|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Iul 2019, 22:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce trenuri cu 8 vagoane când creşterea numărului de călători a fost de vreo 2%? Dacă studenţii ar fi fost 90% din călători, atunci puteam vorbi de 10 vagoane. Dar câtă vreme studenţii sunt 12% din călători, la ce te aşteptai?
Chestia e că, acum, dacă elimini această facilitate, probabil o să pierzi cam 10% din călători. Adică o să bată vântul prin unele trenuri, care probabil vor fi anulate. Ai uitat sa precizezi ca multi platitori de bilete nu au mai gasit locuri din cauza studentilor si daca ne gandim un pic statul a subventionat si multe calatorii fictive gen a luat studentul bilet si pe 6 si pe 7 ca nu stie cand se intoarce blocand un loc ampolea Pai daca cresterea a fost de 2% de unde pierderea de 10%? Am tot vorbit aici cresterea de calatori au fost doar pe rutele care merg spre capitala.. Mai afectati v-or fi cei de Astra care aveau destui studenti. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Iul 2019, 22:16 | |
| Doctore, tu nu ai fost atent la discutiile de pe forum?
studentii isi rezerva doua trei trenuri in zile diferite, iar prostimea care nu se pricepe la on line sau mai stiu eu ce , merge la gara, altii pe la agentia de voiaj si vor bilete. Nu mai sint bilete ca trebul de 3 vagoane apare plin( de studenti) CFR trebuia sa bage 15 vagoane daca atitea locuri se cereau si atunci ar fi fost doar trei vagoane pline, unul cu studenti si 2 cu calatorii de ocazie.
toata lumea iti spune ca pe trenuri e rupere si tu spui ca nu se vede in cifre.
ca de-aia merge bine tara, de la Bucuresti se vede bine.
din cifre:
fata o scroafa la CAP 5 purcei, presedintele CAP raporteaza la CUASC, 6 porci fatati, presedintele CUASC -da operativa la Directia Agricola,( la alde Daea)7 porci fatati Directia anunta ministerul 8 porci fatati, cei din cabinet pun informarea de dimineata pe biroul ministrului 9 porci fatati pe cap de scroafa
ministrul raporteaza la partid - 10 purcei pe cap de scroafa.
foarte bine 9 la export si unu la consum intern.
trenurile in Romania sint prea lungi,prea pline, prea multe si merg prea repede.Unde se plimba oamenii in loc sa munceasca ?
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Iul 2019, 23:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce trenuri cu 8 vagoane când creşterea numărului de călători a fost de vreo 2%? Dacă studenţii ar fi fost 90% din călători, atunci puteam vorbi de 10 vagoane. Dar câtă vreme studenţii sunt 12% din călători, la ce te aşteptai?
Chestia e că, acum, dacă elimini această facilitate, probabil o să pierzi cam 10% din călători. Adică o să bată vântul prin unele trenuri, care probabil vor fi anulate. Subscriu. Chiar aici pe alt topic am dat exemple de trenuri ce circula goale, mai ales vara. Clar se vor pierde multi calatori daca se elimina gratuitatea, inclusiv platitori care mergeau si ei cu grupuri de studenti. Nu totul se reduce in tara asta la rutele spre si dinspre Bucuresti, in afara magistralelor mari nr de studenti e mult mai redus. Da, acum catre si dinspre festivaluri, litoral si partial Valea Prahovei sunt studenti in procent mai mare, dar se compenseaza cu sutele de trenuri regio unde numa accidental e vreun student in ele. Edit: Inca ceva - nr studentilor scade de la an la an. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 00:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce trenuri cu 8 vagoane când creşterea numărului de călători a fost de vreo 2%? Dacă studenţii ar fi fost 90% din călători, atunci puteam vorbi de 10 vagoane. Dar câtă vreme studenţii sunt 12% din călători, la ce te aşteptai?
