|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Apr 2019, 21:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- AeroX a scris:
- https://www.dcnews.ro/studenti-gratuitate-pe-tren-alternative-care-ar-putea-sa-inlocuiasca-sistemul-nelimitat-de-calatorii_630794.html
Mi se pare interesant cum foarte multi reclamanti acuza aceasta gratuitate de o discriminare asupra populatiei la modul general, iar asta este desigur ceva pertinent. Nu zicea alde Dr2005 ca e discriminare ca nu incap micutii cu ifose in toate vagoanele de IR, daca pica si din alea de Regio. Vai si amar in ce hal suntem. Dar nu e discriminare daca prostii care platesc sa ramana pe peron (unii si cu probleme de natura medicala, altii chiar se duc si la inmormantari). De ce n-au planuit sa isi ia biletul anticipat cu o luna de zile, eventual si mai mult ca la avion? Sa mai amane si boala si decesul. Cainii latra, ursul merge. Nu merită citată astfel de ,,presă". Observaţi şi comentariile de acolo, cu foi de drum, cu ,,să stea în picioare că-s tineri" ş.a.. Nostalgicii comunismului întotdeauna vor fi împotriva studenţilor, pentru că întreaga ideologie a omului nou se baza pe personal care să facă muncă repetitivă şi să nu gândească prea mult. Restul era birocraţie şi hârţogărie ca să te ţină ocupat - cartele, foi de drum, permise, bilete de tratament la băi ş.a.. Voiai alte chestii? Dosarul plic sau cu şină, cererea, aşteptarea pentru orice serviciu pe care azi îl considerăm normal... până îţi repara ICRAL-ul acoperişul la bloc te suiai tu pe acoperiş şi îl cârpeai. Păi închiriază acum un apartament de la cineva şi vezi în cât timp îţi face proprietarul reparaţiile... că dacă nu ţi le face, ai libertatea şi posibilitatea să pleci în altă parte. Iar ălora care vin şi zic că Ceauşescu le-a făcut blocuri, drumuri, metrou şi canal, le sugerez să se documenteze cum s-au făcut toate astea (adică cu bani de împrumut, la fel ca şi industria megalomanică şi nesustenabilă) şi apoi să îşi aducă aminte ce au îndurat în anii '80 pentru aceste ,,investiţii" făcute de stat. Revenind la petiţie, gândirea celor ce au iniţiat-o e similară cea cu a minerilor, care au ,,plantat panseluţe" la Universitate în '90 şi '91. Un sfat pentru ei: să înveţe limba coreeană, cred că Tovarăşul Kim i-ar primi cu braţele deschise şi le-ar da imediat repartiţie la vreo fabrică de prin Phenian sau la vreun IAS, după caz. Că nici tac'su nu-i avea la inimă pe studenţi, aşa că s-a enervat şi i-a trimis pe toţi la IAS-uri şi în fabrici: https://www.publika.md/coreea-de-nord-inchide-universitatile-afla-de-ce_378761.html
- Katalyn a scris:
- Eu sunt plecat dar de fiecare data cand am venit acasa am folosit trenul si ce am vazut eu cu ochii mei nicio cifra postata de Dr2005 nu ma poate pacali.
Crezi ce vrei, eu am mai scris pe aici ce se decontează efectiv, dar în ochii unora care merg cu trenul 2 săptămâni pe an şi în rest stau prin ţări conduse de regine, se pare că orice persoană sub 30 de ani dintr-un tren e un student. Înţeleg invidia (invidia că unii pot urma cursurile unei facultăţi şi alţii nu - deşi facultatea nu e obligatorie şi munca nu e ruşinoasă) până la un punct, dar nu înţeleg ura asta răspândită de câţiva oameni în mediul public (gen DC News, dar şi vreo câţiva utilizatori de aici). Înţeleg că guvernul PSD e unul al dezbinării, care a băgat râcă între diversele categorii socio-profesionale prin lansarea diverselor ,,informaţii" privind salariile (nu au crescut salariile la stat cu 25 - 30 - 40% cum zic unii formatori de opinie, în 3 ani de PSD creşterea a fost pe la 5% cu totul, deci sub inflaţie, cu excepţia medicilor unde, într-adevăr, au fost majorări. Dar dacă vine unul ca Moise Guran sau Stelian Muscalu şi o dă pe aia cu creşterea nesustenabilă, lumea îl crede, deşi creşterile salariale sunt făcute din pix, adică din mutarea contribuţiei dintr-o parte în alta), dar m-aş fi aşteptat ca unii care ştiu cât de cât cu ce se mănâncă transportul feroviar să nu se lase duşi de nas în halul ăsta. Prin urmare, să vă văd ce o să mai comentaţi când o pica Dragnea (că eu nu cred că următorul guvern va mai fi majoritar PSD) - vă veţi scoate ochelarii de cal sau veţi da în continuare vina pe Dragnea şi PSD pentru tot ce nu merge bine în ţara asta de 30 de ani?
- AeroX a scris:
- Se umple tot alea care se umpleau si inainte de mocangeala.
O condiţie de bază pentru a ajunge la facultate este promovarea examenului de bacalaureat, care, indiferent de liceul la care ai studiat, are limba română ca probă obligatorie. Studentii nu au de ce sa se plimbe gratuit "desteptule" toata ziua la mare la munte si unde au ei chef ca se plictisesc acasa le vine pe chelie sa se plimbe. In weekend nu ai loc in trenurile IR ca e plin de studenti. Tot ce inseamna plimbare trebuie sa plateasca cum x categorii au un numar limitat de calatorii pe an asa si la student trebuie limitat la 6 sau maxim 12 pe an si alea doar de la localitatea de domiciuliu la unitatea de invatamant, atat, in rest trebuie sa scoata banul din buzunar nu sa umble brambura in trenuri ca bezemeticii. In mintea ta care nu e departe de unu care intreaba care e vagonul 2 ca pe toate scrie 2, daca toti micutii de la tara vin la facultate au si ceva in cap sau raman cu ceva in cap la sfarsitul facultatii, te inseli amarnic, in ziua de azi multi vin la facultate sa scape de la tara, sa scape de mama si tata si mai ales ca e gratis se plimba si ei dar nu ca sunt in stare de acea facultate. Plimbarile trebuie platite cu bani munciti nu pe spinarea prostilor si de ce sa plateasca populatia tarii plimbarile negroteilor si la restul care au venit din alte tari sa dobandeasca o diploma doar ca e recunoscuta in UE si e gratuit transportul nu inteleg. Se plimba 4 ani cu trenu in toata tara unde au chef, la final au o diploma si pleaca in Germania sau Franta ori cine stie ce alta tara din vest iar statul ce a castigat din asta ca ia plimbat gratis 4 ani pe toti strainii care sunt cu sutele si tot vin. Gratuitatea trebuie limitata urgent. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Apr 2019, 21:54 | |
| Chiar vorbeam cu un coleg zilele trecute ce ar fii marile orașe dacă ar rămâne fără studenti de la consum până la chirii toate s-ar prăbușii.. Se aude in teren că s-ar cam scoate gratuitatea din toamna sa vedem ce o mai fii |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Apr 2019, 09:26 | |
| Eu am prins gratuitatea studentilor pe calea ferata doar 1 an si jumatate, cand eram la masterat, dar in acelasi timp eram si angajat in doua locuri, unde sunt si acum dupa terminarea studiilor. Va spun sincer, nu am profitat de aceasta gratuitate, cand mergeam la cursuri si alegeam trenul in defavoarea masinii personale (erau cazuri cand mergeam cu masina, deoarece era timpul scurt sa ajung inapoi la serviciu de la 120 km distanta) plateam bilet intreg la tren, imi ascundeam identitatea de student. Mergand doar cu tren Regio, din Bistrita neavand altceva spre Cluj, nu mi se parea pretul mare la bilet intreg. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Apr 2019, 18:55 | |
| Peste tot prin Europa se iau măsuri pentru studenţi. În Slovacia e gratuit, în Danemarca e gratuit, în Franţa e un abonament la preţ modic, iar în Cehia s-a majorat procentul de reducere de la 50 la 75%. Iar cehii chiar au analizat serios evoluţia numărului de călători şi le-a ieşit că după 6 luni, creşterea numărului de călători a fost de 4% (la noi cu gratuitate cu tot a fost vreo 2%), deşi se aşteptau la vreo 10%, în condiţiile în care au dat 75% reducere şi la elevi şi la pensionari, cu număr nelimitat de călătorii (că cupoane, foi de drum şi alte porcării mai sunt doar la noi şi la ruşi). În cele din urmă probabil tot la gratuitate vor ajunge şi ei, e cea mai bună soluţie. - Citat :
- Plimbarile trebuie platite cu bani munciti nu pe spinarea prostilor si de ce sa plateasca populatia tarii plimbarile negroteilor si la restul care au venit din alte tari sa dobandeasca o diploma doar ca e recunoscuta in UE si e gratuit transportul nu inteleg. Se plimba 4 ani cu trenu in toata tara unde au chef, la final au o diploma si pleaca in Germania sau Franta ori cine stie ce alta tara din vest iar statul ce a castigat din asta ca ia plimbat gratis 4 ani pe toti strainii care sunt cu sutele si tot vin.
Vezi că studenţii ăştia o să-ţi plătească ţie pensia. Ca să nu mai zic că, în viaţă, n-ai nevoie numai de femei de serviciu... inevitabil ai nevoie de doctori, ai nevoie de ingineri (că şi "chestiile" cu care lucrezi tu la muncă sunt tot făcute de ingineri), de economişti, de avocaţi ş.a. Libera circulaţie a forţei de muncă e unul dintre pilonii Uniunii Europene. Nu e vina studenţilor că statul român nu mai dă 2 bani pe ei după facultate şi nici că patronii români vor mereu profituri cu 2 cifre şi dau salarii de cacao. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Apr 2019, 18:58 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 Ia uitate prin primarii consilii județene ce salarii și-au tras în unele părți au crescut de la 1200 la 2700 numai anu asta in primele doua luni statul a cheltuit cu 18% mai mult pe salariile bugetarilor numai luna asta judecătorii au câștigat nu știu ce spor și au primit și ceva restante la salar deci nu mai hulii pe cei de la tv că vorbesc pe cifre..
Am văzut... e bătaie de joc ce se întâmplă în administraţia locală faţă de aia centrală (nu mai zic de zecile de societăţi înfiiţate de primării). În vreme ce în administraţia centrală se lucrează dublu pe salarii la jumate faţă de alea din primării. În fine, probabil unii salariaţi de la stat îşi vor rezolva în instanţă problemele de salarizare. _________________ :TTT:
|
| | | AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4273 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Apr 2019, 23:56 | |
| In loc sa ne deranjeze ca se cheltuie bani pe lucruri facute de mantuiala, pe salarii si pensii nesimtite pentru oameni care practic nu fac si nici nu au facut nimic, ne deranjeaza ca se plimba niste oameni care totusi incearca sa realizeze ceva in viata, multi chiar dorind sa ramana in tara. Nu mai zic de situatia multora, care stau prin camine is abea se descurca cu mancarea primita la pachet. Si nu o dati pe aia ca "au telefoane de ultima generatie si haine de firma", ca eu nu cred ca voi daca veti avea copiii o sa ii trimiteti la mama naibii cu cele mai proaste lucruri, orice parinte se gandeste sa faca un mic efort sa ii ia niste lucruri bune, un abonament la care sa primeasca un telefon bun etc., asta ca o paranteza la situatia sociala a multora care sunt considerati "bogatani". Sunt si dinaia dar nu asa multi cum se crede, ar trebui totusi sa va mai amintiti care este nivelul de trai din tara asta. Si atata timp cat CFR-ul isi primeste banii si de la unii si de la altii, de ce ar trata calatorii in mod diferit? Cine nu si-a luat din timp bilet sa fie sanatos, nu vii ca la tramvai sa iti iei bilet cu 20 minute inainte, mai ales cand mergi o distanta destul de mare. Singura problema este ca gratuitatea nu a fost sustinuta si de o crestere a materialului rulant. Sa va amintiti cum aratau trenurile inainte, majoritatea ajunsesera la 2-3 vagoane, si alea erau suficiente pentru ca batea mai mult vantul, probabil mai urmau niste concedieri etc. si unii nu mai apucau sa se angajeze, nu dau nume ca se supara Karpaty. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Apr 2019, 08:14 | |
| - AndreiCFRbv a scris:
- Ne deranjeaza ca se plimba niste oameni care totusi incearca sa realizeze ceva in viata, multi chiar dorind sa ramana in tara.
Iar eu sunt unul dintre acesti tineri, care dupa ce a terminat facultatea (licenta si master) am ramas in tara, desi aveam oportunitatea sa plec in strainatate, am fost chemat sa lucrez in domeniul artistic in Austria. Si nu, nu am plecat, am ramas in tara mea, si de trei ani sunt organist in Romania, respectiv de doi ani cadru didactic la un liceu de muzica din tara. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Apr 2019, 23:15 | |
| - Katalyn a scris:
- Eu am stiut din prima la avion, din prima am stiut sa cumpar bilet la autocar si tren in UK dar si in Polonia. Nimeni nu m-a invatat si nici facultate nu am. La 14 ani coboram cu fratemiu la Adjud din tren si mergeam cu ocazie de la capatul orașului 25 km spre Babau in judetul Bacău. Si cand vezi cati prosti sunt pe aici care știu engleza mai bine ca mine dar la matematica de clasa a 4a sunt corigenți te ia durerile de cap.
La 11 ani am plecat prima data singur cu trenul de la PL.Vest la Pietrosita intr-unul din week-end-urile in care mama nu a putut sa meargă din cauza concediului. O singura data am mers si de atunci mergeam în fiecare week-end ori singur ori cu fratemiu si nu ne-a furat si nu ne-a batut nimeni, eu am stiut din prima. Imi aduc aminte ce fata facuse nasul pe trenul Pl.Sud-Târgoviște cand a intrebat daca suntem singuri fara nimeni. M-a întrebat iar eu i-am spus ca la Teis coborâm si dupa 10 min avem legatura spre Pietrosita.
Alea 40 rame o sa le vedeti pe trenurviitor premium sa nu credeti ca vor circula pe Buzau-Brazi-Buzau ca in articolele de pe net. Iar asta cu studenti si ce invata ei la facultate am văzut destui si am unul in casă, varamiu cu 4 ani la stat in electronică dar e afon total la multe altele. Uitati-va cati tineri pleaca afara dupa ce termină Școala Profesionala sau Liceul nu mai e ca pe vremuri. Cat despre ăștia care confundă vagonul de clasa a 2a cu vagonul 2 nu toti cei care fac școala multă le intra si ceva in cap. Am un coleg din Scornicești are o faţă de criminal dar e liniștit nu știe engleză si se multumeste ca la 20 ani a ajuns afară sa muncească pe bani frumosi. Acasă nu avea niciun viitor acum după 2 luni de muncă deja se gândește ce mașină să își ia. Tu ai stiut, insa ai mai mers anterior cu trenu cu familia, copil fiind, nu ai mai vazut trenuri doar in filme. Unii studenti pana la gratuitate au mai vazut trenuri doar in filme, e o diferenta. Fara gratuitate nu stiu daca urcau vreodata in tren. Corect, alea 40 de rame vor merge pe trenuri de rang superior, insa vagoanele inlocuite de acele rame vor fi puse la alte trenuri, se mareste capacitatea de transport, asta e tot ce trebuie sa ne intereseze. De unde sa stie care e vagonul 2/clasa a 2 a daca ei pana atunci nu au mai fost nici macar la gara, nu in tren? Am si persoane in familie ce nu stiu care e vagonul 2 desi nu sunt studenti, nu au mai fost intr-un tren dinainte de anul 2000, uneori ma intreaba diverse chestii sf cu privire la trenuri, gen cum de exista prize sau nu e frig in trenuri ca nu au mai vazut sa iese aburi din tren si deastea. Apoi vezi ca si tu cunosti cazuri, ai zis chiar aici pe alt topic de aia 2 care sunt in Londra deci nu sunt studenti, au bani destui dar deaia nu stiu sa isi cumpere bilet la tren. Edit: In Luxemburg e trenul gratuit pentru toata lumea, nu doar pentru studenti si deaia nu se mai plange atat lumea. Ba mai mult urmeaza sa fie gratuit in scurt timp si transportul cu autocarele, autobuzele, tramvaiele, troleul, metrou. Tot mai multe orase/tari vor oferi transport in comun gratuit pentru a descuraja folosirea masinilor cu tot ce presupune asta. Si la noi cred ca va urma sa se extinda gratuitatea, dupa mine ar trebui sa se dea macar pe regio si altor categorii mai ales ca trenurile regio multe care aer, avand grad de ocupare sub 30% desi au doar 2 vagoane, consider lung dealtfel un tren cu 3-4 vagoane cand il vad, insa vad si trenuri cu un singur vagon si evident gol si ala. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Apr 2019, 11:00 | |
| Din ce vad eu in trenuri - adica alea in target - (iar eu merg destul de frecvent), nu prea am vazut studenti saraci, ba chiar v-am tot povestit anterior ca pe unii ii vezi ca arata aproape identic la modul in care se imbraca, se poarta, ce gadgeturi poseda, etc. parca au fost fabricati in serie. Rareori am vazut unii mai taranusi si speriati de bombe cand se urca in tren, dar sunt mici exceptii. Majoritatea sunt doar niste trantori care se cracesc intr-un mod nesimtit prin trenuri si asta e nimic pe langa ce arogante isi permit unii chiar si cu personalul de tren sau alti calatori.
Daca intr-adevar ar fi adus cuiva un beneficiu (in afara de a fi doar pentru ei), iar toti operatorii (mai ales CFR Calatori) puteau sa le faca fata atunci normal ca nu se mai razvratea nimeni atat. Este praf si pulbere CFR-ul, insa gratuitatea tot trebuie s-o mai suportam. Voi, acestia beneficiari de pomana PSD, chiar nu puteti si nu vreti sa priviti dincolo de balonul vostru. Atat timp cat voua va e bine nu intelegeti de ce altii au o problema (pentru ca efectiv sufera de pe urma voastra), vezi dom'le studentii vor sa faca ceva cu vietile lor. Astea-s vrajeli. Sunt doar propriile voastre proiectii ale orgoliilor voastre. Voi credeti ca restul lumii doar are ciuda ca aveti voi mocangeala. Sunt doar putini tineri care sunt seriosi si vor face ceva, insa realitatea crunta este pentru 90% o loterie, iar scoala vietii e cea care-i indruma mai departe, nu mediul de invatamant romanesc re-re-guvernat de una ca Vacaterina Andronescu. Nu exista niciun argument plauzibil pentru a exista gratuitate nelimitata la tren. Studentia, absolvirea facultatii, urmatoarea cariera, etc. nu depinde de asa ceva. Cine vrea sa se plimbe de placere s-o faca pe bani si punct, mai ales ca dupa 18 ani te poti angaja nestingherit unde vrei si unde poti. Si ca tot zicea cineva ca avea master si job, pai tocmai asta zic, la nivelul ala chiar se presupune ca esti mult mai responsabil cu studiul si cu munca (dar faci si niste bani), timpul e un mare dusman daca nu ai niste disciplina si ambitie, nu te iarta, stiu ce inseamna, am trecut si eu prin asa ceva, e foarte greu, chiar nu e timp de plimbari (eu in afara de vacante nici n-aveam vreo sansa). Gratuitatea trebuie limitata la cazuri sociale, efectiv la cei care nu-si permit nici naveta, nici chirie la camin. Asa are sens, iar aceste cazuri nu sunt prea raspandite, asta tot spun, nu sunt romanii asa saraci pretutindeni cum se pretinde. Aia prea saraci (si de multe ori si cam prostalai de prin mediul rural) oricum nici n-au ganduri de facultati, ci asa cum zicea si Karpaty, vor doar sa scape de parinti, isi doresc sa fie libertini.
@Luna, vad ca tu inca insisti cu Luxemburgul ala. De ce nu te muti acolo? Nu ai cum sa compari 200 km cu 20 de mii de km. Tara aia e mai mica decat un judet din Romania. Pe langa faptul ca in Luxemburg aproape toti isi permit masini scumpe, iar statul asta pretinde ca vrea sa faca in favoarea transportului public. Plus ca aia isi permit sa intretina asa ceva. Chiar ieri am trecut pe linia 202 (o sa pun si o filmare curand). Tocmai treceam cu 1836 dupa un tunel si in urma trenului deja erau muncitorii si dadeau cu tarnacopul. Adica big WTF moment. @Dr2005, tu poti sa indrugi acolo cate vrei, sa stii ca atunci cand vad raspunsuri la comentariile mele, pur si simplu le ignor, asa cum o fac si pe Facebook. Nu am cum sa mai tolerez atatea argumente mincinoase, machiavelice si megalomane. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Apr 2019, 12:27 | |
| https://www.g4media.ro/desi-infrastructura-e-la-pamant-salariile-din-transporturi-ar-putea-creste-cu-35-noi-majorari-uriase-de-venituri-pentru-birocratie.html?fbclid=IwAR1AH_mkupMU14gFGlq_uN-pGh7RSEhjoqXSXOR92H-ftwkxonpD_4MPylY |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Apr 2019, 12:31 | |
| Aerox mai precis. 275km cai ferate are Luxemburg și totuși ciudat ca acuma câțiva ani motoare pe benzina de.acolo.aveau 2500 motorul cel mai mic Ai trecut de stația Meri acolo se înlocuiesc traverse lucrarea făcută de necalificați și care trebuia terminata acuma 7 luni |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Apr 2019, 15:44 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://www.g4media.ro/desi-infrastructura-e-la-pamant-salariile-din-transporturi-ar-putea-creste-cu-35-noi-majorari-uriase-de-venituri-pentru-birocratie.html?fbclid=IwAR1AH_mkupMU14gFGlq_uN-pGh7RSEhjoqXSXOR92H-ftwkxonpD_4MPylY
Acele salarii între 2.663 lei și 11.232 lei sunt brute. Pentru net se mai scad vreo 45%, salariile sunt între 1400 lei net pentru un debutant şi puţin peste 6000 pentru un director general. Se mai adaugă sporul de antenă pentru timpul efectiv lucrat (deci nu în concediu), dar şi ăla e brut şi apoi se taie 45% din el ca impozite. În prezent, sport de funduri europene au doar cei de la Organismul Intermediar, vreo 75 de oameni. Direcţiile de specialitate nu au aşa ceva, deşi dacă CFR sau CNAIR greşeşte ceva pe undeva, trebuie să repare direcţia de specialitate. - AeroX a scris:
- Majoritatea sunt doar niste trantori care se cracesc intr-un mod nesimtit prin trenuri si asta e nimic pe langa ce arogante isi permit unii chiar si cu personalul de tren sau alti calatori.
Ai dovezi? Că aici nu suntem nici pe câmp, nici în mahala. În Bucureşti numai Politehnica are vreo 30.000 de studenţi, dacă adăugăm şi celelalte universităţi de stat probabil trecem de suta de mii, dacă punem şi privaţii probabil ne ducem spre 150.000. Îi cunoşti personal pe măcar jumătate plus unul din ei ca să ştii că sunt ,,majoritatea sunt doar nişte trântori"? Într-un tren cu 10 vagoane ai vreo 800 călători. Chiar presupunând prin absurd că toţi ar fi studenţi din Bucureşti (ceea ce e impsoibil), până la 75.000 e drum lung de tot. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Apr 2019, 18:29 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://www.g4media.ro/desi-infrastructura-e-la-pamant-salariile-din-transporturi-ar-putea-creste-cu-35-noi-majorari-uriase-de-venituri-pentru-birocratie.html?fbclid=IwAR1AH_mkupMU14gFGlq_uN-pGh7RSEhjoqXSXOR92H-ftwkxonpD_4MPylY
Textul proiectului: http://www.mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2397-hg10022019dgoit "activităţi-suport pentru sistemul de management şi control al fondurilor europene - activităţi care contribuie în mod direct la asigurarea funcţionării şi capacităţii administrative a structurilor cu competenţe în gestionarea fondurilor europene, desfăşurate de personalul din cadrul structurilor economice, de resurse umane, juridice, achiziţii publice, IT, administrativ, corp control şi audit intern, activități pentru autorizații de construcție prin finanțare externă și master planning din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale și Administraţiei Publice, Ministerului Fondurilor Europene, Ministerului Transporturilor[...];" Lipsesc de aici exact direcţiile de specialitate (Feroviar, Naval, Aerian, Rutier)! Adică fix oamenii care fac toată treaba! _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 09:47 | |
| Dacă tot vorbim de gratuitatea subvențiilor Slovacia vs România sa ne uitam și pe compunerea trenurilor de.acolo cu trenuri IC și R de 13 vagoane și multe compuneri de 10-11 vagoane la o rețea de 3500 de km |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Apr 2019, 10:11 | |
| http://mobilitate.eu/cfr-calatori-modernizare-ava200/
CFR Călători a lansat licitația pentru modernizarea a 50 de vagoane AVA 200 21-90 în vagoane salon 21-91 în valoare de 160 milioane lei |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |