Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2019, 17:41
Da, Luna, mare noroc cu tine ca ne-ai convins asa de bine cum sta treaba sub efectul Dunning-Kruger, absolut in tot ce tine de CFR. Uite, acum inchid ochii, dupa ce ii deschid asa o sa privesc totul de frumos cum ai spus tu prin nelipsitul gaslighting (ca sa nu-l numesc tot trolling). Ba chiar o sa incep sa si laud initiativa PSD de a de gratuitate nelimitata la tren studentilor indiferent de varsta. Vai cat de bine e, ce prosti suntem noi astia care nu intelegem ce bine performeaza CFR, doar la asta s-a si gandit PSD. Indrazneste sa crezi! Sau vei crede daca ne limitam si noi reteaua CFR la cel mult 3000 km.
Realitatea este urmatoarea: majoritatea pomanagiilor (de care Romania nu duce lipsa) vor tine cu dintii de aceasta gratuitate nesimtita pretinzand ca este totul bine (pentru ca lor le este si nu pot privi dincolo de acest prag pentru ca sunt niste narcisisti), vor minti cu o inversunare si o ticalosie radioactiv de toxica. Aberatiile sunt in meniul lor zilnic. Justificarile pertinente lipsesc cu desavarsire.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2019, 18:00
Vezi ca spre deosebire de tine eu sustin gratuitate si pentru alte categorii sociale/reduceri drastice de tarife. Faptul ca trenurile cam circula goale a fost vazut si recunoscut si de catre tine chiar pe alte topicuri. Si cu toata gratuitatea nr calatorilor uite ca scade, nu creste, dovada aici: https://www.cfrcalatori.ro/wp-content/uploads/2019/03/RAPORT-ACTIVITATE-CFR-CALATORI-2018-RO.pdf
Asa ca o sa ti se indeplineasca dorinta sa vezi trenuri goale si tot mai goale, dupaia si mai putine si tot asa, cum ai zis chiar tu sa ramanem cu maxim 3000 de km de cale ferata din lipsa de calatori. Daca dadeau pe dinafara de calatori trenurile crezi ca se mai retragea TFC de pe Rosiori-Costesti? Din contra cred ca suplimentau trenurile. Nu neg, sunt si trenuri aglomerate, insa putine din totalul nr de trenuri care circula intr-o zi si unu aglomerat duce in spate multe trenuri ce cara aer. Am mers si eu cu trenuri aglomerate dar nu pot zice ca aglomeratia e regula, mai degraba exceptia.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2019, 18:30
Pensii speciale (parlamentari, MAI, MApN, Justiţie, piloţi - da, piloţii au pensii speciale): 1,5 miliarde lei pe LUNĂ Gratuitate studenţi: 250 milioane de lei pe AN
Deci cine sunt pomanagii?
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2019, 20:52
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2019, 22:03
Ca tot vorbeam de compartimentate
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2019, 23:04
Birocratii stiu mai bine cum e cu trenul, Adriane!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2019, 23:25
Prosti rau ungurii astia ei nu au auzit de 19-76-9xx?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Apr 2019, 01:00
Nu circulă astfel de vagoane spre Cehia/Slovacia. Trenurile făcute cu vagoane CD sunt ca cele din filmare, cele făcute cu vagoane MAV (de ex. 173 şi 174 care merg la Hamburg) au un singur vagon compartimentat în compunere (de clasa a 2a), restul sunt salon.
_________________ :TTT:
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Apr 2019, 08:38
Acum trebuie sa incapa viitorul tarii, deci 21-90 vor ajunge si ele saloane. Nu e si asta o chestie? Este... Oricum la ce situatie e acum important e numai sa se execute mai repede, nu sa dureze licitatiile inca doi ani. Vine 1 mai, iar apoi "Winter is coming" vara aceasta.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Apr 2019, 11:39
Vagonul salon este mai uşor de întreţinut şi mai uşor de supravegheat video.
Aştept cu interes interzicerea vagoanelor compartimentate în trafic internaţional, nu mai e mult până acolo.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Apr 2019, 11:55
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Apr 2019, 12:16
1. În comunism blocurile se făceau cu pereți subțiri, ca să se audă dacă vorbești regimul de rău. Totuși, vagoanele pentru mediu și lung parcurs au rămas compartimentate, asigurându-se un grad decent de intimitate, dar și permițând călătorilor să se manifeste mai lejer (spre exemplu să spună o glumă porcoasă, să nu deranjeze când vorbesc, să râdă mai tare, etc.) Se pare că Uniunea Republicilor Sovietice Europene, condusă de birocrați care nici nu știu cum arată un tren, nu tolerează călătoria în condițiile menționate mai sus. Hm, ironia face ca unul din motive să fie supravegherea călătorilor.
2. Doctore, când o să avem și noi viteză comercială măcar pe magistrale de minimum 80 km/h atunci să zici de saloane, până atunci scandalu' mic.
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Apr 2019, 18:03
Confortul călătorilor nu contează, doar că sunt ieftine și ușor de supravegheat?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Apr 2019, 10:16
La ultima călătorie la VD, ziua în amiaza mare a venit vecinul din compartimentul de alături să îmi spună că muzica mea din telefon o deranjează pe sor'sa care e gravidă... halal izolare fonică. În fine, până la urmă am băut 4 beri cu respectivul şi apoi ne-am culcat, că oricum retaurantul rămânea la Simeria.
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Apr 2019, 10:22
Luna, io zic sa mergi peste dobitocii aia de la CTP si din Primaria Cluj si sa le explici tu cum e cu transportul in comun gratuit. E clar ca idiotii aia doar au trecut prin fata facultatii de economie si ca au nevoie de cineva care sa-i lumineze.
Cluj-Napoca devine oraşul cu cele mai noi autobuze din ţară. Anul acesta autorităţile locale vor să cumpere aproape 100 de noi maşini, unele dintre ele electrice. Banii pentru achiziţii vin chiar de la cetăţeni. Numărul călătoriilor a crescut cu peste trei milioane anul trecut, iar compania de transport a încasat peste 32 de milioane de euro din vânzarea de tichete.
Autorităţile locale din Cluj Napoca revoluţionează transportul în comun. După ce au cumpărat primele autobuze electrice din țară, acum își doresc o flotă de mașini cu o vechime de maximum cinci ani. Îşi permit. Oraşul își rotunjește bugetul cu încasările din achiziționarea de bilete pentru autobuze, troleibuze și tramvaie.
Oana Buzatu, purtător de cuvânt Primăria Cluj-Napoca: „Din veniturile estimate din biletele pe călătorii pe care compania le are anticipează achiziția de aproape 100 de mijloace de transport în comun noi”.
Suma pe care compania de transport a propus-o pentru achiziția de mijloace de transport în comun se ridică la 32 de milioane de euro.
30 de autobuze clasice, 25 de troleibuze și șase tramvaie noi se adaugă flotei de transport în comun din Cluj-Napoca, una dintre cele mai moderne din țară.
34 de autobuze electrice cu emisii poluante zero vor achiziționa cei de la CTP. Acestea au 78 de locuri și o autonomie de 105 kilometri. Sunt dotate cu internet wireless și camere de supraveghere.
În ultimul an numărul de călătorii a crescut cu peste trei milioane, iar pentru 2019 creșterea estimată este chiar triplă.
Liviu Neag, directorul CTP Cluj: „190 de milioane au fost anul trecut și acum ne ducem spre 200 de milioane conform datelor pe anul acesta”.
O explicație pentru numărul tot mai mare de călători o reprezintă și flota de autobuze și troleibuze noi. Peste 80% dintre acestea sunt mai noi de cinci ani.
În Cluj au fost create şi benzi speciale pentru mijloacele de transport în comun, implementate pe model european.