Chestia e că, acum, dacă elimini această facilitate, probabil o să pierzi cam 10% din călători. Adică o să bată vântul prin unele trenuri, care probabil vor fi anulate. Nu mai abera atat ca nu are rost. 2% in capul tau dar pe teren la trenurile IR nu gasesti loc din cauza studentilor, unde se tot plimba? au treaba la scoala? Nici vorba, umbla telelei ca e pe moca si omul de rand care vrea sa plece in concediu nu gaseste loc din cauza trantorilor, la casa de bilete nu se mai vand bilete ca apare full si vine la tren, plateste bilet cu suprataxa (Bucuresti-Constanta 94 lei tarif taxare tren) dar gaseste un loc sa stea jos, de ce? Ca unul din trantori care a luat bilet nu s-a trezit sa vina la tren sa plece la plimbare si a ocupat locul efectiv degeaba iar omul care pleaca in vacanta/concediu dupa x luni de munca si vrea sa plateasca bilet la casa de bilete nu poate din cauza tranbtorilor care ocupa abuziv locuri dar nu vin la ele, lasa ca oricum e gratis, ce conteaza ca nu merg. In tara numarul de trenuri Regio e mult mai mare fata de IR si nu vei gasi nici un student la trenul Sighet-Valea Viseului de la ora 23:30 sau la Regio Miercurea Ciuc-Izvorul Oltului de la 23 dar in schimb la IR nu sunt locuri. Nu tata, facilitatati sa mergi la scoala, ok, 2 drumuri pe luna sau chiar unul de la scoala acasa si retur deci dus-intors, ca nu e nevoie sa mergi acasa in fiecare weekend, daca ai plecat de acasa la x km sa faci ceva pai te ti de treaba nu umbli teleleu prin trenuri doar de dragul de a te plimba, stai in camin, pui mana si lucrezi undeva, castigi un ban sa vezi cum se castiga banul si inveti NU TE PLIMBI MOCA PE CARCA STATULUI/PROSTILOR! Facultatea trebuie sa fie pentru cei capabili sa invete si ii duce capul nu pentru orice Gheorghe de la coada vacii! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 00:19 | |
| - Luna a scris:
- Dr2005 a scris:
- Ce trenuri cu 8 vagoane când creşterea numărului de călători a fost de vreo 2%? Dacă studenţii ar fi fost 90% din călători, atunci puteam vorbi de 10 vagoane. Dar câtă vreme studenţii sunt 12% din călători, la ce te aşteptai?
Chestia e că, acum, dacă elimini această facilitate, probabil o să pierzi cam 10% din călători. Adică o să bată vântul prin unele trenuri, care probabil vor fi anulate. Subscriu. Chiar aici pe alt topic am dat exemple de trenuri ce circula goale, mai ales vara. Clar se vor pierde multi calatori daca se elimina gratuitatea, inclusiv platitori care mergeau si ei cu grupuri de studenti. Nu totul se reduce in tara asta la rutele spre si dinspre Bucuresti, in afara magistralelor mari nr de studenti e mult mai redus. Da, acum catre si dinspre festivaluri, litoral si partial Valea Prahovei sunt studenti in procent mai mare, dar se compenseaza cu sutele de trenuri regio unde numa accidental e vreun student in ele.
Edit: Inca ceva - nr studentilor scade de la an la an. Vrei sa te plimbi, platesti, muncesti si castigi un ban nu umbli hai hui aiurea prin tara ca e trenul moca. Pe vremuri se platea nu existau atatea facilitati si au iesit oameni educati care au realizat ceva, acum toti sunt studenti dar nu stiu ce inseamna 1 si 2 de pe vagon, ei zic ca e numarul de vagon. Nu vin toti banii de la stat pe plimbarile micutilor, astea sunt abureli, poate aia 2% se raporteaza si se deconteaza dar in realitate trenurile sunt pline de studenti. Daca se deconta chiar tot ce consuma studentii pai am fi avum acum un CFR bogat cu destule resurse financiare care ar fi putut cumpara material rulant nou dar ce sa vezi, CFR Calatori e pe butuci, vagoane sunt vai de ele, locomotive din anii 60-70 care pica zilnic si vesnica placa nu sunt bani, pai de ce nu sunt bani? Vrei la studii iti da statul o calatorie dus-intors pe luna domiciliu-facultate si ce vrei sa te plimbi platesti cum plateste toata lumea. Nici cu foile veteranilor nu sunt de acord, majoritatea au imputernicit pe x si y sa le foloseasca si merg la clasa 1 fara sa plateasca, nu e normal, doar titularul trebuia sa le foloseasca si doar in prezenta titularului sa mai poata lua un membru insotitor dar nu asa se plimba Ionica de 30 de ani pe foaia lui Gheorghe veteran ca are procura. O alta prostie e si cu revolutionarii, cine a vrut si cine nu a vrut s-a dus si a spus ca e revolutionar si a primit foi de drum gratuite la tren, are si cablu gratuit si telefon si ce naiba mai au ca nu le stiu toate facilitatile si el poate a stat sub canapea de frica pe 29 Decembrie 1989 si acum e revolutionar cu drepturi. Si astia la fel umbla cu membri de familie si ce naiba mai iau dupa ei, ce atatea facilitati si mocangeala nene, nu cred ca Germania are atatea facilitati si tot felul de mocangii care nu platesc bilet cu bani din buzunar si acolo lumea chiar munceste pentru ca aia asa sunt invatat si crescuti de mici, daca nu muncesc nu au si bine le face nu ca la noi atatea pomeni. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 00:28 | |
| Deci recunosti chiar tu ca trenurile regio nu prea au multi calatori desi sunt multe. Semn dealtfel ca romanii au destui bani de isi permit sa o tina tot doar in interregio, altfel ar da navala la regio. Am zis, pentru cei cativa care iau bilete fara sa calatoreasca trebuie sanctiuni - dublul valorii biletelor. Dupa 2-3 facturi venite acasa la 2-3 studenti unu nu mai pierde trenul. Dar asta sa se aplice doar dupa ce se va implementa un sistem de anulare a biletelor care chiar sa functioneze desigur, nu sa refuze casierele anularea. Corect, facultatea e pentru cine vrea sa invete, cine nu oricum zboara din ea/ramane repetent. Nu ne reprezinta pe noi, studentii persoanele care nu vor sa invete, dispar natural din randul nostru!!! Dealtfel nr studentilor e in continua scadere.
Edit: pe vremuri trenul oricum era aproape gratis pentru toata lumea, tarifele erau foarte mici. Treaba ca nu stiu ce e 1 si 2 de pe vagon e normal in randul celor care nu au mai fost niciodata cu trenul sau au fost doar cand erau copii, aia sunt calatori atrasi la tren, e un lucru bun.
Edit2: Sunt si in Germania, spre exemplu la ei cartea de calatorie pe un an costa doar 4395 de euro, raportat la forta de cumparare cat 3 salarii minime pe economie vs in Romania unde costa cam 6 salarii minime pe economie o carte de calatorie. Mai au si fel si fel de reduceri pentru tineri si vor sa bage transportul in comun gratuit pentru toata lumea nu doar studenti cel putin in anumite landuri pentru descurajarea masinilor. Dealtfel cam asta e tendinta in intreaga UE - transport in comun incurajat cat mai mult fie si prin gratuitate ca sa renunte oamenii la masini. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 01:03 | |
| Voi nu pricepeti ca zilnic sunt ZECI de bilete emise pentru student care nu se folosesc? La vagonul clasa sunt cateva zeci pe zi si la cuseta unu sau doua bilete tot apar lipsa semn ca pentru pomanagii 34 de lei nu conteaza dar un alt om sta in picioare ca nu a gasit loc si am vazut bilete fara loc pe Bucuresti-Oradea sau Bucuresti-Cluj ori Bucuresti-Baia Mare de Sighet nu mai vorbesc ca zilnic se dau bilete fara loc. Asa ca nu mai aberati atat cu studentii, ei trebuie sa aibe maxim o calatorie pe luna acasa-scoala si retur ATAT! ce e de plimbare sa plateasca! |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 07:12 | |
| Normal ca s-au activat repede celebrii doi avocați pentru apărarea gratuității studenților care de aproape 3 ani de zile n-a adus niciun beneficiu nimănui. Degeaba ne mint ei că datorită lor nu mai sunt trenurile goale. Aceleași trenuri goale vor fi goale, cele pline vor fi mai pline și mai rapid epuizate de locuri. Bine ar fi să se limiteze cât mai drastic. E normal. Și de ar mai rămâne CFR Călători operând cu numai trei trenuri in toată țara și tot ne-ar minți avocații gratuității despre cât de norocoasă e compania CFR Călători pentru că merg studenții gratis. Pomanagiii vor apăra pomanagiii. It takes one to defend one |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 09:35 | |
| @Karpaty Am propus sanctionarea lor!!! Variante exista, spre exemplu la cele de lung parcurs vine nasul cu o lista ca la biletele online si cine nu e se stie dupa cnp si sanctiune. Evident sa fie si o stampila pe bilet aplicata in tren cu care sa poti contesta eventuale greseli.
@AeroX Atunci sa se gaseasca solutii pentru popularea si a trenurilor ce circula goale. Tu cum ai echilibra gradul de ocupare? Nu ti se pare ca vina e a companiei, trenurile care sunt pline fiind insuficiente iar cele goale find puse in plus cu risipa de resurse? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 15:54 | |
| Ce mișto tot sa lucruri în unele domenii la stat dar din banii pentru investiții pentru subvenții la calea ferată tot tăiem din ei dai dreaq „Conform bugetului de venituri și cheltuieli aprobat prin Ordinul nr. 337/2019 din 23 mai 2019 publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 569 din 11 iulie 2019 drepturile salariale ale directorului general (DG) de la INCD ÎN SILVICULTURĂ „MARIN DRĂCEA” pentru anul 2019 totalizează 1.943.000 lei!” Să detaliem. Salariul lunar brut al acestui DG este de aproximativ 162.000 lei, din care după ce se plătesc toate dările îi intră în cont aproximativ 95.000 lei. Adică vreo 20.000 EUR/lună. Oricum, acesta nu este singurul salariu care șochează, chiar dacă e singurului cu șapte cifre. Următoarele, cu câte șase cifre, nu sunt mai puțin strigătoare la cer. Puteți consulta lista completă aici: Directorul general al INCD TURBOMOTOARE COMOTI BUCUREȘTI încasează anul acesta 868.000 lei, adică aproximativ 42.000 lei net/lună. Directorul general al INCD PENTRU SECURITATE MINIERĂ ȘI PROTECȚIE ANTIEXPLOZIVĂ-INCD INSEMEX PETROSANI încasează 811.000 mii lei, adică aproximativ 39.500 lei net/lună. Directorul general al INCD “DELTA DUNĂRII”-INCDDD TULCEA primește 661.000 lei, adică aproximativ 32.000 lei net/lună. Directorul general al INCD PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALĂ-ECOIND primește 580.000 lei, adică aproximativ 28.000lei net/lună. În eșichierul doi mai există cațiva directori cu salarii de peste 400.000 lei/an. Media salariilor încasate de DG ai INCDurilor este de 342.000 lei/an. Motivați de aceste cifre ne-am gândit să căutăm, pentru noi doar – nu le făceam publice în acest articol, declarațiile de averi și interese de pe site-ul http://declaratii.integritate.eu/. Nu de alta, dar DG de INCD-uri ocupă funcții publice, fiind numiți prin Ordine de ministru pentru mandate de patru ani, în baza unor contracte de management și a unor salarii negociate. Deci, am căutat ca să descoperim că cel puțin o parte dintre aceste declarații de averi și interese lipsesc de pe site-ul de mai sus! Înțelegeți că toate aceste sume, înainte să ajungă în Monitorul Oficial al României, au fost văzute de către Consiliile de Administrație ale INCD-urilor, cel puțin un director de direcție din minister, ceva secretar de stat, probabil, și de ministrul cercetării însuși, care le-a aprobat prin Ordin. Și desigur nimănui nu i s-a părut nimic suspect, nu s-au sesizat oamenii prin fața cărora au trecut, respectiv nu au luat nicio măsură. Tot din aceste bugete de venituri și cheltuieli puteți calcula salariul mediu anual al personalului de cercetare pentru fiecare institut. Aveți grijă, că acestea nu mai sunt date pe an, iar unitatea de măsură nu mai este mii lei ci lei. Din calculele noastre reiese că în medie salariile directorilor generali sunt de 4,1 ori mai mari decât salariile medii ale personalului de cercetare în institutele pe care le conduc. Fruntaș este și aici DG al INCD ÎN SILVICULTURĂ “MARIN DRĂCEA” cu 22 salarii medii. Urmează DG al INCD TURBOMOTOARE COMOTI BUCUREŞTI cu 8,9 salarii medii, DG al INCD PENTRU SECURITATE MINIERĂ ŞI PROTECŢIE ANTIEXPLOZIVĂ – INCD INSEMEX PETROŞANI cu 8,8 salarii medii, DG al INCD PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALĂ – ECOIND cu 7,4 salarii medii, DG al INCD “DELTA DUNĂRII” – INCDDD TULCEA cu 5,9 salarii medii. Sursa: contributori.ro |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 18:01 | |
| - Luna a scris:
- @Karpaty Am propus sanctionarea lor!!! Variante exista, spre exemplu la cele de lung parcurs vine nasul cu o lista ca la biletele online si cine nu e se stie dupa cnp si sanctiune. Evident sa fie si o stampila pe bilet aplicata in tren cu care sa poti contesta eventuale greseli.
Nu exista asa ceva, "nasul" nu are lista cu locurile vandute si care nu pentru ca tot timpul se modifica, la fiecare statie si cine sta sa ii aduca lui lista in fiecare statie, nu mai vorbiti aiurea, plus de asta ce vrei sa mai faca nasul? Face mult prea multe pentru 2200-2400 pe luna iar conditiile de munca sunt cum sunt, de afara e frumos si totul roz dar luati voi geanta de gat si plecati cu trenul sa vedem daca mai sunteti asa viteji. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 21:56 | |
| Pai si biletele online cum le verifica nasul? Ok, uite varianta buna si simpla: la trenurile interregio biletele pentru studenti sa fie gratis doar la achizitionare online, nasul bifeaza acolo oricum. Iei bilet in mod repetat si nu esti in tren din alt motiv decat legatura pierduta? Factura acasa cu dublul contravalorii biletului/poprire pe conturi daca nu e achitata. Vor studentii bilet la interregio de la casierie? Sa coste 5-10 lei. La regio poate ramane neschimbat.
Sef de tren mi-ar fi frica sa fiu din cauza oamenilor certati cu legea, nu a studentilor. Cu aia risti sa fi aruncat din tren daca le ceri biletu. Stiu personal de nasi agresati de catre calatori. Stiu ca e o munca grea, degeaba iei bani multi, e destul de periculos si greu. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 22:03 | |
| Unde sunt banii aia multi? 2200 e mult? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 22:08 | |
| Sa vedem ce va ieși doar cu partea cu taxă de solidaritate nu merge trebuie impozitate probabil ar rămâne undeva la o treime din bani la stat În articol e vorba de pensii mai mari de 10000 de lei
http://m.ziare.com/eugen-orlando-teodorovici/teodorovici-anunta-taxa-de-solidaritate-pentru-pensiile-speciale-mai-mari-de-10-mii-de-euro-si-limiteaza-gratuitatile-pe-tren-pentru-studenti-1569408?source=biziday |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Iul 2019, 23:28 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Unde sunt banii aia multi? 2200 e mult?
Presupun ca ai zis net 2200 lei, situatie in care da e mult tinant cont ca minimul pe economie e 1263 net, salariul minim pentru studii superioare (doar pentru posturi ce necesita acele studii si cu vechime mai mare de un an) este de 1413 lei net, iar minimul in constructii este de 1770 lei net. Deci depaseste minimul pe economie cu mult. La asta mai adaugam si sporurile + ,,bacsisul” care nu stiu la cat ajunge in prezent (e drept insa e cu riscuri), insa tare cred ca e macar cateva sute de lei/luna. Mai adaugi trenul gratuit + avantajele deplasarilor frecvente (consum mai mic de utilitati acasa), si dezavantajele: calatorii nemultumiti ce se iau de tine, statul ore multe peste program in caz de intarzieri majore, uneori fara conditii/mancare/apa, clar nu e un job bun pentru oricine, pentru unii se preteaza, pentru altii nu. Daca ai zis 2200 brut atunci clar e putin, dar ramane partea cu ,,bacsisul”. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |