|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 26, 2018 10:40 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Ai fost si tu in Slovacia si erau trenurile goale asa? Pai tie nu ti se pare nimic ca nu vrei sa vezi si sa spuia devarul dar in Slovacia la fel ca si in Romania trenurile sunt ocupate in mare parte de studenti, evident trenurile de rang superior ca micutii pana sa aibe gratuit cautau Regio sa fie ieftin, acum de cand au mocangeala nu mai urca in Regio ca ei sunt cineva si trebuie sa mearga in conditii la IR. In Slovacia am fost de 3 ori anu asta si nu ai loc de studenti la fel ca in RO.
Nu am zis că erau goale, poate la ei studenţii au 45 - 50 de ani, că cam ăştia erau călătorii care "debarcau" la 7:30 în gara centrală din Bratislava şi care umpleau peroanele în Perzalka la 18:30. Eu am fost în octombrie, anul universitar începuse - https://www.stuba.sk/english/degree-students/academic-calendar-and-deadlines/academic-year-2018-2019.html?page_id=11657 O să îi întreb pe colegii de la MT slovac cât la sută e ponderea studenţilor din numărul total de călători. La noi pe noiembrie a fost 11,98%, asta s-a cerut la decont.
Degeaba lucrezi in minister ca habar nu ai de nimic ce e pe teren, nu stii sa faci nici o diferenta intre nimic, o ti langa cu niste procente. Mergi pe teren sa vezi ca trenurile IR sunt pline de studenti si ca lumea cu bani nu are loc de ei. Faceti niste statistici pe numarul de trenuri, daca iei toate trenurile din tara si le consideri pe toate e clar ca ai facut o statistica de 2 bani(ceea ce nu ma mira la tine) un exemplu simplu, numarul de trenuri Regio e mai mare fata de IR, Regio se considera si Siculeni-Miercurea Ciuc sau Miercurea Ciuc-Siculeni, tot la numaratoare intra si Regio Piatra Olt-Slatina sau Sibiu-Saliste si ce trenulete in care nu gasesti pe mai nimeni dar sa gasesti studenti, nici poveste dar le calculati la numarul de trenuri. Sau faceti statistici la calatorii stransportati, pai sunt sute de abonamente pe toata tara poate mii, nu asa se fac statisticile, studentii 99% cumpara bilet pe relatia pe care circula in ziua respective(ei se plimba brambura, azi la munte maine la mare poimaine la colegu la tara si raspoimaine la bunici si tot asa), calculeaza cati la % din biletele emise pe relatie simpla sunt studenti si fara abureli sau minciuni ca eu vad clar mereu in fiecare tren IR sub 50% nu scade procentul de studenti, restul de 50% sunt elevi, pensionari si diferite facilitati(ca in tara asta e plin de asa ceva) plus cei cu bilete intregi. Asa ca lasa-ma cu procentul tau minuscul de studenti ca eu vad foarte clar ce e in tren, nu ai loc de ei, evident la IR ca acum nu mai merg cu Regio ca de, nu mai e de nasul lor Regio. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 26, 2018 10:44 pm | |
| - Vitosa a scris:
- Adrian78 a scris:
- Din categoria copiii spun lucruri traznite
https://m.antena3.ro/actualitate/social/primarul-sectorului-1-despre-mutarea-garii-de-nord-toate-liniile-care-taie-in-doua-sectorul-pot-fi-501144.html?fbclid=IwAR2vqQkHfTv_5lLrxRw1kgyT9EKjrd7AReaxwV1wdHuzDD8KwBskyRmV1v4 Proiectul e de prin '87-'88, s-a făcut și studiu de fezabilitate. Culmea e că un mare privat, nu dăm nume, a cerut acum un an certificat de urbanism pe întreaga zonă. Deci ceva, ceva se coace. Ar fi cazul sa se faca ceva si la Bucuresti ca suntem tara UE si suntem pe ultimul loc, capitala Europeana si o gara de mizerie, pana si Sofia a fost modernizata. Efectiv Bucuresti e ultima capitala din Europa, ar fi bine sa se faca ceva nou si modern si sa nu mai aibe nimic in comun cu actuala gara. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 26, 2018 10:55 pm | |
| Eu când i-am zis că trenurile sunt înțesate de studenți m-a luat cu lugu lugu (placa lui) că nu domne doar pentru 12% s-a făcut decontul și că restul sunt blatiști ? Nu mă omule, dar una sunt statisticile voastre (de două parale) și alta e realitatea pe care ei (ministerul) oricum nu o văd de atâtea hârtii. Și apropo de hârti, că definiția legii în RO i-am zis-o, când sunt evenimente nasoale morții se astupă cu pământ și șefii de hârtii ! Degeaba încearcă el să ne arate că e școlit și știe multe, că în realitate e rupt de realitate. Ca majoritatea TESA din MT, Regionale și alte puncte de lucru. De-aia la transporturi merg lucrurile prost ! |
| | | NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4419 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Hotii nu se satura. Mier Dec 26, 2018 11:38 pm | |
| O mare tampenie...dupa ce fura ei ce fura nu se mai satura mai vrea si sa fure banii pe trenuri....dupa ce fostul ratb e praf stb mai trebuie sa faci si cateva ore pana in centru din Chitila sau unde vrea ei sa faca noua gara.... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 27, 2018 2:00 am | |
| @Karpaty Ce zice el e corect. Tot trenuri sunt si alea regio, nu crezi? Si tot in Romania, ani de zile doar cu ele mergeai. Sigur si tu ai dreptate, in anumite trenuri sunt multi studenti. Cu Gara de Nord slabe sanse sa se faca ceva, speram sa se modernizeze macar salile de asteptare si renoveze un pic cladirea, ca mai mult si daca s-ar incepe probabil ar fi gata in 10 ani cel putin. Personal eu nu inteleg cum nu s-a putut rezolva de atatia ani problema cu taxi-urile sau cum de vreo 2-3 ani e permanent coada mare la casele de bilete si nu se deschid mai multe case de bilete deloc de nici o culoare, asta in timp ce in tara multe casierii sunt deschise pentru sub 50 de bilete vandute pe zi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 27, 2018 10:07 am | |
| Orice statistică se face la totalul unui sistem sau la "felii" mari din el. Şi INS tot astfel de statistici face, de aia ies valori ridicate la salariul mediu, de pildă, în Bucureşti, că se face media dintre salariul celui de la salubrizare şi salariile parlamentarilor şi ale directorilor de multinaţionale cu sediul fiscal în Bucureşti. E absolut logic că 12% din totalul călătorilor nu înseamnă că în fiecare tren sunt 12% studenţi. Nu o să stea nimeni să facă o statistică pentru un singur tren, deşi xSell ştie să facă şi treaba asta. Nici naşul nu cred că numără călătorii, unii naşi nici nu se uită la bilet înainte să îl perforeze. Dar unii se plâng pe forumuri de studenţi, îi roade invidia că nu i-a dus capul să facă o facultate ca să ajungă pe posturile alea ,,călduţe" din Central (că asta e percepţia lor, că ei muncesc şi ăia stau degeaba, deşi în multe cazuri e invers). Curios că plângerile astea vin doar de la personalul CFR Călători, nu am auzit pe nimeni de la vreun OTF privat să se plângă de studenţi sau de activităţile pe care trebuie să le facă, asta în condiţiile în care CFR Călători are revizori tehnici în toate staţiile mari, nu stă şeful de tren să lege/dezlege vagoane şi să facă continuitatea, spre deosebire de cei de la privat. Poate are de-a face şi cu faptul că, în ultima vreme, privaţii au început să angajeze personal tânăr (inclusiv mecanici de locomotivă, nu doar şefi de tren), în vreme ce la CFR Călători media de vârstă e vreo 45 de ani?
La Gara de Nord nu o să se facă nimic major în următorii 10 - 15 ani, am scris în alte mesaje de ce. Degeaba se fac studii peste studii, bani nu vor fi niciodată. Iar dacă alţii cer certificate de urbanism, bafta lor, teoretic primăria nu ar trebui să le dea pentru solicitanţii care nu au terenuri în proprietate/concesiune. E drept, Bucureştiul e plin de lucrări ilegale - şi nu vorbesc doar de clădiri private, ci chiar lucrări făcute de PMB, gen lărgirea Str. Buzeşti (bazată de pe un PUZ şi o autorizaţie de construire anulate definitiv şi irevocabil de instanţă) sau Pasajul Mihai Bravu (lucrare fără autorizaţie de construire). Să mai zic de Pasajul basarab, care nu are recepţia făcută nici până acum? Însă o măgărie de asemenea magnitudine ca cea pe care o insinuează unii pe aici e prea greu de făcut, chiar şi nd ai spatele asigurat. _________________ :TTT:
|
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Dec 28, 2018 2:41 pm | |
| Calea ferata si drumul Romaniei spre dezastru: http://www.contributors.ro/editorial/calea-ferata-%C8%99i-drumul-romaniei-spre-dezastru/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Dec 28, 2018 10:06 pm | |
| Pe care ministerul transporturilor prin angajații săi, actuali sau foști, refuză s-o vadă. Sau poate chiar nu o văd. Ba chiar unii dintre ei visează cai verzi pe pereți, alții în schimb critică privații fără să se uite și în propria-i ogradă. Vezi doamne ăștia privați își plimbă pe sub catenară automotoarele astea ,,noi,, aduse, "uitând" că și CFR Călători își plimbă zilnic automotoarele desiro pe sute de km pe sub catenară . Sau jegul oferit de OTF de Stat. Când îi readuci la realitate ori își șterg comentariile de pe feisbuc ori îți dau block. Pentru unii sunt bune doar posturile călduțe și bine plătite, dar să facă ceva util ba. De asta calea ferată română a ajuns unde a ajuns, în schimb facem comparații cu țările din Vest, dar nu le călcăm pe urme nici cât e negru sub unghie. Băă, treziți-vă odată. Citiți articolul postat, reflectă realitatea căilor furate (și distruse cu bună știință) române. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin Dec 28, 2018 11:25 pm | |
| - Vitosa a scris:
- Pe care ministerul transporturilor prin angajații săi, actuali sau foști, refuză s-o vadă. Sau poate chiar nu o văd.
De asta calea ferată română a ajuns unde a ajuns, în schimb facem comparații cu țările din Vest, dar nu le călcăm pe urme nici cât e negru sub unghie. Băă, treziți-vă odată. Citiți articolul postat, reflectă realitatea căilor furate (și distruse cu bună știință) române. In schimb n-i se impune sa fim mandri ca suntem romani. Eu nu sunt mandru deloc ... ca nu am cu ce. Cand vom avea autostrazi si cai ferate modernizate, material rulant nou, atunci sa fim mandri. Asa sa strigam si sa cantam cu flori, e jenant si trist. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum Dec 30, 2018 9:33 am | |
| De ce sa fiu mandru? Ca suntem aratati cu degetul peste tot pe unde te duci in lumea asta? Nu sunt mandru ca sunt roman, nu am de ce sa fiu mandru, ba chiar imi e rusine! Suntem vai de noi dar coada e sus ca la capra raioasa. |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 02, 2019 2:42 pm | |
| https://adevarul.ro/locale/braila/cum-s-a-produs-doua-cea-mai-mare-catastrofa-feroviara-romania-explozia-pulverizat-350-oameni-1_5c2b5934df52022f751e9ced/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 02, 2019 11:17 pm | |
| https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/foto-incident-grav-in-gara-de-nord-un-tren-nu-a-oprit-la-timp-si-a-deraiat-1058141?fbclid=IwAR2wFvRKmevxgweeQH64_9fKkMVd8lbFw-WrfGqemaOK_pjA_VqwzZXQvZ0 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 02, 2019 11:24 pm | |
| Cauza producerii accidentului vântul puternic https://www.libertatea.ro/stiri/accident-feroviar-pe-un-pod-din-danemarca-mai-multe-persoane-au-murit-2503109 |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 04, 2019 4:52 pm | |
| https://adevarul.ro/locale/calarasi/viata-unui-mecanic-locomotiva-romania-cu-caldura-maximum-ingheata-picioarele-ceafa-simti-curentul-intrand-oasele-1_5c23a312df52022f75ece40f/index.html |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 06, 2019 12:48 pm | |
| https://adevarul.ro/news/societate/de-e-mizerie-trenurile-romaniai-imaginile-nesimtirii-calatori-1_5c30d54adf52022f754677cf/index.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |