|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Apr 2019, 14:21 | |
| N-ar trebui sa ne mire nimic la ARF. Ni se dau bani europeni si risipim orzul pe gaste, cam asa sta treaba la nivelul de profesionalism si competenta ce caracterizeaza Romania. ARF e rupt de realitate si confunda Romania cu alte tari la care modelul asta ar merge. Noi avem alte necesitati, cum ar fi sa transportam sute de mii de beneficiari de pomeni electorale, nu sa dam tramvaie la niste tigani si blatisti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Apr 2019, 18:13 | |
| - AeroX a scris:
- ARF e rupt de realitate si confunda Romania cu alte tari la care modelul asta ar merge. Noi avem alte necesitati
Tocmai gândirea asta cu ,,noi avem alte necesităţi" ne ţine în loc de 30 de ani. Da, ştiu că toţi vrem autostrăzi în poartă, locuri de parcare gratis în centru, benzină ieftină şi zero taxă de poluare la maşinile diesel luate de la pensionare nemţoaice care le foloseau doar ca să meargă duminică la biserică. E nevoie de plan de mers cadenţat, chiar dacă asta nu convine unor angajaţi CFR S.A. sau unora care pozează trenuri şi sunt morţi după EA-uri cu dungi tricolore şi steguleţe. Chiar şi cu mersul actual, e mare nevoie să dispară locomotivele Co'Co din traficul de călători. O ramă electrică automat va corespunde tuturor STI-urilor, inclusiv PMR (persoane cu mobilitate redusă), vor avea loc pentru biciclete, bagaje, prize, climatizare, iar contractul include şi 15 ani de mentenanţă, deci nema aer condiţionat fără freon şi bude care refulează. Oricum va fi, aceste rame vor fi parte dintr-un proces de licitare competitivă (adică cine cere cea mai mică compensaţie, ăla le operează), nu vor fi date cadou la CFR Călători cum speră alţii. În cel mai nefericit caz vor fi împărţite la toţi OTF în funcţie de cota de piaţă. Aşa că lăsaţi-i să ia ramele şi vorbiţi după aia. Că de luat le vor lua, la ce oameni sunt implicaţi în proiectul ăsta, chiar dacă probabil caietul de sarcini va fi contestat şi răs-contestat. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Apr 2019, 18:25 | |
| Pai asa era vorba in prima faza vreo 25 pentru pupatul CFR Calatori si 15 la privati, care privati ca ar putea fi doar RegioCalatori si TFC cu trenuri pe lini electrificate dar cand vezi lista aia cu trenuri pe rute unde in prezent se circula cu 1 vagon numai la cadentare nu putem sa ne gandim. O sa vedeti ca vor fi aproape toate in Sudul tari pe ce rute om trai si vom vedea. Eu am mai intrebat odata dar mai intreb inca o data cam ce rame ar putea cumpara cateva linkuri daca se poate sau macar cum vor fi 4 vagoane dupa modelul Softrans sau Desiro electric de la BDZ sau din 3 vagoane dupa modelul ramelor Z ? Daca vor fi din 4 vagoane o sa va obisnuiti cu ele pe ruta NR 1 si vara pe ruta NR 1 a verii nicidecum pe glumele alea de secti din articol si pozele de la pagina precedenta. pentru ca nu vor avea de unde atatia calatori indiferent de cadenta care va fi nu vor gasi calatori sa renteze acele trenuri. Adica vor fi si pe alea dar nu cu un necesar de 4 rame pe Brasov-SF.Ghe ori 4 rame pe Buc-Fundulea sau care mai erau Buzau-Brazi. Bineinteles ca vor fi cu spati pentru biciclete, ar fi cazul ca, cu aceste rame sa intre si pupatul CFR Calatori in rand cu europeni caci RegioCalatori si TFC sunt demult la aceasta masa. Pe cat faceti pariu ca daca vin pana in decembrie vor intra pe Bucuresti-Predeal odata cu noul mers ? E si pacat sa bagi niste rame noi pe alte rute decat Buc-Predeal/Brasov sau Buc-CTA la ce infrastructura avem pe celelalte secti. Mergi pe Ploiesti-Buzau cu 80 km/h sau pe M900 urla in vagoane aproape la fel ca afara. In plus ce va face CFR Calatori cu atatea sute de vagoane in curs de modernizare si cu licitati atribuite pentru revizi se pregateste cumva ieftinirea transportului pe calea ferata si noi nu stim ? Se pregateste cumva gratuitatea pentru elevi si pensionari ca altfel eu nu vad la ce vor moderniza 80 de vagoane 20-49 la cate sute de vagoane modernizate, remodernizate si noi dupa 2006 sunt in parcul CFR Calatori. Chiar nu vad care e baiul, ori ca sa aibe firmele reparatoare de munca pentru angajati iar smecheri sa mai traga ceva cat de putin de acolo. Ma uitam in iarna cum arata trenurile pe Valea Prahovei cu tot cu gratuitatea studentilor si cum aratau acum 7-8 ani nu se compara s-au injumatatit, conform Digi24 25% din populatia Romaniei e plecata in strainatate cine sa mai mearga cu trenul cand mai toti au masini sau cine sa mai mearga cand sunt plecati 1/4 iar cand vin in concedii aproape toti merg cu masinile si nu cu trenul. Daca astia care au facut tabelul ala cu rutele cred ca vor revolutiona transportul pe calea ferata cu 40 rame noi imprastiate pe la mai multi operatori si prin mai multe locuri din tara se insala amarnic. Ce moare nu mai poate fi inviat asta este adevarul despre calea ferata de la noi si despre trenurile noastre in special cele de stat ale CFR Calatori. Noua ne trebuiau trenuri noi si cadentare acum vreo 10 ani nu acum cand nu mai are cine sa mearga cu ele, cum arata R 3002 in 2012 si cum arata acum, cine nu a mers cu el nu are de unde sti. Singurul lucru bun care il vad e faptul ca se va scrie in ziare si se va da la stiri cel putin 2 saptamani si faptul ca biciclisti vor avea cateva locuri in plus odata cu venirea acestor trenuri in rest mare realizare nu va fi. Subiectul 2 cel cu linia spre aeroport e si el destul de interesant si astept cu mare interes sa vedem daca ne facem sau nu de rusine la cele 4 meciuri de anul viitor, tic-tac tic-tac numaratoarea inversa a inceput. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Apr 2019, 19:55 | |
| - Katalyn a scris:
- Pai asa era vorba in prima faza vreo 25 pentru pupatul CFR Calatori si 15 la privati, care privati ca ar putea fi doar RegioCalatori si TFC cu trenuri pe lini electrificate dar cand vezi lista aia cu trenuri pe rute unde in prezent se circula cu 1 vagon numai la cadentare nu putem sa ne gandim. O sa vedeti ca vor fi aproape toate in Sudul tari pe ce rute om trai si vom vedea.
Cota de piaţă a CFR Călători e 80%, din 40 de trenuri înseamnă 32, nu 25. Chiar şi în locul unui vagon, o ramă electrică are un consum mult mai mic. Ca să nu mai vorbim de atractivitatea în rândul călătorilor, care se înghesuie la tot ce e nou. - Kataly a scris:
- Eu am mai intrebat odata dar mai intreb inca o data cam ce rame ar putea cumpara cateva linkuri daca se poate sau macar cum vor fi 4 vagoane dupa modelul Softrans sau Desiro electric de la BDZ sau din 3 vagoane dupa modelul ramelor Z ?
Sunt documente publice, le găseşti la http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100053785 . Deşi nu ştiu unde scrie prin caiet, eu nu am găsit ) Eu ştiam de 4 vagoane, acuma rămâne de văzut. - Katalyn a scris:
- Bineinteles ca vor fi cu spati pentru biciclete, ar fi cazul ca, cu aceste rame sa intre si pupatul CFR Calatori in rand cu europeni caci RegioCalatori si TFC sunt demult la aceasta masa.
Până nu se dă vreun regulament UE care să oblige OTF să accepte biciclete, degeaba vor avea ramele spaţiu pentru biciclete. Nici cei de la ARF nu merg pe 2 roţi, aşa că slabe speranţe să oblige OTF la asta pentru CSP. - katalyn a scris:
- Subiectul 2 cel cu linia spre aeroport e si el destul de interesant si astept cu mare interes sa vedem daca ne facem sau nu de rusine la cele 4 meciuri de anul viitor, tic-tac tic-tac numaratoarea inversa a inceput.
Nu cred că va fi gata lucrarea până la anul... iar duamna Firea o să pună la bătaie mai mult ca sigur vreo 250 de autobuze în ziua aia (luate din traseu, deci de la cei care au plătit bilet), cu care suporterii vor merge moka, nu care cumva să cheltuie vreunul vreun leu prin Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Apr 2019, 12:37 | |
| http://www.caon.ro/garile-ar-putea-fi-concesionate-primariilor/2229738 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Apr 2019, 15:49 | |
| https://www.g4media.ro/dosar-dna-realizat-impreuna-cu-autoritatile-belgiene-mita-de-2-milioane-de-euro-pentru-deblocarea-unor-plati-la-reabilitarea-tronsonului-de-cale-ferata-bucuresti-constanta.html |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Apr 2019, 01:04 | |
| Si o veste proasta dar fiti atenti la cifre, de 20 ani astia au trenuri capabile sa mearga cu pana la 220 km/h.
https://clubferoviar.ro/dispar-trenurile-virgin/?fbclid=IwAR1SUsXDkQleJR_682u0e5z_pPG6xCx0RE4P2_QkU_9o3txJ80KzQDbiJiE
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Apr 2019, 11:38 | |
| https://www.dcnews.ro/studenti-gratuitate-pe-tren-alternative-care-ar-putea-sa-inlocuiasca-sistemul-nelimitat-de-calatorii_630794.html
Mi se pare interesant cum foarte multi reclamanti acuza aceasta gratuitate de o discriminare asupra populatiei la modul general, iar asta este desigur ceva pertinent. Nu zicea alde Dr2005 ca e discriminare ca nu incap micutii cu ifose in toate vagoanele de IR, daca pica si din alea de Regio. Vai si amar in ce hal suntem. Dar nu e discriminare daca prostii care platesc sa ramana pe peron (unii si cu probleme de natura medicala, altii chiar se duc si la inmormantari). De ce n-au planuit sa isi ia biletul anticipat cu o luna de zile, eventual si mai mult ca la avion? Sa mai amane si boala si decesul. Cainii latra, ursul merge. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Apr 2019, 15:10 | |
| @Aerox doctorul vorbește din cifre dar cifrele alea sunt false pentru ca sunt rute/trenuri ocupate preponderent de studenti si rute/trenuri unde studenti nici 20% nu sunt. Acolo unde sunt obiective frumoase, mers bun si durata mica sunt ei unde trenul e praf ( Malaxa, RamaZ sau alte Regio ) care dorm pe drum sau ocolește decat ruta auto acolo bate vântul. E ca si cum o regie de transport ar baga pe 2 trasee 2 tipuri de autobuze un model nou si un model vechi iar traseele se suprapun pe 80% si evident ca toti vir sa mearga cu autobuzele noi.
Eu sunt plecat dar de fiecare data cand am venit acasa am folosit trenul si ce am vazut eu cu ochii mei nicio cifra postata de Dr2005 nu ma poate pacali. Si am fost pe 302 si 904 unde eram maxim 10 insi dar si pe M800 unde la casa nu mai erau locuri dar numai intr-un singur vagon am gasit 4 locuri libere pe care le-au cumparat alti la tariful B in tren. Jegosii cred ca in felul asta ajuta compania de la faliment. E doar o chestie pana cand va suna telefonul fermecat iar compania va intra la apa.
E suficient sa le dea nelimitat la Regio sa vedem in afara de Buc-Brasov unde se vor mai inghesui, e suficient sa le dea doar 10 calatori gratis pe an sa vedeti atunci cum vor scade cifrele lui Dr2005 cum va scadea nr de pasageri transportați dar pana atunci sa ne lasam "păcăliți" in continuare de cifrele mincinoase postate de Dr2005. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Apr 2019, 15:44 | |
| Un pretext atat de vehiculat asta a si fost cu aceste gratuitati. Vezi dom'le se mai umple trenurile care si asa merg goale. Care trenuri? Se umple tot alea care se umpleau si inainte de mocangeala. In schimb unii au inceput sa fabuleze ca ei merita plimbari gratuite, ba ca se incurajeaza studiile superioare, ba ca aduc incasari spectaculoase si vor aduce o gura de oxigen pe trenurile patriei (luandu-l de tot), reinvigorand mersul cu trenul unii care nu stiu diferenta intre vagonul 2 si clasa 2. Realitatea e ca CFR e pus pe butuci si se asteapta ignitia. Sunt necesare investitii si mentenanta in mod riguros atat la linii, cat si la locomotive, vagoane, automotoare. Acolo trebuie statul sa intervina, insa ce sa vezi, nuu, nu se poate, n-avem nici voie, dar putem sa incurajam ifosele unora, poate ne voteaza. Si cine stie, or fi destui care ar face-o. Dar ce vina au ei? N-au cerut ei gratuitate, dar nici CFR, lasa ca-i aranjeaza cu vagoane etajate pe toate trenurile IR ca sa incapa, oricata intoleranta au unii sau altii. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Apr 2019, 19:50 | |
| Exista destule trenuri goale in tara, chiar si tu ai circulat cu ele. Practic pur si simplu transportul feroviar de calatori in tara noastra nu mai are cerere, chiar si Katalyn a zis-o si vezi cum tocmai se retrage un operator de pe o sectie si ramane fara trenuri. La introducerea gratuitatii a fost o crestere usoara a numarului de calatori, dar anul trecut cu tot cu gratuitate nr calatorilor a scazut, o spun statisticile, nu eu. Cu 40 de rame in plus si vagoanele revizuite eu zic ca o sa fie mereu loc pentru toata lumea. Cei care nu stiu diferenta intre clasa a 2 a si vagonul 2 sunt cei care nu au mai fost cu trenul, sunt atrasi la tren tocmai de gratuitate. Tu ai fi stiut daca ai fi ajuns la 20 de ani fara sa fi calatorit vreodata cu trenul sau chiar deloc in ultimii 10-15 ani? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Apr 2019, 21:10 | |
| Eu am stiut din prima la avion, din prima am stiut sa cumpar bilet la autocar si tren in UK dar si in Polonia. Nimeni nu m-a invatat si nici facultate nu am. La 14 ani coboram cu fratemiu la Adjud din tren si mergeam cu ocazie de la capatul orașului 25 km spre Babau in judetul Bacău. Si cand vezi cati prosti sunt pe aici care știu engleza mai bine ca mine dar la matematica de clasa a 4a sunt corigenți te ia durerile de cap.
La 11 ani am plecat prima data singur cu trenul de la PL.Vest la Pietrosita intr-unul din week-end-urile in care mama nu a putut sa meargă din cauza concediului. O singura data am mers si de atunci mergeam în fiecare week-end ori singur ori cu fratemiu si nu ne-a furat si nu ne-a batut nimeni, eu am stiut din prima. Imi aduc aminte ce fata facuse nasul pe trenul Pl.Sud-Târgoviște cand a intrebat daca suntem singuri fara nimeni. M-a întrebat iar eu i-am spus ca la Teis coborâm si dupa 10 min avem legatura spre Pietrosita.
Alea 40 rame o sa le vedeti pe trenurviitor premium sa nu credeti ca vor circula pe Buzau-Brazi-Buzau ca in articolele de pe net. Iar asta cu studenti si ce invata ei la facultate am văzut destui si am unul in casă, varamiu cu 4 ani la stat in electronică dar e afon total la multe altele. Uitati-va cati tineri pleaca afara dupa ce termină Școala Profesionala sau Liceul nu mai e ca pe vremuri. Cat despre ăștia care confundă vagonul de clasa a 2a cu vagonul 2 nu toti cei care fac școala multă le intra si ceva in cap. Am un coleg din Scornicești are o faţă de criminal dar e liniștit nu știe engleză si se multumeste ca la 20 ani a ajuns afară sa muncească pe bani frumosi. Acasă nu avea niciun viitor acum după 2 luni de muncă deja se gândește ce mașină să își ia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Apr 2019, 23:38 | |
| - AeroX a scris:
- https://www.dcnews.ro/studenti-gratuitate-pe-tren-alternative-care-ar-putea-sa-inlocuiasca-sistemul-nelimitat-de-calatorii_630794.html
Mi se pare interesant cum foarte multi reclamanti acuza aceasta gratuitate de o discriminare asupra populatiei la modul general, iar asta este desigur ceva pertinent. Nu zicea alde Dr2005 ca e discriminare ca nu incap micutii cu ifose in toate vagoanele de IR, daca pica si din alea de Regio. Vai si amar in ce hal suntem. Dar nu e discriminare daca prostii care platesc sa ramana pe peron (unii si cu probleme de natura medicala, altii chiar se duc si la inmormantari). De ce n-au planuit sa isi ia biletul anticipat cu o luna de zile, eventual si mai mult ca la avion? Sa mai amane si boala si decesul. Cainii latra, ursul merge. Nu merită citată astfel de ,,presă". Observaţi şi comentariile de acolo, cu foi de drum, cu ,,să stea în picioare că-s tineri" ş.a.. Nostalgicii comunismului întotdeauna vor fi împotriva studenţilor, pentru că întreaga ideologie a omului nou se baza pe personal care să facă muncă repetitivă şi să nu gândească prea mult. Restul era birocraţie şi hârţogărie ca să te ţină ocupat - cartele, foi de drum, permise, bilete de tratament la băi ş.a.. Voiai alte chestii? Dosarul plic sau cu şină, cererea, aşteptarea pentru orice serviciu pe care azi îl considerăm normal... până îţi repara ICRAL-ul acoperişul la bloc te suiai tu pe acoperiş şi îl cârpeai. Păi închiriază acum un apartament de la cineva şi vezi în cât timp îţi face proprietarul reparaţiile... că dacă nu ţi le face, ai libertatea şi posibilitatea să pleci în altă parte. Iar ălora care vin şi zic că Ceauşescu le-a făcut blocuri, drumuri, metrou şi canal, le sugerez să se documenteze cum s-au făcut toate astea (adică cu bani de împrumut, la fel ca şi industria megalomanică şi nesustenabilă) şi apoi să îşi aducă aminte ce au îndurat în anii '80 pentru aceste ,,investiţii" făcute de stat. Revenind la petiţie, gândirea celor ce au iniţiat-o e similară cea cu a minerilor, care au ,,plantat panseluţe" la Universitate în '90 şi '91. Un sfat pentru ei: să înveţe limba coreeană, cred că Tovarăşul Kim i-ar primi cu braţele deschise şi le-ar da imediat repartiţie la vreo fabrică de prin Phenian sau la vreun IAS, după caz. Că nici tac'su nu-i avea la inimă pe studenţi, aşa că s-a enervat şi i-a trimis pe toţi la IAS-uri şi în fabrici: https://www.publika.md/coreea-de-nord-inchide-universitatile-afla-de-ce_378761.html - Katalyn a scris:
- Eu sunt plecat dar de fiecare data cand am venit acasa am folosit trenul si ce am vazut eu cu ochii mei nicio cifra postata de Dr2005 nu ma poate pacali.
Crezi ce vrei, eu am mai scris pe aici ce se decontează efectiv, dar în ochii unora care merg cu trenul 2 săptămâni pe an şi în rest stau prin ţări conduse de regine, se pare că orice persoană sub 30 de ani dintr-un tren e un student. Înţeleg invidia (invidia că unii pot urma cursurile unei facultăţi şi alţii nu - deşi facultatea nu e obligatorie şi munca nu e ruşinoasă) până la un punct, dar nu înţeleg ura asta răspândită de câţiva oameni în mediul public (gen DC News, dar şi vreo câţiva utilizatori de aici). Înţeleg că guvernul PSD e unul al dezbinării, care a băgat râcă între diversele categorii socio-profesionale prin lansarea diverselor ,,informaţii" privind salariile (nu au crescut salariile la stat cu 25 - 30 - 40% cum zic unii formatori de opinie, în 3 ani de PSD creşterea a fost pe la 5% cu totul, deci sub inflaţie, cu excepţia medicilor unde, într-adevăr, au fost majorări. Dar dacă vine unul ca Moise Guran sau Stelian Muscalu şi o dă pe aia cu creşterea nesustenabilă, lumea îl crede, deşi creşterile salariale sunt făcute din pix, adică din mutarea contribuţiei dintr-o parte în alta), dar m-aş fi aşteptat ca unii care ştiu cât de cât cu ce se mănâncă transportul feroviar să nu se lase duşi de nas în halul ăsta. Prin urmare, să vă văd ce o să mai comentaţi când o pica Dragnea (că eu nu cred că următorul guvern va mai fi majoritar PSD) - vă veţi scoate ochelarii de cal sau veţi da în continuare vina pe Dragnea şi PSD pentru tot ce nu merge bine în ţara asta de 30 de ani? - AeroX a scris:
- Se umple tot alea care se umpleau si inainte de mocangeala.
O condiţie de bază pentru a ajunge la facultate este promovarea examenului de bacalaureat, care, indiferent de liceul la care ai studiat, are limba română ca probă obligatorie. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Apr 2019, 03:35 | |
| Dr2005 Ia uitate prin primarii consilii județene ce salarii și-au tras în unele părți au crescut de la 1200 la 2700 numai anu asta in primele doua luni statul a cheltuit cu 18% mai mult pe salariile bugetarilor numai luna asta judecătorii au câștigat nu știu ce spor și au primit și ceva restante la salar deci nu mai hulii pe cei de la tv că vorbesc pe cifre..
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Apr 2019, 19:55 | |
| Pentru ce mai are CFR SA 21000 de angajați că sa justifice directorii și personalul Tesa? Săracul Movila i-a luat Gruia Stoica vagoanele pe unde apuca
https://gorjeanul.ro/regele-locomotivelor-lucreaza-cu-oameni-la-negru-la-calea-ferata-de-pe-defileul-jiului-firma-de-casa-a-companiei-nationale-de-cai-ferate-in-vizorul-politiei-tf-si-a-itm/?fbclid=IwAR2sa1pMMAkh2XJxXIt75XdElp9crvxYekF5wbp0dBGnTBDgKIMT1QZrFDs
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 12 Apr 2019, 22:37, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |