|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Apr 2019, 10:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- La ultima călătorie la VD, ziua în amiaza mare a venit vecinul din compartimentul de alături să îmi spună că muzica mea din telefon o deranjează pe sor'sa care e gravidă... halal izolare fonică.
Doctore, esti magic! Mi-ai dat o idee geniala! Daca e de *a*at izolarea fonica de la VD, hai sa le facem si pe alea saloane! Ca sint mai usor de intretinut, e mai simplu cu supravegherea video... Nu? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Apr 2019, 10:45 | |
| Din postarile colegului stie-tot trebuie sa intelegem ca la fel ca in fostul URSS din lipsa altor alternative suntem obligati sa ne batem joc de munca si bani nostri investind in bilete la CFR Calatori pentru cele mai proaste conditi si de fiecare data compania este absolvita de orice, vina fiind intotdeauna a calatorilor. Am tot spus in afara de trenurile REgio, privati si IR-urile de pe Buc.Nord-CTA in rest toata calea ferata in frunte cu CFR Calatori e o mare teapa.
Era Dorobantu a inceput la CFR Calatori : IR 1559 Buc.Nord - Buzau nu circula 6 iar IR 1558 Buzau - Buc.Nord nu circula 7 dar ce bine ca exista altenative la trenul TFC dar cu siguranta asta nu va fi nici primul si nici ultimul tren anulat in anumite zile pentru a face rost de vagoane si suplimenta pentru studenti nostri, pentru viitorul tari.
P.S : Stati sa vedeti ce trenuri o sa folosesc in mai, iulie, august, septembrie si decembrie nu stiu daca va scoate CFR Calatori de la mine mai mult de 200 RON desi voi face peste 4.000 km, bani mei sa se duca la privati si la Regio acolo unde stiu ca sunt respectat si nu furat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Apr 2019, 23:29 | |
| - Adirmvl a scris:
- Numărul călătoriilor a crescut cu peste trei milioane anul trecut, iar compania de transport a încasat peste 32 de milioane de euro din vânzarea de tichete.
Era logic să crească... în primul rând pentru că nu mai ai voie să parchezi în centru decât în câteva locuri, în al doilea rând că s-au introdus nişte benzi pentru autobuz/troleu şi în al treilea pentru că CTP Cluj a primit cadou cam toate traseele preorăşeneşti din jurul Clujului. - katalyn a scris:
- IR 1559 Buc.Nord - Buzau nu circula 6 iar IR 1558 Buzau - Buc.Nord nu circula 7
Mamă ce tragedie! Pentru 1559 ai 402 cu o oră înainte, pentru 1558 ai 1658 la o jumătate de oră după aia. 1558/9 sunt trenuri de navetişti. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Apr 2019, 23:47 | |
| Ai mers cu aceste 2 trenuri pe vremea cand avea oferta tarif-Regio? Dar acum de cand i-au scos oferta ? Daca nu aj mers stai pe tusa. Doi la mana 402 are doar 120 locuri iar 1658 duminica vine doar cu 2 vagoane. Noroc ca avem privati. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Apr 2019, 14:37 | |
| Iar în fiecare sâmbătă se găsesc 120 oameni care să dorească să meargă de la Bucureşti la Buzău la 7:45 seara şi în fiecare duminică se găsesc alţi 120 care să îşi dorească să meargă la Bucureşti la 6:45 dimineaţa... La polul opus, un DH2 sau un VT624 - eventual într-un singur motor - consumă mult, mult mai puţin decât un EA. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Apr 2019, 15:49 | |
| Bre asta e masura de aia pe care i lauzi tu si i susti doar ca sa arati ca noi vorbim degeaba. Asta e masura luata de conducere pentru a gasi vagoane si suplimenta rutele batute non-stop de studenti.
Ai vazut o pereche de R pe 904 2 etajate acum 1559/1558 4 vagoane oare ce trenuri mai urmeaza? Aici nu e UK sa ai mers cadentat aici e Westul Salbatic unde o mana de nepriceputi taie si spanzura dupa capul lor.
S-au semant si atribuit o groaza de contracte la vagoane dar in tot acest timp incep modernizarea la 2 serii si expira incet dar sigur vagoane de la 3 serii diferite. Sa i vad eu la vara cum se vor descurca ca pe langa studenti plimbareti mai apar si familiile si alti calatori. Nu doar studenti sunt de vina pentru dezastrul de la CFR Calatori ci in primul rand conducerea. 3 ani ne dam cu 21-76 apoi 3 ani cu 20-49 dupa care expira si urmatori 3 ani ne dam iar cu 21-76. Halal gandire. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Apr 2019, 19:13 | |
| Crezi că vagoanele astea cresc în copaci? Depinzi de câteva societăţi de reparaţii, care pot sau nu să participe la licitaţii. Ce vină are conducerea că nu se prezintă nimeni la licitaţii? S-a ajuns să se prelungească RP-urile din pix, pentru că CFR Călători are ţ-şpe feluri de vagoane şi de locomotive cu tot atâţia reparatori autorizaţi. Ăsta e efectul debandadei din perioada 2006 - 2012, când robinetul de bani părea că nu se mai închide şi se dădeau contracte la toţi, contracte făcute cu partea dorsală, care nu prevedeau şi mentenanţa pe un număr de ani. Şi după aia reparatorii - unii parte a unor grupuri care deţin OTF de călători - au găsit alţi clienţi şi nu s-au mai bazat pe CFR Călători. Chiar şi Griviţa sau Paşcani, dacă le pică acum un alt contract de reparat vechituri ex-DB sau tramvaie, taie imediat RP-urile la 22-76 şi etajate. Situaţia asta nu se va remedia decât când tot parcul va fi achiziţionat cu mentenanţă inclusă. Fie de către stat şi dat în concesiune (deşi alea 40 sau 80 de rame vor fi o picătură într-un ocean), fie de către CFR Călători direct, însă văd că din contractele noi de modernizare lipseşte clauza mentenanţei.
Comparaţia cu UK o să fie valabilă atunci când şi românul va plăti 5 lire pentru 30 km cu un regio. Până atunci, e cale lungă, în condiţiile în care TUI, electricitatea şi lucrările de reparaţii costă la fel ca în UK, iar tarifele sunt de 10 ori mai mici. Bine că nu vrei o comparaţie cu elveţia, acolo costă 50 de franci un drum de 100 km. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Apr 2019, 19:21 | |
| Boss eu am mers si merg cu Ł9 ( 45 Lei ) pana la Londra si sunt 107 km pe care i fac in 52' pana la 1h20' si bicicleta merge gratis. Acum spune-mi cat ma costa Pl.Vest-Brasov ca e aceeasi distanta raportat la timp si preturi.
Si crede-ma ca daca ar merge cu 160-180 km/h Regioul s-ar gasi destui care sa plateasca alea 5lire pentru 15 minute. Multi ar renunta la masini in conditile in care ai parcari la gari si mers cadentat cu trenuri care alearga si nu dorm pe drum ca la noi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Apr 2019, 08:54 | |
| https://www.pressalert.ro/2019/04/doua-vagoane-ale-unui-tren-privat-au-deraiat/?fbclid=IwAR0x1DEumGGVwNs44tYXKflg5qnfF_zoZEljvKq6AJc159ukuYWuFxJ-Q54 |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Apr 2019, 10:46 | |
| - Adirmvl a scris:
- https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/de-unde-a-avut-cluj-napoca-bani-sa-revolutioneze-transportul-in-comun-1116245
Luna, io zic sa mergi peste dobitocii aia de la CTP si din Primaria Cluj si sa le explici tu cum e cu transportul in comun gratuit. E clar ca idiotii aia doar au trecut prin fata facultatii de economie si ca au nevoie de cineva care sa-i lumineze.
Spre deosebire de trenuri transportul in comun local chiar are cerere in mai toate orasele pe mai toate liniile, nu prea am vazut sa circule frecvent tramvaie, autobuze, troleuri sau metrouri cu sub 10 calatori, aka grad de ocupare sub 25%, trenuri insa sunt cate vrei in situatia asta. In conditiile in care un serviciu are cerere e normal sa coste si chiar sa se scumpeasca. Pe cand la transportul feroviar nu e cazul (exceptie pe M800 vara, Bucuresti-Brasov, Bucuresti-Craiova, Bucuresti-Oltenita si alte 2-3 rute). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Apr 2019, 11:03 | |
| Apropo de gratuităţi şi Cluj: http://www.ctpcj.ro/index.php/ro/tarife/transport-urban/abonamente-gratuite/229
Bine, sistemul e aiurea, de exemplu, studenţii au gratuit doar pe 2 linii, ceea ce e o tâmpenie. De fapt, conceptul de abonament pe una, două sau n linii e o tâmpenie pe care o găseşti numai în România, Bulgaria şi la mai la est, în Europa civilizată există doar abonament general şi atât, diferenţierea se face cel mult pe zone, nu pe linii. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Apr 2019, 11:37 | |
| Asta cu GFR s- a dat pe forum? https://www.wall-street.ro/special/30-de-ani-de-capitalism/240395/grup-feroviar-roman-a-calificat-si-angajat-prima-sa-generatie-de-femei-mecanic-de-locomotiva.html-amp
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Apr 2019, 12:47 | |
| - dan tm a scris:
- Asta cu GFR s- a dat pe forum?
https://www.wall-street.ro/special/30-de-ani-de-capitalism/240395/grup-feroviar-roman-a-calificat-si-angajat-prima-sa-generatie-de-femei-mecanic-de-locomotiva.html-amp
Sa doarma pe cartoane ce frumos.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Apr 2019, 15:01 | |
| La noi când? CUT GERMAN VAT ON LONG DISTANCE TRAINS Please sign the petition and spread it further!
The German Federal Transport Minister Andreas Scheuer surprised on 17 April with the proposal to reduce the VAT for long-distance tickets from 19 % to 7 %, as in local transport, in order to make rail travel cheaper. https://www.spiegel.de/politik/deutschland/deutsche-bahn-andreas-scheuer-will-steuer-auf-tickets-senken-a-1263226.html
He has thus taken up one of the demands that environmental and transport associations - and opposition parties - have been making for years. https://www.spiegel.de/reise/aktuell/geringere-mehrwertsteuer-auf-bahn-tickets-allianz-pro-schiene-begruesst-vorschlag-a-1263293.html
This would make rail travel with long-distance trains in Germany around 10 percent cheaper in one fell swoop, because the passenger would no longer have to pay 119 Euros, but only 107 Euros, if the railway operator is to receive 100 Euro.
Up to now, flying has mainly been subsidised with tax reductions (no tax on kerosene, no sales tax for international flights, no crediting of flights to the national CO2 balance), while in Germany the railways have to pay the full VAT on the long-distance fare and energy consumption is taxed heavily even if it comes from renewable sources.
We pointed out these injustices at the hearings in the Transport Committee of the Bundestag in 2015 and 2017. The reaction was in principle: "Yes, we are aware of that, but ...".
That is why we are now taking Minister Scheuer at his word and are calling on the Federal Government and especially Finance Minister Olaf Scholz:
Reduce the tax for long-distance train tickets from 19 to 7 percent, for journeys abroad to 0 percent! Take the strain off the climate and rail customers! Tax environmentally harmful flying instead!
Important: This petition may be supported by everyone, no matter whether you come from Germany, Sweden, Switzerland, France, Norway or ... or ...! You would all benefit if you travel by train in Germany - and above all you would all benefit when "trains not planes" are the backbones of European travels.
change.org/zuege-statt-fluege |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Apr 2019, 15:37 | |
| - Citat :
- Comparaţia cu UK o să fie valabilă atunci când şi românul va plăti 5 lire pentru 30 km cu un regio.
Si de alea 5 lire sa le oferi senzatie majora cu 40 la ora ? E cumva gluma anului ? - Citat :
- Situaţia asta nu se va remedia decât când tot parcul va fi achiziţionat cu mentenanţă inclusă. Fie de către stat şi dat în concesiune (deşi alea 40 sau 80 de rame vor fi o picătură într-un ocean), fie de către CFR Călători direct, însă văd că din contractele noi de modernizare lipseşte clauza mentenanţei.
Dar tu ti-ai pus intrebarea oare de ce lipseste tocmai avest aspect ? Ai mai vizitat depourile CFR Calatori sa vezi cati reparatori mai au, si aia pe cale de disparitie, ? La teorie nici dracu nu te intrece dar de situatia reala de la calea ferata esti complet rupt de realitate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |