| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum Dec 01, 2019 11:12 pm | |
| - Adirmvl a scris:
- jabels a scris:
- La noi totul se amana, e ca trecerea la euro
Sper sa nu avem niciodata euro. Intreaba-i pe cetatenii tarilor care au adoptat neo-marca germana ce s-a intamplat cu puterea lor de cumparare. O mare tampenie, o gandire proasta. Scade puterea de cumparare atunci dar cu timpul va fi bine plus ca atunci cand iesi din tara ta in UE mergi cu aceeasi moneda nu mai stai sa schimbi si sa pierzi la orice cumparare fie cash sau card. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Dec 02, 2019 9:53 am | |
| Zona euro are o inflaţie undeva pe la 1,5%... ne-ar prinde bine şi nouă aşa ceva. Apoi, toate taxele şi accizele sunt calculate în euro, importurile se fac tot pe euro, practic nouă degeaba ne cresc salariile, dacă leul se depreciază. Ar fi mult mai bine să avem şi noi salariile şi preţurile în euro, nu s-ar mai pierde bani nici pe cursul de schimb. _________________ :TTT:
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 03, 2019 11:01 am | |
| https://www.b1.ro/stiri/eveniment/tren-de-mare-viteza-in-romania-oamenilor-nu-le-au-venit-sa-creada-cand-au-ajuns-in-gara-imagini-inedite-foro-308702.html - Dr2005 a scris:
- Punem pariu că şi după 2021 va fi atribuire directă a contractului de servicii publice de călători? Şi tot la ăştia care sunt acum?
Eu sunt cam sigur ca asa va fi, tot la cfr calatori va fi atribuit direct cam totul, nicigand de licitatii pentru fiecare tren in parte. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 03, 2019 2:25 pm | |
| Alta runda de contestatii Ma întreb ce pocnitori ori mai alege de data asta https://clubferoviar.ro/cu-o-licitatie-blocata-pe-rol-arf-liciteaza-alte-20-de-rame-electrice/ |
|
| |
jabels
Numarul mesajelor : 69 Reputatie : 1892 Data de inscriere : 26/11/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 03, 2019 4:30 pm | |
| Nimic nu luam ca nu ne lasa securitatea, doar modernizam vechituri sa la iasa spaga |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 03, 2019 4:45 pm | |
| - jabels a scris:
- Nimic nu luam ca nu ne lasa securitatea, doar modernizam vechituri sa la iasa spaga
Asa deci, incepem sa spunem lucrurilor pe nume. De ce nu avem nimic nou, de ce ajungem sa mancam totul din import si alte mizerii. Pentru nenorocita de spaga luata de securisti ce si-au facut SRL. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 03, 2019 9:27 pm | |
| Nu vă mai consumați și nici așteptări să nu aveți să avem și noi o cale ferată precum vedem prin vestul Europei pentru că NU se dorește acest lucru chiar din rândul ălor mari șefi. La CFR e un buboi și o mafie de nici nu vă închipuiți. Dar de fapt în țărișoara asta unde n-ar fi ? |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 03, 2019 11:33 pm | |
| https://www.economica.net/mandatele-a-trei-membri-din-consiliul-de-administratie-al-cfr-calatori-prelungite-cu-patru-luni_177076.html
Acești oameni ce competențe au? Merită să ocupe asemenea funcții? Ei sunt mai buni să conducă un magazin de cartier, decât CFR Călători. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 04, 2019 11:36 am | |
| Cele mai multe decizii - mai ales cele pe care le contestă unii membri ai forumului, gen mers de tren, compuneri, reparaţii de vagoane ş.a. - se iau de conducerea executivă, adică de directorul general şi de şefuleţii mai mici. _________________ :TTT:
|
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 04, 2019 2:11 pm | |
| https://clubferoviar.ro/modernizarea-caii-ferate-simeria-gurasada/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 04, 2019 4:49 pm | |
| Sibiu se dezvolta dar infrastructura feroviara nu tine pasul cu dezvoltarea
https://www.oradesibiu.ro/2019/12/04/doi-oameni-de-afaceri-din-sibiu-fac-un-proiect-imobiliar-mixt-de-100-milioane-euro/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=ora%20de%20sibiu |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 05, 2019 6:10 pm | |
| Ce e cu aberația aia ca operatorii sa nu facă mai mult de 3 % profit ca oricum ei își vor umfla.costurile de operare gen RC care plătea la RTFC chirie pe un H cât ar fi plătit pe 3 Vectroane doar ca să nu facă profit Eu zic ca ar trebui cumvape o rutasuoraolicutata gen București rasov sau Oltenița sa ii reduci subventia
https://clubferoviar.ro/mecanismul-de-stabilire-a-compensatiilor-serviciilor-publice-din-2020-devenit-oficial/ |
|
| |
jabels
Numarul mesajelor : 69 Reputatie : 1892 Data de inscriere : 26/11/2019
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 05, 2019 6:50 pm | |
| Au venit liberalii si de la 2% a sarit la 10% impozit pe dividente iar pe profit e de 16%. Daca scade la 10% nu mai conteaza ce firma face profit ca impozitul e la fel. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 05, 2019 7:13 pm | |
| - Adrian78 a scris:
- Ce e cu aberația aia ca operatorii sa nu facă mai mult de 3 % profit ca oricum ei își vor umfla.costurile de operare gen RC care plătea la RTFC chirie pe un H cât ar fi plătit pe 3 Vectroane doar ca să nu facă profit
Eu zic ca ar trebui cumvape o rutasuoraolicutata gen București rasov sau Oltenița sa ii reduci subventia
https://clubferoviar.ro/mecanismul-de-stabilire-a-compensatiilor-serviciilor-publice-din-2020-devenit-oficial/ Cf. Regulamentului (UE) nr. 1370/2007, cu modificările şi completările ulterioare, ,, „Profitul rezonabil” trebuie înțeles ca rată de rentabilitate a capitalului care este normală pentru sectorul de activitate respectiv într-un stat membru dat și care ține seama de riscul sau de absența riscului suportat de către operatorul de serviciu public în virtutea intervenției autorității publice." La noi nu cred că a trecut vreodată de 5% cota de profit. Pentru că scopul compensaţiei de serviciu public nu e îmbuibarea operatorilor, ci asigurarea către populaţie a unor servicii care, altfel, ar fi nerentabile pentru operatori. Oricum, înainte de plata compensaţiei se calculează veniturile secţiei respective şi e posibil să nu fie alocată toată compensaţia, pentru că s-au făcut încasări mai mari, caz în care se achită doar diferenţa până la atingerea acelui profit de 3%, care profit la nişte cheltuieli de ordinul sutelor de milioane de lei nu e chiar neglijabil. Ipotetic vorbind, poate apărea situaţia în care un tren de pe o secţie să nu primească deloc compensaţie. Deci există posibilitatea reducerii subvenţiei, numai că OTF dimensionează din start circulaţia şi parcul în aşa fel încât să se încaseze cât mai mult din compensaţie... altfel vedeam etajate cu LDH pe Olteniţa. Dar e prea multă bătaie de cap pentru TFC. Acum că se scoate plata pe călător-km, vom vedea iar trenuri care cară aer, puse la 3 dimineaţa să îşi facă mecanicii ore... dar, tot cu ocazia asta, probabil vom mai vedea trenuri pe diverse linii înfundate, dar puse doar pentru programul mecanicilor şi naşilor. _________________ :TTT:
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Dec 06, 2019 12:34 pm | |
| Dispare compensatia calator-km, dar apare penalizare din total compensatii daca nu realizezi un nr minim calatori. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|