Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+46
92Dragos
cristi ar
TVlad
marius_catalin84
didinul
bobi
mtk
DAS 2011
cfr500
NIKU24
bubu
Costin.B
Norbi
cristi CFR
c o r v i n
riciu
MariusM
get.
cardinal
TER200
sp59
alliens
Amiralul
ldh80
aris86
alinx3330
AndreiCFRbv
daniel_c
ciprian71
ets2oltromânia
raulberian
kristi kkk
Adirmvl
Katalyn
marius664
AeroX
Cipri Andrei Neculai
Vitosa
IonutCFR2009
alexmorph3us
Rarau
dan tm
Luna
Nesebar
Dr2005
Adrian78
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8510
Data de inscriere : 16/10/2013

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeMier 06 Mar 2019, 20:57

De prin localele de azi...

https://glasul-hd.ro/cfr-obligata-la-plata-peste-400-000-de-euro-dupa-ce-o-femeie-si-pierdut-mana-gara-subcetate/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 07 Mar 2019, 11:30

https://adevarul.ro/news/bucuresti/primaria-capitalei-vrea-desfiinteze-mai-multe-linii-tramvai-1_5c80d9da445219c57ef99671/index.html?fbclid=IwAR0g9p-GwoipcTMFhR-Me5_U4u9Id_9Tluj0y7egymb6oS0ugPqTmfA6rHc
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 07 Mar 2019, 15:21

Adrian78 a scris:
https://adevarul.ro/news/bucuresti/primaria-capitalei-vrea-desfiinteze-mai-multe-linii-tramvai-1_5c80d9da445219c57ef99671/index.html?fbclid=IwAR0g9p-GwoipcTMFhR-Me5_U4u9Id_9Tluj0y7egymb6oS0ugPqTmfA6rHc

Pai sa vedem:
8 cand mergea prin Ghencea mai era cum era dar acum il dubleaza pe 25 pe o bucata si pe cealalta bucata il dubleaza pe 23 deci nu are nici o statie unde sa zici ca circula doar el si e chiar nevoie de el, deci in concluzie cam merge desfiintarea, normal era sa se pastreze traseul lui prin Ghencea dar asta e.
34 ar fi putut fi cu traseu modificat, gen Romprim-Bucur Obor sau Baba Novac ori dus pana pe la Faur sau Republica. Sau o alta varianta si mai buna ar fi fost intradevar desfiintarea lui 34 si reintroducerea lui 17 Sura Mare-Lacul tei.
35 pai asta oricum era o mortaciune veche si circula la 7 ore unu, asa ca mai bine fara.
42 alta fantoma, cred ca era doar un singur vagon pe toata ruta, in plus nu avea nici calatori, mergea efectiv degeaba.
56 asta a fost infiintat total aiurea, cum de altfel exista atatea numere mici libere ei au gasit tocmai 56 liber, dar pana la 56 erau libere 6/9/12/13/15/17/18/20/22/26/28/29/30 etc ei au gasit 56, plus de asta e si dublat de 40 pe 95% din traseu si pe restul de 5% e dublat de 14/36 si 46 asa ca mai bine anulat acest 56 ciudat.
11 introdus la Ghencea pe 13 Septembrie, asta da!!! Este o masura super excelenta, pe 13 Sept. circula doar fantoma 47 care circula degeaba si ala, e chiar super bagarea lui 11 pe 13 Sept.
16 limitat la Bucur Obor.......aici e cam ciudat ca asta inseamna abandonarea liniei de tramvai din zona Piata Gemenii, o bucata e chiar linie noua cum de altfel si pe traseul lui 5 o bucata e linie noua dar au desfiintat linia 5 de cateva luni, cu asta eu unu nu sunt de acord, atat 16 cat si 5 trebuiau lasate sa circule pe traseele lor de baza dar cred ca au gandit ca incurca circulatia pe stradutele inguste unde e doar o banda pe sens si aceea e comuna auto cu tramvaiul si sa nu mai se stea dupa tramvai au zis mai bine le scot. Cine stie.........

Ca fapt divers eu as fi scos si 47, o alta fantoma care nu prea are rost. As fi desfiintat si 55 care iar nu stiu cine a avut o asemenea idee stralucita cu acest numar cand pe acelasi traseu in anii 70-80 circula linia 13 ulterior dupa 80 si ceva pana prin 2000 a fost linia 33 exact ca actualul 55 deci nu inteleg care e faza si cine a fost atat de "destept" sa foloseasca 55 cand de fapt asta era fosta linie 13 si cand s-a micsorat traseul au facut 33 dar probabil tot asa cineva prospat scos de pe bancile facultatii unde a invatat de nu a mai putut si la ajutat cineva sa ajunga pe un post bun dar respectivul habar nu are istorie dar nici nu consulta schema mai veche face dupa cum il taie capul. Tipic romanesc, se gaseste x si y cand ajunge in frunte sa zica uite ce am facut eu, e opera mea, opera de c___t .
Bun, sa mai spun ca 8 ar fi fost bun daca il ducea la Basarab si daca anula 47 era bine sa introduca 15 Ghencea-RATB Titan.

_________________
595423Revista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeVin 08 Mar 2019, 17:25

Sunt curios când ai pus ultima dată piciorul într-un 35. Eu le văd zilnic, le-am şi folosit cât timp nu am avut voie pe biclă din motive medicale... erau FULL, da' full până la refuz. Şi aşa sunt şi azi, s-a construit mult în zona Politehnicii şi Grozăveşti, sunt mii, dacă nu chiar zeci de mii de birouri acolo, iar angajaţii lor au nevoie să vină cu ceva la muncă, nu toţi pot veni cu metroul sau cu maşina personală.
La fel şi 47 dimineaţa e plin până la refuz, pentru că face 5 minute până la Trafic Greu, timp în care un 385 se mişcă vreo 200m.

Despre numerele de traseu, istoria nu ţine de foame, pot să se redenumească traseele şi în 666c barat, contează traseul efectiv şi intervalul de succedare. Pentru liniile noi sau modificate drastic ar fi fost logic să aloce numerele rămase disponibile, că sunt destule (2, 3 - pe ăsta i-l dau lui 42, 5, 6, 9, 10, 12, 15, 17, 18, 20, 22, 26, 28, 29, 30, 31, 33, 37, 38, 39, 43, 48, 49, 50, 51) şi puţini îşi mai amintesc de 2 16 Februarie - Dep. Alexandria, ca să nu mai vorbesc de 29 spre Jilava, de exemplu. Aşa se procedează la Bruxelles, pentru a nu bulversa populaţia la modificarea unor trasee, cele modificate care au numere mai mari de 50 primesc numere mai mici rămase disponibile, de exemplu tramvaiul 93 prelungit a devenit 8.
55 şi 56 provin din modificarea (scurtarea) liniilor 5 şi 16 la Sf. Gheorghe prin 2006 (parcă 2006, nu mai ţin minte exact). Asta la câţiva ani (10?) după ce 5 şi 16 fuseseră prelungite la Granitul, respectiv Republica, înglobând fostele linii 33 şi 40 (care 40 a repărut în 1998 după realizarea liniei de pe Bd. 1 Decembrie 1918 între Faur şi Bd. Basarabia. Bănuiesc că motivul unificării a fost economia de tramvaie, mai ales că la Sf. Gheorghe nu prea era loc, existând deja acolo liniile 14 şi 21 care circulau bine, în vreme ce 33 într-o vreme nici nu mai ajungea acolo, întorcând la Foişor (venea pe Pache şi se întorcea pe Ferdinand, încă există breteaua respectivă). Ca fapt divers, 5 şi 16 veneau dinspre Armand Călinescu prin Str. Mântuleasa. Cu ocazia mutării lor la Sf. Gheorghe s-a trecut în conservare linia de pe Mântuleasa, care a mai fost sporadic reactivată cu ocazia lucrărilor la terminalul Sf. Gheorghe şi apoi la linia 21. Bănuiesc că tot atunci s-a realizat/readus în stare de funcţionare linia directă dinspre Str. Sf. Vineri spre Cal. Moşilor, care nu intră în terminal.

Am transmis şi eu nişte propuneri la ADITPBI, STB şi PMB. Extras:
"Sunt de acord cu propunerile ADITPBI referitoare la desființarea liniilor 42 și 56 și înființarea liniei 3.

Față de celelalte modificări propuse de ADITPBI formulez următoarele propuneri:
Sumar:
1. Desființarea liniei 8 și modificarea traseului liniei 11, astfel: traseul actual între Cartier 16 Februarie și intersecția str. Progresului cu Cal. Rahovei, apoi traseu modificat prin Cal. Rahovei, Cal. Ferentari, Prel. Ferentari, până la terminalul Zețarilor.
2. Menținerea liniei 16 pe traseul actual, Platforma Industrială Pipera – Piața Sfântul Gheorghe și suplimentarea acestui traseu cu cele 3 tramvaie rezultate din desființarea liniei 56.
3a. Traseul liniei 46 să fie Faur, poarta 4 (în loc de Republica), Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Bd. Chișinău, Șos. Pantelimon, Șos. Iancului, Șos. Mihai Bravu, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Pasaj Victoria, Șos. Nicolae Titulescu, cap de linie Banu Manta și suplimentarea liniei 46 cu 3 vagoane obținute din parcul liniei 34
3b. Celelalte 4 vagoane rămase din parcul liniei 34 vor fi împărțite în mod egal între liniile 1 și 10
4. Se va suplimenta linia 35 cu 3 vagoane rezultate din desființarea liniei 8 și se va recalcula durata cursei complete de la 85 la 75 minute, având în vedere separarea liniei de trafic pe Bd. G-ral. Vasile Milea. Astfel, se va putea asigura un interval de succedare de cca. 9 minute.
4b. Celelalte 6 vagoane rezultate din desființarea liniei 8 vor fi alocate liniei 25, unde intervalul de succedare minim se va reduce de la 7 minute la aprox. 5 minute.

Justificarea propunerilor:
1. Cu privire la liniile 8 și 11, nu sunt de acord cu soluția propusă, respectiv desființarea liniei 8 și modificarea liniei 11 pe traseul Cartier 16 Februarie – Ghencea. Este evident că măsura, la fel ca desființarea linie 35, pe care o voi trata ulterior, are ca scop doar reducerea prestației Depoului Militari, respectiv scoaterea din circulație a vagoanelor Tatra T4R, în ciuda faptului că aceste vagoane, deși fabricate între 1973 – 1975, se află în bună stare de circulație. Mai mult, vagoane similare circulă în continuare în capitale europene precum Praga, Bratislava, Croația, Kiev, Moscova. Spre deosebire de diversele vagoane din familia V3A, vagonul T4R este un vagon de totală aderență (4 osii motoare și 4 motoare electrice de tracțiune), cu posibilitate de tracțiune multiplă (câte 2 unități), ceea ce ar permite realizarea unor garnituri adaptate numărului de călători, chiar dacă STB refuză să mai utilizeze vagoanele T4R în tracțiune multiplă.
Cu toate că numărul de trasee de tramvai pe relația Depoul Alexandria – intersecția Bd. Timișoara cu bd. G-ral. Vasile Milea este mare – 3 trasee -, situația nu se menține și pe Cal. Ferentari, unde linia 23 are un traseu foarte lung și supus blocajelor de circulație – Bd. Regina Maria și bd. Mărăști – ceea ce cauzează întârzieri frecvent.
Înființarea unui traseu de autobuz între Zețarilor și str. Mihail Sebastian nu contribuie nicidecum la îmbunătățirea transportului în zonă, având în vedere că acest traseu cu o lungime de aprox. 4,9 km ar circula pentru aprox. 3,4 km paralel cu rețeaua de tramvai, pe Prel. Ferentari și Cal. Ferentari. Mai mult, traficul la ore de vârf pe str. Mihail Sebastian este extrem de intens, cauzând blocaje frecvente, ce vor afecta și acest traseu de autobuz.
Propunere: Desființarea liniei 8 și modificarea traseului liniei 11, astfel: traseul actual între Cartier 16 Februarie și intersecția str. Progresului cu Cal. Rahovei, apoi traseu modificat prin Cal. Rahovei, Cal. Ferentari, Prel. Ferentari, până la terminalul Zețarilor. Parcul circulant actual al liniei 11 va fi menținut la fel ca pe traseul actual.
În acest fel, tronsonul părăsit de linia 8 va putea fi mai bine deservit, creându-se și o legătură nouă de transport, care ar putea degreva linia 139 în relația Zețarilor – Politehnica. Totodată, s-ar scurta suprapunerea liniei 11 cu liniile 1/10 și 25, aceasta fiind cu doar o stație mai lungă decât în versiunea propusă de ADITPBI cu linia 11 pe traseul Cartier 16 Februarie – Ghencea. Mai mult, terminalul Ghencea nu poate deservi eficient două trasee cu sosire dinspre Cal. 13 Septembrie, având o singură linie din această direcție. Deși este posibilă intrarea vagoanelor și la liniile 1 – 2, acestea sunt utilizate în prezent de linia 41.
De asemenea, pentru tronsonul părăsit de linia 11 – Str. Zețarilor și str. Anghel Alexandru – propun prelungirea liniei 19 de la Șura Mare prin Șos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zețarilor. Astfel ar fi scos din folosință terminalul Șura Mare – odată cu desființarea liniei 34 – terminal frecvent blocat de autovehiculele parcate neregulamentar și s-ar degreva linia 323, al cărui traseu va fi parțial deservit de linia 19. Prelungirea traseului ar necesita un timp suplimentar de 28 minute la fiecare cursă (14 minute pe sens), fiind necesară alocarea a 3 tramvaie în plus față de programul actual. Acestea vor fi obținute din parcul alocat liniei 34, pentru care se propune desființarea.

2. Cu privire la linia 16, nu sunt de acord cu soluția propusă. Relația propusă este aproape integral acoperită în prezent de linia 36. În plus, întreaga zonă Pipera necesită o alternativă la linia de metrou M2, a cărei capacitate tehnică maximă de preluare a călătorilor a fost atinsă. În acest context, se impune menținerea unor legături de suprafață cu centrul Bucureștiului și suplimentarea lor, nicidecum desființarea.
Totodată, mai multe tronsoane de infrastructură modernizată, respectiv Str. Viitorului (1 km) și Str. Vasile Lascăr (600 m) ar fi părăsite de tramvaie, făcând astfel inutilă investiția efectuată în modernizarea infrastructurii de tramvai.
Mai mult, un eventual traseu de autobuz pe relația Piața Gemeni – Lizeanu – Obor ar circula în condiții improprii atât călătorilor, prin obligativitatea de a utiliza mai multe mijloace de transport pentru deplasare, cât și personalului de deservire, având în vedere că în niciunul din cele două capete de linie nu pot fi asigurate condiții pentru staționarea autobuzelor fără perturbarea traficului rutier și pietonal și nici toaletă cu apă curentă pentru șoferi.
Propunere: Menținerea liniei 16 pe traseul actual, Platforma Industrială Pipera – Piața Sfântul Gheorghe și suplimentarea acestui traseu cu cele 3 tramvaie rezultate din desființarea liniei 56.
Astfel, intervalul minim de circulație s-ar reduce de la 11 la 8 minute, iar prin recalcularea timpului de parcurs acesta ar putea fi redus chiar la 6 – 7 minute cu un parc circulant de 11 vagoane – cele 8 actuale + cele 3 de pe linia 56.

3. Cu privire la linia 34, sunt de acord cu desființarea, dar numai în condițiile realocării parcului circulant și modificării traseului 46.
Astfel, propun ca traseul liniei 46 să fie Faur, poarta 4 (în loc de Republica), Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Bd. Chișinău, Șos. Pantelimon, Șos. Iancului, Șos. Mihai Bravu, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Pasaj Victoria, Șos. Nicolae Titulescu, cap de linie Banu Manta. Modificarea capătului de linie din Republica în Faur, poarta 4 nu va afecta timpul de parcurs, iar modificarea capătului din Gara de Nord în Banu Manta va scurta timpul de parcurs cu 20 minute. Doar din această reducere a timpului de parcurs, intervalul minim de succedare ar scădea de la 25 la 20 minute fără modificarea parcului circulant. Pentru îmbunătățirea calității servirii, se va suplimenta linia 46 cu 3 vagoane obținute din parcul liniei 34, obținându-se un interval de succedare de cca. 12 minute, mult mai atractiv decât cel din prezent. În acest mod, linia 46 va degreva linia 335, în prezent suprasolicitată, pe relația „Diham” (intersecția Bd. Nicolae Grigorescu cu Bd. Basarabia și Bd. Chișinău) – Obor – Perla.
Justificarea mutării capătului liniei 46 de la Gara de Nord la Banu Manta este dată de ruta ocolită și neatractivă pentru călători Pasaj Victoria – Str. Dr. Iacob Felix – Bd. Ion Mihalache – Piața Victoriei – str. Buzești – Bd. Alex. I. Cuza, Bd. Ghe. Duca – Gara de Nord, cu întoarcere prin al. Griviței – str. Buzești.
Celelalte 4 vagoane rămase din parcul liniei 34 vor fi împărțite în mod egal între liniile 1 și 10, pe care intervalul de succedare minim se va reduce de la 7 la 6 minute.

4. Referitor la linia 35, nu sunt de acord cu desființarea acesteia. Traseul 35, în ciuda intervalului redus de circulație, se bucură de apreciere în rândul publicului călător, vagoanele circulând aproape de încărcarea maximă, având în vedere asigurarea legăturii cu noua zonă de birouri din zona Politehnica și Grozăvești, cu hipermarketul Carrefour Orhideea și Campusul Regie, precum și transferul mai facil la și de la liniile 1, 10 și 11. Transferul călătorilor de la linia 25 la liniile 1, 10 și 11 în intersecția Bd. Timișoara cu Bd. G-ral. Vasile Milea este extrem de dificil ca urmare a configurației intersecției și a traficului rutier intens. Linia 35 beneficiază de cale de rulare separată de trafic pe ÎNTREG traseul, constituind o legătură deosebit de rapidă și utilă a zonei adiacente Bd. Preciziei și Bd. Timișoara cu Universitatea Politehnica și Gara Basarab.
Propunere: Se va suplimenta linia 35 cu 3 vagoane rezultate din desființarea liniei 8 și se va recalcula durata cursei complete de la 85 la 75 minute, având în vedere separarea liniei de trafic pe Bd. G-ral. Vasile Milea. Astfel, se va putea asigura un interval de succedare de cca. 9 minute. Celelalte 6 vagoane rezultate din desființarea liniei 8 vor fi alocate liniei 25, unde intervalul de succedare minim se va reduce de la 7 minute la aprox. 5 minute."

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeVin 08 Mar 2019, 17:56

Ca precizare, tot ce am propus eu implică costuri zero, nefiind vorba de tramvaie sau personal în plus ori de lucrări de infrastructură.
Desigur, sunt multe care se pot face, sunt modificări minore la infrastructură care pot duce la îmbunătăţiri consistente ale calităţii transportului, tot fără a fi necesară achiziţia de vehicule noi sau suplimentarea personalului şi vehiculelor existente. Unele se pot realiza în câteva săptămâni (din care execuţia în 2 - 3 zile maximum), altele în câteva luni cu totul şi aş enunţa aici:
- finalizarea capătului de linie Aeroport Băneasa pentru tramvaie, prin mutarea amplasamentului liniei cu cca. 5m mai la dreapta, pe stradă
- realizarea unei bretele de întoarcere în zona Autobazei Militari, cu linie de stocare, conform imaginii:
Revista presei - Pagina 42 2510
Aici ar putea întoarce linia 25 în afara orelor de vârf, fără a mai fi nevoie să meargă până la Depoul Militari, rămânând doar 35 spre depou
- realizarea unui macaz pentru viraj dreapta dinspre Bd. 1 Decembrie 1918 spre V pe Bd. Th. Pallady; linia 40 ar putea merge să întoarcă la Piaţa Titan, fără a se mai duce spre Complex R.A.T.B. Titan;
- realizarea unei bretele de legătură între Str. Sf. Vineri şi Cal. Călăraşilor, care să evite terminalul Piaţa Sf. Vineri; astfel liniile 16 şi 21 ar putea întoarce la Piaţa Sf. Vineri, de unde sunt legături mai bune, iar 14, 40 şi 55 vor putea merge la Sf. Gehorghe. După ce se termină lucrările la Băneasa şi Pantelimon s-ar putea reface un 5 lung Băneasa - Granitul, mai ales că ar beneficia de infrastructură modernizată pe o bună bucată de traseu, iar pe Barbu Văcărescu se pot uşor monta garduri la linie;
- realizarea unei linii de stocare la Piaţa Unirii, în locul benzii în care staţionează acum taxiurile, ceea ce ar permite depăşirea tramvaielor acolo; în prezent tramvaiele de pe 7, 27, 47 dacă sosesc mai devreme nu pot aştepta ora plecării din cauza 32-urilor.

Şi despre trasee se mai pot scrie multe, ceva cu bătaie mai lungă ar fi (evident, într-un singur pachet de modificări):
- prelungirea liniei 35 peste Podul Basarab, prin Bd. Iancu de Hunedoara, Ştefan cel Mare, Vasile Lascăr, Reînvierii, Colentina, Obor şi retur direct prin Ştefan cel Mare;
- modificarea lui 34 pentru a circula pe traseul Lacul Tei, Vasile Lascăr, Obor, Mihai Bravu, Vitan, Octavian Goga, Ghe. Şincai, Eroii Revoluţiei, Giurgiului, Anghel Alexandru, Zeţarilor;
- desfiinţarea liniei 19
- linia 23 să circule pe traseul actual între Zeţarilor şi intersecţia Liviu Rebreanu cu 1 Decembrie 1918, apoi prin 1 Decembrie 1918, Th. Pallady până la Complex R.A.T.B. Titan sau chiar până la Depoul Titan.
- la ore de vârf, liniile 34 şi 35 se vor prelungi până la Platforma Industrială Pipera. Prin ore de vârf înţeleg luni - vineri, sosirile (urmate de plecări după 4 - 5 minute de staţionare, evident) la Pipera între orele 7:00 şi 8:45 (corporaţii), 12:55 şi 14:10 (elevi, doar pe perioada şcolii), 16:00 şi 19:00 (ieşire corporaţii). În zilele de week-end şi 36 s-ar putea limita la Lacul Tei.
Dar pentru asta e nevoie de reactivări de tramvaie (din alea cca. 40 de T4R şi cca. 50 de V3A care zac descompletate prin depouri) şi chiar o achiziţie rapidă (chiar şi second hand, de exemplu din Bruxelles care e tot pe 750 V, dar şi din Oradea - nu trebuie să ne fie ruşine, Tatrele orădene sunt mult peste cele de la noi, chiar dacă necesită o rezistenţă suplimentară pentru a putea funcţiona la 750 V în loc de 600 V) de tramvaie. Altfel, cele 100 de tramvaie noi pe care PMB speră să le aducă în câţiva ani nu vor face decât să înlocuiască Tatrele care vor scăpa după desfiinţările preconizate acum (dacă va mai scăpa vreuna) şi vreo 100 (lejer) de V3A-uri. Îmbunătăţirea va fi exclusiv de imagine, ca şi cu Otokarele (deşi împotriva lor s-au dus campanii întregi de denigrare).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeDum 10 Mar 2019, 09:31

Bine ca nu tine nimeni cont de tampeniile tale si "iubirea" ta fata de tot ce e vechi adica tatra si malaxor. Plin ne plin 35 trebuie scos si tatrele taiate fara mila. Aia 15-20 de calatori din 35 pot schimba, doar tu esti adeptul schimbarilor si sa nu fie direct deci se poate sa vina cu 25 si sa schimbe cu 1/10, aaa e la tine in zona si ce te priveste pe tine e bun si e nevoie daca e la altul in zona nu trebuie nimic.

34 desfiintat e ok dar daca ar fi sa se scoata si 19 atunci ar fi bine sa apara linia 17 Lacul Tei - Sura Mare si chiar desfiintarea lui 16 si sa ramana 17 Platf. Ind. Pipera-Bucur Obor-Sura Mare.
23 nu are ce cauta la RATB Titan cand el a mers mereu la Faur si trebuie sa ramana pe Liviu Rebreanu!
8 sa mearga Zetari-Basarab daca il scoate pe 35
11 e chiar minunat la Ghencea, asa ar putea desfiinta 47 cat mai repede.

Pentru cultura ta generala(care e aproape 0) linia 33 nu a intors la Foisorul de Foc, 14 si 33 erau ambele pe ruta Granitul-Sf Gheorghe doar ca unul era pe Pantelimon si altul pe Iancului iar la Foisor intorcea 43, dar tu nu stii ca e vorba de anii 90 cand mergeam eu cu 43 tu nici nu erai in proiect.

In Baneasa ar fi bine sa bage tramvaiul, 5 din Baneasa pana la Stefan cel Mare apoi spre Obor dupa care ar putea sa intoarca la Baicului(scoaterea tramvaielor din zona Piata Gemenii cred ca tine de stradutele inguste unde aceeasi banda e si pentru auto si pentru tramvai si sa nu mai incurce circulatia mai bine scot tramvaiele, macar nu mai modernizau linia ca au bagat bani in linie noua si nu o folosesc)

De la Depolul Militari daca il scoate pe 35 ar merge un 22 care sa treaca podul la Basarab si sa vina pana la Lacul Tei dar nu 35.

_________________
595423Revista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_a
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeDum 10 Mar 2019, 17:46

Eu stiu asa: ca nu darami pana nu ai ce sa pui in schimb!!! Nu te apuci sa faci casa daca nu ai cum sa o termini!!!

Deci nu tai Tatrele, pana nu ai tramvaie de pus in loc... Iar de achizitionat tramvaie in Bucuresti, nu am vazut inca ...

Sunt doua motive mari si late pentru care se doresc aceste schimbari: stau multe tramvaie la gard, ba se mai si doreste taierea lor!!!

si doi de la tramvai si de la troleu nu poti fura curent electric.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeDum 10 Mar 2019, 20:19

Kapпaтй a scris:
34 desfiintat e ok dar daca ar fi sa se scoata si 19 atunci ar fi bine sa apara linia 17 Lacul Tei - Sura Mare si chiar desfiintarea lui 16 si sa ramana 17 Platf. Ind. Pipera-Bucur Obor-Sura Mare.
23 nu are ce cauta la RATB Titan cand el a mers mereu la Faur si trebuie sa ramana pe Liviu Rebreanu!
8 sa mearga Zetari-Basarab daca il scoate pe 35
11 e chiar minunat la Ghencea, asa ar putea desfiinta 47 cat mai repede.35.
Ia zi-ne tu, dacă 23 întotdeauna a mers la Faur, de ce ar trebui 11 să meargă la Ghencea? Că tradiţional el a circulat mereu între Romprim (de asta nu zici, că acum nu mai merge acolo?) şi Giuleşti.
Cu ce mama cucului ar ajuta o linie Ghencea - Giuleşti (deci nici măcar spre Gara de Nord) în locul uneia spre Piaţa Unirii? Doar că nu-ţi plac ţie Tatrele? Nu te obligă nimeni să le foloseşti, există maşini, există motociclete, biciclete, 385, mersul pe jos... ai atâtea alternative.
35 a circulat şi el vreo 40 de ani între Depoul Militari şi Cişmigiu (apoi Vasile Pârvan când s-a reconfigurat întoarcere de acolo şi s-a lăsat un singur sens pe Cobălcescu).

În fiecare 35 care trece dimineaţa spre APACA (ca să folosesc o denumire din Iepoca de Aur pe care tu o iubeşti atât de tare) sunt cel puţin 100 de călători. Care merg cu Tatre identice cu alea din Praga sau din Bratislava, unde se pare că locuitorilor nu le pute tramvaiul cum le pute românilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeDum 10 Mar 2019, 20:21

Kapпaтй a scris:
De la Depolul Militari daca il scoate pe 35 ar merge un 22 care sa treaca podul la Basarab si sa vina pana la Lacul Tei dar nu 35.
De ce neapărat 22? De ce nu 31? 10? 59? 53 barat?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeMier 13 Mar 2019, 15:07

De kiki sa întrebi tu.

_________________
595423Revista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeMier 13 Mar 2019, 23:14

Azi-dimineaţă m-am întâlnit cu un 35 în drumul meu spre serviciu. Vă las pe voi să judecaţi gradul de încărcare:

Revista presei - Pagina 42 54002510

Revista presei - Pagina 42 53495610

Revista presei - Pagina 42 53737110

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeMier 13 Mar 2019, 23:18

https://www.railwaypro.com/wp/belarus-to-launch-a-new-container-transport-service/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 14 Mar 2019, 14:14

Începând de azi au fost retrase definitiv toate vagoanele Tatra. Turele Depoului Militari care nu au putut fi asigurate cu V3A şi Bucur au fost preluate de alte depouri şi asigurate cu gioarsele vagoanele de rezervă de acolo, astfel:
8 - Dep. Victoria
11 - Dep. Giurgiului
35 - Dep. Bucureştii-Noi
44 - Dep. Colentina
47 - Dep. Titan + un Bucur de Militari

Este posibil ca din acest week-end să se desfiinţeze liniile 34 şi 56, iar de la 1 aprilie să se desfiinţeze 8 şi 35, în vreme ce pentru ce va mai rămâne la Militari (11, 25, 44, 47) se vor aduce câteva V3A de pe la alte depouri.

A început şi şcolarizarea vatmanilor de la Militari pe Tatre, atât pe vagonul şcoală #108, cât şi ca însoţitori pe turele preluate de alte depouri. Cum totul s-a făcut aşa-zis peste noapte şi s-au găsit imediat vatmani şi vagoane disponibile + instructori de şcoală arată că acţiunea era pregătită de mult, nu m-ar mira ca şi faza cu roata lui #3381 să fi fost regizată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 14 Mar 2019, 14:21

Ha ha ha, au fost retrase toate mortaciunile tatriste si iubitorul vechiturilor se zgaraie pe ochi. lol! lol! lol!

Tot asa o sa dispara si malaxoarele peste noapte intr-o buna zi spre disperarea celor ce iubesc vechiturile si se opun modernizarii.

Normal ca peste noapte se face schimbarea ca doar nu da anunt in ziar si intreaba pe toata lumea ce parere are.

_________________
595423Revista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_a
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 14 Mar 2019, 15:44

Avem altele in locul lor ca numar? N-avem. Tai cand ai cu ce inlocui. Repari cand ai cu repara. NU dai vrabia din mana pe cea de pe gard. Sunt zicatori verificate si ras-verificate in timp.

Sunt de acord sa taie Tatrele cand au cu ce le inlocui, cand au altele noi. Dar nu inainte!

Prosti am fost, prosti ramanem. Exact ca-n Caragiale sau mai rau! Nimic NU s-a schimbat de atunci in mentalitatea romanilor!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 42 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: