Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+46
92Dragos
cristi ar
TVlad
marius_catalin84
didinul
bobi
mtk
DAS 2011
cfr500
NIKU24
bubu
Costin.B
Norbi
cristi CFR
c o r v i n
riciu
MariusM
get.
cardinal
TER200
sp59
alliens
Amiralul
ldh80
aris86
alinx3330
AndreiCFRbv
daniel_c
ciprian71
ets2oltromânia
raulberian
kristi kkk
Adirmvl
Katalyn
marius664
AeroX
Cipri Andrei Neculai
Vitosa
IonutCFR2009
alexmorph3us
Rarau
dan tm
Luna
Nesebar
Dr2005
Adrian78
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeLun Dec 24, 2018 2:03 pm

Pai tocmai ca suntem o tara si mai mare decat Slovacia, deci daca n-avem vagoane la ce mai tinem gratuitatile sa ne umple trenurile cu doua vagoane? O sa zica dragii studenti: pentru ca PSD! Pai si bine ca Slovacia n-are tot un fel de PSD pe acolo la fel de aclamat ca la noi. Dar ce, la aia nu e huiduiala pentru ca au luat masuri populiste? Dar aia macar ofera bilete moca si la copii/elevi.

Pomenile astea sunt bune, nu-i asa, dar n-are nimic daca nu le putem face fata.  No
Ma frapeaza rationamentul asta. Ah, pai n-avem vagoane pentru ca PSD, dar vrem in continuare gratuitate. Daca ne-ati dat gratuitate, nu ne dati totusi si vagoane? Ha, ha, ha.  Laughing
Eu am tot zis, daca ipotetic pica guvernul PSD, eu cred ca de frica tineretului merituos si ceilalti vor mentine aceasta pomana, oricum absolut pe toti ii doare fix in anus de calea ferata. Sa nu uitam ca ideea acestor calatorii gratuite a inceput tot in acelasi scop electoral cu nimeni altul decat Ciolos care se milogea de banii nostri si pentru Uratenia Pamantului.
PSD doar a furat ideea si le-a dat mocangeala de frica asociatiilor studentesti care si asa ii amenintau cu unul Bajdechi in frunte ca ei plateau pe nedrept 75% din biletul intreg IR doar cu legitimatia de reducere transport, ba chiar cereau despagubiri de inca 25%.

Privatii tot cu ei se spala pe cap, am fost acum o saptamana sa testez automotoarele noi, doar in Regio Calatori ce mai era lume asa de tot felul, dar in Astra 80% pe ei i-am vazut (de fapt in toate datile in care am fost cu Astra mai mult peste ei am dat). De asemenea ATC mai avea si niste oferte 20% Bucuresti - Arad la inceput, apoi oferta pe Brasov, dar au venit numai studenti in mare parte, asa ca si-au adaptat oferta in functie de cerere.

La Softrans preturi marite exponential, de la 30 au ajuns la 39 lei Bucuresti - Brasov intr-un timp destul de scurt. Iar sistemul lor de rezervari este atat de abuzat incat eu de asta-vara n-am mai putut sa merg cu ei. Oricum la pretul ala nici nu ma mai intereseaza fiindca e mai ieftin la CFR cu TrenPlus, dar sa nu mai zic de RC care e deja rege cu noile jucarii si pretul de Regio. RC a ramas singurul decent.

La CFR Calatori dispar ofertele Regio si mai sunt tinute niste oferte procentuale care reprezinta in cazul elevilor si pensionarilor preturi duble, dar si scumpiri mascate pentru cei care plateau bilete intregi sau TrenPlus (la mine e de fapt tot dublare de pret pentru ca nu pot aplica TrenPlus la pretul redus procentual).

Mai baieti, mai discutam in zadar? E clar scopul. Sa vedem daca din vara mai dispar din oferte, iar de la mersul viitor dispar de tot fiindca situatia va fi deja mult depasita cu studentii care trebuie tinuti pe piedestal, vin si generatii noi din urma si mai ahtiate dupa pomeni. Iar operatorii la fel: vor fi sugative de subventii si de decontarile pomenilor acestor valorosi care considera ca merita orice si oricat. Celelalte categorii de calatori sa isi vada de drum cu alt mijloc de transport. Si deja s-a inceput. Eu am o pagina de FB la care-s admin (Trenuri Pitesti) si primesc destul de frecvent lamentari, ba chiar se arunca vina local ca s-au marit preturile la tramvaiele Desiro, dar scumpirile sunt in toata tara. Si chiar fix amenintarea clasica o primesc: "lasati, mai bine ma duc la maxi taxi".
Nu stiu cat va mai tine nebunia, dar un lucru e cert: in timp ce mentinem pomeni, totul se prabuseste. Stiti bine ce s-a intamplat in ultimele zile. Bine, bre, dar ce vina au studentii? Ah, ziceam si eu sa ma aflu in treaba. Nu ca nu s-ar fi adeverit tot ce am avertizat cu doi ani in urma.

Sarbatori fericite! santa
Va pupa PSD Calatori (adica toti operatorii laolalta care mai fac loc doar la studenti, restul duca-se unde vad cu ochii)!
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeLun Dec 24, 2018 8:05 pm

Kapпaтй a scris:
Ai fost si tu in Slovacia si erau trenurile goale asa? Pai tie nu ti se pare nimic ca nu vrei sa vezi si sa spuia devarul dar in Slovacia la fel ca si in Romania trenurile sunt ocupate in mare parte de studenti, evident trenurile de rang superior ca micutii pana sa aibe gratuit cautau Regio sa fie ieftin, acum de cand au mocangeala nu mai urca in Regio ca ei sunt cineva si trebuie sa mearga in conditii la IR. In Slovacia am fost de 3 ori anu asta si nu ai loc de studenti la fel ca in RO.
Nu am zis că erau goale, poate la ei studenţii au 45 - 50 de ani, că cam ăştia erau călătorii care "debarcau" la 7:30 în gara centrală din Bratislava şi care umpleau peroanele în Perzalka la 18:30. Eu am fost în octombrie, anul universitar începuse - https://www.stuba.sk/english/degree-students/academic-calendar-and-deadlines/academic-year-2018-2019.html?page_id=11657
O să îi întreb pe colegii de la MT slovac cât la sută e ponderea studenţilor din numărul total de călători. La noi pe noiembrie a fost 11,98%, asta s-a cerut la decont.

AeroX a scris:
Eu am tot zis, daca ipotetic pica guvernul PSD, eu cred ca de frica tineretului merituos si ceilalti vor mentine aceasta pomana, oricum absolut pe toti ii doare fix in anus de calea ferata. Sa nu uitam ca ideea acestor calatorii gratuite a inceput tot in acelasi scop electoral cu nimeni altul decat Ciolos care se milogea de banii nostri si pentru Uratenia Pamantului.
Păi Cioloş n-a vrut să cheltuie banii publici aiurea, de aici şi colecta pentru sculptura lui Brâncuşi... bani pe care, după aia, a avut grijă PSD-ul săi subtilizeze. De altfel, Cioloş nu a cheltuit banii pe prostii (nici la Catedrală n-a dat niciun leu). Ce nu ştiu mulţi e că Cioloş a avut grijă şi de salariaţii din aparatul central, care până atunci lucrau pe salariul minim. În schimb PSD-ul nu a dat niciun leu în plus la salarii, deşi se tot laudă prim-ministrul Dragnea că el a majorat salariile.
Orice investiţie în studenţi e o investiţie de viitor, iar pentru o ţară care dă lunar câte un miliard de lei pe pensiile speciale ale foştilor ofiţeri de Secu' şi ale judecătorilor care au tergiversat până la prescripţie dosarele unora ca Dragnea sau Vâlcov, să dea 200 - 250 milioane lei pe an pentru studenţi nu e o cheltuială mare, de fapt e una dintre puţinele cheltuieli făcute cu cap. Mă îndoiesc că se va renunţa la ea, că după aia nu o să mai aibă pe cine să dea vina CFR Călători pentru incompetenţa din anumite direcţii ale sale...

AeroX a scris:
PSD doar a furat ideea si le-a dat mocangeala de frica asociatiilor studentesti care si asa ii amenintau cu unul Bajdechi in frunte ca ei plateau pe nedrept 75% din biletul intreg IR doar cu legitimatia de reducere transport, ba chiar cereau despagubiri de inca 25%.
A furat o laie, Legea Educaţiei spunea încă din 2011 că studenţii beneficiază de 50% reducere la transport, dar onor Guvernul le dădea reducere doar la R. Practic s-a încălcat legea cu bună ştiinţă timp de 6 ani! Aceeaşi situaţie era şi la transportul local, unde Mazăre refuza să acorde facilităţi studenţilor, că de acolo a pornit "revolta" lui Bajdechi (care era student la Drept). Iar dreptatea şi-a găsit-o în instanţă, practic PSD a pornit de la nişte decizii ale instanţei iar apoi, ca să îşi spele imaginea, a dat OUG-ul cu gratuitatea.
La momentul ăla nici eu nu am fost de acord cu ordonanţa, mai ales că am fost oarecum implicat şi în elaborarea normelor de punere în aplicare (HG 42/2017)... şi după 2 zile de stat şi până la 22 la birou, le-am făcut un HG beton, cu dispoziţii tranzitorii şi tot tacâmul, dar nu s-a acceptat. Actualul HG 42/2017 e făcut de CFR Călători, singura prevedere pe care am putut să o introducem în plus fiind cea cu acordarea de facilităţi doar cu adeverinţa pentru cei care nu au legitimaţie la momentul intrării în vigoare a HG-ului, măsură valabilă doar până la următorul an universitar.
După ce a intrat în vigoare HG 42/2017 şi am văzut sumele aduse la decont, m-am liniştit, sumele alea sunt o nimica toată pe lângă alte cheltuieli.

AeroX a scris:
dar in Astra 80% pe ei i-am vazut (de fapt in toate datile in care am fost cu Astra mai mult peste ei am dat). De asemenea ATC mai avea si niste oferte 20% Bucuresti - Arad la inceput, apoi oferta pe Brasov, dar au venit numai studenti in mare parte, asa ca si-au adaptat oferta in functie de cerere.
Într-adevăr, la Astra a fost ponderea studenţilor mai mare, vreo 4000 de călători din 13.000, deci puţin peste 30%

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeLun Dec 24, 2018 9:21 pm

Din ce am citit pe net de când au introdus gratuitatea studentilor în Slovacia numărul călătoriilor a crescut cu 10%
Mi-e teama la noi ca nu s-a simțit deloc mai ales ca au fost niște pierderi mari de călători cu închiderea M202 de aproape o săptămână plus evenimentul de la. Carcea..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMar Dec 25, 2018 8:45 pm

Dacă ai bani găsești material rulant

https://www.railjournal.com/fleet/leo-express-dmus-arrive-in-czech-republic/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 9:34 am

Din categoria copiii spun lucruri traznite

https://m.antena3.ro/actualitate/social/primarul-sectorului-1-despre-mutarea-garii-de-nord-toate-liniile-care-taie-in-doua-sectorul-pot-fi-501144.html?fbclid=IwAR2vqQkHfTv_5lLrxRw1kgyT9EKjrd7AReaxwV1wdHuzDD8KwBskyRmV1v4
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 1:54 pm

Adrian78 a scris:
Din categoria copiii spun lucruri traznite

https://m.antena3.ro/actualitate/social/primarul-sectorului-1-despre-mutarea-garii-de-nord-toate-liniile-care-taie-in-doua-sectorul-pot-fi-501144.html?fbclid=IwAR2vqQkHfTv_5lLrxRw1kgyT9EKjrd7AReaxwV1wdHuzDD8KwBskyRmV1v4
Se intampla sa auzim lucruri traznite pentru ca isi permit. Transportul in comun nu este incurajat de nimeni. Daca ministrul transporturilor nu are nici un plan, ce pretentii sa avem de la un primar?
Iata un exemplu de gara ce poate fi luat ca exemplu si gara Bucuresti Nord, cea din Lodz. Practic gara si toate liniile sunt coborate cota 0, la suprafata fiind vizibila doar o mica cladire moderna. Subtraverseaza bulevarde si un parc. Daca acest primar ar venii cu o asemenea idee in care sectorul 1 sa fie unit de sectorul 6 printr-un parc, spatii de recreere si ce mai vrea el sa faca birouri si blocuri rezidentiale, as putea spune ca gandeste matur la varsta lui, nu ca un copil ce spune lucruri traznite.
Urmariti de la min 0 pana la minutul 5.40 filmarea de mai jos:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwNsT5yx69o
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 2:11 pm

Nu stiu daca in Bucuresti e posibil daca nu cumva afecteaza linia de metrou..
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 4:48 pm

Dupa cate stiu M.4 este realizata pe sub calea Grivitei. Iesirea la suprafata sa se faca in zona h. Pajura. Depoul mutat in zona vagoanelor de marfa din stanga h. Pajura, cum plecam din Bucuresti. Iar Gr. Basarab poate doar terminal pentru trenurile ce vor face legatura cu aeroportul international, solutia ideala sa fie linie electrificata pana la aeroport. Din gara de nord poate pastra doar fatada coloanelor si reconstruiea unai alte cladiri moderne in pas cu sec. 21, gen mall cu magazine si restaurante dar care sa se termine fix in locatia liniilor existente. Restul ce tine de case de bilete si alte anexe, coborate sub cota 0. Pasaje de legatura cu statiile de metrou existente. Ar putea fi un proiect frumos si care va impaca pe toata lumea, caci sincer nici existenta ei in faza actuala nu este una ok.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 7:26 pm

pai Tudorache viseaza si el ces tie, noi spagi din imobiliare, in rest habar nu are ce insemana administrarea unui sector/oras, dar nu e vina lui, e vina celor care l-au pus acolo in primul rand, si apoi se mira de traficul infernal din Bucuresti,
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 7:36 pm

Demulți ani se zbat unii să pună mâna pe teren, dar cum în ziua de azi banul vorbește, corupția și hoțiile guvernanților, toate par posibile.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 7:48 pm

Ca să faci o gară subterană, trebuie să muţi tot complexul feroviar în alt loc. E drept, există teren căcălău în zona Bucureşti Triaj, dar numai mutarea depoului şi a celor două revizii de vagoane acolo ar costa lejer 2 - 3 miliarde de euro, nu mai vorbim de tunelul propriu zis pe sub Bucureşti Nord, care va trebui să subtraverseze tuneluri de metrou pe 2 nivele, o magistrală de termoficare şi o magistrală de apă, iar după Gara de Nord va trebui să subtraverseze palatul CFR (care are şi adăpost anti-aerian dedesubt; unii zic chiar că acel adăpost s-ar întinde până sub Gara de Nord), apoi o zonă cu multe clădiri cu bulină roşie (inclusiv blocurile de pe Str. Gării de Nord sunt unul în clasa I de risc - pericol public şi unul în clasa II de risc). Calculaţi voi cât ar costa o astfel de lucrare de infrastructură.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 7:55 pm

S-a luat în calcul mutarea depoului B.C. și comasarea cu cel de la BcT. Când e vorba de interesele șmecherilor imediat se dau OUG. Tu oricum ești a 5-a spiță de la roata caruței și nu știi nimic.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 8:01 pm

Eu zic ca firele M300 si M800 sa fie bagate subteran sa nu mai fie atatea macazuri cu 10 km/h si daca ar fi facute multe trenuri cu rame sau garnituri pushpull si un mers cu cap nici nu ar mai trebui bagate in Grivita si se poate muta depoul mai spre vest solutii sunt insa nu se vrea







;
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 9:26 pm

Adrian78 a scris:
Din categoria copiii spun lucruri traznite

https://m.antena3.ro/actualitate/social/primarul-sectorului-1-despre-mutarea-garii-de-nord-toate-liniile-care-taie-in-doua-sectorul-pot-fi-501144.html?fbclid=IwAR2vqQkHfTv_5lLrxRw1kgyT9EKjrd7AReaxwV1wdHuzDD8KwBskyRmV1v4
Proiectul e de prin '87-'88, s-a făcut și studiu de fezabilitate. Culmea e că un mare privat, nu dăm nume, a cerut acum un an certificat de urbanism pe întreaga zonă. Deci ceva, ceva se coace.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Dec 26, 2018 10:06 pm

Vorba e, cit o sa dureze?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 27 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: