|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Iul 2019, 23:58 | |
| Omu are lumea lui, dupa ce posteaza zilnic(eu unu nici nu mai stau sa citesc toate prostiile postate zilnic lipsite de realitate) traieste in anii 1940-1950 hai 1960 pe acolo. Romania nu e prietena nici cu Ucraina nici cu Serbia, pana si cu Bulgaria care este in UE noi nu avem mari prietenii. Aceste trei tari ce ne sunt vecini sunt popoare slave, noi latini, suntem diferiti (dar si noi ca natie suntem mult prea mandri desi nu avem de ce) in loc sa avem relatii de prietenie cu tarile vecine evident ca aici este forum feroviar discutam parte feroviara deci intre tarile vecine trebuia sa avem legaturi diversificate ceea ce la noi cu tarile vecine lipseste cu desavarsire. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Iul 2019, 19:16 | |
| E logic că ar trebui să avem relaţii de prietenii cu vecinii... dar aceste relaţii ar trebui să fie reciproce şi să aducă beneficii ambelor părţi. În privinţa transportului feroviar de călători, din păcate, în afară de relaţia cu Ungaria, unde avem multe persoane din Transilvania cu rude în Ungaria şi invers ca urmare a tratatului de la Trianon şi unde trenurile sunt susţinute din ambiţie de statul maghiar, cu restul vecinilor nu prea avem nimic şi nici cerere nu avem. Nu poţi să ţii un tren pentru 2 - 3 rătăciţi (şi ăia cu Interail sau cu FIP), iar România şi CFR Călători nu prea îşi permit să ţină trenuri din motive politice cum face MAV spre Transilvania. Spre Sofia, dacă tot s-a amintit de ea, există zilnic două autocare MementoBus (la 50 locuri fiecare) şi două curse Tarom, efectuate cu ATR42 sau ATR72 (un ATR72 de la Tarom are 68 locuri) şi nici astea nu se umplu. Cel mai mic vagon de tren apt de internaţional are 66 locuri, pentru ca trenul să fie rentabil i-ar trebui măcar vreo 4 vagoane. Nu se vor umple nici la 70 lei/bilet (cât cere Memento), vă garantez. De Ucraina nici nu mai vorbesc. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Iul 2019, 20:21 | |
| Lasa-ne mai nene cu balivernele tale ca in afara de profit nu ai nimic in capul ala, doar sa iei pielea de pe om, scump, scump si iar scump. Un tren International nu e rentabil din biletele internationale drept urmare un tren Bucuresti-Sofia e rentabil ca si numar de calatori probabil pe intern in BG dar pentru a exista o legatura buna se poate sustine acest tren in circulatie zilnica de pe urma altor trenuri care merg pline cu 10 vagoane pe litoral de exemplu si la urma urmei aveam atatia studenti de pe urma carorra abereaza unii pe aici ca se incaseaza saci de bani deci bani ar fi sa se tina in circulatie un tren Bucuresti-Sofia si unul Bucuresti-Belgrad daca SE VREA dar problema e ca nu vrea nimeni aia e, si se cauta scuze cum de altfel se vad si mai sus scuze si scuze tot ca sa nu avem nimic in schimb batem campii aiurea ca bani sunt gramada de pe urma studentilor, in realitate nu e nimic, poate doar 2% se deconteaza si restul de xx% se fac ca nu se vad. Trenurile sunt pline nu se gasesc locuri ca se plimba studentii zilnic si ocupa ei locurile dar nu se prezinta la tren deci practic daca s-ar deconta toate plimbarile lor aiurea ar fi bani sa avem trenuri pana la Paris, Berlin, Venezia si Zurich dar de unde ca in teren e una si se abereaza ca doar 2% reperezinta studentii, aiurea, praf in ochi, sa creada cine o avea timp de crezut aceste balarii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Iul 2019, 20:51 | |
| Trebuie să fie rentabil pe intern şi la noi şi la ei. Dacă la noi merge 120 km cu un GM cu zero călători, e degeaba. Există şi ambiţia prostească ca trenul Bucureşti - Sofia şi retur (şi în extrasezon Bucureşti - Ruse şi retur) să nu oprească decât la Videle, deşi personalul CFR de pe Giurgiu - Videle ajunge să stea la ia-mă nene. În plus, pe vremea când se făcea oprire tehnică la Grădinari, urcau 30 - 40 de oameni minim de acolo, majoritatea ceferişti.
Pentru studenţi totul e decontat 100%, iar asta se poate verifica cu acte şi cu extrase de cont. Apropo de eficienţă, poate explici tu cum au crescut costurile CFR Călători pe tren-km circulat cu 20% în ultimii 4 ani, în condiţiile în care numărul de călători a fost relativ constant, iar preţul motorinei şi al electricităţii nu a avut nici el variaţii semnificative. Să fie de la excesul de personal la tren şi în staţii, să fie de la locomotivele cu un vagon în locul automotoarelor, să fie de la multitudinea de trenuri care îşi târâie osiile în creierii nopţii şi pe care se bat toţi naşii şi mecanicii ca să ia spor de noapte şi de festive? Curios lucru, acum vreo câţiva ani, înainte de introducerea indicatorului călător-km, era blamat Regiotrans că plimbă garnituri la 2 noaptea ca să ia subvenţie; acum CFR Călători face la fel şi tuturor li se pare absolut normal. Există destule administraţii feroviare care au renunţat la trenurile convenţionale de lung parcurs, tocmai pentru că nu o să dea nimeni 100 de euro să meargă 30 de ore, când poate da banii ăia pe avion. Pe unde nu ai tren de mare viteză, la distanţe medii şi lungi nu te poţi compara cu avionul nici ca preţ al biletului, nici ca timp, nici ca cost de exploatare. Vorbesc, evident, de zona UE, nu de ex-URSS unde statul paote subvenţiona fără număr operatorii feroviari care oricum sunt de stat. DB nici nu mai are vagoane de dormit (din 2016), Belgia, Olanda, Elveţia (din 2009) nu mai au nici ele, Ungaria mai are doar câteva, doar Austria se mai zbate în centrul Europei să ţină vagoane de dromit (Nightjet). Până şi Franţa a renunţat la vagoanele proprii de dormit din 2017. În condiţiile astea, nu ai cum să ai tren direct Bucureşti - Zuerich/Venezia/Paris ş.a. pentru că te costă mult, ai nevoie de manevre multe şi pierzi mult timp pe drum, presupunând că găseşti OTF străin dispus să îţi ataşeze vagonul la trenul lui. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Iul 2019, 21:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- în afară de relaţia cu Ungaria, unde avem multe persoane din Transilvania cu rude în Ungaria şi invers ca urmare a tratatului de la Trianon şi unde trenurile sunt susţinute din ambiţie de statul maghiar, cu restul vecinilor nu prea avem nimic şi nici cerere nu avem.
Deci toti moldovenii aia care se duc la Moscova au rude acolo, a? Sau schimba trenul ca sa ajunga la rudele lor din Siberia? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Iul 2019, 21:33 | |
| Interesante discutii. Totusi cum poate Ungaria sa tina trenuri prin Romania? Pe ei nu îi intreaba UE nimic, nu e ajutor de stat, nu e infrigement? Cum pot ei sa sustina trenuri care fac personale la noi, cine cui plateste prestatiile?practic scutesc CFR de vagoane că au vazut ce rupti in cur sintem
Cind vine vorba sa fie tren la Vîrșet facut de CFR, NU,NU SE POATE, sîrbii nu platesc prestatiile.
Dar la trenul Debretin- Oradea-Salonta cu oprire in Les Bihor ( in cîmp) plateste CFR prestatie la MAV?
Adica la Desiro CFR nu plateau sîrbii ca mergea la ei, acuma logic, pentru vagoanele MAV ca vin la oi platim noi ,sau cum? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Iul 2019, 22:12 | |
| Nu e vorba de prestaţia de la noi, cât de întreţinerea materialului rulant utilizat şi operaţiunile de manevră. MAV îşi permite să lase vagoane prin România şi Slovacia şi are şi motive politice, dar nu are rost să intrăm în ele în topicul ăsta.
Moldova a fost parte din URSS 51 de ani, timp în care a fost rusificată şi toată infrastructura ei a fost adaptată pentru a servi intereselor Moscovei. Oare de ce se duc moldovenii la Moscova? _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Iul 2019, 22:24 | |
| Salarii mai mari ca acasa, limba comuna, similaritate culturala, daca cineva vrea sa mearga la munca acolo cunoaste pe cineva plecat deja la Moscova, deci ii e mai simplu decat le-a fost sagetilor (asa se numesc primi indivizi care migreaza intr-un loc si ii ajuta si pe altii de acasa sa se mute acolo, nu e o denumire peiorativa), Moscova e un oras in care se invart multi bani... Sa continuam? Zilele viitoare merg acasa, pot cauta in biblioteca cel putin o carte despre sociologia migratiei, daca vrei sa iti recomand. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Iul 2019, 23:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- DB nici nu mai are vagoane de dormit (din 2016), Belgia, Olanda, Elveţia (din 2009) nu mai au nici ele, Ungaria mai are doar câteva, doar Austria se mai zbate în centrul Europei să ţină vagoane de dromit (Nightjet). Până şi Franţa a renunţat la vagoanele proprii de dormit din 2017. În condiţiile astea, nu ai cum să ai tren direct Bucureşti - Zuerich/Venezia/Paris ş.a. pentru că te costă mult, ai nevoie de manevre multe şi pierzi mult timp pe drum, presupunând că găseşti OTF străin dispus să îţi ataşeze vagonul la trenul lui.
Iar vorbesti teoriile tale de 2 bani, dar prost sunt eu ca iti dau tie apa la maora, ca de fiecare data. Elvetia ar vrea sa introduca vagoanele de dormit evident pe curse internationale ca pe intern nu are unde fiind o tara mica. La fel si Belgia si Olanda NU au unde sa introduca trenuri de noapte pentru ca tara lor e cat 3 judete din Romania. Franta INCA are tren de noapte cu vagoane clasice de dormit si cuseta! Evident nu stii ca nu ai de unde dar vorbesti fara sa stii doar din ce crezi tu, eu am fost cu acel tren anul trecut si inca circula si acum, chiar ma gandesc sa il folosesc si anul asta. Austria are serviciul acesta cu trenuri internationale prin Europa si asigura legaturile pe timp de noapte asa cum e normal sa fie, ca are sau nu profit trenuri de noapte trebuie sa exista intre principalele orase europene, ei pe miza asta merg nu sa faca profit. Au trenuri interne din ora in ora de dimineata la de la 4 pana noaptea la 00 si scot profit de acolo, nu e paguba ca circula un tren de noapte pe ruta A-B cu vagoane de dormit si cuseta si ca gradul lor e ocupat 20-40-60% chiar nu conteaza, conteaza sa satisfaca nevoile cetatenilor si pe timp de noapte nu doar ziua. Si evident iar vorbesti si postezi ce iti convine tie, eu am spus ca daca te tot bati atat cu pumnii in piept ca se deconteaza asa toti banii de la toate calatoriile micutilor trantori inseamna ca CFR ar avea bani gramada si ar avea de udne sa sustina niste amarate de trenuri internationale pana la Sofia si Belgrad, macar cu tarile vecine, ca doar are bani din atatea incasari, eu am mai spus ca la atatia bani ar fi trebuit sa avem legaturi cum am avut doar ca nu avem pentru ca nu se vrea nu ca nu sunt bani. Bani sunt doar ca nu se vrea. Un tren international e normal sa mearga mai sprinten nu sa opreasca in toate satele sa adune personalul feroviar dar la mintea ta ............. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Iul 2019, 01:37 | |
| Unde sunt ziarele care îi pupau in fund cu trenurile SF? https://clubferoviar.ro/virgil-iantu-isi-povesteste-impresiile-din-trenul-de-constanta/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Iul 2019, 08:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu e vorba de prestaţia de la noi, cât de întreţinerea materialului rulant utilizat şi operaţiunile de manevră. MAV îşi permite să lase vagoane prin România şi Slovacia şi are şi motive politice, dar nu are rost să intrăm în ele în topicul ăsta.
Moldova a fost parte din URSS 51 de ani, timp în care a fost rusificată şi toată infrastructura ei a fost adaptată pentru a servi intereselor Moscovei. Oare de ce se duc moldovenii la Moscova? Cum adica nu e vorba de prestatie? MAV isi permite sa lase vagoane prin strainatate? CFR nu isi permite sa duca un tren la Vîrset , tren care oricum îl opresc in Stamora Moravita. Deci pentru ca sîrbii nu platesc, românii nu mai merg o statie dar ungurii isi permit sa ne lase vagoane pentru personale pîna la Jibou. Hai sa vorbim cu ei sa ne lase niste vagoane pîna la mare sau trenul de Salonta sa- l duca la Timisoara. Deci cînd s- a anulat trenul Kikinda-Jimbolia s-a motivat ca sîrbii nu platesc, trenul fiind LVT sîrbesc, culmea trenul de dincoace facut de CFR s- a anulat tot pentru ca sîrbii nu platesc. Deci CFR e mai smechera , vrea sa incaseze in ambele situatii. Rezulta ca pentru Salonta si Carei MAV plateste pentru motoarele alea? Pentru trenurile care merg la Ungheni peste Prut, CFM plateste la zi? Pentru Vidin, BDZ plateste? Culmea cînd e vorba de MAV nu se mai pune problema platii, de ce? Oare pot lua ceva masuri ,,politice" si ne lasa fara vagoane? Tot politic ar putea avea si CFR legaturi externe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Iul 2019, 12:08 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Elvetia ar vrea sa introduca vagoanele de dormit evident pe curse internationale ca pe intern nu are unde fiind o tara mica. La fel si Belgia si Olanda NU au unde sa introduca trenuri de noapte pentru ca tara lor e cat 3 judete din Romania.
Franta INCA are tren de noapte cu vagoane clasice de dormit si cuseta! Evident nu stii ca nu ai de unde dar vorbesti fara sa stii doar din ce crezi tu, eu am fost cu acel tren anul trecut si inca circula si acum, chiar ma gandesc sa il folosesc si anul asta. Elveţia VREA să..., Olanda VREA să... ş.a. Eu vorbeam de ce se face, nu de visele umede ale unora care încă visează la Europa aia de acum 50 de ani cu vagoane de dormit peste tot. E clar că în cazul Olandei, Belgiei şi altor ţări mai mici e vorba de relaţii internaţionale, nu de trafic intern. Franţa mai are câteva "Intercites de nuit" cu vagoane cuşetă. Nu vorbesc de vagoanele de dormit străine care ajung prin Franţa, ci doar de cele ale SNCF. - Citat :
- Un tren international e normal sa mearga mai sprinten nu sa opreasca in toate satele sa adune personalul feroviar dar la mintea ta .............
O, da, aşa trebuie, de aia 473 la unguri opreşte la Csárdaszállás, Mezőberény, Murony şi Kétegyháza, că alea sunt mari centre urbane generatoare de trafic internaţional, nu localităţi în care locuiesc naşii şi mecanicii de la Békéscsaba Un tren trebuie să oprească acolo unde are călători. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Iul 2019, 12:13 | |
| - dan tm a scris:
- Hai sa vorbim cu ei sa ne lase niste vagoane pîna la mare sau trenul de Salonta sa- l duca la Timisoara.
Păi deja ne-au lăsat 2 vagoane care vin la Bucureşti între prestaţii - dan tm a scris:
- Deci cînd s- a anulat trenul Kikinda-Jimbolia s-a motivat ca sîrbii nu platesc, trenul fiind LVT sîrbesc, culmea trenul de dincoace facut de CFR s- a anulat tot pentru ca sîrbii nu platesc. Deci CFR e mai smechera , vrea sa incaseze in ambele situatii.
Depinde la ce te referi. Ca să circuli prin România, de la piatra de hotar şi până la prima staţie plăteşti TUI. Dacă nu-l plăteşti, adio tren. Pe relaţia cu Serbia există datorii istorice, inclusiv de pe vremea fostului tren internaţional Bucureşti - Belgrad. Probabil doar Dumnezeu mai ştie câte bilete au vândut sârbii la trenul ăla şi cât a încasat CFR Călători din ele ) - Citat :
- Pentru Vidin, BDZ plateste?
Ce să plătească? Le plătim noi TUI, pentru că toate trenurile merg acum în Vidin, unde sunt staţii pentru control comun de frontieră (Vidin Tovarna şi Vidin Patniceska). La trenuri de călători merge Desiro-ul până în Vidin Patniceska, iar cele de marfă merg cu locomotivă românească până la Vidin Tovarna. Nu ştiu la Giurgiu dacă anul ăsta o mai veni Ludmilla bulgărească la noi sau nu. Dacă vine, BDJ achită TUI pe parcursul românesc, de altfel în protocolul între CFR şi BDJ e menţionat clar cum se tarifează utilizarea infrastructurii. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Iul 2019, 16:11 | |
| Cică 1 din 5 călători e student Eu zic că sunt doar niste legitimații în sistem care apar acolo că fizic in trenuri ei nu mai se prezintă
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/educatie/studentii-critica-guvernul-pe-tema-aglomerarii-unul-din-cinci-calatori-cfr-este-student-deficitul-de-vagoane-e-de-50-1164511
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Iul 2019, 20:15 | |
| Deci, BDZ incaseaza TUI ca duce CFR un Desiro pina la Vidin dar la Vîrset trebuie sa ne plateasca sîrbii ca ducem un Desiro la ei. Cum vine asta?
Datoriile istorice din vremea rapidului 12?
Restul cu toata lumea sîntem chit. Astept sa ne dea MAV niste motoare . Asa gratis sa le lase pe aici sa circule |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |