Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+42
MariusM
alex.alexus.tm
cristi ar
ets2oltromânia
Peter Fodor
jabels
cardinal
DAS 2011
get.
Semafor
cristi CFR
mtk
Amiralul
IonutCFR2009
TER200
92Dragos
Mihay
ravers75
TVlad
Adrian78
bobi
@ndrey
dandel
ldh80
crystynyca
ciprian71
cfr500
sp59
alinx3330
razvan - trenuri
riciu
Luna
Katalyn
DUAL
alexmorph3us
marius664
dan tm
Dr2005
Nesebar
AeroX
Vitosa
Adirmvl
46 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Oct 2019, 16:34

Destul de funny articolul sau reclama mascata la Softrans

https://clubferoviar.ro/operatorul-feroviar-cu-cele-mai-aglomerate-trenuri-nu-e-cfr-calatori-ci-o-firma-privata/
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Oct 2019, 18:26

Nu e reclama mascata...E vorba de trenuri operate/calatori expediati...Softransul are 2 trenuri vesnic pline, CFR Calatori mai are si trenuri cu 5-20 calatori...
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Oct 2019, 20:26

Si de ar fi reclama tot nu stiu cui i-ar placea sa mearga intr-un tren aglomerat si in care pana nu demult se abuzau rezervarile pe site-ul lor dintr-un click. Acum e ceva ca au bagat macar o limita Smile
Oricum cea mai buna varianta pe Valea Prahovei ramane RC cu "sagetile" lor care au atras multe laude meritate.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Oct 2019, 22:04

marius664 a scris:
Nu e reclama mascata...E vorba de trenuri operate/calatori expediati...Softransul are 2 trenuri vesnic pline, CFR Calatori mai are si trenuri cu 5-20 calatori...

Titlul e aiurea trebuia scris operatorul cu trenurile.cu cel mai mare grad de ocupare că așa din titlul.poti să seduci tren aglomerat că stau aia 50 in picioare printre scaune..
Totuși nu prea are relevanta titlul că ei aveau doua trenuri ..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 12:09

AeroX a scris:
https://clubferoviar.ro/studentii-primesc-peste-jumatate-dintre-facilitatile-de-calatorie-acordate

Altfel spus, datorita "evolutiei pietei" gratie mocofanilor care urla dupa "drepturi" cresc preturile (mai ales acea rezervare de loc anuntata la 5 lei), se micsoreaza/retrag oferte comerciale. Pentru ca e ceva smart si pentru ca evolutia inseamna sa se transporte cat mai multa studentime. Dar rezultate pozitive unde sunt in evolutia asta cand avem o companie cu un picior in groapa?

E logic să fie aşa, câtă vreme călătoriile pe Legea 210/2003 nu sunt contorizate şi, în majoritatea cazurilor, nu se decontează către CFR Călători (ce decontează ARF sunt doar biletele de serviciu, pe care le primesc cei fără autorizaţii, de principiu spitalele CF şi Clubul Rapid).
Rezultate pozitive? Vreo 80% din ăia 288 mil. lei pentru studenţi se duc la CFR Călători. Money for nothing cum ar zice Mark Knopfler, pentru că le-au venit bani fără să investească 1 leu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 12:26

Și din banii ăia câți chiar sînt investiți la CFR Călători? Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 15:09

Dr2005 a scris:
AeroX a scris:
https://clubferoviar.ro/studentii-primesc-peste-jumatate-dintre-facilitatile-de-calatorie-acordate

Altfel spus, datorita "evolutiei pietei" gratie mocofanilor care urla dupa "drepturi" cresc preturile (mai ales acea rezervare de loc anuntata la 5 lei), se micsoreaza/retrag oferte comerciale. Pentru ca e ceva smart si pentru ca evolutia inseamna sa se transporte cat mai multa studentime. Dar rezultate pozitive unde sunt in evolutia asta cand avem o companie cu un picior in groapa?

E logic să fie aşa, câtă vreme călătoriile pe Legea 210/2003 nu sunt contorizate şi, în majoritatea cazurilor, nu se decontează către CFR Călători (ce decontează ARF sunt doar biletele de serviciu, pe care le primesc cei fără autorizaţii, de principiu spitalele CF şi Clubul Rapid).
Rezultate pozitive? Vreo 80% din ăia 288 mil. lei pentru studenţi se duc la CFR Călători. Money for nothing cum ar zice Mark Knopfler, pentru că le-au venit bani fără să investească 1 leu.

Pai și unde vroiai sa se duca banii?Trenurile.alea.nu consuma motorina energie nu au personal care le.deservesc?Amesteci și tu capra cu varza că și ziaristul.ala nici o companie feroviară nu poate trăi numai din subvenții
Dar las că managerul lui pește prăjit duce compania în faliment o să transforme toate trenurile.regio in regiiexpress doar o mai câștigă 4 lei pe lângă bilet și atunci la ce sa mai alegi trenul când la.banii aia mergi la.microbuz și ajungi mai repede și mai confortabil.uneori
Dacă îl.ducea capul transforma fostele IR cu reducere in Regiiexpress că alea au opriri mai multe decât IR și nu își justifică pretul
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 15:57

pina la urma cine o sa mai mearga cu trenul?
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 16:24

Dupa spusele unora merg prea multi, nu prea putini.


Apropo de legea 210/2003, ca tot ziceti de studenti ce merg gratuit, dar ce parere aveti de alte categorii ce merg gratuit:
- angajatii la ministerul lucrarilor publice
- angajații la casa de asigurari de sanatate
- angajatii de la metrou
- angajatii MAI (unii chiar si la cuseta gratuit).

Bine corect ar fi reduceri de preturi pentru multe rute pentru toata lumea astfel trenul sa fie competitiv si pe alte rute in afara de M800, M1000 si M900 pana la Craiova.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 16:34

Luna a scris:
- angajatii la ministerul lucrarilor publice
Cca. 350 beneficiari, din care vreo 10% fac naveta şi restul le folosesc maxim o dată sau de 2 ori pe an (sunt mulţi care nici nu le mai cer).

Citat :
- angajații la casa de asigurari de sanatate
S-a desfiinţat CAST (Casa de Asigurări Transporturi), deci nu mai are angajaţi care să beneficieze (au trecut la CASMB, care e altă structură şi nu dă permise/autorizaţii).

Citat :
- angajatii de la metrou
Primesc permise (nu autorizaţii), cu impozitul plătit de Metrorex, deci nu au autorizaţii.

Citat :
- angajatii MAI (unii chiar si la cuseta gratuit).
Se stabilesc prin protocol, din câte ştiu există un număr limitat de autorizaţii (100 pe toată ţara sau ceva de genu').

Ulterior a fost introdus şi ARF în lista beneficiarilor de facilităţi, doar că sunt cu decontare şi nu au avut niciodată buget, deci nu au primit niciodată nici permise, nici autorizaţii, deşi legea le dă dreptul.

Pe lângă ăştia, CFR S.A., Marfă şi Călători au cca. 40.000 angajaţi cu totul. Din motive de compensaţie, CFR Călători declară pentru fiecare autorizaţie 21 călătorii dus-întors pe 200 km (cică aia e distanţa medie a unui călători CFR Călători).

Însă toate aceste călătorii sunt supuse impozitării conform Codului Fiscal dacă se fac în interes personal (naveta casă - serviciu şi retur e considerată în interesul serviciului). Ele se consideră venit în natură, se înscriu pe ştatele de plată şi fluturaşii de salariu şi sunt supuse tuturor taxelor pe muncă (sănătate, şomaj, pensie), un angajat cu venit mic care face un drum gratuit Bucureşti - Cluj, de pildă, poate să piardă ajutorul de încălzire de la primărie, că i se adună preţul biletului (deloc mic) la salariu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 16:39

Alte categorii nu merg gratuit decat din joi in pasti. Si in mod limitat.
E aceeasi placa obosita cu "dar aia cu pensiile speciale nu te mai deranjeaza?". Cand o sa-i vad pe respectivii ca le place sa calareasca trenurile de dimineata pana seara poate atunci o sa ma deranjeze si aceia. Din moment ce trenurile sunt pline cu 2-3 vagoane si nu cu 12-13 vagoane este normal pentru oricine sa constate ca astia nu-s normali cu "statisticile/studiile" lor.

Beleaua e cat se poate de clara - se impune o asa-zisa evolutie artificiala prin mascarea de scumpiri tot mai multe pentru a se obtine locuri cat mai multe pentru privilegiati.
Asta e singurul lucru care evolueaza datorita unei categorii privilegiate complet irational. Preturile merg inainte, iar cu trenul vor mai merge doar privilegiatii care au impresia ca o asemenea gratuitate este un drept din nastere, nu o facilitate pe care o sustin niste fraieri care platesc impozite si ca se invart niste bugete dintr-un buzunar in altul.

Intr-o tara ca Germania, @dan tm, intrebarea s-ar fi pus: cine n-ar merge!?
Va dati seama ce e la noi acum, dar ce putea fi mai ales!
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 17:52

Vezi tu, intr-o tara ca Germania trenul este competitiv, are calatori si fara sa fie necesare astfel de facilitati. La noi lumea cauta ieftinituri si gratuitati datorita lipsei de cerere la preturi mari. Pune un tren cu pret de 200 lei pe Bucuresti-Craiova si o sa circule gol. Chiar daca ar face doar o ora greoi se vor gasi maxim 20 de calatori pentru el. Pe cand la ei alta e treaba.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 18:34

Luna a scris:
Vezi tu, intr-o tara ca Germania trenul este competitiv, are calatori si fara sa fie necesare astfel de facilitati.
Trenul la nemţi e competitiv din mai multe motive. La distanţe scurte e subvenţionat la greu, iar costurile cu parcarea şi faptul că nu ai voie cu maşina diesel sub Euro-4 în centru oraşului (în unele oraşe nu ai voie sub Euro-6) şi că parcarea (dacă totşi maşina ta nu poluează mult) pe o zi te costă cam cât jumătate din abonamentul lunar la tren încurajează enorm utilizarea trenului. Apoi, evident, avem mersul cadenţat şi faptul că liniile trec aproape de centrele oraşelor, deci aproape de punctele de interes.

La lung parcurs, trenurile DB sunt comerciale (cel puţin ICE-urile), ceea ce înseamnă că compania îşi permite să jongleze cu diverse oferte dacă vrea. Dar nu prea o face, din simplul fapt că concurenţa ICE-urilor e avionul, iar să mergi cu avionul înseamnă automat timp pierdut pe drum până la aeroport şi pe aeroport, cu cheltuielile de rigoare, în vreme ce la tren cu vreo 200 de euro ai traversat Germania cu o medie de vreo 160 - 180 km/h, direct între centrele oraşelor.

Cu siguranţă au şi ei o serie de oferte ,,sociale", care nu apar pe site. De altfel, nici măcar informaţii privind FIP nu apar, site-ul fiind gândit exclusiv pentru călătorii care plătesc bilet întreg.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 19:05

expozitie de arta

https://renasterea.ro/expozitie-de-arta-contemporana-la-gara-de-nord-din-timisoara/

in cadrul altei lucrari de la fostul siloz, observ ca a fost atinsa de arta si LDH-ul abandonat acolo

https://renasterea.ro/cea-mai-mare-pictura-murala-din-romania-a-fost-creata-la-timisoara/
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Oct 2019, 19:46

Apropo de abonamente, pai la ei e 4395 de euro un abonament pe un an pe intreaga retea, la noi cam 2000 de euro. Pretul e dublu. Dar la ei ai reducere cu acest abonament si la calatorii in strainatate.

Apoi la ei tarifele la tren sunt dinamice ca la wizzair la noi, adica un bilet luat mult din timp e mult mai ieftin, reducerea de minigrup (ca la noi pana la 5 persoane) merge pana la 50%. Au si abonament de o zi valabil pe toate trenurile regio, abonamente generale pe 1-10 zile.

Off-topic: La nemți (Ahh ce imi vine sa le zic nazisti) doar taxa radio-tv, ce in Romania nu mai exista costa cat in Romania abonamentul la regio pe o luna pe distanta 31-40 km.

Edit: Nu apar pe site reducerile pentru studenti in Germania deoarece la ei fiecare land are legislatia sa, nu e generala ca la noi. Spre exemplu unele universitati includ in taxele de studii si abonamente la transport/carduri de reducere, altele doar reducerea generala.

Edit2: E in lucru si trenul gratis si la nemți. Insa nu doar pentru studenti ci pentru intreaga populatie, pentru a combate poluarea si a descuraja folosirea masinilor.


Ultima editare efectuata de catre Luna in Mier 23 Oct 2019, 20:12, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 33 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: