Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+42
MariusM
alex.alexus.tm
cristi ar
ets2oltromânia
Peter Fodor
jabels
cardinal
DAS 2011
get.
Semafor
cristi CFR
mtk
Amiralul
IonutCFR2009
TER200
92Dragos
Mihay
ravers75
TVlad
Adrian78
bobi
@ndrey
dandel
ldh80
crystynyca
ciprian71
cfr500
sp59
alinx3330
razvan - trenuri
riciu
Luna
Katalyn
DUAL
alexmorph3us
marius664
dan tm
Dr2005
Nesebar
AeroX
Vitosa
Adirmvl
46 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 25 Iul 2019, 22:45

Dr2005 a scris:
O, da, aşa trebuie, de aia 473 la unguri opreşte la Csárdaszállás, Mezőberény, Murony şi Kétegyháza, că alea sunt mari centre urbane generatoare de trafic internaţional, nu localităţi în care locuiesc naşii şi mecanicii de la Békéscsaba Laughing
Un tren trebuie să oprească acolo unde are călători.
E de neinteles mersul trenurilor internationale pe aceasta ruta. Trenul 473 este considerat IC. iar dupa cum vad toate trenurile IC au un astfel de mers, identic cu un tren D sau R. cu mai putine opriri. Deosebirea este doar de confort intre aceste ranguri. Dar totusi, un tren international putea sa aibe mai putine opriri, avand in vedere distanta destul de mare. Miroase arigiditate din birou, mai mult.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 25 Iul 2019, 23:59

Acum câţiva ani l-am întrebat pe directorul de atunci de la Mav-Start de ce dacă Dacia întârzie mai mult, nu se mai face manevra chiar dacă întârzierea la plecare ar fi de doar câteva minute. Răspunsul a fost că ei au abonaţi şi trebuie să îi ducă la timp la destinaţie, nu să îi ţină prin gări după vagoanele noastre.

Apropo de IC, cred că încă mai au cam prin toate trenurile IC şi vagoane fără supliment de IC (fără climatizare, cu banchete de muşama de regulă), practic 2 trenuri într-unul, dacă vrei aer condiţionat şi prize plăteşti suplimentul de IC, dacă nu ai aceleaşi condiţii ca pe un Regio.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 26 Iul 2019, 08:17

ciprian71 a scris:
Dr2005 a scris:
O, da, aşa trebuie, de aia 473 la unguri opreşte la Csárdaszállás, Mezőberény, Murony şi Kétegyháza, că alea sunt mari centre urbane generatoare de trafic internaţional, nu localităţi în care locuiesc naşii şi mecanicii de la Békéscsaba Laughing
Un tren trebuie să oprească acolo unde are călători.
E de neinteles mersul trenurilor internationale pe aceasta ruta. Trenul 473 este considerat IC. iar dupa cum vad toate trenurile IC au un astfel de mers, identic cu un tren D sau R. cu mai putine opriri. Deosebirea este doar de confort intre aceste ranguri. Dar totusi, un tren international putea sa aibe mai putine opriri, avand in vedere distanta destul de mare. Miroase arigiditate din birou, mai mult.

Da la ei nu prea conteaza rangul la tren si cand am fost cu Transilvania dupa Bekescsaba s-a umplut trenul
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 26 Iul 2019, 09:10

Încă o dovadă că avem multe de învăţat de la unguri la capitoul ,,mers de tren".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 26 Iul 2019, 10:50

Vad aici vagoane la care se deschid geamurile. Oare cum afecteaza randamentul de tractiune?
Ungurii lasa pe la noi vagoanele bune. Ce sacrificiu politic
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,9000905
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 26 Iul 2019, 16:12

Chiar crezi ca este statistic semnificativ cu sau fara geam deschis la vitezele noastre si la compunerile de 3-4 vagoane? Zici ca am circula cu 300 km la ora! Da pe timpul lui Ceasca, nu era o problema? Si circulau 15 vagoane… Avem doar o magistrala la care se circula cu peste 140 km la ora si nici aia cap coada… Bucuresti - Constanta.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeLun 29 Iul 2019, 12:35

Cred ca Dan era ironic:) Evident ca diferenta e insignifianta dar sint unii care se agata de orice argument ca sa justifice tembelismul asta cu geamurile ermetice.

Stiti cum se spune, cu tichia de margaritar...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeLun 29 Iul 2019, 14:41

Altii cauta solutii peste solutii noi nu stim cum sa mai taiem compensatile cat mai mult

Sa nu mai zic ca am avut bani de investitii ca niciodata dar noi ii aruncam pe geam

In primul trimestru al 2019 incasarile la bugetul general au fost 74,6 miliarde de lei (+13% fata de anul trecut).
Cheltuielile salariale: 24 miliarde (+30% fata de trim I anul trecut)
Cheltuielile cu asistenţa socială (inclusiv pensiile) au ajuns la 28 de miliarde de lei (+ 35% fata de trim I anul trecut).

Asadar dintr-un foc din 75 miliarde de lei 52 miliarde s-au dus pe salarii si pensii.
Eu cred ca inca vreo 10 miliarde se duc pe coruptie (hotii de tipul borduri, panselute, festivaluri etc). Minim.

Asadar din 75 miliarde 62 se duc pe salarii si pensii. 82%

Nemtii oameni chibzuiti

https://www.railjournal.com/regions/europe/vat-cut-on-train-fares-could-boost-german-passenger-numbers-by-5-million-says-db/

https://www.railwaygazette.com/news/infrastructure/single-view/view/government-plans-EUR86bn-spend-to-renew-german-network.html

https://www.railwaygazette.com/news/news/europe/single-view/view/hauts-de-france-keen-to-reopen-abbeville-le-treport.html
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeMar 30 Iul 2019, 08:36

Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:
Elvetia ar vrea sa introduca vagoanele de dormit evident pe curse internationale ca pe intern nu are unde fiind o tara mica. La fel si Belgia si Olanda NU au unde sa introduca trenuri de noapte pentru ca tara lor e cat 3 judete din Romania.
Franta INCA are tren de noapte cu vagoane clasice de dormit si cuseta! Evident nu stii ca nu ai de unde dar vorbesti fara sa stii doar din ce crezi tu, eu am fost cu acel tren anul trecut si inca circula si acum, chiar ma gandesc sa il folosesc si anul asta.
Elveţia VREA să..., Olanda VREA să... ş.a. Eu vorbeam de ce se face, nu de visele umede ale unora care încă visează la Europa aia de acum 50 de ani cu vagoane de dormit peste tot. E clar că în cazul Olandei, Belgiei şi altor ţări mai mici e vorba de relaţii internaţionale, nu de trafic intern.

Franţa mai are câteva "Intercites de nuit" cu vagoane cuşetă. Nu vorbesc de vagoanele de dormit străine care ajung prin Franţa, ci doar de cele ale SNCF.

Citat :
Un tren international e normal sa mearga mai sprinten nu sa opreasca in toate satele sa adune personalul feroviar dar la mintea ta .............
O, da, aşa trebuie, de aia 473 la unguri opreşte la Csárdaszállás, Mezőberény, Murony şi Kétegyháza, că alea sunt mari centre urbane generatoare de trafic internaţional, nu localităţi în care locuiesc naşii şi mecanicii de la Békéscsaba Laughing
Un tren trebuie să oprească acolo unde are călători.

Unii in Elvetia....
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23264246-elvetienii-dezbat-ideea-atasa-vagoane-dormit-trenurile-marfa.htm
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeMar 30 Iul 2019, 08:40

dan tm a scris:
Unii in Elvetia....
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23264246-elvetienii-dezbat-ideea-atasa-vagoane-dormit-trenurile-marfa.htm

Parca ceva de genul e in Croatia.La min 4.10



Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeMar 30 Iul 2019, 13:23

https://clubferoviar.ro/bani-taiati-de-la-transporturi-la-rectificarea-bugetara/ dar nu e nici un bai Dr2005 daca se achita subvențiile pentru studenți restul nu mai contează
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeMar 30 Iul 2019, 15:49

2% ca restul se fac ca nu ii vede nimeni, pana pe la 20-30-40% cat sunt studenti se fac ca nu ii vad si se trec la pierderi, e doar o abureala ca se deconteaza plimbarile puturosilor sa nu iasa scandal mare ca se plimba pe moca, de asta se tot abureste lumea ca se deconteaza si nu se spune adevarul ca se plimba moca si prostii platesc.

_________________
595423Revista presei - Pagina 15 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 15 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeMar 30 Iul 2019, 15:51

În mod sigur va fi vorba de banii nefolosiţi pentru investiţii şi pentru cofinanţarea programelor cu fonduri europene care nu au fost accesate conform planului. Aşa se face în fiecare an.
A, da, probabil şi fondurile de pe titlul pentru transportul la delegaţii interne şi în străinătate (inclusiv taxe de admitanţă). Că, na, UE poate să dea regulamente de punere în aplicare care privesc România şi fără să fie reprezentantul României acolo, nu?

Deconturile pentru studenţi, până la această dată, sunt achitate INTEGRAL, deschiderea pe iulie (reprezentând călătoriile efectuate în luna iunie) se plăteşte zilele astea dacă nu s-o fi plătit deja (am fost în concediu, nu m-am ocupat eu de ea).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeMar 30 Iul 2019, 18:37

Dr2005 a scris:
În mod sigur va fi vorba de banii nefolosiţi pentru investiţii şi pentru cofinanţarea programelor cu fonduri europene care nu au fost accesate conform planului. Aşa se face în fiecare an.
A, da, probabil şi fondurile de pe titlul pentru transportul la delegaţii interne şi în străinătate (inclusiv taxe de admitanţă). Că, na, UE poate să dea regulamente de punere în aplicare care privesc România şi fără să fie reprezentantul României acolo, nu?

Deconturile pentru studenţi, până la această dată, sunt achitate INTEGRAL, deschiderea pe iulie (reprezentând călătoriile efectuate în luna iunie) se plăteşte zilele astea dacă nu s-o fi plătit deja (am fost în concediu, nu m-am ocupat eu de ea).

Dr2005 asta cu bugetul e o vrăjeală in fiecare an dam 10 MLD la MT dar la prima rectificare tăiem 4 MLD doar că sa nu facă deficit a fost explicată de specialiști aceasta manevra
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeMar 30 Iul 2019, 20:06

https://clubferoviar.ro/harti-de-zgomot-la-cfr/

Harta de zgomot în România

https://clubferoviar.ro/facilitati-pentru-studenti-pe-calea-ferata/

Facilități pentru studenți.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 15 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: