Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Iul 2019, 22:45
Dr2005 a scris:
O, da, aşa trebuie, de aia 473 la unguri opreşte la Csárdaszállás, Mezőberény, Murony şi Kétegyháza, că alea sunt mari centre urbane generatoare de trafic internaţional, nu localităţi în care locuiesc naşii şi mecanicii de la Békéscsaba Un tren trebuie să oprească acolo unde are călători.
E de neinteles mersul trenurilor internationale pe aceasta ruta. Trenul 473 este considerat IC. iar dupa cum vad toate trenurile IC au un astfel de mers, identic cu un tren D sau R. cu mai putine opriri. Deosebirea este doar de confort intre aceste ranguri. Dar totusi, un tren international putea sa aibe mai putine opriri, avand in vedere distanta destul de mare. Miroase arigiditate din birou, mai mult.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Iul 2019, 23:59
Acum câţiva ani l-am întrebat pe directorul de atunci de la Mav-Start de ce dacă Dacia întârzie mai mult, nu se mai face manevra chiar dacă întârzierea la plecare ar fi de doar câteva minute. Răspunsul a fost că ei au abonaţi şi trebuie să îi ducă la timp la destinaţie, nu să îi ţină prin gări după vagoanele noastre.
Apropo de IC, cred că încă mai au cam prin toate trenurile IC şi vagoane fără supliment de IC (fără climatizare, cu banchete de muşama de regulă), practic 2 trenuri într-unul, dacă vrei aer condiţionat şi prize plăteşti suplimentul de IC, dacă nu ai aceleaşi condiţii ca pe un Regio.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Iul 2019, 08:17
ciprian71 a scris:
Dr2005 a scris:
O, da, aşa trebuie, de aia 473 la unguri opreşte la Csárdaszállás, Mezőberény, Murony şi Kétegyháza, că alea sunt mari centre urbane generatoare de trafic internaţional, nu localităţi în care locuiesc naşii şi mecanicii de la Békéscsaba Un tren trebuie să oprească acolo unde are călători.
E de neinteles mersul trenurilor internationale pe aceasta ruta. Trenul 473 este considerat IC. iar dupa cum vad toate trenurile IC au un astfel de mers, identic cu un tren D sau R. cu mai putine opriri. Deosebirea este doar de confort intre aceste ranguri. Dar totusi, un tren international putea sa aibe mai putine opriri, avand in vedere distanta destul de mare. Miroase arigiditate din birou, mai mult.
Da la ei nu prea conteaza rangul la tren si cand am fost cu Transilvania dupa Bekescsaba s-a umplut trenul
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Iul 2019, 09:10
Încă o dovadă că avem multe de învăţat de la unguri la capitoul ,,mers de tren".
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Iul 2019, 10:50
Vad aici vagoane la care se deschid geamurile. Oare cum afecteaza randamentul de tractiune? Ungurii lasa pe la noi vagoanele bune. Ce sacrificiu politic https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,9000905
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Iul 2019, 16:12
Chiar crezi ca este statistic semnificativ cu sau fara geam deschis la vitezele noastre si la compunerile de 3-4 vagoane? Zici ca am circula cu 300 km la ora! Da pe timpul lui Ceasca, nu era o problema? Si circulau 15 vagoane… Avem doar o magistrala la care se circula cu peste 140 km la ora si nici aia cap coada… Bucuresti - Constanta.
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 29 Iul 2019, 12:35
Cred ca Dan era ironic:) Evident ca diferenta e insignifianta dar sint unii care se agata de orice argument ca sa justifice tembelismul asta cu geamurile ermetice.
Stiti cum se spune, cu tichia de margaritar...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 29 Iul 2019, 14:41
Altii cauta solutii peste solutii noi nu stim cum sa mai taiem compensatile cat mai mult
Sa nu mai zic ca am avut bani de investitii ca niciodata dar noi ii aruncam pe geam
In primul trimestru al 2019 incasarile la bugetul general au fost 74,6 miliarde de lei (+13% fata de anul trecut). Cheltuielile salariale: 24 miliarde (+30% fata de trim I anul trecut) Cheltuielile cu asistenţa socială (inclusiv pensiile) au ajuns la 28 de miliarde de lei (+ 35% fata de trim I anul trecut).
Asadar dintr-un foc din 75 miliarde de lei 52 miliarde s-au dus pe salarii si pensii. Eu cred ca inca vreo 10 miliarde se duc pe coruptie (hotii de tipul borduri, panselute, festivaluri etc). Minim.
Asadar din 75 miliarde 62 se duc pe salarii si pensii. 82%
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Iul 2019, 08:36
Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:
Elvetia ar vrea sa introduca vagoanele de dormit evident pe curse internationale ca pe intern nu are unde fiind o tara mica. La fel si Belgia si Olanda NU au unde sa introduca trenuri de noapte pentru ca tara lor e cat 3 judete din Romania. Franta INCA are tren de noapte cu vagoane clasice de dormit si cuseta! Evident nu stii ca nu ai de unde dar vorbesti fara sa stii doar din ce crezi tu, eu am fost cu acel tren anul trecut si inca circula si acum, chiar ma gandesc sa il folosesc si anul asta.
Elveţia VREA să..., Olanda VREA să... ş.a. Eu vorbeam de ce se face, nu de visele umede ale unora care încă visează la Europa aia de acum 50 de ani cu vagoane de dormit peste tot. E clar că în cazul Olandei, Belgiei şi altor ţări mai mici e vorba de relaţii internaţionale, nu de trafic intern.
Franţa mai are câteva "Intercites de nuit" cu vagoane cuşetă. Nu vorbesc de vagoanele de dormit străine care ajung prin Franţa, ci doar de cele ale SNCF.
Citat :
Un tren international e normal sa mearga mai sprinten nu sa opreasca in toate satele sa adune personalul feroviar dar la mintea ta .............
O, da, aşa trebuie, de aia 473 la unguri opreşte la Csárdaszállás, Mezőberény, Murony şi Kétegyháza, că alea sunt mari centre urbane generatoare de trafic internaţional, nu localităţi în care locuiesc naşii şi mecanicii de la Békéscsaba Un tren trebuie să oprească acolo unde are călători.
Unii in Elvetia.... https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23264246-elvetienii-dezbat-ideea-atasa-vagoane-dormit-trenurile-marfa.htm
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Iul 2019, 08:40
dan tm a scris:
Unii in Elvetia.... https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23264246-elvetienii-dezbat-ideea-atasa-vagoane-dormit-trenurile-marfa.htm
Parca ceva de genul e in Croatia.La min 4.10
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Iul 2019, 13:23
https://clubferoviar.ro/bani-taiati-de-la-transporturi-la-rectificarea-bugetara/ dar nu e nici un bai Dr2005 daca se achita subvențiile pentru studenți restul nu mai contează
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Iul 2019, 15:49
2% ca restul se fac ca nu ii vede nimeni, pana pe la 20-30-40% cat sunt studenti se fac ca nu ii vad si se trec la pierderi, e doar o abureala ca se deconteaza plimbarile puturosilor sa nu iasa scandal mare ca se plimba pe moca, de asta se tot abureste lumea ca se deconteaza si nu se spune adevarul ca se plimba moca si prostii platesc.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Iul 2019, 15:51
În mod sigur va fi vorba de banii nefolosiţi pentru investiţii şi pentru cofinanţarea programelor cu fonduri europene care nu au fost accesate conform planului. Aşa se face în fiecare an. A, da, probabil şi fondurile de pe titlul pentru transportul la delegaţii interne şi în străinătate (inclusiv taxe de admitanţă). Că, na, UE poate să dea regulamente de punere în aplicare care privesc România şi fără să fie reprezentantul României acolo, nu?
Deconturile pentru studenţi, până la această dată, sunt achitate INTEGRAL, deschiderea pe iulie (reprezentând călătoriile efectuate în luna iunie) se plăteşte zilele astea dacă nu s-o fi plătit deja (am fost în concediu, nu m-am ocupat eu de ea).
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Iul 2019, 18:37
Dr2005 a scris:
În mod sigur va fi vorba de banii nefolosiţi pentru investiţii şi pentru cofinanţarea programelor cu fonduri europene care nu au fost accesate conform planului. Aşa se face în fiecare an. A, da, probabil şi fondurile de pe titlul pentru transportul la delegaţii interne şi în străinătate (inclusiv taxe de admitanţă). Că, na, UE poate să dea regulamente de punere în aplicare care privesc România şi fără să fie reprezentantul României acolo, nu?
Deconturile pentru studenţi, până la această dată, sunt achitate INTEGRAL, deschiderea pe iulie (reprezentând călătoriile efectuate în luna iunie) se plăteşte zilele astea dacă nu s-o fi plătit deja (am fost în concediu, nu m-am ocupat eu de ea).
Dr2005 asta cu bugetul e o vrăjeală in fiecare an dam 10 MLD la MT dar la prima rectificare tăiem 4 MLD doar că sa nu facă deficit a fost explicată de specialiști aceasta manevra
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Iul 2019, 20:06