|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+27ACFCH Bebe razvan - trenuri Ionut31 DAS 2011 ldh80 t1972 AeroX riciu cfr500 Adrian78 TVlad cristi ar MariusM Peter Fodor kristi kkk Adirmvl aris86 @ndrey Katalyn Luna IonutCFR2009 marius664 Dr2005 Nesebar dan tm Vitosa 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6899 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12301 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 09:17 | |
| - Vitosa a scris:
- @ldh80 doamne dar multă minte ai. Cum să faci o asemenea afirmație, te citez "numai pentru acele trenuri nu prea isi mai are sens existenta PELC Barlad!"
Păi oamenii ăia chiar au domiciliul în Bârlad, acu ce ai vrea să facă să se mute cu domiciliul la Iași sau Tecuci doar pentru faptul că acolo există depouri ? Sau dacă ipotetic vorbind, de mâine dacă CFR C revine pe secția Huși sau pe Fălciu (că tot ai pomenit de el) păi nu tot mecanicii ăștia de la PELC Bârlad ar deservi secția? Dar nu va reveni nici Hușiul și nici Fălciul pe harta feroviară nici de la mersul 2023/2024. Punem pariu ? Dacă tot vorbești de prestația mecanicilor (despre care sunt convins că nu ști nimic, trecem peste cele 7h conducere în regim simplificat), pentru a-și face fiecare salariat norma de ore CFR C asigură trenuri tuturor mecanicilor săi. Și stai liniștit au și ieșenii și tecucenii trenuri R și pe M600 și pe 606, 500, 704. TFC tocmai a anulat niște trenuri din cauză că le-au murit automotoarele. Deci secții "noi" slabe șanse să mai ia. Ei nu s-au băgat măcar cu un tren Galați - București via Urziceni, nici asta nu îți dă de gândit? Da în corpul clădirii stației au câteva camere amenajate pe post de dormitor. Doamne băi băiatule dar ești de o naivitate ieșită din comun crezând că dacă scrii tu Florin Onose pe forumuri/feisbuc etc pe unde o mai faci, de mâine autoritățile pun în aplicare cerințele tale Ma refeream la faptul ca trenurile R 6402, 6404, 6401 si 6403, tinand cont de orarul/turnusul lor, ar putea fi deservite numai de mecanici care locuiesc in Iasi! Pentru eventuale trenuri CFR-Calatori Iasi- Vaslui/Crasna- Husi (eventuale trenuri de calatori Iasi- Vaslui- Husi evident ca nu ar mai trece prin Barlad) ar trebui tot mecanici care locuiesc in Iasi (preiau trenul din Iasi si-l aduc inapoi tot la Iasi)! Doar pentru eventuale trenuri CFR-Calatori Barlad- HM Falciu Nord ar trebui mecanici care sa locuiasca in Barlad + daca TFC considera ca are nevoie de mecanici care sa locuiasca in Barlad, pentru trenurile Barlad- Galati. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 10:11 | |
| 1. De problema asta știe conducerea CFR C ce are de făcut și cum să împartă prestațiile. Nu se va lua după cum zice x și y pe forumuri sau pe feisbuc. 2. Mai trebuie să accepte și ieșenii, că dacă nu le place secția vor spune pas. Nici la București nu ajung. Drum lung, tren de noapte, obositor. Momentan le mai funcționează doar două desiro (nu mai știu dacă a revenit la drum și al 3-lea), dar și alea sunt varză. Știu că așteaptă să iasă 2057-le de la VFU Pașcani dar ei știu că este așteptat de Suceava pentru al băga pe Putna. Deci canci Huși sau Fălciu. Sau și tu faci parte din cei care cred că dacă scriu lui ARF o să curgă lapte și miere? 3. Ce se întâmplă la TFC punct de lucru Târgu Bujor nu am de unde să știu. A, știu că are mecanici cu domiciliul în Galați, dar dacă o avea și cu domiciliul în Bârlad nu am de unde să știu. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 11:00 | |
| nu iasa nimic pe linia asta pentru ca ldh80 se ocupa de linia asta, de domiciliile mecanicilor, de depourile locomotivelor si statiile de domiciliu ale garniturilor, de personalul statiilor, de transportul in comun din Mangalia, de unirea cu cei de peste Prut, de situatia gazului la Tiraspol, de refacerea UJCOOP.
Ar trebui sa se ocupe doar de linia asta. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 11:15 | |
| - dan tm a scris:
- nu iasa nimic pe linia asta pentru ca ldh80 se ocupa de linia asta, de domiciliile mecanicilor, de depourile locomotivelor si statiile de domiciliu ale garniturilor, de personalul statiilor, de transportul in comun din Mangalia, de unirea cu cei de peste Prut, de situatia gazului la Tiraspol, de refacerea UJCOOP.
Ar trebui sa se ocupe doar de linia asta. Daca n-are sustinere locala degeaba... Educarea fortata a celor din zona, care vad acum in fata ochilor doar dubele firmelor auto... refuza sa accepte reluarea mersului cu trenul... Si asta nu doar acolo ci peste tot in tara, pe unde s-au inchis intentionat linii ferate ca la loz in plic... uneori si cu largul concurs al angajatilor de la calea ferata. Ca o paranteza, nu uit o faza petrecuta in urma cu 10 ani pe sectia 302 la trenul de dupa-amiaza Targoviste-Ploiesti, atunci cu 2 vagoane 20-54 pline ochi, dar in care doar eu indraznisem sa solicit bilet nasului, care parea foarte deranjat de asta... Daca nu ma insel, exact mersul cu nasul a inchis si sectia Crasna-Husi ca si altele prin tara, intr-o perioada in care nu se punea problema lipsei de mecanici, de vagoane, de locomotive... Daca angajatii CFR si-ar fi aparat drepturile atunci, asa cum vor acum sa le recunoasca altii... poate ca nu s-ar fi ajuns la dezastrul de azi de la calea ferata si nu era nevoie de-un intermediar numit ARF platit din fonduri publice, sa alcatuiasca un mers de tren eficient si cu mijloace adecvate. In propria gospodarie, nu vine nimeni sa-ti arate ce model de gresie sa montezi sau ce televizor sa-ti cumperi... Doar asistatii sociali, asteapta protectie din partea cuiva... Cam asta a ajuns calea ferata, un asistat social care mimeaza ca traieste din resursele intregii tari, alocate fara vreo motivare economica...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 19 Feb 2023, 11:30, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 11:25 | |
| La anul să îl voteze tot pe nensu ciumpilan, sau cum naiba l-o chema. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24352 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 13:05 | |
| IonutCFR2009 așa era și pe Hunedoara dar nu erau așa multi blatiști pentru că erau mulți navetiști elevi și cei cu bilete care mergeau mai departe de Simeria dar nașii ziceau că și ce daca sa închide ,vine privat și ei se mută privat |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 13:25 | |
| Adevărul e că și datorită angajaților calea ferată a ajuns în halul în care e. Încă mai bagă nașul leul în buzunar, încă se mai fură de pe locomotive, și mă întreb în ce hal vor ajunge ramele care vor veni. Că fără titularizare și ținute descuiate prin gările pe unde or înnopta aceeași soartă cu a desiro vor avea. Degeaba se dă cineva cu pumnii în piept că se vor lua în primire pe proces verbal sau că au mentenanța inclusă pe n ani. Fiecare o să scrie că a predat rama completă. Na mai prinde hoțul dacă ai de unde. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6899 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12301 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 13:42 | |
| - Vitosa a scris:
- 1. De problema asta știe conducerea CFR C ce are de făcut și cum să împartă prestațiile. Nu se va lua după cum zice x și y pe forumuri sau pe feisbuc.
2. Mai trebuie să accepte și ieșenii, că dacă nu le place secția vor spune pas. Nici la București nu ajung. Drum lung, tren de noapte, obositor. Momentan le mai funcționează doar două desiro (nu mai știu dacă a revenit la drum și al 3-lea), dar și alea sunt varză. Știu că așteaptă să iasă 2057-le de la VFU Pașcani dar ei știu că este așteptat de Suceava pentru al băga pe Putna. Deci canci Huși sau Fălciu. Sau și tu faci parte din cei care cred că dacă scriu lui ARF o să curgă lapte și miere? 3. Ce se întâmplă la TFC punct de lucru Târgu Bujor nu am de unde să știu. A, știu că are mecanici cu domiciliul în Galați, dar dacă o avea și cu domiciliul în Bârlad nu am de unde să știu. -Pai cum vine asta- un mecanic care este angajat al CFR-Calatori, daca are facuta recunoasterea sectiei, este autorizat pe sectia respectiva si are turnus pe sectia respectiva (conform programarii facute de conducerea depoului respectiv), poate refuza sa duca un tren pe sectia respectiva ?! Un astfel de refuz nejustificat nu poate aveea ca efect si desfacerea contractului de munca pe motive disciplinare ?! -In afara de "internationalul" "Prietenia" Chisinau- Bucuresti, nu prea vad ce trenuri ar putea duce un mecanic care locuieste in Iasi, pana la Bucuresti! IR-urile Suceava- Bucuresti in mod logic sunt duse de mecanici suceveni, iar la IR-urile Iasi- Bucuresti via Vaslui sunt cred duse de mecanicii ieseni, cu dieselul, numai pana/de la Tecuci! Poate daca vreodata se va electrifica M600 atunci poate vor duce mecanicii ieseni, cu electrica, trenurile IR Iasi- Bucuresti, via Vaslui! Si legat de linia Crasna- Husi si ce ar fi putut face primaria Husi pentru aceasta linie (ca tot s-a amintit si de primar): -Desigur ca primarul se putea duce in audienta la directorul general al CFR-SA si la directorul general al CFR-Calatori, sa solicite reparatia si redeschiderea liniei, dar oare care ar fi fost rezultatul ?! Desigur ca trebuia sa se duca in audienta- eu asa as fi facut- dar din pacate nu cred ca ar fi obtinut rezultate favorabile! -La un moment dat, si chiar am primit un raspuns oficial in acest sens de la CFR-Calatori (am pastrat acel document, il am acasa la Husi) , cei de la CFR-Calatori au spus ca ar putea reintroduce trenuri de calatori pe aceasta linie, daca autoritatile locale ar suporta o parte din subventia pentru eventuale trenuri de calatori, pe aceasta linie! -De asemenea, mai demult, aparusera un fel de proiect de lege, prin care autoritatile locale s-ar fi putut "uni" intr-un fel de "asociatii", care sa poate suporta costurile de refacere si intretinere a unor cai ferate de interes local! Insa din pacate bugetul local al municipiului Husi este foarte mic si (dupa cum mi-a spus un fost consilier local) abia acopera functionarea primariei, a societatilor unde CL Husi este actionar majoritar sau unic si functionarea diverselor institutii subordonate primariei si plata salariilor angajatilor acestora! Investitiile care s-au facut pe plan edilitar in Husi si care se vor face s-au facut in cea mai mare parte cu fonduri europene, fonduri de la bugetul de stat sau de la Consiliul Judetean! Acuma (indiferent care ar fi parerile unor oameni, diverse lucruri care i sunt reprosate si primarului, unele lucruri care se spun de "gurile rele" din oras, etc) nu se poate contesta ca dupa 2008 s-au facut unele investitii edilitare importante in Husi si oarecum s-a schimbat "fata" orasului! Poate unele lucruri puteau fi facute mai bine sau mai repede, poate ca anumite cheltuieli din bugetul local puteau fi evitate, dar trebuie sa recunoastem si ce s-a facut bun! Sa vedem ce va fi si dupa alegerile locale din 2024- conform declaratiilor actualului primar acesta nu va mai participa la urmatoarele alegeri locale! Sa vedem cine va fi primar in 2024, dupa ce se vor incheia cele 4 mandate ale actualului primar! Indiferent cine va fi ales in locul sau important este sa fie continuate si finalizate cel putin actualele proiecte! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 14:11 | |
| Detaliile astea sunt știute încă din vară când mahării din CFR se reunesc pe teritoriu străin (altundeva decât la București) și pun la punct detaliile noului mers. Dacă ieșenii se pun toți de acord că nu vor trenuri la Huși atunci conducerea va pasa trenurile altui punct de lucru (în cazul de față Bârlad sau Tecuci). Și din nou logica ta a dat greș. Din 5 trenuri Suceava - București doar 2 sunt duse de mecanicii suceveni. Mai trebuie și alte puncte de lucru să își facă norma de ore. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6899 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12301 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 14:40 | |
| - Vitosa a scris:
- Detaliile astea sunt știute încă din vară când mahării din CFR se reunesc pe teritoriu străin (altundeva decât la București) și pun la punct detaliile noului mers.
Dacă ieșenii se pun toți de acord că nu vor trenuri la Huși atunci conducerea va pasa trenurile altui punct de lucru (în cazul de față Bârlad sau Tecuci). Logica ta a dat greș. Din 5 trenuri Suceava - București doar 2 sunt duse de mecanicii suceveni. Mai trebuie și alții să își facă norma. Nu contest ca asa este, dar e o situatie anormala! Aici poate si conducerea regionala Iasi a CFR-Calatori ar trebui sa ia masuri mai dure: esti autorizat pe sectia respectiva, ai recunoasterea sectiei facuta, te duci pe orice linie de pe raza depoului Iasi ai prevazut turnusul, indiferent ca-ti place sau nu! Daca nu vrei si refuzi nejustificat iti desfacem contractul de munca! Sigur, conducerea trebuie sa se gandeasca si la deplasarile "regie" a mecanicilor si sa faca turnusurile astfel incat sa fie cat mai putin posibil nevoie de aceste deplasari "regie"! De ce sa trebuiasca sa se deplaseze "regie" un mecanic care locuieste in Iasi pana la Suceava, ca sa preia un tren Suceava- Bucuresti, cand mai degraba ar putea angaja mai multi mecanici la PL Suceava, ca sa poata duce toate trenurile cu plecare din Suceava ?! Iar cei care locuiesc in Iasi sa faca numai trenurile cu plecare din Iasi! Acuma nu stiu daca s-ar respecta acest principiu (deplasari "regie" cat mai putin posibile, mecanicii care locuiesc in Suceava sa faca toate trenurile cu plecare din Suceava, cei care locuiesc in Iasi sa faca toate trenurile cu plecare din Iasi, etc) ar reusi toti mecanicii de la CFR-Calatori, din Iasi si Suceava, sa-si faca norma! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 15:11 | |
| Și din nou nu ști detalii interne în schimb bați câmpii cu nonșalanță. 1. Poți să îi concediezi pe toți dacă aceștia refuză secția dinainte să intre în vigoare noul mers? Tu vezi ce zic eu aici sau citești printre rânduri și intelegi doar ce vrei tu? La fel și mesajele precedente. 2. Așa am zis eu ca ăla de la PL Iași să meargă regie la Suceava să ia tren la București? Nici măcar nu ști că tocmai acest aspect a căutat conducerea CFR C să îl elimine pe cât posibil. Și a reușit. Au mai rămas doar niște cazuri rare de regii, gen a dus locomotiva la Reloc sau s-a dus bucureștean până la Mărășești să preia automotorul venit de la Pașcani, sau rămase 3 zile la Vaslui defect si s-a dus regie ca să îl însoțească remorcat înapoi la depoul de domiciliu, etc alte cazuri prin țară, dar nu drumuri duce tren la Tecuci și se întoarce regie la Iași. 3. De PL Pașcani, Bacău, Adjud, Buzău, București, Câmpulung Est, ai auzit ? Să îi pun la socoteală și pe cei de la Bârlad și Tecuci și poate ai să intelegi de ce. Păi ăștia pe unde să își facă norma ? Și dacă ar face trenurile alea numai sucevenii și ieșenii ce faci în situația când un ieșean sau sucevean se dă inapt la București sau Tecuci (din varii motive, bolnav, eveniment în familie, deces), ăștialalții dacă nu cunosc secția sau au trecut mai mult de 6 luni de când nu au mai ajuns la Suceava/Iași au pierdut secția și nu mai pot duce tren decât însoțiți de un instructor regional sau alt mecanic care are recunoașterea secției la zi . Apoi iar să facă recunoașterea secției, alți bani altă distracție, aici intervin orele regie. Tu realizezi cât ar sta trenul în gară până ar veni unul din ăia de acasă? Nu cred. Că altfel nu mai spuneai aberațiile pe care le spui. Sorry pentru atacul la persoană. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8418 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 23:51 | |
| - Adrian78 a scris:
- TVlad a scris:
- Atita tam-tam se face cu sectia asta...
Exista oare o functie "ignore" ca sa nu imi mai apara in lista de subiecte cu mesaje noi? Ai opțiunea Oprește urmărirea acestui subiect Unde? Nu exista decit daca bifezi anterior "urmareste acest subiect" iar eu nu am bifat. Ma uit la "mesaje noi" si imi apare alaturi de celelalte subiecte cu mesaje noi. Ma dispera. De citiva ani dureaza chestia asta, subiectul tinut pe capul de afis ca scabia. Stiti cum e, ca atunci cind ai o mica piatra in pantofi: nu grav dar agasant. Pina la un punct cind nu mai suporti si iei masuri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25584 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 20 Feb 2023, 00:58 | |
| ,,Urmăreşte răspunsurile" înseamnă că forumul îţi trimite un e-mail de câte ori se postează ceva în topicul respectiv. ,,Opreşte urmărirea" evident că anulează aceste e-mail-uri. Nu ai cum să scoţi un subiect din lista de subiecte cu mesaje noi decât dacă îl citeşti ori îi dai ,,marchează ca citit". _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24352 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 20 Feb 2023, 03:14 | |
| Eu am dat să nu mai urmăresc acuma sa vedem daca mai apare că subiect nou |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 20 Feb 2023, 04:20 | |
| Eu zic sa scoatem si subiectul ala despre autobuze si tramvaie ca oricum n-are nicio legatura cu forumul.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |