Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 604 : Crasna - Husi

In jos 
+27
ACFCH
Bebe
razvan - trenuri
Ionut31
DAS 2011
ldh80
t1972
AeroX
riciu
cfr500
Adrian78
TVlad
cristi ar
MariusM
Peter Fodor
kristi kkk
Adirmvl
aris86
@ndrey
Katalyn
Luna
IonutCFR2009
marius664
Dr2005
Nesebar
dan tm
Vitosa
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6901
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12303
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeSam 08 Aug 2020, 08:36

Vitosa a scris:
Din start nici mecanicii dar nici sindicatele nu ar accepta un asemenea program destul de obositor. La primul automotor propus, mecanicul și nașul ar urma să lucre în continuu în intervalul 9 - 23. Nu văd interval unde să închidă foaia de parcurs minim 2 ore așa cum zice ordinul.
Apoi 2 ore de odihnă (oare unde le-ar efectua, pe banchetă în automotor?) după care în jurul orei 1 prezentare la tren, și ieșirea din serviciu undeva pe la un 6.30
Pentru al 2-lea automotor propus ar fi așa, prezentare la depou în jurul orei 17.00 / 17.15, remizare Crasna pe la 0.05, prezentare ~3.10, terminare program ~16.00, iar se depășesc cu mult cele 8 ore de conducere în simplificat.
Și la stația Crasna unde ar dormi personalul de tren, tot în automotor?
Pe vremuri era altceva, atunci aveai mecanici și la Huși și la Bârlad și la Vaslui. Vremurile alea au spus de mult, nu mai e ca atunci.
Acuma nu știu ce să zic, bine ar fi să iasă așa cum își dorește @ldh80, însă în ideea că propunerile s-or și concretiza m-aș teme că vor avea soarta trenurilor de Buftea și Fundulea  Laughing

Pentru programul personalului de tren (care sa locuiasca in Iasi) m-am gandit la urmatoarea varianta:

-Primul "echipaj" (mecanic automotor+ sef de tren+ controlor bilete) ar pleca din Iasi la ora 10.32 si ar face serviciul pana la ora 18.55, deci cca 8 ore, apoi odihna la dormitor la Husi pana la ora sa zicem 01.30. La 01.30 ar prelua automotorul, urmand sa plece spre Iasi la ora 02.00.

-Al doilea "echipaj" ar fi adus de la Iasi cu IR 1664, pana in Vaslui, dupa care ar merge pana la Husi cu automotorul care ar pleca din Vaslui la ora 17.34 si ar ajunge in Husi la ora 18.55. Dupa care ar deservi trenurile: Husi plecare 19.23, Crasna sosire 20.20, Crasna plecare 21.45, Husi sosire 22.42. Apoi odihna la dormitor la Husi , dupa care ar deservi trenurile: Husi plecare 05.30, Vaslui sosire 07.33, Vaslui plecare 09.50, Husi sosire 11.11. Apoi ar termina serviciul, urmand a pleca inapoi spre Iasi cu trenul Husi plecare 11.20, Iasi sosire 14.44.

-Al treilea "echipaj" ar deservi restul trenurilor.


Pentru odihna personalului de tren, in statiile Crasna si Husi:

-In statia Crasna se poate amenaja un dormitor in cladirea statiei (loc este destul)

-In statia Husi:

-Daca CFR-Calatori ar prelua din nou si cladirea remizei si cladirea fostului dormitor pentru personalul de tractiune, s-ar putea amenaja un dormitor pentru personalul de tractiune. Cladirea fostei remize de locomotive Husi se afla in prezent in proprietatea unei firme din Barlad, iar cladirea fostului dormitor pentru personalul de tractiune este cumparata (sau inchiriata) de domnul Carare Ioan.
Prin expropierea si preluarea acestor doua cladiri de CFR-Calatori s-ar creea conditii potrivite in Husi pentru operatiuni minime de intretine si alimentare (cu: motorina, apa dedurizata, incarcare baterii acumulatori, laptop cu soft pentru depistarea eventualelor defecte, posibilitati de vidanjare) a automotoarelor "Desiro", dar si pentru odihna personalului de tractiune.

-In cladirea fostei magazii de bagaje-mesagerii s-ar putea amenaja (loc este destul) un dormitor pentru sefii de tren si controlorii de bilete.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12462
Data de inscriere : 09/07/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeSam 08 Aug 2020, 09:01

Cel mai bine ar fi sa ia sectia un OTF privat. Ei se descurca altfel, nu au astfel de probleme legat de odihna, depasirea orelor, loc de dormit (firma se ocupa sa-i motiveze pe masura), la Stat e ca la Stat... mai mult se sta degeaba... Laughing Sa ne gandim ce era sectia Titan Sud - Oltenita inainte s-o preia TFC... un tren dimineata, unul seara, acum sunt 9 perechi de trenuri pe zi... deci, privatul schimba peisajul.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6916
Data de inscriere : 23/01/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeSam 08 Aug 2020, 18:21

Comparatie e fortata...Titan Sud-Oltenita a avut pasageri mereu, dar nu toti plateau bilete...TFC a reusit sa faca asta, prin diverse metode...Pe aceasta linie n-au existat niciodata calatori multi, nici platitori, nici blatisti exagerat de multi cum erau spre Oltenita...Privatul isi face si el astfel de studii inainte sa preia o sectie, inclusiv posibilitatea de cazare sau de personal autorizat in raza de activitate...Iarasi fata de Titan Sud-Oltenita care a fost preluata intr-o stare nu foarte buna, dar circulabila, comparatie este iarasi fortata...Cine vine aici preia o sectie pe care nu au mai circulat trenuri de ani buni...Zicea colegul rupt de lume mai sus ca ar caza personal la Husi...Alooo mai exista asa ceva la Husi???? Decat aberatiile lui cu trenuri la ora 23:00 pe o sectie care avea in ultimele luni de circulatie o medie de 12 calatori/tren, le prefer pe ale lui Dragos...Nici in zilele de glorie ale liniei nu erau asa multe trenuri...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeSam 08 Aug 2020, 18:35

@ldh80, exact orele (plătite) regie cfr călători caută să le elimine pe cât posibil. Bine unde nu există posibilitatea și nu au încotro se merge în continuare pe deplasarea personalului de tren în regim de regie. Dar cazurile astea sînt din ce în ce mai rare. Desigur că ar putea fi și cazul secției de care zici. Acuma în ideea că vreodată se vor și concretiza propunerile tale mai depinde și de voința personalului de tren, că dacă ieșenilor nu le-or conveni serviciul la aceste trenuri s-ar putea să te trezești cu tecucenii și niște sicrie clasa 78   Laughing  
Personalul ce va deservi aceste trenuri nu va munci doar în intervalul 10.32 - 18.55 ci i se va socoti și plăti și procesul tehnologic de luare automotorul de la depou, aducerea lui la gară, și remizarea de după sosirea la destinație. În domeniul feroviar nu e ca la maxi taxi, se prezintă șoferul cu 10 minute (uneori și doar cu cinci) înainte de ora de plecare, deschide ușile, se urcă lumea, pornește motorul și pleacă.
Partea cu încropitul dormitoarelor, dacă secția întradevăr ar avea potențial (nici Putna nu dă pe afară dar aia e susținută politic pe când ciupilanii al vostru nu e interesat de revenirea trenurilor) și s-ar dori cu adevărat revenirea trenurilor la Huși întradevăr ar putea fi fezabilă. Dar dacă face ceva în bătaie de joc ca la Craiova, mai bine nu. Zici că ești în spitalele de campanie încropite acu cu covidul, în halele văzute la televizor.
Pe finalul comentariului tău mai aduci în discuție și înființarea la Huși a unui punct de lucru al SCRL Brașov (partea asta cred că până acu nu ai știut-o că meseriașii din depouri sînt angajați ai SCRL Brașov și nu ai depourilor unde își desfășoară fiecare activitatea), repet dacă secția nu are potențial iar cfr călători prin numărul biletelor vândute nu își scoate și cheltuielile cu dormitorul și punctului de lucru SCRL Brașov filiala Huși atunci slabe șanse să se redeschidă sau să se continue exploatarea secției. Vezi cazurile Rodna Veche, Hunedoara, Ciumeghiu - Holod - Vașcău de unde s-a retras Interregional Călători și CFR Călători nu are gânduri să intre. Repet, nici Putna nu dă pe afară de călători, de multe ori și o malaxă 900 fiind suficientă, dar secția aia e susținută politic pe când altele nu. Să nu le fie deranjate afacerile baronilor locali. Și e și cazul Hușiului tău natal.
A era să uit, la ora actuală vezi că depoul Iași la capitolul desiro e în piuneze. Sînt defecte, iar cel colantat face serviciu la București. La Putna merge DHE + vagon, sau sicriu 900, așa că dacă mâine s-ar redeschide linia asta altceva înafară de sicriu 700, slabe șanse   Laughing
Dar eu cred că în ciuda luptei tale de a o redeschide, n-are nicio șansă. Poate în alte vremuri pe care noi nu le vom mai apuca ci copii noștrii sau poate copii copiilor noștrii.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6901
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12303
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeSam 08 Aug 2020, 22:58

Ar fi doua cladiri in zona statiei CFR Husi care ar putea fi transformate in dormitoare pentru personalul de tren:

-Cladirea fostei magazii de bagaje-mesagerii. A fost inaugurata in anul 1980 si pana la mijlocul anilor 90 a fost utilizata in scopul mentionat. In 2004 a fost partial renovata (schimbat acoperisul si a fost montata tamplarie pvc si geamuri termopan). Cel putin la exterior arata relativ bine.

-Cladirea fostului dormitor pentru personalul de tractiune, lipita de cladirea remizei. A fost utilizata in acest scop pana in anii 90. Apoi a fost cumparata (sau inchiriata) de domnul Carare Ioan, care a intretinut-o relativ bine.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6916
Data de inscriere : 23/01/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeDum 09 Aug 2020, 07:31

Cand iti spun mai multe persoane ca esti beat, tu ce faci??? Ai rezolvat-o cu dormitorul, cu toate ca nu cred sa investeasca CFR Calatori pe aici sa-l faca acceptabil, in timp ce altele din tara arata groaznic...De unde iei material rulant??? Sau vrei malaxa???
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13018
Data de inscriere : 16/07/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeDum 09 Aug 2020, 09:34

Acolo unde sint dormitoare cum se procedeaza, este femeie de serviciu, se schimba lenjeria dupa fiecare utilizator, mecanicii au la comun cu partizile de tren sau separat? uneori turnusul mecanicilor difera de cel al partizilor de tren si s-ar deranja unii pe altii de aia intreb.

pe vremuri mecanicii dormeau separat de partizile de tren tocmai din cauza programului diferit.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeDum 09 Aug 2020, 19:45

Da nea Dane se schimbă lenjeria de pat după fiecare utilizator în parte. Da există persoană desemnată care se ocupă de partea asta.
Mecanicii nu dorm la comun cu șefii de tren și conductorii, ci au camere separate. În cele mai multe cazuri turnusurile unora nu se pupă cu ale celorlalți și nici prezentările la tren/șef tură nu sînt aceleași.
Marea majoritate a dormitoarelor au camere cu pat single, dar există și dormitoare care au câte două paturi în cameră, dar în niciun caz nu se combină la somn mecanic + naș în aceeași cameră.
Ziceam într-o postare anterioară de dormitorul încropit la Craiova pentru mecanicii de la cfr călători, o cameră mare (mesageria nu mai știu ce a fost acolo pe vremuri) și din niște foi de tego au făcut mai multe camere. E ceva ca în lumea a treia nu mai demn de anul 2020 și de norme UE nu se pretează a fi. Dacă așa își dorește și ldh80 a se face și la Huși/Crasna mai bine nu. Sau poate că la moldova nu contează aspectul ăsta ci ar merge oricum ar fi  Laughing
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6901
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12303
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeLun 10 Aug 2020, 07:44

Vitosa a scris:
Da nea Dane se schimbă lenjeria de pat după fiecare utilizator în parte. Da există persoană desemnată care se ocupă de partea asta.
Mecanicii nu dorm la comun cu șefii de tren și conductorii, ci au camere separate. În cele mai multe cazuri turnusurile unora nu se pupă cu ale celorlalți și nici prezentările la tren/șef tură nu sînt aceleași.
Marea majoritate a dormitoarelor au camere cu pat single, dar există și dormitoare care au câte două paturi în cameră, dar în niciun caz nu se combină la somn mecanic + naș în aceeași cameră.
Ziceam într-o postare anterioară de dormitorul încropit la Craiova pentru mecanicii de la cfr călători, o cameră mare (mesageria nu mai știu ce a fost acolo pe vremuri) și din niște foi de tego au făcut mai multe camere. E ceva ca în lumea a treia nu mai demn de anul 2020 și de norme UE nu se pretează a fi. Dacă așa își dorește și ldh80 a se face și la Huși/Crasna mai bine nu. Sau poate că la moldova nu contează aspectul ăsta ci ar merge oricum ar fi  Laughing

Ma refeream la faptul ca cele doua cladiri mentionate, din zona fostei statii CFR Husi, cel putin la exterior (exista fotografii cu cele doua cladiri postate pe acest forum), arata destul de bine !

Evident ca pentru a putea fi transformate in dormitoare pentru personalul de tren ar trebui intai trecute in administrarea CFR-Calatori (cladirea fostei magazii de bagaje-mesagerie-coletarie se afla cred inca in administrarea CFR-SA, iar cladirea fostului dormitor pentru personalul de tractiune, de langa remiza, este inchiriata sau cumparata de domnul Carare Ioan) si renovate serios si la interior: refacuta tencuiala, montata hidro si termoizolatie, var/vopsea lavabila, montata gresie, faianta, realizate toalete in interior, schimbata in totalitate instalatia electrica, montate centrale termice pe gaze naturale si tevi/calorifere (din constructie cladirile au fost prevazute doar cu sobe cu lemne pentru incalzire), adus mobilier nou, adusa eventual si o plita electrica pentru incalzirea mancarii, frigider, montat aer conditionat, etc! Evident ca daca ar fi dormitoare pentru personalul de tren la Husi trebuia create si conditii optime de confort pentru acest personal.

La etajul cladirii de calatori a statiei mai exista spatii libere, care trebuiau a fi utilizate ca si locuinta de serviciu pentru seful statiei, dar, datorita faptului ca toti sefii de statie care au fost la Husi aveau locuinte personale in oras, aceste spatii (de la etajul cladirii statiei) nu au fost folosite vreodata in acest scop.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeLun 10 Aug 2020, 08:51

marius664 a scris:
Cand iti spun mai multe persoane ca esti beat, tu ce faci??? Ai rezolvat-o cu dormitorul, cu toate ca nu cred sa investeasca CFR Calatori pe aici sa-l faca acceptabil, in timp ce altele din tara arata groaznic...De unde iei material rulant??? Sau vrei malaxa???

Fiecare cu pasarica lui doar ca unii au stoluri, crescatorii de pasari, cu gaini, rate, gaste, lebede, pasari mici si mari, ferme imense la care nu le vezi sfarsitul si se tot extind si cresc si cresc si se dezvolta..............


_________________
595423604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Bdeem_8496_a604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Bdeem_8496_a604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Aug 2020, 12:20

Toate cheltuielile astea, și ar fi destul de ridicate, puse în balanță versus la câți hușeni vor folosi trenul, nici în 5 ani nu își amortizează CFR Călători investiția. Bine ar fi să fie așa și să revină trenul și pe ruta asta însă ar cam trebui să-ți dea de gândit de ce CFR Călători a renunțaț la unele secții, și în viitor va mai renunța și la altele, sau de ce nu se grăbește să intre pe secții la care a renunțat privatul. Dar când n-ai ce face te joci la tastatură. Csf ncsf  Very Happy
Vise.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18771
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24352
Data de inscriere : 05/10/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Aug 2020, 12:47

Vitosa pe unele sectii intentionat sa vrut sa iasa CFR sa intre privatul se mergea numai cu nasul cu material rulant energofag cu multe statii care nu isi mai aveau rost si uite asa cu privatizare au rezolvat si problema personalului CFR Infra pentru ca prin contractul colectiv de munca erau protejati asa dupa 1 an Regiotrans ia zburat afara vorba aia prinde hotul scoate-i ochii..


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 11 Aug 2020, 13:39, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14507
Data de inscriere : 08/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Aug 2020, 13:05

Mi-e îmi spui chestiunile astea Adriane?
Poate ldh80 citind mesajul tău va înțelege și el în ceasul al 12-lea cum stau lucrurile la CFR.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12462
Data de inscriere : 09/07/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Aug 2020, 15:27

Totusi, oamenii din zona se deplaseaza cu ceva... autobuz, maxi-taxi, masina personala. Daca le ardea asa tare de tren, se adunau mai multi in fata garii protestand, sa-si spuna off-ul catre domnul primar Ciupilan. Dar se pare ca nu-i mai intereseaza zona garii... Dpdv istoric, munca lui ldh80 e de apreciat, candva linia era importanta pt urbe, merita cateva flash-backuri in memoriam a ceea ce a fost linia Crasna-Husi... Zonele astea inchise, gen gara-linie in orasele mai importante, ar trebui incluse in obiectivele de interes cultural, sa poata fi accesate fonduri europene pt amenajarea lor ca muzeu in aer liber. Tot intram in perioada de adaptare post covid... De ex, pe linia 1 Husi, O aburoasa care sa traga o garnitura de Hecht-uri pe care sa scrie Accelerat Husi-Bucuresti Nord, ar fi de interes Smile
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6916
Data de inscriere : 23/01/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Aug 2020, 19:19

ldh80 a scris:


Ma refeream la faptul ca cele doua cladiri mentionate, din zona fostei statii CFR Husi, cel putin la exterior (exista fotografii cu cele doua cladiri postate pe acest forum), arata destul de bine !

.
Te refereai la trairile tale comuniste...Asa bun si material rulant de unde iei? Iasi-ul parca mai are un Desiro functional, Vitosa stie mai bine...Sau crezi ca pe aici va circula noul tren facut la Pascani??? Sau vagoanele care le ia ARF-ul de vreo 2 ani???...
Sus In jos
Continut sponsorizat





604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
604 : Crasna - Husi
Sus 
Pagina 16 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 604 : Crasna - Husi
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Crasna
» Huşi (604)
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: