| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 17:50 | |
| A fost câte un tur lipsă pe 35 şi 44 şi două tururi lipsă pe 47. Ce zici, Karpaty, ai curaj să te duci să îi întrebi pe ia care au stat ca proştii 30 de minute în staţie azi-dimineaţă ce părere au de retragerea Tatrelor? _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 18:00 | |
| Nu mai folosesc mijlocul de trasport in comun de cel putin 3 ani dar ma deranjeaza peisajul cand vad vechituri, mai bine fara ele. 47 e un traseu care nu e nevoie de el, se poate desfiinta si maine, din Ghencea si 13 septembrie la unirii este 385 deci nu e nevoie de 47 sa nu mai spunem ca ocoleste de il ia .... pana ajunge la destinatie, iar pe 13 sept/Ghencea se poate baga 11 cum au spus si rezolva problema ca pe acea linie sa treaca un tramvai. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 18:30 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Nu mai folosesc mijlocul de trasport in comun de cel putin 3 ani dar ma deranjeaza peisajul cand vad vechituri, mai bine fara ele.
Auzi, frate, e impotriva vechiturilor ca il deranjeaza la retina! AM-urile alea noi de la ATC, unele din ele tipla (la propriu) iti plac? Da, alea care nu (mai) circula, iti bucura retina? Si pentru ca sint multe minti crete pe aici, nu, nu imbratisez vechiturile, dar e de bun simt ideea colegului sa darami doar cand ai ceva in loc. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 18:46 | |
| - Kapпaтй a scris:
- 47 e un traseu care nu e nevoie de el, se poate desfiinta si maine, din Ghencea si 13 septembrie la unirii este 385 deci nu e nevoie de 47 sa nu mai spunem ca ocoleste de il ia .... pana ajunge la destinatie, iar pe 13 sept/Ghencea se poate baga 11 cum au spus si rezolva problema ca pe acea linie sa treaca un tramvai.
Mergi tu cu 385, la 7:45 dimineaţa faci cam o oră de la Ghencea la Trafic Greu. A, stai să-ţi zic una bună, vagoanele alea care au înlocuit Tatrele azi nu erau toate din rezerve. Au fost scoase din 41, 45, 10, 21, 36 ş.a.. De asta ce părere ai? _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 18:48 | |
| Uite ca s-a gasit cu ce sa inlocuiasca nu era chiar asa lipsa cum se credea si cum balmajeau unii si se dau mari si tari ca stiu ei doar ca le plac vechiturile si spala creierii altora care cred toate balariile. Dar cand x abereaza si se da atotstiutor iar altii il venereaza si il cred zeu ajung balariile sa fie chipurile adevar, dar uite ca nu e asa, s-au gasit tramvaie care sa inlocuiasca vechiturile, asa se gasesc si la CFR inlocuitor pentru malaxoare dar daca nu gandesti crezi toate balariile aruncate de x si y ca iubesc ei toate mortaciunile. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 18:52 | |
| Apropo, 3381 - cel cu roata - era în garanţie după reparaţia capitală. Dar nu va răspunde nimeni, mai mult ca sigur, acţiunea oricum a fost premeditată, sunt câteva firme de fier vechi prin Giurgiu abonate la contracte cu statul. Nu contează că urltima mânărie s-a lăsat cu mititica pentru cei care au făcut-o, că oricum a apărut recursul compensatoriu, iar banii îţi rămân şi după ce ieşi.
Nu te-am văzut atât de înverşunat când ATC a retras din circulaţie rebuturile IC2.
De asta ce zici - https://www.easa.europa.eu/newsroom-and-events/news/easa-suspends-all-boeing-737-max-operations-europe ? _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 18:59 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu te-am văzut atât de înverşunat când ATC a retras din circulaţie rebuturile IC2.
Iar abereaza Doamne! Nu a retras nimic, inca circula pe Bucuresti-Brasov si retur, au anulat cursa de Baia Mare ca nu avea calatori, gradul mic de 15% a facut sa anuleze acea pereche si AM-ul va fi relocat la Bucuresti probabil va face pe CT sau IS. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 19:18 | |
| În ultima zi, trenul de la Baia Mare a ajuns întârziat cu vreo 100 de minute şi asta fără să fi lovit ceva sau să stea după alt tren defect. Atât a putut rebutul să tragă, danezii nu le-au aruncat de bune.
Din cele 3 hârburi, mai circulă unul, dar şi ăla uneori e tras de un EA. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 19:32 | |
| Eu unu am treburi mult mai importante de facut in viata nu sa stau sa tin evidenta la fieratanii sau sa iubesc fierataniile, sunt oameni platiti care sa tina evidenta lor si sa aibe grija de ele fie ele tramvaie fie ele feroviare. Daca nu ai altceva de facut in viata, te apuci de iubit fiare......asta e. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 20:56 | |
| Care ar fi treburile astea? daca tot te invirti pe la forumul celor care tin evidenta fiarelor? |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 22:47 | |
| O știre de azi...
https://glasul-hd.ro/trecerea-peste-linii-spre-grigorescu-va-fi-blocata-sambata-si-duminica/ |
|
| |
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Mar 2019, 23:40 | |
| Tramvai tatra proaspăt renovat la URAC e bun de casat acum. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Mar 2019, 00:08 | |
| Tramvai în garanţie după RK...
Cel mai grav e că nu se pune nimic în loc, urmează să se mai desfiinţeze nişte trasee şi aia e. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Mar 2019, 12:08 | |
| Autoritatea pentru Reforma Feroviara a finalizat documentatia pentru achizitia primului lot de 40 de rame electrice
Valoarea estimata pentru acest prim lot este de 230 milioane euro și va fi finanțată prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020.
Autoritatea pentru Reforma Feroviară a finalizat împreună cu Banca Europeană de Investiții și JASPERS (Joint Assistance to Support Projects in European Regions – Asistenţă Comună pentru Susţinerea Proiectelor în Regiunile Europene) documentele de licitație pentru achiziția primului lot de 40 de rame electrice regionale, RE-R, și întreținerea acestora pentru pe o perioadă de 15 ani.
Noile rame electrice regionale vor fi utilizate pentru serviciul comercial, pe liniile electrificate de pe rețeaua feroviară românească, alimentate de la linia de contact de 25 kV, 50 Hz și vor circula pe calea ferată cu ecartament normal de 1435 mm, capabile să atingă o viteză de 160 km/h.
Potrivit cerintelor, noul material rulant va trebui sa ofere o capacitate de transport intre 200 si 250 de pasageri.
Acest material rulant este destinat pentru transportul feroviar de călători în trafic suburban și regional |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Mar 2019, 18:47 | |
| Suburban cum s-ar traduce la CFR Calatori doar Buc-Ploiesti/Câmpina sau si mai mult ?
Dar regim regional cam cat ar insemna in km ? Buc-Brasov/CTA? Buc-Galati? Buc-Craiova?
Rame noi de 160 km/h cu capacitate de 200-250 locuri nu poate fi decat ceva scurt gen 4 vagoane exact Hyperioanele sau Desiro Electric de la BDZ. Ce se mai fabrica prin Europa care sa aiba 200-250 locuri si viteza 160 km/h si ieftin incat sa poata cumpara ai nostri ? Ce modele de rame electrice? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|