|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Oct 2019, 09:34 | |
| @Dr2005
Sa ma scuzi, dar intelegeam IC Bucuresti - Iasi prin Pascani, nu Bucuresti Suceava! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Oct 2019, 09:35 | |
| Ce automotoare second cu 450000 de euro bucata vor cumpara iar luate prin diverși intermediari?
Compania națională de transport feroviar de călători are planuri de ameliorare a situației relativ critice în care se află, printre care achiziția de automotoare și creșterea parcului disponibil de vagoane.
CFR Călători va lansa cât de curând o licitație de achiziție a până la 10 automotoare diesel, procedură a cărei valoare estimată este de 4,7 milioane euro.
Pe o piață dominată de rame electrice și mai nou de trenuri cu hidrogen, achiziționarea ramelor diesel este totuși un progres, față de situația actuală caracterizată prin deficit de vagoane și locomotive.
CFR Călători a trimis către sistemul de achiziții JUE documentația pentru cumpărarea unei cantități de până la 10 automotoare diesel a spus marți, în prima zi a evenimentului Zilele Feroviare, Valentin Dorobanțu, director general al companiei.
Pe partea de vagoane compania va moderniza în acest an 54 de vagoane, din care 40 au fost livrate iar 14 vor sosi în noiembrie. Parcul de vagoane va ajunge la finele anului la 1000 de unități, „pe plus față de ultimii ani cu 150-200 de vagoane”, a spus directorul.
Investițiile nu sunt însă la nivelul dorit de către conducerea companiei. „Avem bugetate investiții de 50 de milioane euro, o sumă mică comparativ cu necesarul de investiții sau ca pondere în Cifra de Afaceri”, a mai spus Dorobanțu. El mai promite un „upgrade total” la sistemul de ticketing al CFR Călători.
În primele luni ale anului, până acum, s-a înregistrat o creștere cu 7-8% a numărului de călători față de aceeași perioadă din 2018. Pierderea planificată de 430 milioane de lei va fi redusă la 350 milioane de lei, mai spun oficiali ai CFR Călători. Compania are datorii importante la CFR SA, iar gestionarul infrastructurii feroviare pare a fi puțin dispus să preia în conturile sale dificultățile financiare ale operatorilor feroviari, cum ar fi CFR Călători sau CFR Marfă.
Există și riscuri pentru CFR Călători. CFR Infrastructură (CFR SA) vrea să execute CFR Marfă şi CFR Călători pentru datorii de un miliard, respectiv 180 de milioane de lei și a trimis notificări în acest sens. “Nu mai dorim să fim o bancă fără dobândă”, a declarat marţi, Constantin Axinia, directorul CFR SA.
Cea de-a XIV-a ediţie a evenimentului Zilele Feroviare 2019 – Summit-ul de Investiţii Feroviare reunește timp de două zile, într-un eveniment ce integrează o expoziţie specializată, o conferinţă internaţională, precum şi numeroase sesiuni de networking, reprezentanţi ai industriei feroviare şi ai serviciilor suport – companii, specialişti şi autorităţi.
Evenimentul este organizat de Club Feroviar cu sprijinul Asociaţiei Industriei Feroviare din România şi are loc în zilele de 8 şi 9 octombrie la Bucureşti (Hotel Radisson Blu).
Obiectivul principal este analiza completă a pieţei feroviare interne şi internaţionale, în cadrul unui dialog intens între strategii şi experţii sectorului feroviar, ai operatorilor de transport feroviar de călători şi de marfă, ai organizaţiilor internaţionale de profil şi cei ai industriei feroviare.
|
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Oct 2019, 12:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- riciu a scris:
- Bucuresti - Suceava? Mama dar ce oras smecher e...
E linie de câmpie, relativ dreaptă şi în stare decentă, iar pe traseu mai faci nişte ,,halte" cu călători mulţi (Ploieşti, Buzău, Focşani, Bacău, Paşcani) care cam toate depind economic de Bucureşti, Italia şi Spania... cum nu e fezabil să pui tren de la Suceava la Castellion, rămâne ruta de Bucureşti de deservit decent.
La polul opus, Constanţa, deşi e port, nu prea generează niciun trafic în extrasezon, trăieşte din 3 luni de turism sălbatic şi cam atât. Tot din alea 3 luni mănâncă şi CFR Călători o pâine bună cu sezonierele. stare decenta linie de campie in care viteza maxima de circulatie intre ploiesti sud si Adjud e doar de 80 km/h si o gramada de limitari intr-adevar e decenta, si unde mai pui ca are calatori foarte putini in comparatie cu Iasi, doar ca ei cei de la Cfr Calatori nu prea stiu sa faca un mers decent nici pentru calatori din iasi si nici pentru cei din Suceava sau Bacau. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Oct 2019, 13:33 | |
| Oare de ce nu prea cred eu ca s-au scos 200 si de restrictii de viteza si se vor scoate in scurt timp si restul, de nu o sa mai fie asa ceva? Nici in comunism nu a fost fara restrictii, si ajunge sa fie acum? Zau? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Oct 2019, 13:45 | |
| - Luna a scris:
- Oare de ce nu prea cred eu ca s-au scos 200 si de restrictii de viteza si se vor scoate in scurt timp si restul, de nu o sa mai fie asa ceva? Nici in comunism nu a fost fara restrictii, si ajunge sa fie acum? Zau?
Cateva din ele s-au transformat in limitari permanente S-au scos de pe M500 M1000 si pana la Brasov in rest dzeu cu mila Bucuresti -Timisoara e catastrofa la fel si Sighisoara Brasov Pe Simeria Petrosani se lucreaza la restrictia firul 2 de la Baru Mare păna la Banita dar o sa ramana pe firul 1 De la Petrosani spre Tg Jiu au scos doar restrictia de la Meri De la Tg Jiu la Filiasi pe Carbunesti au scos restrictile de la Barbatesti linia directa restrictia de la Bibesti și de la Tantareni dar a aparut orestrictie la Scoarta si una inainte de Barbatesti Pe M221 nu au miscat nimic
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 09 Oct 2019, 15:14, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Oct 2019, 13:59 | |
| aaa, pai sa explice cineva ziaristilor situatia. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Oct 2019, 16:12 | |
| - alinx3330 a scris:
- Dr2005 a scris:
E linie de câmpie, relativ dreaptă şi în stare decentă, iar pe traseu mai faci nişte ,,halte" cu călători mulţi (Ploieşti, Buzău, Focşani, Bacău, Paşcani) care cam toate depind economic de Bucureşti, Italia şi Spania... cum nu e fezabil să pui tren de la Suceava la Castellion, rămâne ruta de Bucureşti de deservit decent.
La polul opus, Constanţa, deşi e port, nu prea generează niciun trafic în extrasezon, trăieşte din 3 luni de turism sălbatic şi cam atât. Tot din alea 3 luni mănâncă şi CFR Călători o pâine bună cu sezonierele.
stare decenta linie de campie in care viteza maxima de circulatie intre ploiesti sud si Adjud e doar de 80 km/h si o gramada de limitari intr-adevar e decenta, si unde mai pui ca are calatori foarte putini in comparatie cu Iasi, doar ca ei cei de la Cfr Calatori nu prea stiu sa faca un mers decent nici pentru calatori din iasi si nici pentru cei din Suceava sau Bacau. Pe cei din conducerea CFR, nu le-a pasat niciodata de calatorii din Iasi ( cu o singura exceptie, prin anii 90, cand la conducerea era un director, care din pacate nu mai exista printre noi). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Oct 2019, 21:03 | |
| Copacii din zona CFR vor putea fi tăiați mai ușor http://www.aifr.ro/?p=14222 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Oct 2019, 20:23 | |
| https://m.adevarul.ro/economie/stiri-economice/Tiriac-opreste-constructia-caii-ferate-gara-nord-aeroportul-otopeni-1_5da0b10f892c0bb0c67d0d75/index.html?fbclid=IwAR1OwJdIJrKq03ZqbY7BK7cHf3fY7EkoqGOfeAbiB8zl_OVukkHe6sjOnq4 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Oct 2019, 20:47 | |
| Decolarea si aterizarea avioanelor pe pista nu-l deranjeaza ? Daca se prabuseste o aeronava peste pationarul lui ? Ce masuri ia ? Pe cine mai da in judecata ? Pe victimele din groapa ? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Oct 2019, 21:14 | |
| Inca o locomotiva arsa: https://www.ziuaconstanta.ro/stiri/eveniment/constanta-locomotiva-cuprinsa-de-flacari-in-zona-industriala-702291.html
|
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Oct 2019, 23:00 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Decolarea si aterizarea avioanelor pe pista nu-l deranjeaza ? Daca se prabuseste o aeronava peste pationarul lui ? Ce masuri ia ? Pe cine mai da in judecata ? Pe victimele din groapa ?
e doar o mica dovada ca absolut nimic, din ce se face din fond public, nu se face pentru utilizare publica, ci doar ca să spele ceva bani grei, numai despăgubiri la martafoi vor fi duble...! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Oct 2019, 23:52 | |
| Merită remarcată şi viteza suspectă a Justiţiei Române în acest caz... Noi pentru un proces civil am depus actele în decembrie anul trecut, prima înfăţişare am avut-o în mai, s-a amânat pentru iulie, s-a amânat pentru octombrie. Pe când pentru Ţiriac se dau termene aproape de pe o zi pe alta. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Sam 12 Oct 2019, 08:27 | |
| Tiriac poate opri orice realizare de interes public din tara asta. Interesul public nu are ce cauta in conceptul lui de om de busines. Nimic ce a realizat el, nu e gratis, e o afacere.Vrei sa faci sport... platesti.Revenind la linia cu pricina, trenul acela nu va merge niciodata, va fi daca vreti un fel de L902. Se va lucra la ea pana ce vin competitiile sportive si dupa aia ce nu s-a facut, ramane asa... va creste vegetatia cat casa. Eeee altfel se miscau lucrurile daca linia se numea TIRIAC RAIL, un busines privat, altfel se punea problema, pleda altfel pentru ,,interesul poporului". Pai linia era gata in 3 luni si o zi, se muncea zi si noapte weekend de weekend sa fie gata. Cum spunea un presedinte de pe aici... GHINION, nu la interesat o astfel de afacere. |
| | | Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 68 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6796 Data de inscriere : 21/02/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Oct 2019, 10:39 | |
| Flutur a propus la Cernăuţi grăbirea procedurilor pentru deschiderea noilor puncte de frontieră între judeţul Suceava şi Ucraina de Dan COMAN
Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, şi preşedintele regiunii Schwaben din Germania, Martin Sailer, au participat ieri la şedinţa Consiliului Regional Cernăuţi. Cei doi au fost prezenţi în Ucraina la invitaţia preşedintelui Consiliului Regional Cernăuţi, Ivan Muntean, în cadrul şedinţei discutându-se despre colaborarea dintre cele trei regiuni.
În cadrul discuţiilor, Gheorghe Flutur a cerut în plenul şedinţei Consiliului Regional Cernăuţi urgentarea procedurilor pentru deschiderea noilor puncte de trecere a frontierei dintre judeţul Suceava şi Ucraina, respectiv cele din Vicovu de Sus – Crasna, Ulma – Rusca şi Izvoarele Sucevei – Şepit. Pe de altă parte, în cuvântul său a vorbit despre importanţa parteneriatului de 22 de ani dintre judeţul Suceava şi regiunile Schwaben şi Cernăuţi. „Am evidenţiat dorinţa noastră de a dezvolta parteneriatele dintre cele trei regiuni în special între reprezentanţii mediului de afaceri, mai ales că acum există şi această oportunitate oferită de zborurile de la Suceava la Memmingen, în Germania”, a declarat şeful administraţiei judeţene. De asemenea, Gheorghe Flutur a precizat că la ediţia de anul acesta a Târgului de investiţii Expo Real de la Munchen, din Germania, va promova viitorul parc industrial care va fi înfiinţat la Centrul Economic Bucovina, în apropierea Aeroportului „Ştefan cel Mare” din Salcea.
El a mai spus că şi deschiderea noilor puncte de trecere a frontierei din judeţul Suceava şi din Ucraina ar însemna o dezvoltare a parteneriatelor între oamenii de afaceri din cele două ţări. „Aşa cum s-a văzut, cultura şi sportul leagă prietenii între oameni. Şi îmi exprim speranţa că deschiderea acestor puncte de frontieră va însemna şi mai multă dezvoltare, dar şi investiţii în ambele părţi ale graniţei”, a declarat Gheorghe Flutur.
De precizat că vizita la Cernăuţi a avut loc în cadrul evenimentelor organizate în cadrul programului „Patru Regiuni pentru Europa”.
Sursa:https: http://www.monitorulsv.ro/Local/2019-08-08/Flutur-a-propus-la-Cernauti-grabirea-procedurilor-pentru-deschiderea-noilor-puncte-de-frontiera-intre-judetul-Suceava-si-Ucraina |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |