|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Apr 2019, 19:57 | |
| În anul 2018 au călătorit oficial cu trenurile 65.500.000 pasageri, în scădere de la 69.057.000 pasageri în anul 2017. În 2018 au fost transportate 55 milioane mărfuri. Doar transportul aerian a înregistrat creștere.
Sursa : buletinul statistic lunar nr. 2 al I.NS.S.E.
În Ungaria circulă mai mult de dublu, Polonia de câteva ori mai mulți pasageri... România are același număr precum Slovacia sau Israel țări mai mici. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Apr 2019, 20:40 | |
| Am văzut informaţiile de la INS, dar nu ştiu de unde au fost scoase... Cifrele oficiale pe care le-am văzut eu (asumate sub semnătură de toţi operatorii feroviari - desigur, fiecare pe bucăţica lui), care se regăsesc inclusiv în raportul de activitate al Ministerului Transporturilor sunt: 2018 - 66.512.913 călători expediaţi (raportul pe 2018 o să îl găsiţi pe site-ul MT probabil în vreo lună) 2017 - 66.420.605 călători expediaţi (nu include călătorii de la Astra, dar nu au cum să fie 3 milioane) 2016 - 64.478.089 călători expediaţi (toţi OTF) _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Apr 2019, 20:43 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar tu ti-ai pus intrebarea oare de ce lipseste tocmai avest aspect ? Ai mai vizitat depourile CFR Calatori sa vezi cati reparatori mai au, si aia pe cale de disparitie, ?
Mentenanţa ar trebui făcută cu personalul societăţii reparatoare, nu cu al CFR Călători, care e cvasi-inexistent. Pentru noile rame pe care le va cumpăra ARF aşa se va proceda, CFR Călători şi cine le va mai primi nu va avea voie nici să schimbe un bec în ele. Se va proceda la fel ca la autobuzele Otokar luate la Bucureşti, unde nu are voie STB să facă nimic, pentru orice defect se cheamă firma de service. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Apr 2019, 22:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Dar tu ti-ai pus intrebarea oare de ce lipseste tocmai avest aspect ? Ai mai vizitat depourile CFR Calatori sa vezi cati reparatori mai au, si aia pe cale de disparitie, ?
Mentenanţa ar trebui făcută cu personalul societăţii reparatoare, nu cu al CFR Călători, care e cvasi-inexistent.
Pentru noile rame pe care le va cumpăra ARF aşa se va proceda, CFR Călători şi cine le va mai primi nu va avea voie nici să schimbe un bec în ele. Se va proceda la fel ca la autobuzele Otokar luate la Bucureşti, unde nu are voie STB să facă nimic, pentru orice defect se cheamă firma de service. Pai aici -pentru CFR-Calatori- se pune o problema: ce ar fi mai rentabil ? sa plateasca sume de bani deloc mici unor firme private pentru intretinerea/reparatia materialului rulant, ori CFR-Calatori sa aibe propriul personal specializat -in depouri si revizii de vagoane- care sa faca aceste lucrari de reparatie si intretinere ? Sigur ca nu ne putem intoarce la situatia din anii 90, cand fostul SNCFR si din 1998 CFR-Calatori aveau personal propriu numeros in depouri si revizii de vagoane calatori (numai pe regionala Iasi in anii 90 existau nu mai putin de 9 revizii de vagoane calatori si statii de domiciliul- Vatra Dornei, Campulung-Est, Suceava, Pascani, Iasi, Bacau, Roman, Barlad, Botosani, fiecare din acestea avand personal propriu specializat pentru intretinerea si reparatia vagoanelor de calatori- electromecanici, lacatusi de revizie, etc ), insa, pe cat posibil, ar trebui ca unele lucrari de intretinere si reparatii- la toate societatile de stat din domeniul feroviar- sa se poata face in regie proprie, fara a mai apela la firme private! De exemplul ar trebui ca CFR-SA-Infrastructura sa aibe propriile balastiere, de unde sa se poata aproviziona- fara a mai plati la firme private- cu piatra pentru lucrari de buraj. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Apr 2019, 23:00 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- În anul 2018 au călătorit oficial cu trenurile 65.500.000 pasageri, în scădere de la 69.057.000 pasageri în anul 2017. În 2018 au fost transportate 55 milioane mărfuri.
Doar transportul aerian a înregistrat creștere.
Sursa : buletinul statistic lunar nr. 2 al I.NS.S.E.
În Ungaria circulă mai mult de dublu, Polonia de câteva ori mai mulți pasageri... România are același număr precum Slovacia sau Israel țări mai mici. În 2014 Ungaria avea. 108 mil de calatori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Apr 2019, 01:09 | |
| - ldh80 a scris:
- sa plateasca sume de bani deloc mici unor firme private pentru intretinerea/reparatia materialului rulant, ori CFR-Calatori sa aibe propriul personal specializat -in depouri si revizii de vagoane- care sa faca aceste lucrari de reparatie si intretinere ?
Să se prevadă în preţul de achiziţie al materialului rulant nou sau modernizat şi mentenanţa. Mai bine dai cu 30 - 35% mai mult la început şi apoi stai liniştit că ai incluse toate RP-urile, eventual şi RG-ul, plus toate reparaţiile mai mici (gen strunjiri de roţi şi completarea cu agent de răcire a instalaţiei de climatizare). Că pe alea oricum va trebui să le plăteşti când va veni momentul, moment la care reparatorul s-ar putea să îţi dea cu flit că are comenzi de la privaţi (cum se întâmplă acum). _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Apr 2019, 14:14 | |
| https://www.replicaonline.ro/calatorii-unui-tren-privat-ce-se-deplasa-la-constanta-dati-jos-intre-statii-din-cauza-unei-defectiuni-opc-a-intrat-pe-fir-389503/
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Apr 2019, 14:30 | |
| - cfr500 a scris:
- https://www.replicaonline.ro/calatorii-unui-tren-privat-ce-se-deplasa-la-constanta-dati-jos-intre-statii-din-cauza-unei-defectiuni-opc-a-intrat-pe-fir-389503/
A un ce o sa mai invoce vegetația de lângă linie ,Soros ,soarele și luna? Și-o făcut și asta firma sa aibă ce sa de-a înapoi pentru campania electorală și m-ai visează unii Astra pe toate sectiile |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Sam 27 Apr 2019, 17:12 | |
| Achizitioneaza rame dubioase, in loc sa puna in circulatie vagoane noi de la Astra. In acest an m-am intors pentru a patra oara de la Busteni cu ATC, doar pentru faptul ca e pus la o ora convenabila la intoarcere. Insa gradul de ocupare de peste 100% face ca, calatoria sa fie una mai putin confortabila. Cu un vagon ce poata sa faca? Parca traiesc in padure, vad ca e aglomerat saptamana de saptamana si nu fac nimic sa mareasca capacitatea cu 2, 3 vagoane. Acum cu intamplarea asta spre Constanta, ar cam trebuii sa le retraga licenta de transport pentru aceste rame ce nu-si au rostul si nici locul pe sub catenara. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Apr 2019, 17:55 | |
| Cine va reconstrui căile ferate din Europa Centrală: China sau UE? https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cine-va-reconstrui-caile-ferate-din-europa-centrala-china-sau-ue |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 28 Apr 2019, 00:29 | |
| - ciprian71 a scris:
- Achizitioneaza rame dubioase, in loc sa puna in circulatie vagoane noi de la Astra.
De unde vagoane? Că cele pe care le au acum, le au doar pentru că nu au găsit clienţi pentru ele, când le-au fabricat, nu s-au gândit că vor rămâne cu ele. Şi, mai ales, de unde locomotive? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 28 Apr 2019, 20:32 | |
| - ciprian71 a scris:
- Achizitioneaza rame dubioase, in loc sa puna in circulatie vagoane noi de la Astra. In acest an m-am intors pentru a patra oara de la Busteni cu ATC, doar pentru faptul ca e pus la o ora convenabila la intoarcere. Insa gradul de ocupare de peste 100% face ca, calatoria sa fie una mai putin confortabila. Cu un vagon ce poata sa faca? Parca traiesc in padure, vad ca e aglomerat saptamana de saptamana si nu fac nimic sa mareasca capacitatea cu 2, 3 vagoane. Acum cu intamplarea asta spre Constanta, ar cam trebuii sa le retraga licenta de transport pentru aceste rame ce nu-si au rostul si nici locul pe sub catenara.
. Pai le-au luat aproape gratis probabil dar ziceau că au băgat 1.5 mil de euro pentru fiecare rama ce e foarte curios mai ales că interiorul a rămas neschimbat Leo Expres au câștigat o licitație în Cehia și în două săptămâni au cumpărat automotoare destul de noi din Germania |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 29 Apr 2019, 07:46 | |
| S-a stricat locomotiva, vagoanele sunt arhipline - Cât de vechi sunt trenurile cu care călătorim
http://mobile.hotnews.ro/stire/23112673 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 29 Apr 2019, 15:28 | |
| Ca tot vorbeam zilele trecute de vagoanele de dormit CFR Calatori vs Caledonian Sleeper acolo unde te lasa cu biciclete sau animale de companie.
https://www.railwaygazette.com/news/passenger/single-view/view/caledonian-sleeper-launches-new-caf-coaches.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Apr 2019, 12:58 | |
| In pana mea iara au aterizat astia in tren si spun lucruri traznite Smart din nou manager la CFR Calatori desi oficial nu am vazut niciunde numirea Da domnul Cuc nu exista probleme la aglomeratie si de confort cand mergeti in foss doar la clasa 1 si pe linie de 160km/h totul e perfect peroanele au fost maturate si vopsite cu var mai trebuiau adusi si niste palmieri
https://www.ziuaconstanta.ro/diverse/stiri-calde/imagini-de-la-eveniment-ministrul-transporturilor-razvan-cuc-a-ajuns-la-constanta-cu-trenul-galerie-foto-690106.html?fbclid=IwAR2rQo0WtSDSGCyX7OugYVyGdnPJfN5O7NsrZm-TPaCRHheBdZvVM81FW2g
https://www.aktual24.ro/guvrnarea-prostilor-ministrul-transporturilor-razvan-cuc-a-ramas-blocat-in-tren-video/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |