQDWOT88 Doar în România ,,interesele,, sunt altele... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 2:53 pm | |
| Dacia putea sa circule prin Oradea, astfel nu facea intarziere si respecta programul. Ister sa ramana pe 200 doar ca in anumite zile va avea intarziere foarte mare, pentru ca probleme o sa tot apara pe perioada lucrarilor. Sa se combine Ister cu Dacia nu e o idee buna, in primul rand nu sunt aceleasi ore si nici foarte apropiate nu sunt apoi mai e vorba si de salariati ca aceasta combinare inseamna reducerea vagoanelor si sunt atatia angajati care nu ajunga sa faca norma din lipsa turelor, au tot disparut vagoane/trenuri din circulatie, vagon de dormit Bucuresti-Sighet nu mai circula de 4-5 luni un vagon care mai mereu circula plin nu mai este, vagon Bucuresti-Suceava de dormit, nu era foarte solicitat dar era bun. Vagon de dormit Bucuresti-Timisoara e disparut si el de prin Iunie anul trecut, adevarat ca de cand cu privatul nu mai e asa aglomerat la CFR dar erau 2 dormitoare, acum e doar unu. Plus multe altele, trenuri de trenuri de care chiar e nevoie, trenul MARAMURES, ce tren sprinten era, Bucuresti-Teius-Dej-Baia Mare-Satu Mare, cu vagoane de dormit si cuseta, ajungeai cel mai rapid din capitala in zona de NV a tarii, mai nou a disparut si o cuseta Bucuresti-Oradea din grupa lui 1741 ca erau 2 cusete si un dormitor a ramas doar cu o cuseta si un dormitor in conditiile in care cele 2 cusete zilnic erau pline 95% ba chiar 100% , Nu lipsa calatorilor e problema, de undeva se doreste distrugerea, calatori sunt, vagoane nu se pun la dispozitie si implicit lumea daca nu gaseste locuri cu timpul va renunta la mersul cu trenul. Vorbim oricum degeaba, se face tot ce trebuie si e dictat de undeva |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 7:25 pm | |
| - Kapпaтй a scris:
- Compari Flirt de acum cativa ani ale MAV bine intretinute cu cazanele dezastro de la CFR jegoase din 1900 toamna defecte si vai de capu lor, pline de tigani ne spalati de la Titu.
Sunt chiar puţin mai înghesuite decât Desiro la interior... https://hu.wikipedia.org/wiki/Stadler_FLIRT#/media/F%C3%A1jl:20190316_143710_FLIRT_Esztergom.jpg În rest, se înlocuieşte Titu cu Rakospalata; Ungaria are 350.000 de rromi declaraţi, dar neoficial are în jur de 1 milion, la o populaţie totală de 9,7 milioane de locuitori, aşa că şansele să îi întâlneşti în tren sunt la fel ca la noi. Desigur, nu o să îi vezi în internaţionale, dar experienţa din trenurile R e cam la fel ca la noi, chiar dacă ungurii par să aibă ceva mai mult repect faţă de materialul rulant, aşa că nu vezi cocoare din seminţe pe jos. ------- Unirea Dacia cu Ister trebuia făcută de mult, avem 2 trenuri care taie ţara şi merg la Budapesta, la 2 ore şi un pic unul de altul, după aia pauză până ziua următoare. Din cele 2 trenuri se poate face un tren ca lumea, nu o glumă cu 3 - 4 vagoane. Mai ales că Dacia ajunge prea devreme la Budapesta, iar Ister pleacă prea devreme îndărăt spre Bucureşti. De la Budapesta la Viena există RJ, care e cu mult peste ce oferă MAV, ca să nu mai vorbesc de Dacia. Mai departe de Budapesta oricum e nerentabil să ţii vagoane directe, puţini vor prefera să facă 2 zile pe drum în loc de câteva ore cu avionul. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 8:21 pm | |
| Ar trebui lăsat doar Ister și prelungit de la Budapesta la Viena și cu grupa de Praga și reintrodus vechiul Panonia cu plecare la 7 din București sa meargă pe Sighișoara |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 8:27 pm | |
| Pai exista 74/75 sa-l prelungeasca pana la Bucuresti si se poate grupa Sighisoara sau invers, merge pe Sighis si baga grupa de la Sibiu. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 11, 2020 9:16 pm | |
| - Dr2005 a scris:
Unirea Dacia cu Ister trebuia făcută de mult, avem 2 trenuri care taie ţara şi merg la Budapesta, la 2 ore şi un pic unul de altul, după aia pauză până ziua următoare. Din cele 2 trenuri se poate face un tren ca lumea, nu o glumă cu 3 - 4 vagoane. Mai ales că Dacia ajunge prea devreme la Budapesta, iar Ister pleacă prea devreme îndărăt spre Bucureşti. De la Budapesta la Viena există RJ, care e cu mult peste ce oferă MAV, ca să nu mai vorbesc de Dacia.
Mai departe de Budapesta oricum e nerentabil să ţii vagoane directe, puţini vor prefera să facă 2 zile pe drum în loc de câteva ore cu avionul. Tu vorbesti oricum doar din ce crezi tu si ce iti trece tie prin cap dar habar nu ai de ce doreste lumea, nu ai fost pe teren sa vezi ce zic oamenii si ce doleante au. In fiecare zi in trenurile Dacia sau/si Ister exista persoane care merg mai departe de Budapesta/Viena gen Slovacia/Cehia/Germania mai ales, nu mai vorbim de cei ce vin cu bilete luate de la DB/CD/ZSSK si aletele. Sunt destui care prefera tren in loc de avion, am intalnit chiar familii de 4-5 persoane ce mergeau in Germania cu trenu, am intalnit nemti care veneau in RO cu InterRail, si as putea scrie o carte de cate bilete internationale am vazut si cate persoane merg cu trenu pe international si ar fi si mai multi daca ar fi rute directe Romania-Cehia/Germania/Italia. Grupa de Venezia era mai mereu solicitata, in Italia sunt multi romani, nu toti vin cu masina su cu avion ca nu toti vor sa conduca 24 de ore sau nu toti vor sa zboare, si ar merge cu trenu la cuseta ca nu se compara cu autocarul, si Romania-Italia sunt ceva autocare pe zi, nu e doar unul, daca nu ar avea clienti nu ar mai exista dar exista si chiar merg bine ca au clienti. Nu trebuie un tren de 10 vagoane Romania-Italia dar o grupa asa cum a mai fost cu 2 vagoane chiar atasata la diverse trenuri chiar ar merge bine. Dacia a circulat full cu casa inchisa din 15-16 decembrie cam asa pana pe 25 si oameni care vroiau sa vina in RO inca mai erau dar nu aveau unde sa se urce ca nu erau locuri, totul ocupat. Am vazut bilete luate cu doua luni avans. Si placa aia cu trenul Bucuresti-Belgrad ca domne au aia datorie ca nu au locomotive sau mai stiu eu ce prostii, eu fac pariu pe orice ca daca ma duc la Belgrad si stau de vorba cu ZS si le spun domnule trenul asta Romania-Serbia, cum sa facem sa circule si iti garantez ca exista solutie, nimic nu e imposibil, daca chiar vrei sa faci ceva pai faci, daca nu vrei sa faci nimic cauti tot felul de scuze, iar placa cu contrabanda las-o naiba ca nu mai suntem in anii 90. La fel si trenul Bucuresti-Praga, daca am sta de vorba cu reprezentatii CD/ZSSK si MAV se gasesc solutii, MAV probabil o sa zica sa aducem trenul la ora x in Curtici, pai facem in asa fel ca acel tren sa ajunga in Curtici la ora aia, nu cu intarziere de 5 ore ca nu ne intereseaza si ne batem joc, avem probleme pe traseu ii facem trasa in asa fel in cat sa aibe stationare in Arad 30 minute, in Simeria tot 30 si sigur ar ajunge la ora care trebuie in Curtici, asta daca vrei daca nu vrei, gasesti scuze si te culci pe o ureche, las' ca merge si asa. Nu merge, si nu stim sa atragem clientii deloc, asta e problema mare ca nu oferim servicii bune clientului pentru a fi multumit si sa mai vina, aventual sa spuna si altor prieteni, eu am mers asa, mergeti si voi ca e bine. Nu facem nimic si nici nu vrem sa facem. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 12, 2020 11:23 am | |
| - Kapпaтй a scris:
- In fiecare zi in trenurile Dacia sau/si Ister exista persoane care merg mai departe de Budapesta/Viena gen Slovacia/Cehia/Germania mai ales, nu mai vorbim de cei ce vin cu bilete luate de la DB/CD/ZSSK si aletele.
Aşa e, ultima dată în tot VD-ul erau 2 (doi) oameni care mergeau la Praga. Cu Railjet de la Viena, nu cu EC de la Budapesta... Mai mult, MAV a mutat toate trenurile spre Bratislava - Praga - Berlin în Nyugati... ca să ajungi de la Keleti la Nyugati fie mergi cu troleul 76 şi apoi 1 km pe jos, fie schimbi 2 metrouri, doar că M3 e în lucru şi nu circulă mai devreme de ora 7, aşa că la ora la care soseşte Dacia ai nevoie de 2 bilete BKK dacă vrei să nu mergi pe jos de unde te lasă 76. Crede-mă că am făcut ruta asta de câteva ori şi mi-a ajuns, următorul drum la Bratislava sau la Praga o să fie cu TAROM până la Viena şi cu trenul de acolo, că să mă trambalez prin Budapesta la 5 dimineaţa mi-a ajuns. Nu mai zic că ultima dată a întârziat gioarsa de Dacia, după ce un ungur a tras semnalul de alarmă şi 2 naşi unguri + 2 însoţitori de vagon CFR nu au fost în stare să găsească semnalul tras decât după 45 minute şi după ce ne-au trezit pe toţi din VD ca să verifice mânerele semnalelor (chiar la VD era problema, dar într-un compartiment gol). Cei care vin cu biletul în avans probabil nu ştiu faza asta, spre fericirea taximetriştilor de lângă ambele gări, care te abordează de cum te văd cu bagajele în faţa gării (e drept, nu la fel de agresiv ca ăia din Gara de Nord). - Karpaty a scris:
- Nu trebuie un tren de 10 vagoane Romania-Italia dar o grupa asa cum a mai fost cu 2 vagoane chiar atasata la diverse trenuri chiar ar merge bine.
Dacia a circulat full cu casa inchisa din 15-16 decembrie cam asa pana pe 25 si oameni care vroiau sa vina in RO inca mai erau dar nu aveau unde sa se urce ca nu erau locuri, totul ocupat. Am vazut bilete luate cu doua luni avans. Se pune problema următoare: austriecii, nemţii sau italienii mai sunt dispuşi să facă manevră? Suntem în epoca DMU/EMU-uriulor şi garniturilor compacte gen RailJet, manevră ca la noi nu prea mai face nimeni. - Karpaty a scris:
- Si placa aia cu trenul Bucuresti-Belgrad ca domne au aia datorie ca nu au locomotive sau mai stiu eu ce prostii, eu fac pariu pe orice ca daca ma duc la Belgrad si stau de vorba cu ZS si le spun domnule trenul asta Romania-Serbia, cum sa facem sa circule si iti garantez ca exista solutie, nimic nu e imposibil, daca chiar vrei sa faci ceva pai faci, daca nu vrei sa faci nimic cauti tot felul de scuze, iar placa cu contrabanda las-o naiba ca nu mai suntem in anii 90.
Chiar dacă ignori contrabanda (ţii minte că şi amărâtul ăla de Desiro venea cu burduful burduşit cu ţigări), îţi garantez eu ţie că ZS nu are locomotive diesel disponibile. Modernizarea ZS a presupus şi înlocuirea cu automotoare a garniturilor cu locomotive diesel, eliminând şi nevoia de WIT şi WG. Prin urmare, sârbii nici să vrea nu au locomotivă. Iar ale noastre nu-s autorizate pentru Serbia şi chiar dacă, ipotetic vorbind, îi învăţăm pe sârbi la GM, îţi dai seama cum o să explodeze contrabanda, ţinând cont că locomotiva aia o să ajungă în depou la Belgrad, unde vor ştii băieţii ce să ascundă şi pe unde pentru a nu fi găsit la vamă. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |