| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 11:59 | |
| - cfr500 a scris:
- http://mobilitate.eu/cfr-calatori-modernizare-ava200/
CFR Călători a lansat licitația pentru modernizarea a 50 de vagoane AVA 200 21-90 în vagoane salon 21-91 în valoare de 160 milioane lei Niște cretini au mai rămas la CFR Calatori vagoanele astea mai mergeau zece ani doar schimbat un pic interiorul și montate priza dar ce sa faci când vi e campania electorala și trebuie date contracte fără număr doar de dragul artei |
|
| |
AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4273 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 12:26 | |
| Din păcate nu pot sa îmi expun public părerea despre aceasta decizie, probabil as fi calalogat ca needucat pentru limbaj. După ce ca multe din ele nu știu dacă au prins 10 ani în circulație, erau și cam ultimele compartimentate decente ramase, se arunca repede la modernizări idioate. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 12:57 | |
| - AndreiCFRbv a scris:
- Din păcate nu pot sa îmi expun public părerea despre aceasta decizie, probabil as fi calalogat ca needucat pentru limbaj. După ce ca multe din ele nu știu dacă au prins 10 ani în circulație, erau și cam ultimele compartimentate decente ramase, se arunca repede la modernizări idioate.
In loc de 60 de locuri vor fi 74. E ciudat ca mai mult aceste vagoane au stat ani la randul pe dreapta... In toata Europa se renunta la vagoanele compartimentate. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 13:07 | |
| Boss vezi ca sunt 66 locuri nu 60. Eu nu stiu de unde atâtia bani pentru atatea modernizări si remodernizari. Probabil cineva pe undeva isi ia un comision cat de mic dar si-l ia. Lansăm zeci de licitati si unele chiar primesc verdele dar tot nu avem vagoane. Ori cineva crede ca CFR Călători va introduce si mai multe trenuri in viitorul apropiat ? Daca se scoate mocangeala ce rost mai avem de atâtea modernizări? Inteleg ca cei de la Grivita si Arad au nevoie sa-si pastreze locurile de munca dar daca spre exemplu necesarul de vagoane ar fi de 800 vagoane la ce nevoie sa modernizezi plus cele existente la un total de 1.200 vagoane ? Avem totuși destul de multe vagoane noi si modernizate în ultimi 10 ani ce o sa faca cu ele in loc sa le revizuiasca ei modernizeaza altele iar astea bune de expiră le trag pe dreapta inca 1-2-3 ani. Asta se numeste cel mai prost management. Astept sa vedem cele 90 vagoane 20-49 si 84-49 cand vor începe si ce vor înlocui ca din cate vad eu CFR Călători sigur nu va introduce trenuri noi pe nicăieri. Deci practic va fi o schimbare astea modernizate vor inlocui o parte din cele produse dupa 2006 sau modernizate dupa aceeasi perioada. Ceva de genul am modernizat astea va dati cu ele 3 ani pana expiră iar cu 6 luni inainte de expirare o sa revizuim/modernizam vagoanele de productie dupa 2006. Eu nu inteleg miscarile astea facute fara cap. In fine de aia e forum sa schimbam pareri sa stim ce trenuri/vagoane sa alegem sau de care trenuri/vagoane sa ne ferim.
|
|
| |
AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4273 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 13:15 | |
| cfr500 ai omis un detaliu, se renunță la vagoane compartimentate pentru trenuri care merg cu viteza și nu stai 20 ore în ele. În Cehia, Polonia, Ungaria, Austria exista destule vagoane compartimentate mai ales pe trenurile de lung parcurs. Și nu înțeleg trendul asta cu înghesuirea cât mai multor oameni într-un salon, este tren nu autocar. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 13:21 | |
| - AndreiCFRbv a scris:
- Din păcate nu pot sa îmi expun public părerea despre aceasta decizie, probabil as fi calalogat ca needucat pentru limbaj. După ce ca multe din ele nu știu dacă au prins 10 ani în circulație, erau și cam ultimele compartimentate decente ramase, se arunca repede la modernizări idioate.
10 ani? Vorbim de vagoane fabricate între 1996 şi 1998, deci trecute de 20 de ani, practic aflate la jumătatea ciclului de viaţă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 13:24 | |
| - Katalyn a scris:
- Astept sa vedem cele 90 vagoane 20-49 si 84-49 cand vor începe si ce vor înlocui ca din cate vad eu CFR Călători sigur nu va introduce trenuri noi pe nicăieri. Deci practic va fi o schimbare astea modernizate vor inlocui o parte din cele produse dupa 2006 sau modernizate dupa aceeasi perioada. Ceva de genul am modernizat astea va dati cu ele 3 ani pana expiră iar cu 6 luni inainte de expirare o sa revizuim/modernizam vagoanele de productie dupa 2006.
20-54/55 şi-au cam atins durata maximă de viaţă, 22-76/96 la fel (unele sunt chiar mai bătrâne decât 22-54/55), 20-50 se duc şi ele (alea câteva câte mai sunt). Probabil astea se vor înlocui. Deşi aşa, la nivel de planuri, încă există intenţie de făcut 20-68-uri din 20-47-urile care zac prin revizii. _________________ :TTT:
|
|
| |
AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4273 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 13:25 | |
| 10 ani de circulație, ca majoritatea au stat și stau și acum aruncate... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 16:53 | |
| Eu l-aș pune pe idiotul care a.lansat licitația sa.calatoreasca într-un salon de. 84.de locuri pli vara. de la București la Timisoara sau sa vina noaptea cu 473 de la Curtici la București la salon plus vreo 30 de copii care se plimba cu Școala Altfel Și apropo.am venit cu salon de.la.Berlin la Budapesta 12 ore noaptea dar e diferența mare între 21-76 și 20-91 MAV |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 18:55 | |
| Daca s-ar reabilita Bucuresti-Craiova si ramara sud a coridorului 4 Craiova-Timisoara-Arad si s-a merge cu 160, scad timpii de mers...si vagoanele compartimentate nu ofera un grad de siguranta ridicat. CFR Calatori sta prost cu locomotivele Diesel, DA-urilor cand le expira avizul AFER? Incep sa implineasca varsta de 60 de ani. GM-urile sunt zgomotoase fata de DA-uri, si LDH 82 (portocalii) stau cam pe dreapta. Ar fi nevoie de Stadler Euro Dual sau Siemens Vectron Dual Mode. |
|
| |
AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4273 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 19:49 | |
| Mai au si altii locomotive diesel zgomotoase si nu plange nimeni, si EA-urile sunt zgomotoase dar de alea nu vad sa se planga cineva. Atata timp cat GM-urile isi fac treaba nu vad de ce s-ar renunta la ele. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 21:13 | |
| - cfr500 a scris:
- Daca s-ar reabilita Bucuresti-Craiova si ramara sud a coridorului 4 Craiova-Timisoara-Arad si s-a merge cu 160, scad timpii de mers...si
vagoanele compartimentate nu ofera un grad de siguranta ridicat. CFR Calatori sta prost cu locomotivele Diesel, DA-urilor cand le expira avizul AFER? Incep sa implineasca varsta de 60 de ani. GM-urile sunt zgomotoase fata de DA-uri, si LDH 82 (portocalii) stau cam pe dreapta. Ar fi nevoie de Stadler Euro Dual sau Siemens Vectron Dual Mode. Și în Polonia Cehia Austria Slovacia cum circula vagoane compartimentate mai ales și la trenuri de zi.si.dedicate famililor sau celor care vor liniste |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2019, 10:30 | |
| Eu mi-am redus drastic calatoriile cu trenul exact din lipsa compartimentelor. Acum calatoresc cu trenul strict cand nu am alta solutie mai buna. Pana acum cativa ani circulam cu trenul de cate ori aveam ocazia. Deci fiecare gandeste altfel. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2019, 11:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dacă tot vorbim de gratuitatea subvențiilor Slovacia vs România sa ne uitam și pe compunerea trenurilor de.acolo cu trenuri IC și R de 13 vagoane și multe compuneri de 10-11 vagoane la o rețea de 3500 de km
Exact...Asta-i diferenta dintre gratuitatea noastra si a lor.Daca si noi aveam trenuri in care sa incapa toti, aceasta discutie nici nu avea loc.Dar in tara in care cei care platesc nici macar n-au loc in tren si-l blocheaza in gara, aceste discutii vor fi la ordinea zilei.Cand vor fi vagoane pentu toata lumea putem propune si noi gratuitate si reduceri pentru toata lumea, dar ce folos cand acum n-avem loc nici in picioare cu bani... |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2019, 16:35 | |
| Cateva trenuri sunt asa aglomerate, dar la cate vagoane se modernizeaza si tinand cont ca se si cumpara rame noi o sa fie loc si acolo. La noi daca ai pune trenuri de 10-13 vagoane cum se zice ar circula goale in proportie de peste 90%! Ma uit la 1821 si 1822, la vagoanele de clasa a 2 a desi sunt doar 2 gradul de ocupare e sub 100%, cel mult e pe la 90%, daca ai adauga inca 2 vagoane de clasa a 2 a deja gradul de ocupare ar fi 45%, la un tren ce umplea multe vagoane acum ceva ani. Pe partea de trenuri regio la majoritatea ajung 1-2 vagoane. 10-14 vagoane in Romania doar intre Bucuresti si Constanta in sezon estival ar trebui si sporadic pe Bucuresti - Brasov. In Romania transportul feroviar de calatori nu are cerere, pe multe rute nici la pret redus cu 90% nu ar umple peste 2-3 vagoane. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|