|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Ian 2019, 18:36 | |
| Achiziție material rulant – rame electrice noi RE-R, lot 1 by AIFR | Jan 3, 2019 | Informații Generale | 0 comments
arf.gov_.roÎn vederea îndeplinirii unora din obiectivele pentru care Autoritatea pentru Reformă Feroviară – ARF a fost înființată, aceasta intenționează să achiziționeze rame electrice noi destinate transportului feroviar de călători de scurt parcurs (regional), 20 bucăți – Rame Electrice Regionale – RE-R noi, cu posibilitatea de extensie pentru încă 30 de bucăți, în limita fondurilor aprobate din POIM 2014-2020.
În data de 28.12.2018, a fost publicat în SICAP anunțul de intenție nr. PI1000447 – pentru achiziția de material rulant RE-R – lot 1.
RE-R vor fi utilizate pentru serviciul comercial, pe liniile electrificate de pe rețeaua feroviară românească, alimentate de la linia de contact de 25 kV, 50 Hz și vor circula pe calea ferată cu ecartament normal de 1.435 mm, capabile să atingă o viteză de 160 km/h.
RE-R vor fi trebui să îndeplinească cerințele specificate în specificațiile tehnice de interoperabilitate STI „material rulant – material rulant de călători și locomotive”, STI „material rulant – zgomot”, STI Comanda-control și semnalizare, STI Energie. Fiecare RE-R va asigura o capacitate de cel puțin 190 locuri pe scaune.
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate preț, în care componenta tehnică de evaluare are o pondere de 51%, iar componenta financiară (prețul ofertei are ponderea de 49%). Achiziția se referă la un program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene, Fondul de Coeziune și FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regională).
Conform caietului de sarcini a avut loc consultarea a pieței conform anunțului nr. MC 1004032, publicat în SICAP în data de 23.11.2018.
Valoarea totală estimată a lotului 1 va fi 120 milioane Euro, fără TVA. Valoarea totală actuală a fondurilor eligibile pentru achiziția de material rulant – prevăzute în POIM – este de circa 250 milioane Euro, cu posibilitatea suplimentării acestora.
Data estimată pentru publicarea anunțului de participare este 28.01.2019.
Nota: Conform afirmației făcute de Agenția pentru Agenda Digitală a României, SICAP a apărut ca: “Urmare a proiectului cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala de extindere a S.E.A.P. denumit ”Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfășurare al achizițiilor publice (S.I.C.A.P.)” sursa http://www.aifr.ro/?p=12574&fbclid=IwAR0QbyCVDLzdhGqjncXw10gpLw_Z78hu1blqnRQXdg4CiIHDvwLiAQz-xg8 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Ian 2019, 18:13 | |
| - dan tm a scris:
- https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/statii-cfr-cu-toalete-imposibil-de-folosit-si-fara-apa-potabila-angajatii-atarna-mancarea-de-tavan-1059330
"Halta Gura Motrului - un important nod feroviar din Oltenia. 47 de trenuri trec zilnic pe aici. Printre ele, 17 trenuri de călători, unele chiar internaţionale. Călătorii, și-așa puțini, sunt puși pe fugă de priveliștea dezolantă. Dar cel mai greu le e angajaților CFR care lucrează aici." Eu zic ca daca le numara bine le da fix 6 trenuri care opresc in Gura Motrului...Nu cred ca se plang de conditiile de aici calatorii din trenurile internationale, poate doar cand s-or opri sa vada mall-ul din oras... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Ian 2019, 21:53 | |
| https://m.realitatea.net/mosta-de-eficienta-cfr-marfa-cum-arunci-pe-apa-sambetei-130-de-milioane-de-euro-video_2176022.html?fbclid=IwAR0O3CZ3v7fsm-hJoMuSJLUIMi5qNo9rYxuMlafH2kcUvavYxJ0iJPH3unc
https://www.jurnalistii.ro/din-rau-in-mai-rau-transporturile-au-ajuns-pe-mana-rovanei-plumb/?fbclid=IwAR2oJEJj28p5oz0LtALVApuEBjqF8Be7wGIWHLT59jW5pJFEG2DyH6T--jE |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Ian 2019, 21:39 | |
| https://adevarul.ro/locale/alexandria/scurgeri-propilena-dintr-un-vagon-gara-rosiorii-vede-fost-evacuati-oamenii-doua-trenuri-personale-1_5c34c75ddf52022f75625379/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Ian 2019, 13:53 | |
| https://someseanul.ro/scandal-in-gara-din-baia-mare-au-blocat-un-tren-pentru-ca-nu-incapeau-in-singurul-vagon-video/?fbclid=IwAR1QWE-WU19q54T6HzA3StUZPICEVW99s3KxsNHKstVnuy1meiclWAUw4Pc |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Ian 2019, 20:28 | |
| Din ce in ce mai multe incidente de acest gen, o sa ajungem de rasul curcilor din Zimbabwe...Si ce e mai nasol este ca de fiecare data CFR Calatori a avut resurse sa mai gaseasca un vagon.Oare de unde l-au incropit asa repede??? De aici reiese indolenta si lenea care-o au angajatii CFR Calatori..."Da-i draqu de calatori ca incap ei, ca d-aia si-au facut abonamenete la noi si nu la maxi-taxi...de ce sa mai manevrez eu vagoane,sa recompun al garnitura, las' ca merge si asa"... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Ian 2019, 22:49 | |
| 3/4 din călători sunt cu abonamente, ăia nu apar în nicio situaţie, nu ştie nimeni ce trenuri folosesc. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Ian 2019, 22:55 | |
| @marius664 Una din cauze, incompetenta și lipsa de profesionalism a celor de la CFR Călători S.A ! A doua cauza, nepotismul, politicul au ocupat locurile de frunte, competenta a ramas la urma, nu mai vorbim de cadrul legislativ care le-a fost prielnic, facut pe placul lor sa distruga!
@Dr2005 Inca o dovada ca nu ies din birouri sa vada situatia de pe teren. Plus o lipsa acuta de comunicare intre Comercial si Divizia Trafic/compuneri trenuri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Ian 2019, 23:05 | |
| Comercialul din Central = vreo 5 oameni, Vagoanele vreo 3, Aprovizionarea 3... singura soluţie să meargă bine e să se desfiinţeze regionalele şi să se facă un Central ca lumea. Etapa 2 ar trebui să fie mutarea de vagoane între revizii şi creşterea prestaţiei de automotoare, dar fără situaţii ilogice gen cărat Desiro pentru Tulcea de la Bucureşti când ai AM700 la Medgidia. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 12 Ian 2019, 23:24 | |
| Clar, da, asa da. Desfiintarea Regionalelor si debarasarea de actualii sindicalisti ar insemna o mare redresare a transportului feroviar. Dar cu conditia sa ai oameni profesionisti, lasati sa-si faca treaba, iar banii..banii sa nu se mai intoarca la partide. Cine stie intelege ce vreau sa spun, cine nu, se uita ca vitelul la poarta noua si viseaza incontinuare cai verzi pe pereti.
S-a publicat in Monitorul Oficial ordinul privind aprobarea Normelor specifice pentru deservirea trenurilor de marfă de către un singur agent - mecanicul de locomotivă și modificarea și completarea unor regulamente și instrucțiuni din domeniul feroviar http://www.monitoruloficial.ro/index.php?page=acts&action=search&term=&nr=&date=&date_end=&pg=9&fbclid=IwAR1ETAqXO5fs2TqqdJqYZe8mLyDSLFNP2kLwrKJkCbW1VxFENi-glcdnmdg |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Ian 2019, 02:21 | |
| Se muta tura de la Lugoj la Caransebeș și șef de octombrie de lucru va fii o doamna care făcea pe tehniciana la Timișoara făcând naveta zilnic |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Ian 2019, 02:21 | |
| https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/accidente-feroviare/accident-feroviar-in-zona-docaneasa |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Ian 2019, 09:58 | |
| https://adevarul.ro/economie/afaceri/o-companie-romaneasca-vrea-transforme-mai-multe-locomotive-diesel-vechi-hibrid-cerut-parlamentului-european-1_5c3ae6e0df52022f758fd12e/index.html |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Ian 2019, 15:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Comercialul din Central = vreo 5 oameni, Vagoanele vreo 3, Aprovizionarea 3... singura soluţie să meargă bine e să se desfiinţeze regionalele şi să se facă un Central ca lumea. Etapa 2 ar trebui să fie mutarea de vagoane între revizii şi creşterea prestaţiei de automotoare, dar fără situaţii ilogice gen cărat Desiro pentru Tulcea de la Bucureşti când ai AM700 la Medgidia.
Si cine are puterea legala sa decida modificarea organigramei din "Comercialul din Central" de la CFR-Calatori, astfel incat sa poata fi angajati acolo mai multi oameni- atatea cat sunt necesari ? Solutia de a desfiinta regionalele CFR-Calatori si de a muta personalul administrativ si TESA de la nivelul regionalelor CFR-Calatori la "Central" poate fi una buna, insa intervine o problema: oamenii care lucreaza ca personal TESA si administrativ in regionalele CFR-Calatori locuiesc si au familia in orasele-centre de regionala respective (Iasi, Galati, Constanta, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Timisoara) si ar fi mai greu pentru acesti oameni (si implicit familiile lor) sa se mute cu totii la Bucuresti! |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Ian 2019, 10:50 | |
| https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22910427-ordinul-ministrului-transporturilor-pentru-deservirea-trenurilor-marfa-doar-catre-mecanicul-locomotiva-reprezinta-atentat-siguranta-circulatiei-avertizeaza-federatia-mecanicilor.htm |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |