|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Iul 2019, 00:07 | |
| De ce nu va faceti voi daca e asa bine ca oricum e criza de personal si copiii garii viseaza doar mecanici, alte functii nu vrea nimeni, cei de acum au o varsta inaintata si multi ies la pensie, din urma nu vine tineret. Doar in Romania am vazut asa personal imbatranit. Prin afara conductorii si insotitorii de vagon sunt tineri, eleganti, aratosi dar si compania le ofera o tinuta eleganta, la noi ........ personalul batran si uniforma lasa de dorit. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Iul 2019, 00:18 | |
| Eu tocmai am zis ca NU e bine. Ai zis si tu detalii. Mie personal mai degraba mi-ar place insotitor la vagoanele de dormit sau alte posturi la calea ferata decat sef de tren, nu e de mine, am zis de ce, dar nu am in plan vreo cariera in domeniu feroviar, altele sunt domeniile ce imi plac si in care am/voi avea calificari. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Iul 2019, 00:35 | |
| Atunci daca nu va vedeti in stare nu mai spuneti ca sa faca seful de tren x si y ca are destule pe cap inca prea multe. Pastrati ideile astea crete pentru voi. Nu stiti ce inseamna sa sa te trezesti la 2-3 noaptea sa iei bagajul sa pleci prin ploaie, zapada, frig, zapuseala, canicula etc, sa pleci in zile de sarbatoare de acasa, sa mergi si cine stie unde, unde nu ai lacatus si revizor, ca trebuie sa faci tu tot, sa legi sa dezlegi locomotiva de vagoane, sa egalizezi trenul, sa faci proba franei, sa faci aratrea vagoanelor, sa te treci in foaia mecanicului si multe altele, ai in grija si vagoanele ca daca lipseste ceva platesti si o amarata de perdea e cativa zeci de lei nu mai spunem de altele si toate astea sunt pe capul sefului de tren, si siguranta si comercial si tot. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Iul 2019, 08:20 | |
| Dorobantule uite ba aici management du-te și ia lecții
https://www.railjournal.com/financial/regiojet-rerpots-12-increase-in-passenger-numbers/ |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Iul 2019, 16:43 | |
| - Luna a scris:
- Deci recunosti chiar tu ca trenurile regio nu prea au multi calatori desi sunt multe. Semn dealtfel ca romanii au destui bani de isi permit sa o tina tot doar in interregio, altfel ar da navala la regio.
Am zis, pentru cei cativa care iau bilete fara sa calatoreasca trebuie sanctiuni - dublul valorii biletelor. Dupa 2-3 facturi venite acasa la 2-3 studenti unu nu mai pierde trenul. Dar asta sa se aplice doar dupa ce se va implementa un sistem de anulare a biletelor care chiar sa functioneze desigur, nu sa refuze casierele anularea. . Daca tot se continua cu calatoriile astea nelimitate eu as propune ca studentii sa aibe nelimitat la R si limitat la IR.Astfel se umplu si trenurile R care zici ca circula goale...Sau nu...Iar acolo unde circula R si IR gen Bucuresti-Constanta sau Bucuresti-Brasov sa fie interzisa vanzarea de bilete catre studenti, doar daca nu-si folosesc acea limita de la IR... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Iul 2019, 17:03 | |
| https://clubferoviar.ro/polonezii-de-la-pesa-singuri-ofertanti-pentru-tramvaiele-destinate-iasiului/
https://mobilitate.eu/pesa-licitatie-iasi-mdrap/ |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Iul 2019, 17:49 | |
| In sfarsit, dupa foarte mult timp , si Iasul va aveea tramvaie noi! Cred ca ultimile tramvaie noi (achizitionate direct de la producator, fara sa fi fost folosite anterior in alte orase) achizitionate de Iasi au fost ori V2A la inceputul anilor 90 sau Timis-2 prin 1981- 1983!
Dar se pune intrebarea: cele doua depouri de tramvaie din Iasi au dotarile, echipamentele si personal calificat si pregatit pentru intretinerea, reparatia si verificarea tehnica a unor tramvaie noi din ziua de azi, care inglobeaza multe elemente de electronica ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Iul 2019, 21:20 | |
| Un singur V2A a fost nou, făcut pe comandă la URAC, cu boghiuri produse la Nicolina. Restul au fost la mâna a doua din Cluj şi Oradea, ,,adaptate" la Nicolina (eliminată secţiunea C, puse boghiuri noi, compresor - ele nu aveau compresor, uşi pneumatice). _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Iul 2019, 18:52 | |
| https://clubferoviar.ro/petrisor-peiu-trei-proiecte-de-cale-ferata-care-ar-putea-transforma-romania/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| | | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Iul 2019, 22:30 | |
| Cam ce au realizat guvernele Vasile si Nastase in materie de cai ferate,autostrăzi, unități energetice nucleare, alimentare cu gaze, universități de stat, etc?
daca numitul a fost consilier al respectivilor?
pretul /km e de azi sau de atunci? include doar constructia sau si proiectare, exproprieri, relocari etc?
Intreb ca am un nepot si poate cind o fi student o sa il aiba pe asta profesor. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2019, 09:47 | |
| S-a mai discutat aceasta idee cu linii de mare viteza (mare viteza - adica peste 160 km/h) in Romania!
Insa in situatia Romaniei nu cred ca sunt necesare astfel de linii, deoarece:
-In tarile dezvoltate, din vestul Europei + tari precum Japonia, China, Australia, unde exista astfel de linii de mare viteza, acele linii leaga orase cu o populatie foarte mare- in general peste 500.000 sau peste 1.000.000 locuitori!
Intre astfel de orase, unde un tren de mare viteza are foarte multi calatori, care-si permit sa plateasca si un pret mai mare a biletului, sunt utile astfel de linii de mare viteza!
Insa in Romania, unde in afara de Bucuresti, celelalte orase mai mari (Iasi, Galati, Constanta, Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov, Craiova) au o populatie sub 500.000 locuitori fiecare (Cluj-Napoca are doar 324.576 locuitori) si unde nivelul general de trai si puterea de cumparare a populatiei este mai scazuta, nu sunt necesare asemenea linii de mare viteza!
Cred ca mult mai utile ar fi alte initiative:
-Asumarea unei decizii politice (de catre prim-ministrul, ministrul transporturilor, parlament- cine are competenta legala de a modifica "Master planul de transport") a modificarii acestuia, in sensul includerii in el, ca lucrari prioritare de infrastructura feroviara, cu finantari din alte surse decat fonduri europene, si a reabilitarii/modernizarii si a altor cai ferate, care nu fac parte din reteaua de coridoare europene TEN-T, si a lucrarilor de reabilitare/modernizare/RK la urmatoarele linii de cale ferata:
-Reconstructie/modernizare pentru 160 km/h a liniei Pascani- Suceava- Vadu Siretului UZ
-Reconstructie/modernizare pentru 160 km/h (exceptand zonele unde viteza de 160 km/h nu poate fi realizata datorita unor situatii locale specifice, a configuratiei liniei) a liniei Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Iasi, astfel incat un tren IR pe aceasta ruta sa acopere distanta Bucuresti- Iasi in cca 5 ore.
-RK pe linia 804 ,pentru VS de 100 km/h (Medgidia- Babadag) si 80 km/h (Babadag- Tulcea Oras), echiparea cu instalatii CED sau CE a statiilor Tulcea-Marfuri si Tulcea-Oras. Inclusiv reinfiintarea HM-urilor Derin, Istria, Ceamurilia de Jos, Pod Casian si Codru cu instalatii SBW si semnalizare mecanica, pentru a creea mai multe posibilitati de incrucisare a trenurilor (pentru atragerea de calatori pe aceasta linie ar trebui 6 perechi de trenuri regio/zi Tulcea Oras- Constanta compuse cu AM Desiro si o pereche tren direct- o grupa compusa din 3 vagoane- Tulcea Oras- Bucuresti Nord, care sa opreasca pe linia 804 numai in Babadag). |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2019, 10:19 | |
| - ldh80 a scris:
- S-a mai discutat aceasta idee cu linii de mare viteza (mare viteza - adica peste 160 km/h) in Romania!
Cred ca mult mai utile ar fi alte initiative:
-Asumarea unei decizii politice (de catre prim-ministrul, ministrul transporturilor, parlament- cine are competenta legala de a modifica "Master planul de transport") -Reconstructie/modernizare pentru 160 km/h a liniei Pascani- Suceava- Vadu Siretului UZ. Nu vad sensul acestei modernizari. Pana la Pascani cu max. 80km/h iar din Vadu Siret UZ se circula la fel, cu max. 60km/h.Iar UZ nu ar avea de ce sa modernizeze linia pana la Cernauti. Politica este doar o afacere pentru cei ce se afla acolo numiti. Nimeni nu-si va asuma o decizie politica, atata timp cat toti isi vad de treaba ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat cu calea ferata. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2019, 11:57 | |
| O linie de 160 km/h de la Bucuresti la Vadu Siretului UZ (dublata si electrificata pe toata aceasta distanta) este necesara si ar aduce avantaje si pentru judetul si municipiul Suceava: o legatura feroviara mai rapida spre Bucuresti (cu 160 km/h un IR ar face de la Bucuresti la Suceava sub 5 ore), atragerea de investitori in judetul si municipiul Suceava (care astfel ar putea sa-si transporte mai rapid marfurile pe calea ferata) dar si o legatura mai rapida spre Ucraina!
Sigur , si linia Vadu Siretului UZ- Cernauti ar trebui modernizata, dar asta este treaba UZ!
Romania poate si trebuie sa modernizeze linia (inclusiv dublata, electrificat) pana la Vicsani CFR, iar intre statiile Vicsani CFR si Vadu Siretului UZ modernizarea/reconstructia liniei ar necesita un acord bilateral intre Romania si Ucraina.
Si tot pentru judetul Suceava, o lucrare prioritara care ar trebui inclusa in "Master plan" ar fi si dublarea si un RK (RK numai daca este cazul si daca VS a scazut fata de cea din 1990) pentru linia Suceava- Floreni. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iul 2019, 12:14 | |
| https://clubferoviar.ro/varsovia-are-un-master-plan-de-transport-feroviar/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |