|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Aug 2019, 20:06 | |
| https://m.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-35/a-deraiat-mocanita-cu-200-de-persoane-la-bord-foto-150840.html#img-1 |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Aug 2019, 21:29 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://m.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-35/a-deraiat-mocanita-cu-200-de-persoane-la-bord-foto-150840.html#img-1
pfoai si pe asta au modernizat o ar trebui sa ii spuna de acum "diese-lita" nu mocanita. in fine rau ar trebui sa ii mai intereseze un pic si modernizarea terasamentului nu numai $$$$. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Aug 2019, 21:35 | |
| A deraiat un vagon si in urma cu doua zile.
https://greatnews.ro/a-deraiat-mocanita-12-turisti-au-fost-raniti-in-maramures/
pe linia asta tot Agifer investigheaza? |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Aug 2019, 21:37 | |
| - dan tm a scris:
- A deraiat un vagon si in urma cu doua zile.
https://greatnews.ro/a-deraiat-mocanita-12-turisti-au-fost-raniti-in-maramures/
pe linia asta tot Agifer investigheaza? da |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 00:54 | |
| Numai la.noi găsesc instalații care nu exista în nici un proiect îs curios ce au descoperit la.sapaturi?
https://www.opiniatimisoarei.ro/imagini-din-aer-cu-noul-pod-dragalina-din-timisoara-de-3-ori-mai-lat-decat-cel-vechi-cand-se-redeschide-circulatia-video/09/08/2019 |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 11:20 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://www.opiniatimisoarei.ro/turistii-si-au-unit-fortele-sa-ajute-trenul-intamplare-de-pomina-pe-semmeringul-banatean-cea-mai-frumoasa-cale-ferata-din-romania/10/08/2019?fbclid=IwAR2tbtauMRByVysXoQ3tkeIDZNzIf-MFU6Rj8oWmjEc60C_T_Ln8roATIy8
Astia da turisti, nu stau cu mainile in san ca altii din alte trenuri. Eu personal ma ofer sa ajut ori de cate ori e nevoie. Si in iarna cand am ramas inzapezit impreuna cu colegii am zis sefului de tren ca daca e cazul sa ne zica ca mergem sa ajutam si noi la degajarea liniei. A zis insa ca nu putem ajuta cu nimic, principala problema fiind la linia de contact. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 15:44 | |
| Și mai râdem de ei
http://mobile.hotnews.ro/stire/23307783#.XU_gA-6475I.whatsapp
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 11 Aug 2019, 22:48, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 17:57 | |
| - AeroX a scris:
- studenții reprezintă numai 20%
14,65% pe 2018, dacă vrei precizie. Şi elevii sunt 10,08%. - alinx330 a scris:
- pfoai si pe asta au modernizat o ar trebui sa ii spuna de acum "diese-lita" nu mocanita.
De regulă la trenurile cu aburoase merg doar grupurile organizate, care achită biletele cu ceva zile avans. Altfel, singura soluţie e să fii la 8 fix în faţa casei de bilete, poate mai prinzi un loc la trenul cu diesel de la 11:30, dar şi ăla la noroc. - dan tm a scris:
- pe linia asta tot Agifer investigheaza?
Nu, pentru că liniile înguste nu au convenţie de investigare cu AGIFER. Nu au nici certificat de siguranţă, iar personalul de deservire nu e autorizat de AFER. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 18:26 | |
| Ma doare fix acolo unde nu ma pot bronza de statisticile tale sau ale CFR Calatori. Alea-s nimicuri pe langa concentratiile de studenti si elevi de pe rutele cu mare cautare, acolo unde n-are ce cauta statul sa intervina sa "ajute" OTF reducand gradul de civilizatie si confort. Mocangelile trebuiau sa ramana doar pe rutele secundare, acolo chiar as mai zice ca e mai bine asa decat sa se abandoneze vreo linie incat sa n-o mai vrea nici statul, nici privatul. Insa nici gratuitatea nu le-a scapat de la abandon pe unele. De fapt, nici nu stiu de ce imi spui mie astea, ce crezi ca imi demonstrezi fix mie care vad alta realitate cand merg cu respectivele trenuri abuzate de viitorul tarii? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 18:51 | |
| - Dr2005 a scris:
-
- dan tm a scris:
- pe linia asta tot Agifer investigheaza?
Nu, pentru că liniile înguste nu au convenţie de investigare cu AGIFER. Nu au nici certificat de siguranţă, iar personalul de deservire nu e autorizat de AFER. Ce conventie le trebuie? daca nu au acte, pe ce baza legala functioneaza? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 19:37 | |
| - dan tm a scris:
- Dr2005 a scris:
-
- dan tm a scris:
- pe linia asta tot Agifer investigheaza?
Nu, pentru că liniile înguste nu au convenţie de investigare cu AGIFER. Nu au nici certificat de siguranţă, iar personalul de deservire nu e autorizat de AFER. Ce conventie le trebuie?
daca nu au acte, pe ce baza legala functioneaza? Există Hotărârea Guvernului nr. 2.299 din 14 decembrie 2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 60/2004 privind reglementările referitoare la construirea, întreţinerea, repararea şi exploatarea căilor ferate, altele decât cele administrate de Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. care reglementează alte linii, însă art. 4 din Anexa sa spune ,,Prevederile prezentelor norme metodologice nu se aplică liniilor ferate neracordate la infrastructura feroviară publică, pe care nu se desfăşoară transport feroviar public şi care nu intersectează alte căi de comunicaţii.". Aşa că mocăniţele funcţionează în baza Decretului nr. 431/1952 privitor la construirea, întreţinerea şi exploatarea căilor ferate industriale şi a funicularelor, deşi acest act normativ este abrogat încă din 2005 (90 zile de la intrarea în vigoare a HG 2299/2004). Potrivit art. 3 din H.G 117/2010 din pentru aprobarea Regulamentului de investigare a accidentelor şi a incidentelor, de dezvoltare şi îmbunătăţire a siguranţei feroviare pe căile ferate şi pe reţeaua de transport cu metroul din România: ,,(1) Regulamentul este obligatoriu pentru Autoritatea Feroviară Română, denumită în continuare AFER, şi pentru următorii operatori economici care desfăşoară operaţiuni de transport feroviar sau cu metroul: a) administratorul/administratorii de infrastructură feroviară; b) gestionarii de infrastructură feroviară neinteroperabilă; c) operatorii de transport feroviar; d) operatorul economic care efectuează operaţiuni de transport cu metroul; e) operatorii economici care deţin, în proprietate, în leasing sau cu chirie, linii ferate industriale racordate la infrastructura feroviară publică şi/sau la infrastructura feroviară privată deschisă circulaţiei publice; f) operatorii economici care deţin, în proprietate sau cu chirie, vehicule feroviare care circulă pe infrastructura feroviară; g) operatorii economici care desfăşoară activităţi conexe şi adiacente transportului feroviar. (2) Pe liniile ferate de peage din România, prevenirea şi investigarea accidentelor şi a incidentelor se fac potrivit prevederilor prezentei hotărâri şi ale convenţiilor bilaterale la care România este parte. (3) În cazul transportului urban pe şine şi al altor sisteme de transport uşor pe şine, se pot aplica prevederile Regulamentului, integral sau parţial, în baza unui protocol aprobat prin ordin comun al autorităţii publice centrale responsabile cu transportul feroviar şi al autorităţii publice locale implicate." Doar că toţi care operează mocăniţe zic că nu fac transport public şi nu se consideră operatori, prevalându-se de faptul că HG 2299/2004 zice că lor nu li se aplică nimic. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 21:56 | |
| Interesant, dar liniile mocanitei nu sint incalecate in Viseul de Sus cu liniile normale care pina la urma se racordeaza la retea?
Daca nu fac transport public de calatori , ce fel de transport fac?Aici la noi primaria are microbuz, dar cind duce elevii undeva(competitie sportiva intre scoli, examen de capacitate, olimpiada judeteana etc trebuie sa aiba un tabel centralizator cu toti ocupantii)
plus de asta ,,care nu intersectează alte căi de comunicaţii", dar ce linia mocanitei nu intersecteaza alte cai de comunicatii, ca aproape merge pe o strada pina intr-un loc?
Observ ca e un haos de care profita niste straini ca sa faca transport si turism, pe niste linii care nu sint ale lor ci ale unei firme de exploatat lemnul, sau poate ca linile sint ale Romsilva.
Dar ce iesea in presa daca liniile erau exploatate de CFR? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 22:53 | |
| - dan tm a scris:
- Daca nu fac transport public de calatori , ce fel de transport fac?Aici la noi primaria are microbuz, dar cind duce elevii undeva(competitie sportiva intre scoli, examen de capacitate, olimpiada judeteana etc trebuie sa aiba un tabel centralizator cu toti ocupantii)
Probabil transport în cont propriu. La microbuzul primăriei se fac curse regulate speciale (când se duc copiii la şcoală) şi curse ocazionale (excursii), la acestea din urmă legea cerând existenţa unui tabel nominal cu pasagerii din vehicul. E drept, şi Legea 92/2007 e interpretabilă, de exemplu MementoBus îşi declară toate cursele ca fiind ocazionale (de aia închide vânzarea cu o zi calendaristică înainte de cursă, ca să se încadreze la ocazională). - dan tm a scris:
- plus de asta ,,care nu intersectează alte căi de comunicaţii", dar ce linia mocanitei nu intersecteaza alte cai de comunicatii, ca aproape merge pe o strada pina intr-un loc?
Depinde ce regim au acele căi de comunicaţii, dacă în acte există sau nu, dacă sunt drumuri tehnologice ale aceleiaşi firme de exemplu sau dacă există vreun decret-lege sau vreun ordin de acum 50 de ani care să excludă liniile astea din categoria infrastructurii publice. - dan tm a scris:
- Observ ca e un haos de care profita niste straini ca sa faca transport si turism, pe niste linii care nu sint ale lor ci ale unei firme de exploatat lemnul, sau poate ca linile sint ale Romsilva.
Liniile în sine nu cred că sunt ale Romsilva, ele au fost de la bun început ale întreprinderilor care exploatau pădurile şi care au fost privatizate cu tot cu inventar. Multe au falimentat şi patrimoniul a rămas Dumnezeu ştie cui, gen Comandău sau Moldoviţa. Cu tot respectul, de legislaţia neclară şi interpretabilă profită câţiva oameni (vreo 3). Când s-a încercat reglementarea circulaţiei pe aceste linii, acei oameni au sărit cu toţii de posterior în sus că, na, ar avea şi ei responsabilităţi şi cheltuieli cu autorizare şi personal. Nu zic că proiectul ăla de OMT era bun (de fapt, era făcut prost şi era, practic, inaplicabil), dar nu renunţarea la demers era soluţia, ci modificarea corespunzătoare a lui. Cel puţin certificarea de siguranţă, autorizarea personalului şi convenţia cu AGIFER ar trebui să fie obligatorii şi la CFF. - dan tm a scris:
- Dar ce iesea in presa daca liniile erau exploatate de CFR?
_________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 23:31 | |
| Oare? https://m.hotnews.ro/stire/23309426 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Aug 2019, 23:39 | |
| - Adrian78 a scris:
- Și mai râdem de ei
http://mobile.hotnews.ro/stire/23307783#.XU_gA-6475I.whatsapp Cateva observatii: 1. M-a amuzat partea cu "Grupul Grampet nu a avut influență asupra conținutului acestui material sau în alegerea subiectului." 2. 10 lei un *a*at de hotdog?! In tara cu salariul mediu de 1.800 de lei?! Sursa. 3. Da, cel putin gara din Odesa e curata. Nu am mers la baie ca nu a fost nevoie, dar in ciuda fluxului mare de calatori se prezenta bine la capitolul igiena. 4. Am fost placut surprins ca la dus, intre granita si Odesa D1M-ul CFM-ului s-a deplasat, in general, cu vreo 80-90 km/h iar la ontors, pe celalalt fir, cu 90-100 km/h. 5. Astia subventioneaza transportul de marfa, da' nu si pe ala de calatori?! Nelamurirea mea e legata de diferentele mari de timpi intre garniturile clasice si cele formate din rame electrice. Asa de redusa e viteza maxima a vagoanelor si locomotivelor vechi? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |