Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+33
jabels
riciu
dan tm
Dr2005
lifetec
@ndrey
bubu
rizelgeorgel2004
bobi
DUAL
razvan - trenuri
ldh80
Nesebar
DAS 2011
alinx3330
ets2oltromânia
cristi ar
Cipri Andrei Neculai
mielutu zburator
TER200
IonutCFR2009
marius664
cardinal
aris86
Adirmvl
Luna
Vitosa
Katalyn
ciprian71
AeroX
kristi kkk
TVlad
Adrian78
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeSam 13 Iun 2020, 00:09

Prima terminată a fost Curtea de Argeș și apoi Comănesti iar România a fost Monarhie înlăturată abuziv de comuniști dupa care a devenit republica.
Categoric daca rămâneam monarhie nu eram acum asa "prapaditi" si vai de noi!

_________________
595423Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 62 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 62 Bdeem_8496_a
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeSam 13 Iun 2020, 00:32

Dr2005 a scris:
Nu aş fi vrut ca o gară unicat, care amintea de începuturile căii ferate de la noi, să fie distrusă. Mă uit acum că urmează încă un măcel pe Bucureşti - Giurgiu, respectiv urmează să fie demolate clădirile vechi de la Grădiştea şi Comana, cea din urmă urmând a fi înlocuită de... 2 containere (!). În pana mea, să demoleze şi Giurgiu Oraş şi Filaret şi cu asta basta, să nu mai rămână nimic din primele căi ferate de la noi! Mad Mad
Containere cred ca pun pt IDM, nu pt calatori...Pentru acestia cred ca va fi suficient un peron cu o copertina.Gara nu stiu daca e in plan de demolare, dar daca nu vor mai opri trenuri in ea se va demola de la sine.Giurgiu Oras e proaspat reabilitata , nu are cum sa fie demolata.Partea nasoala ca a trecut vreo 7-8 ani de cand a fost terminata, si deja arata ca si cum ar avea 20...Pentru ca pana la urma asta-i problema, cum a zis si Dan...Noi nu intretinem nici ce reabilitam sau construim de la zero, noi de batem joc de la ruinele Sarmizegetusei pana in prezent...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeDum 14 Iun 2020, 23:55

Dr2005 a scris:
Şi crezi că ăia de la marfă aveau locomotivă disponibilă şi mecanic? Iar dacă trecea mecanicul de la Călători pe loco de la Marfă, acesta era autorizat pe locomotiva aia? Că poate nu aveau EA clasic, ci apărea vreun 474.
Mai e şi problema costului prestaţiei. CFR Călători nu e în stare nici să plătească TUI-ul. Culmea e că TUI-ul s-a plătit pe vremea lui Szentes şi pe vremea lui Dorobanţu, dar de când cu noul director...
Dar nu neapărat cel de la cfr călători trebuia să manipuleze locomotiva aia. Putea sta și pe scaun de mecanic ajutor, să-i puie ăluia livretul in față și să-l ajute verbal vezi că urmează x punct de oprire, deși și ăla de la cfr marfă cunoaște bine secția respectivă. Nu știu de unde le scoți tu dar se vede că nu cunoști mersul.
Aoleu, e rău platnic domn director? În schimb s-a auzit că ar fi angajat câțiva pasionați feroviari care să se ocupe de vocea călătorului și promovarea companiei în imagini. Ia interesează-te și spune-ne și nouă e adevărat sau nu.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 00:06

Eu sincer nici nu ştiu dacă Costescu mai există, cred că de vreo 2 luni nu am mai văzut vreo hârtie semnată de el Laughing

Nu ştiu ce pasionaţi a angajat şi cum (că e firmă de stat, angajările se fac doar prin concurs public), iar promovarea văd că se face distribuind poze de pe Facebook Laughing Poate o să apreciez ,,schimbările" în momentul în care o să îmi pot urca bicicleta în orice tren fără să mă ţigănesc cu toţi naşii (un coleg cu mai puţină putere de convingere a fost respins la transport pe o speţă similară, a trebuit după aia să vină cu RegioCălători, deşi achitase rezervarea CFR-ului). Sau în momentul în care nu o să mai plătesc taxă de admitanţă ca să fac călătorii de serviciu în afara ţării. Sau când o să pot să îmi aleg ce pat vreau la VD, nu să mă pună CFR Călători în patul de sus cu două coaste şi clavicula rupte (îmi plăteau ei spitalizarea dacă picam din pat?!). Sau atunci când o să văd un mers de tren cadenţat pe unde se poate (ştiu că aici ţine şi de CFR S.A., dar se poate insista mai mult). Sau când o să văd vreo tentativă de promovare a traficului de navetă, care la alţii (OBB, DB, CD, MAV) aduce banu' gros, iar la noi e doar o umplutură ca să-şi facă mecanicii şi naşii orele. Şi când nu o să mai văd rezervare obligatorie băgată pe gât cu japca măcar la trenuri regio, ca să nu mai spun de IR pe distanţe scurte... păi Germania nu are rezervare obligatorie nici măcar la ICE (!), dar la noi plăteşti loc de la Bucureşti la Buftea. Sau când nu o să se mai insiste ca toţi angajaţii de pe VD să fie de la Bucureşti, ca să plece cu zilele de acasă.
Dacă văd măcar o îmbunătăţire la măcar un capitol din cele enumerate mai sus, îţi promit că o să privesc societatea şi pe directorul ei cu alţi ochi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 00:12

Dar nu ți-am cerut să-l vezi cu ochi buni.
Dar cum se face că niciun director general nu vine cu astfel de reformări ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 00:16

Sau cand nu o sa mai vedem saloane pw trenuri de noapte, LDE sau LE cu un vagon tarif de IR la tren cu opriri de regio, posibilitate sa iei loc la cuseta si cu inainte dw cateva zile la. Sezoniere nu cu o luna inante, nasii cu POS ca sa nu mai ia tarif de tren la halte unde si stații unde nu se dau bilete
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 01:23

La ICE pentru biletul simplu se vinde obligatoriu cu rezervare, oricine cumpara un bilet la DB din A in B tarif intreg primeste si loc, cei ce fac naveta sau au diferite abonamente merg fara sa plateasca rezervarea, e la fel ca la noi.

Unele idei sunt efectiv niste aberatii dar in fine nu are rost sa discuti cu cineva cu ochelari de cal.

Din statiile unde nu exista casa de bilete in tren nasul e obligat sa vanda la tarif de casa doar daca calatorul se prezinta la nas imediat dupa urcarea in tren, daca nasul te gaseste fara bilet dupa ce au mai trecut 7 statii atunci e normal sa te taxeze cu tarif de tren, obligatia calatorului este sa se prezinte imediat la nas, nu sa zica las' ca vine el si ii platesc atunci, ok, vine dar te taxeaza la tarif de tren ca tu calatorule nu te-ai prezentat cand trebuia.

_________________
595423Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 62 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 62 Bdeem_8496_a
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 11/11/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 11:00

Dr2005 a scris:
Eu sincer nici nu ştiu dacă Costescu mai există, cred că de vreo 2 luni nu am mai văzut vreo hârtie semnată de el Laughing

Nu ştiu ce pasionaţi a angajat şi cum (că e firmă de stat, angajările se fac doar prin concurs public), iar promovarea văd că se face distribuind poze de pe Facebook Laughing Poate o să apreciez ,,schimbările" în momentul în care o să îmi pot urca bicicleta în orice tren fără să mă ţigănesc cu toţi naşii (un coleg cu mai puţină putere de convingere a fost respins la transport pe o speţă similară, a trebuit după aia să vină cu RegioCălători, deşi achitase rezervarea CFR-ului). Sau în momentul în care nu o să mai plătesc taxă de admitanţă ca să fac călătorii de serviciu în afara ţării. Sau când o să pot să îmi aleg ce pat vreau la VD, nu să mă pună CFR Călători în patul de sus cu două coaste şi clavicula rupte (îmi plăteau ei spitalizarea dacă picam din pat?!). Sau atunci când o să văd un mers de tren cadenţat pe unde se poate (ştiu că aici ţine şi de CFR S.A., dar se poate insista mai mult). Sau când o să văd vreo tentativă de promovare a traficului de navetă, care la alţii (OBB, DB, CD, MAV) aduce banu' gros, iar la noi e doar o umplutură ca să-şi facă mecanicii şi naşii orele. Şi când nu o să mai văd rezervare obligatorie băgată pe gât cu japca măcar la trenuri regio, ca să nu mai spun de IR pe distanţe scurte... păi Germania nu are rezervare obligatorie nici măcar la ICE (!), dar la noi plăteşti loc de la Bucureşti la Buftea. Sau când nu o să se mai insiste ca toţi angajaţii de pe VD să fie de la Bucureşti, ca să plece cu zilele de acasă.
Dacă văd măcar o îmbunătăţire la măcar un capitol din cele enumerate mai sus, îţi promit că o să privesc societatea şi pe directorul ei cu alţi ochi.
Nici Dorobantu nu semnat hartiile oficiale, ca si acum sunt semnate de directorul executiv! Doctore iar minti prin omisiune, de cate ori ai platit taxa de admitanta din buzunarul tau? Toti cei ce achita taxa de admitanta, inaite de a pleca in delegatie pe langa diurna primesc si contravaloarea taxei de admintata! Ai dreptate (OBB, DB, CD, MAV) se dezvolta, dar la aia toti manageri si ,,labuseii'' au posturile castigate prin concurs nu ca la noi numiti politic. La noi sunt o gramada de inginerasi cu facultatea facuta la apelul bocancilor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 14:03

bubu a scris:
Nici Dorobantu nu semnat hartiile oficiale, ca si acum sunt semnate de directorul executiv!
Am aici un teanc de hârtii de la CFR Călători... pe vremea lui Dorobanţu şi a lui Szentes rar senma altcineva, doar dacă era DG în concediu sau delegaţie semna altul, cel puţin în relaţia cu ministerul. Acum...

Ultima dată când am plecat cu trenul mi s-a pus în vedere clar că ori plătesc admitanţa din buzunar, ori mă mut la clasă de la Curtici ,,că nu avem buget". Evident, la Curtici m-am mutat la clasă, nu merită statul român banii mei munciţi. După aia am cerut cu avionul şi la Budapesta, că aşa e statul român, îmi dă 300 de euro pe un dus-întors cu avionul şi nu îmi dă 50 de euro să merg cu trenul (mai ales că ziua pierdută pe drum nu e purtătoare de diurnă, că la deplasările internaţionale nu se dă diurnă în parcurs intern). Deşi nu prea îmi place cu avionul, din simplul fapt că dacă aterizez după 22 trebuie să iau taxiul pe banii mei de la Otopeni (sau să fac 2 ore jumate pe drum cu 783 şi N116 şi 1,5 km de mers pe jos de la N116 până acasă). A, da, şi nu pot să îmi iau câteva beri în bagaj.
Care naibii o fi rostul acestei taxe de admitanţă, câtă vreme e vorba de călătorie în interesul serviciului? Adică în parcurs intern pot merge gratuit la VD (iar un bilet la VD de la Bucureşti la Curtici e 218,75 lei), dar CFR Călători mai vrea 25 euro pentru vreo 250 km cât mai sunt de acolo până la Budapesta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 14:15

Adica MT nu deconteaza un amarat de taxi? Naspa, astia ai mei deconteaza tot, le-am bagat si bonuri din plimbarile mele...N-am depasit insa 2 pe zi, adica hotel-munca si retur...Adica nu se uita la valoare asta vroiam sa spun, daca nu sari calul...Daca tot n-ai ce face, muta si tu discutiile astea in topicul dedicat...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: De mutat 1111   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 17:54

Nu, că e considerat transport local (deşi aeroportul e în localitatea Otopeni, judeţul Ilfov) în localitatea de domiciliu. Bine, nici prin afară nu se decontează taxiuri, doar bilete de transport public, dar şi la alea dacă e mai mult de o călătorie pe sens (adică aeroport/gară - hotel şi invers, transportul hotel - şedinţă se suportă din diurnă) trebuie justificare de ce am folosit mai multe călătorii sau de ce am luat un bilet de 24 ore de 5 euro în loc să folosesc două călătorii de 3 euro fiecare.
Bine, eu nu cu procedurile astea am treabă (sau cu legislaţia care pune egal între costul unei zile în Budapesta şi costul unei zile în Berna, inclusiv la nivelul cazării), ci cu taxa de admitanţă în sinea ei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 11/11/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Iun 2020, 23:15

Dr2005 a scris:
bubu a scris:
Nici Dorobantu nu semnat hartiile oficiale, ca si acum sunt semnate de directorul executiv!
Am aici un teanc de hârtii de la CFR Călători... pe vremea lui Dorobanţu şi a lui Szentes rar senma altcineva, doar dacă era DG în concediu sau delegaţie semna altul, cel puţin în relaţia cu ministerul. Acum...

Ultima dată când am plecat cu trenul mi s-a pus în vedere clar că ori plătesc admitanţa din buzunar, ori mă mut la clasă de la Curtici ,,că nu avem buget". Evident, la Curtici m-am mutat la clasă, nu merită statul român banii mei munciţi. După aia am cerut cu avionul şi la Budapesta, că aşa e statul român, îmi dă 300 de euro pe un dus-întors cu avionul şi nu îmi dă 50 de euro să merg cu trenul (mai ales că ziua pierdută pe drum nu e purtătoare de diurnă, că la deplasările internaţionale nu se dă diurnă în parcurs intern). Deşi nu prea îmi place cu avionul, din simplul fapt că dacă aterizez după 22 trebuie să iau taxiul pe banii mei de la Otopeni (sau să fac 2 ore jumate pe drum cu 783 şi N116 şi 1,5 km de mers pe jos de la N116 până acasă). A, da, şi nu pot să îmi iau câteva beri în bagaj.
Care naibii o fi rostul acestei taxe de admitanţă, câtă vreme e vorba de călătorie în interesul serviciului? Adică în parcurs intern pot merge gratuit la VD (iar un bilet la VD de la Bucureşti la Curtici e 218,75 lei), dar CFR Călători mai vrea 25 euro pentru vreo 250 km cât mai sunt de acolo până la Budapesta.
Iar o dai de gard cu gratie, ce ma intereseaza pe mine de berea ta din bagaj, sau dac iti deconteaza taxiul! Au dreptate unii pe aici de balacareste in toate felurile.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeMier 17 Iun 2020, 16:35

15 mld de euro anual asta nu e ajutor de stat?

Statul francez va sprijini operatorul feroviar național SNCF , care a pierdut în jur de 4 miliarde de euro în timpul crizei generate de coronavirus , a promis secretarul de stat pentru transporturi Jean-Baptiste Djebbari, care a mai anunțat o inițiativă privind revitalizarea trenurilor de noapte, a căror repunere in circulație este estimata pentru weekendul 3-5 iulie.

SNCF operează doar două linii de noapte, una spre Gap-Briançon, cealaltă spre Latour-de-Carol prin Toulouse și Rodez.

Având în vedere imperativele legate de încălzirea globală, trenurile de noapte - care au fost eliminate treptat - apar din ce în ce mai mult ca o alternativă cu emisii reduse de carbon la transportul aerian, pe distanțe de 800-1200km,iar stimularea lor a fost solicitată de mult timp de utilizatori și de ecologiști.
Statul contribuie anual cu 15 miliarde de euro la bugetul SNCF , la o cifra de afaceri de 35 de miliarde a gigantului feroviar francez.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8416
Data de inscriere : 16/01/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeMier 17 Iun 2020, 17:02

Ba este dar vorba aluia, se poate "pentru ca e Franta!". Cu astfel de atitudini sa nu se mire ca se destrama UE.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitimeMier 17 Iun 2020, 18:35

TVlad a scris:
Ba este dar vorba aluia, se poate "pentru ca e Franta!". Cu astfel de atitudini sa nu se mire ca se destrama UE.
quod licet jovis, no licet bovis :p
Traducere, noi vrem egalitate, dar nu pentru căței
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 62 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 62 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: