Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun Oct 15, 2018 4:17 pm
Interesant ce spune primarul de la Resita- Ioan Popa!
-Din cate am citit pe site-ul Tramclub la Resita se doreste si se fac demersuri pt reconstructia liniei de tramvaie cu solutii tehnice moderne si achizitionarea de tramvaie noi! Ar fi un lucru bun, si daca se va reusi, Resita va fi probabil unicul oras din Romania, unde tramvaiele au fost desfiintate dupa 1990 si apoi reinfiintate. Dar traseul fostei linii de tramvaie din Resita, asa cum a fost el proiectat si construit in anii 80 (facea legatura intre cele doua mari unitati industrial din Resita- Combinatul Metalurgic si Uzina de Constructii Masini- cu zona centrala si cartierele de blocuri "Lunca Pomostului" si "Lunca Barzavei/Govandari"), nu stiu daca ar mai fi util pentru nevoile actuale de transport urban in comun din Resita.
-Tot primarul Resitei propune ca pe calea ferata dintre statiile Resita Nord si Resita Sud sa circule "tren-tram"! Probabil se refera la vehicule feroviare usoare- probabil un fel de rame electrice. Dar intervin cateva probleme:
-Linia de cale ferata dintre statiile Resita Nord si Resita Sud se afla- asa cum este si firesc- in administrarea CFR-SA-Infrastructura.
-Din cate stiu, intre cele doua statii se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere", neexistand sistem BLA. Statia Resita Nord are instalatie CED.
-In aceste conditii, circulatia unor "tren-tram" intre aceste doua statii ar incurca oarecum circulatia trenurilor de calatori.
-Fosta linie de tramvaie (care va fi reconstruita) merge aproape pe accelasi traseu cu calea ferata, deci ce rost are sa incurci circulatia trenurilor cu "tren-tram", cand ai aproape alaturi o linie de tramvaie pe care oricum o vei reconstrui ?
-Cat priveste linia de cale ferata care asigura legatura dintre Resita si Timisoara (linia Resita Nord- Berzovia- Gataia- Voiteg- Jebel- Timisoara CET- Timisoara Sud- Timisoara Nord), ea se afla partial in administrarea SC RC CF Trans SRL Brasov (portiunea Resita Nord- Voiteg) si partial in administrarea CFR-SA-INfrastructura (portiunea Voiteg- Timisoara Nord).
Sigur ca si portiunea Resita Nord- Voiteg ar trebui sa fie tot in administrarea CFR-SA-Infrastructura.
Linia se prezinta intr-o stare relativ buna (judecand dupa durata de parcurs a trenurilor Resita Sud- Timisoara Nord din 1988/1989 comparativ cu durata actuala de mers), iar daca este cazul introduse mai multe trenuri.
Pentru comparatie:
-In MT 1988/1989 pe linia 122 Resita Sud- Resita Nord- Berzovia- Gataia- Voiteg- Jebel- Timisoara Nord circulau 6 perechi trenuri C/zi, care parcurgeau distanta Resita Sud- Timisoara Nord in 2 h si 50 minute.
-Astazi pe accelasi traseu circula 5 perechi trenuri regio/zi, care parcurg distanta Resita Nord (desi ar trebui sa plece din Resita Sud)- Timisoara Nord in 2 h si 30 minute (aproximativ).
-Ideea unui tren direct Resita Sud- Anina nu este una rea, insa:
-Datorita starii infrastructurii feroviare pe liniile Berzovia- Oravita si Oravita- Anina un astfel de tren ar face ca timp de mers foarte mult.
-Caracteristicile special ale liniei Oravita- Anina impugn utilizarea de vehicule feroviare speciale! Pe linia aia, ca sa utilizez un material rulant feroviar nou, ar trebui un automotor nou, special proiectat si construit pt caracteristicile acelei linii. Pe Oravita- Anina nici cu automotor Desiro nu cred ca se poate circula!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun Oct 15, 2018 7:10 pm
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Lun Oct 15, 2018 8:41 pm
Ai nostri sunt dati dracu, in tarile civilizate trenul e favorit, masina e nevoie ori fitza si pentru distante scurte. Daca in alte tari inclusiv vedetele merg cu trenul la noi nu se injoseste nimeni sa urce in tren. Nici autostrazi nu avem iar trenurile sunt cum sunt.
Toti Boss-ii astia de tinichea daca ar avea treaba la Constanta si daca n-ar fi existat A2 tot cu masinile ar merge pe un DN cam asa sta treaba si asta inseamna sa fi prost.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 16, 2018 10:07 pm
Ca deobicei comentari rautacioase, toata lumea cu acces la internet in ziua de azi e desteapta si experta. Preturile si noua politica a bagajelor mi se pare ok.
A se citi: vor să mai ciupească nişte bani de la pasageri. O să ajungă mai ieftin TAROM-ul decât WizzAir. Probabil tu când zbori mergi doar cu mapa, pentru că până şi un ghiozdan de şcoală e mai mare de 40x30x20cm. Să ne mai mirăm atunci de multitudinea de autocare, dube şi rechini care fac curse spre Italia, Spania, Anglia, Germania etc.?
Boss la bagajul de mana gratuit se micsoreaza dimensiunile adica trebuie sa incapa sub scaunul din fata. Chiar ieri am masurat cel mai mic rucsac un Quechua Apenaz 20 luat din Decathlon Ploiesti cu 20 RON. In schimb daca iei WizzPriority cu 4,5€ ai bagajul mic care trebuie sa incapa sub scaunul din fata si inca un bagajncu 50-40-30 ma rog sunt rotunjite dimensiunile si urci in avion printre primi pasageri. Tot cu aceasta schimbare s-a introdus bagajul de cala de 10kg pretul porneste de la 7€/bagaj. Crede-ma ca aia 4,5€ pentru Priority si inca un bagaj de mana garantat in cabina sunt cea mai mica problema a celor care zboare cu avionul. Dar asa sunt romani nemultumiti si care vor mereu gratis. Am vazut destui la cele aproape 10 zboruri dus-intors care le am si de aia suntem unde suntem si ne meritam locul dar sunt alti mai rai ca noi, frati de peste Prut.
Acum ce sa va zic eu am 2 bilete dus-intors cumparate inainte de 10 octombrie dar calatoresc dupa 1 noiembrie am primit mail ca s-a adaugat gratuit bagaj de cala 10kg atat la dus cat si la intors pentru mine dar si pentru cea de-a 2 persoana.
In plus trebuie sa te corectez ca ai spus de cateva ori ca low-cost-urile zboara noaptea. Fals si iar fals. Uita-te de curiozitate ce ore de zbor au low-cost-urile inainte sa vorbesti aaaaa ca ultima cursa pleaca la 21:55 din Luton si ajunge la Gdansk la 00:55 asta nu e o problema nici acolo si nici pe alte aeroporturi din Europa caci exista transport in comun si pe timpul nopti catre aeroporturi.
Exemplul dat de tine cu oameni care vin cu autocarele si cate 48 ore la avion cu putin noroc poti prinde bilete si mai ieftine decat la autocar ba mai mult poti sa vi dus-intors cu bani pe care la autocar i dadeai doar la dus. Cine merge cu autocarul ? Cei care au frica de avion, cei care iau bagaj de cala de 40kg la autocar cu acei Ł80-100 dati pe biletul de autocar. Dar acum intreb si eu se merita sa iti rupi spatele si sa pierzi 2 zile de concediu pe drum pentru Ł100 si 40kg la cala cand cu avionul faci jumatate de zi si poti iesi si mai ieftin ? Nu se merita. Fratele meu cel mic a venit in august 2016 in UK cu avionul si de atunci nu a plecat deloc ca ii este frica de avion. Cum Brexitul se apropie o sa mearga la Londra sa-si faca pasaport pe 5 ani.
Am plecat din Alicante cu Wizz si m-am intors cu Tarom nu am avut nevoie de bagaj de cala dar Tarom iti vinde cu japca bilet cu bagaj de cala 23kg inclus. Cand merg cu Wizz niciodata nu am venit cu mapa cum ai scris tu. De cateva ori am avut bagaj de cala. Acum cu noile dimensiuni o sa imi iau Priority sau bagaj de cala de 10kg ca scutesc bani aia cu care plateam locul.
De asemenea la inceput credeam ca nu e voie cu mancare, acum imi iau la pachet pe avion si nu mai cumpar nimic. Iar apa o iau dupa control cu Ł1 750ml in avion e 2€-2,5€ 500ml.
Revin iar la autocare as vrea sa merg Londra-Paris sau Paris-Londra si cu autocarul ca sa trec canalul Manecii cu Feryboatul dar nu pe timp de noapte ca imi aduce aminte de Titanic. Se face cam 8 ore 8 ore jumate preturi de Ł18.
Inainte sa postam hai totusi sa ne bazam pe ceva nu doar asa din invidie sau sa ne dam destepti. Si fa-ti timp si arata-mi cand vreodata Tarom a fost sau va fi mai ieftin ca low-cost-ul sau unde naiba zboara noaptea low-cost-urile iar ziua doar Bosii de la companiile bune. De asemenea sper ca ai inteles cine si de ce prefera autocarul in locul avionului si poate nu ne mai dai exemple cu zborurile decontate ci cu cele platite din propriul tau buzunar.
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 18, 2018 7:10 am
http://mobile.hotnews.ro/stire/22754515
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Sam Oct 20, 2018 8:59 pm
Curiozitate: in asa situatii ce masuri se iau cu privire la catenara? Se opreste curentul in toata zona si intarzie trenurile sau se poate cumva opri curentul doar la linia in cauza si pompierii cu grija cumva nu ating cu apa catenara de la liniile vecine? Oricum bine ca nu s-a lasat cu victime, trist insa ca tot mai multe locomotive iau foc si tot mai des.
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 23, 2018 9:14 pm
Intrerupi alimentarea pe tot sectorul, cum altfel? De altfel mi se pare la mintea cocosului o asemenea procedura.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 23, 2018 10:26 pm
Se intrerupe curentul doar intre cei doi stîlpi intre care e locomotiva , apoi pompierii au grijă, lucreaza chirurgical.
Daca e linie dublă pe firul din stînga se circula bine mersi.
LUNA de ce nu te duci student audient la niste cursuri la facultatea de căi ferate? Sau poate la electro sau fizică. Cred că si ISU face niste cursuri pe undeva.
Las la o parte cunostintele ziaristilor, Cicîrlău este lîngă Baia Mare. E adevarat ca acolo a ajuns mettiul Tulcea- Baia Mare insa electrificarea liniei 400 mai asteapta.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 24, 2018 10:30 am
Luna a scris:
Curiozitate: in asa situatii ce masuri se iau cu privire la catenara? Se opreste curentul in toata zona si intarzie trenurile sau se poate cumva opri curentul doar la linia in cauza si pompierii cu grija cumva nu ating cu apa catenara de la liniile vecine?
Daca te referi la stirea in cauza afla ca s-a intrerupt curentul in toata linia, tocmai de la Dej...
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 24, 2018 10:51 am
Da, s-a intrerupt pe sectia Dej-Seini.
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 24, 2018 6:13 pm
Ceva imi scapa. Este linie electrificata Dej Baia Mare ? De cand ?
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 24, 2018 6:28 pm
Nu, măi! doar un pic de sarcasm din partea colegilor de forum!