|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+27ACFCH Bebe razvan - trenuri Ionut31 DAS 2011 ldh80 t1972 AeroX riciu cfr500 Adrian78 TVlad cristi ar MariusM Peter Fodor kristi kkk Adirmvl aris86 @ndrey Katalyn Luna IonutCFR2009 marius664 Dr2005 Nesebar dan tm Vitosa 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6901 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12303 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 13 Feb 2023, 18:15 | |
| Mai degraba cu plecare din Iasi, pentru ca majoritatea locuitorilor din Husi au treaba ori la Vaslui (resedinta de judet) ori la Iasi (cel mai apropiat oras mare)! Foarte putini locuitori din Husi ar aveea treaba la Barlad!
Mult mai utile ar fi eventuale trenuri directe Husi- Vaslui si Husi-Iasi, decat trenuri Husi- Barlad!
In plus la Iasi CFR-Calatori are si depou de locomotive/automotoare, are comanda pentru partida de tren, personal de tractiune , pe cand la Barlad nu cred ca mai are personal CFR-Calatori, in afara de casierele din statia Barlad! |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Lun 13 Feb 2023, 18:41 | |
| Ultima data cind sa circulat parca de la Iasi pleca, un automotor Desiro.. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6901 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12303 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 13 Feb 2023, 19:27 | |
| - t1972 a scris:
- Ultima data cind sa circulat parca de la Iasi pleca, un automotor Desiro..
In septembrie 2007 au fost introduse automotoarele "Desiro" , ca trenuri "personale", pe aceasta linie! Dar greseala a fost ca au fost mentinute acceleasi trasee neatractive pentru calatori (Husi- Crasna si Husi-Barlad) si din pacate accelasi numar redus de trenuri- doar 3 perechi/zi! De-abia in decembrie 2008 s-a luat o masura mai buna si mai atractiva pentru calatori: s-au introdus trenuri directe Husi- Vaslui si Husi- Iasi si s-a marit numarul de trenuri- 5 perechi/zi. Dupa nici 3 ani de circulatie, in vara anului 2010, din motive discutabile, modernul automotor "Desiro" a fost scos de pe linia Crasna- Husi si inlocuit cu o garnitura compusa din locomotiva (clasa 60/62 "modernizata", cu instalatie de incalzire electrica a trenului) + doua (uneori 3) vagoane! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 13 Feb 2023, 19:37 | |
| Mai sunt 5-6 mecanici la PL Bârlad. Unul din ei știu că era pensionar. Depoul Iași ar putea (dacă ar avea disponibil) să îți pună la dispoziție automotor desiro. Mecanici, mă cam îndoiesc. Deocamdată Suceava așteaptă automotor pentru Putna. Când o ieși de la EP VFU Pașcani. Hușiul să stea la rând |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 13 Feb 2023, 19:44 | |
| - ldh80 a scris:
- Legat de aceste instalatii de centralizare electronica: de exemplul pe linia Ilia- Lugoj inteleg ca exista un singur post de IDM (la Faget) , pentru toate statiile si HM-urile de pe linie!
In schimb pe magistrala Bucuresti Nord- Chitila- Brazi- Ramificatia Ploiesti Triaj- Ploiesti Sud/Ploiesti Vest exista posturi de IDM in fiecare statie si HM (HM Pajura, Chitila, Buftea, Peris, Crivina, Brazi)!
Care ar fi explicatia, tinand cont ca statiile de pe ambele linii sunt echipate cu acceleasi instalatii CE ?!
Care este motivul existentei posturilor de IDM in statii precum Buftea, Peris, Crivina, daca tehnologia acestor instalatii CE permite controlul macazurilor si semnalelor din mai multe statii, de la un singur post de IDM (dintr-un singur loc) ?! Se schimbă pe secție mecanicii de la trenurile de marfă. Bașca mai trebuie un ordin de circulație, defilarea trenurilor, înscrierea trenurilor în circulație (secție cu capacitate saturată). Așa că nu compara traficul de pe linia 212 cu cel de pe 300 (stațiile amintite). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 13 Feb 2023, 19:55 | |
| - ldh80 a scris:
- t1972 a scris:
- Ultima data cind sa circulat parca de la Iasi pleca, un automotor Desiro..
In septembrie 2007 au fost introduse automotoarele "Desiro" , ca trenuri "personale", pe aceasta linie!
Dar greseala a fost ca au fost mentinute acceleasi trasee neatractive pentru calatori (Husi- Crasna si Husi-Barlad) si din pacate accelasi numar redus de trenuri- doar 3 perechi/zi!
De-abia in decembrie 2008 s-a luat o masura mai buna si mai atractiva pentru calatori: s-au introdus trenuri directe Husi- Vaslui si Husi- Iasi si s-a marit numarul de trenuri- 5 perechi/zi.
Dupa nici 3 ani de circulatie, in vara anului 2010, din motive discutabile, modernul automotor "Desiro" a fost scos de pe linia Crasna- Husi si inlocuit cu o garnitura compusa din locomotiva (clasa 60/62 "modernizata", cu instalatie de incalzire electrica a trenului) + doua (uneori 3) vagoane! N-au mai vrut mecanicii ieșeni să meargă la Huși. Cum mecanicii bârlădeni nu erau autorizați la desiro (și nici în prezent nu sunt) logic că le-au dat obiectul muncii la care erau (sunt) autorizați. Spune-mi ce mai vrei să știi? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6901 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12303 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 13 Feb 2023, 21:55 | |
| Stați așa că sunt aspecte mai neclare aici: până în 1998 mecanicii care locuiau în Huși (Cărare Ioan ieșit la pensie in 1996 sau cel târziu 1998, Mihai Marian, Olteanu, etc) erau angajați ai SNCFR și duceau atât trenuri de marfa cât și de călători! Probabil unele trenuri de călători și de marfa care ajungeau atunci la Huși erau aduse de mecanici care locuiau în Bârlad (toate trenurile de marfă care ajungeau la Huși erau trenuri locale de marfă, care aveau trasate livrete Barlad- Huși; singură excepție erau trenurile navetă formate din vagoane UCS care aduceau ciment pentru șantierul Constructorul). Apoi în 1998 mecanicii de locomotivă care mai erau în activitate și locuiau în Huși au devenit angajați ai CFR Călători și făceau numai cele 3 perechi de trenuri de călători/zi Bârlad -Crasna- Huși (dar făcând numai aceste trenuri nu știu cum reușeau să-și facă norma de ore pe lună). În septembrie 2007, când a fost introdus automotorul Desiro că tren personal pe această linie, au rămas un timp tot aceste 3 perechi/zi și tot pe accelasi traseu Bârlad - Crasna- Huși! Acuma nu știu cu ce tren duceau (între septembrie 2007- decembrie 2008) automotorul Desiro de la Bârlad la Iași. Judecând după mersul de tren 2007/2008 și după turnusul de atunci al trenurilor de călători logic ar fi că atunci automotoarele Desiro care circulau că trenuri personale Bârlad - Crasna- Huși erau conduse de mecanici care locuiau în Huși sau in Bârlad (cu siguranță îmi amintesc de un mecanic care locuia în Huși - - i ziceam nea' Gigi și l-am vazut in Huși că mecanic pe AM Desiro). Apoi a venit schimbarea majoră în bine in decembrie 2008, când a fost modificat traseul trenurilor personale care circulau pe linia 604, ele începând sa circule, de atunci, pe ruta Iași - Vaslui- Huși. Deci în mod logic, începând din decembrie 2008, erau conduse de mecanici care locuiau în Huși și/sau in Iași și care erau evident autorizați pentru AM Desiro. În vara anului 2010 automotorul Desiro a fost înlocuit (un "revizor de ace" sau un IDM din Huși mi-a spus atunci că motivul ar fi fost faptul că AM Desiro își uza prematur bandajele de la roti din cauza curbelor strânse a liniei dintre Crețești și Huși) cu o garnitura compusa din locomotivă LDE 'modernizata' cu instalație de încălzire electrică a trenului) și vagoane. Evident că aceea locomotivă era condusă de acceiasi mecanici, care locuiau tot în Huși sau/și în Iași. La momentul anulării circulației trenurilor de călători pe aceasta linie mai erau câțiva mecanici, în activitate, angajați ai CFR Călători, care locuiau în Huși. După ianuarie 2012 aceștia au făcut alte trenuri deservite de depoul Iași, deși nu știu cât le convenea să facă naveta de la Huși la Iași (nu cred că s-au mutat din Huși la Iași). Astăzi nu știu dacă mai există mecanici, în activitate, angajați ai CFR Călători, care sa mai locuiască în Huși! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 15 Feb 2023, 20:38 | |
| ldh80, la PELC Barlad, au mai ramas doar 4 mecanici. Ei fac in prezent trenurile regio Tecuci-Barlad, Tecuci-Iasi si retur. Slabe sanse sa-i coopteze careva si in programul de tractiune al sectiei Crasna-Husi, desi nu cred ca le-ar displace sa lucre mai aproape de casa... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6901 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12303 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 15 Feb 2023, 21:35 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- ldh80, la PELC Barlad, au mai ramas doar 4 mecanici. Ei fac in prezent trenurile regio Tecuci-Barlad, Tecuci-Iasi si retur. Slabe sanse sa-i coopteze careva si in programul de tractiune al sectiei Crasna-Husi, desi nu cred ca le-ar displace sa lucre mai aproape de casa...
Numai pentru acele trenuri nu prea isi mai are sens existenta PELC Barlad! Trenurile regio Iasi- Tecuci pot fi facute de mecanici care locuiesc in Iasi si/sau in Tecuci. Cele doua perechi de trenuri regio/zi Iasi- Barlad pot fi facute de mecanici care locuiesc in Iasi: R 6402 pleaca din Iasi la 6.53, ajunge in Barlad la 9.37. Deci aproape 3 ore de condus pentru mecanici. La intoarcere R 6401 pleaca din Barlad la 11.11 si soseste in Iasi la 13.51. Deci mecanicii care duc aceste trenuri nu depasesc 7 ore in total (de la 6.53 cand pleaca din Iasi pana la 13.51 cand ajung inapoi in Iasi) de servici, care, este, daca nu gresesc, timpul maxim admis de servici la trenuri de calatori, in regim simplificat. R 6404 pleaca din Iasi la 9.57 si ajunge in Barlad la 12.46. La intoarcere R 6403 pleaca din Barlad la 13.28 si ajunge in Iasi la 16.12- deci tot nu se depasesc 7 ore! Asadar aceste doua perechi de trenuri regio/zi Iasi- Barlad ar putea fi facute numai de mecanici care locuiesc in Iasi! PELC Barlad si mecanici ai CFR-Calatori care sa locuiasca in Barlad ar aveea sens daca s-ar reintroduce trenuri de calatori a CFR-Calatori pe linia spre Falciu (trenuri de calatori Barlad- Falciu- HM Falciu Nord). Poate cei de la TFC sa aibe mecanici care sa locuiasca in Barlad, pentru trenuri de pe linia Barlad- Galati! Apropo, cei de la TFC ar fi interesati sa utilizeze, pentru automotoarele lor (daca a mai ramas ceva) din remiza Barlad ? Si o intrebare: mecanicii si partida de tren care duce trenurile regio 6414 (Iasi plecare 19.33, Vaslui sosire 21.15) si 6411/6413 (Vaslui plecare 4.20/4.35, Iasi sosire 5.57/6.12) unde isi fac orele de odihna ? Au amenajate anumite camere de odihna in cladirea statiei Vaslui (cladirea este destul de mare, a fost renovata si modernizata si ar fi loc de amenajat acolo camere de odihna) ? |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Joi 16 Feb 2023, 12:27 | |
| Citez pe cineva....sa rezolvat cu trenurile, cu odihna mecanicilor, mai este un mic detaliu...cum redeschidem sectia, si cum aducem calatorii de la auto la tren.... |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8418 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 16 Feb 2023, 12:33 | |
| Atita tam-tam se face cu sectia asta... Exista oare o functie "ignore" ca sa nu imi mai apara in lista de subiecte cu mesaje noi? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6668 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 17 Feb 2023, 18:20 | |
| Perfect de acord, si asta ti-o spune unul pentru care sectia 604 e de suflet. E inchisa, nu se mai deschide. Imi pare rau, dar asta e. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24352 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 18 Feb 2023, 17:36 | |
| - TVlad a scris:
- Atita tam-tam se face cu sectia asta...
Exista oare o functie "ignore" ca sa nu imi mai apara in lista de subiecte cu mesaje noi? Ai opțiunea Oprește urmărirea acestui subiect |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 15:40 | |
| @ldh80 doamne dar multă minte ai. Cum să faci o asemenea afirmație, te citez "numai pentru acele trenuri nu prea isi mai are sens existenta PELC Barlad!" Păi oamenii ăia chiar au domiciliul în Bârlad, acu ce ai vrea să facă să se mute cu domiciliul la Iași sau Tecuci doar pentru faptul că acolo există depouri ? Sau dacă ipotetic vorbind, de mâine dacă CFR C revine pe secția Huși sau pe Fălciu (că tot ai pomenit de el) păi nu tot mecanicii ăștia de la PELC Bârlad ar deservi secția? Dar nu va reveni nici Hușiul și nici Fălciul pe harta feroviară nici de la mersul 2023/2024. Punem pariu ? Dacă tot vorbești de prestația mecanicilor (despre care sunt convins că nu ști nimic, trecem peste cele 7h conducere în regim simplificat), pentru a-și face fiecare salariat norma de ore CFR C asigură trenuri tuturor mecanicilor săi. Și stai liniștit au și ieșenii și tecucenii trenuri R și pe M600 și pe 606, 500, 704. TFC tocmai a anulat niște trenuri din cauză că le-au murit automotoarele. Deci secții "noi" slabe șanse să mai ia. Ei nu s-au băgat măcar cu un tren Galați - București via Urziceni, nici asta nu îți dă de gândit? Da în corpul clădirii stației au câteva camere amenajate pe post de dormitor. Doamne băi băiatule dar ești de o naivitate ieșită din comun crezând că dacă scrii tu Florin Onose pe forumuri/feisbuc etc pe unde o mai faci, de mâine autoritățile pun în aplicare cerințele tale |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 19 Feb 2023, 17:03 | |
| Eu nu stiu cind are timp sa scrie peste tot.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |