Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+46
92Dragos
cristi ar
TVlad
marius_catalin84
didinul
bobi
mtk
DAS 2011
cfr500
NIKU24
bubu
Costin.B
Norbi
cristi CFR
c o r v i n
riciu
MariusM
get.
cardinal
TER200
sp59
alliens
Amiralul
ldh80
aris86
alinx3330
AndreiCFRbv
daniel_c
ciprian71
ets2oltromânia
raulberian
kristi kkk
Adirmvl
Katalyn
marius664
AeroX
Cipri Andrei Neculai
Vitosa
IonutCFR2009
alexmorph3us
Rarau
dan tm
Luna
Nesebar
Dr2005
Adrian78
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeDum 07 Oct 2018, 23:59

aris86 a scris:
https://m.realitatea.net/un-tronson-de-cale-ferata-pe-care-se-va-circula-cu-160-km-h-va-fi-reabilitat-cand-va-fi-gata_2165031.html
Titlul sună frumos dar întrebarea e de când se va circula cu 160 km/h ? Din ce am văzut livretul preliminar îi contrazice. Până și lui 1538 vor să-i scadă viteza de la 140 la 120. Zic de tronsonul Coșlariu Gr P Mureș - Sighișoara.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeLun 08 Oct 2018, 22:00

iar ne mint cum ne-au mintit si cu Bucuresti - Constanta? nici macar nu au material rulant epntru 160, si mai nou vedem ca vor ca nici cu 140 sa nu mai circule, stiu doar sa minta indivizii din ministerul rusinii nationale
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4273
Data de inscriere : 01/09/2013

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 00:16

Daca dadeai cateva ture pe la gara vedeai ca toate vagoanele AVA200 sunt apte de 160km/h si unele de 200km/h.
Mai sunt si cele pe boghiu gp200 care unele sunt de 160 si altele de 200.
Nu mai zic de modernizarile facute la grivita, Y-urile la care s-au pus y32-uri si sunt apte de 160.
De locomotive nu mai zic, se gasesc destule apte de 160 doar ca sunt folosite aiurea.
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 10:41

Imediat se face termenul de 10 ani la M800 sa vedeți atunci distracție pentru ca s-au folosit materiale neconforme
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 11:22

Nu-i problema Adrian, mai bagam 1 mil de E in ea si-n 5-6 ani va fi ca noua...pentru urmatorii 10, si uite asa 16 ani suntem acoperiti
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 19:46

Selectia naturala

https://lugojinfo.ro/eveniment/4076-accident-feroviar-lugoj
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 21:06

http://newsby.marianandrei.com/spatii-biciclete-trenurile-calatori/

În data de 9 octombrie, membrii Comisiei pentru transport și turism din cadrul Parlamentului European (TRAN) au votat propunerea de a introduce cel puțin 8 spații pentru biciclete pe toate trenurile europene noi și modernizate. Dacă, după cum era de așteptat, propunerea este susținută, de asemenea, în sesiunea plenară a Parlamentului în următoarele săptămâni, atunci va deveni poziția lor oficială în cadrul discuțiilor cu statele membre (Consiliul Uniunii Europene) care urmează.

Formularea Comisiei TRAN adoptată prevede: “Pasagerii au dreptul să urce biciclete la bordul trenului, inclusiv la servicii de mare viteză, la distanță, transfrontaliere și locale. În cu doi ani de la intrarea în vigoare a prezentului regulament, întregul material rulant de pasageri nou sau recondiționat include un spațiu bine desemnat pentru transportul bicicletelor asamblate, cu cel puțin 8 locuri. Întreprinderile feroviare, vânzătorii de bilete, operatorii de turism și, după caz, administratorii de stații informează pasagerii cu privire la toate serviciile, în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 454/2011, cel târziu la achiziționarea biletului pentru condițiile de transport al bicicletelor.”

Federația Europeană a Cicliștilor (ECF) și membrii săi au susținut mult timp o formulare mai puternică în regulamentul UE referitoare la transportul bicicletelor în trenuri: Regulamentul privind drepturile și obligațiile pasagerilor feroviari. Formularea actuală, care datează din 2007, prevede doar condițiile în care pot fi transportate bicicletele și nu încurajează întreprinderile feroviare să pună în aplicare măsuri destinate combinării acestor moduri. În consecință, există numeroase conexiuni feroviare în întreaga Europă, unde nu există dispoziții existente pentru transportul bicicletelor asamblate.

Iata ca polonezi au facut lucrul asta fara sa aiba nevoie de legi. In afara de Internationalele de la Wien si Berlin in rest toate trenurile locale sau de rang superior care le-a vazut in zona Gdansk-Sopot-Gdynia aveau spati pentru biciclete: rame, automotoare sau vagoane au spati pentru biciclete exact cum ar fi normal sa fie in toate tarile europene la toti operatori privati sau de stat. Ba unele trenuri aveau si cate 3 vagoane cu spati de biciclete.

In sfarsit se schimba ceva in bine in lumea asta pe dos, pe invers si plina de draci.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 21:20

Un fel de ARF
https://www.money.ro/un-nou-job-la-stat-30-000-de-lei-luna-sa-te-uiti-la-marea-neagra/

https://www.jurnalistii.ro/a-inceput-procesul-dintre-cfr-s-a-si-un-fost-director-al-companiei/amp/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 21:37

AndreiCFRbv a scris:
Daca dadeai cateva ture pe la gara vedeai ca toate vagoanele AVA200 sunt apte de 160km/h si unele de 200km/h.
Mai sunt si cele pe boghiu gp200 care unele sunt de 160 si altele de 200.
Nu mai zic de modernizarile facute la grivita, Y-urile la care s-au pus y32-uri si sunt apte de 160.
De locomotive nu mai zic, se gasesc destule apte de 160 doar ca sunt folosite aiurea.
La ce folos dacă în proporție de 94-95% ai trase doar de Vmax 120 km/h?! Cu ce te încălzește pe tine faptul că sunt pe boghiuri de 160 vopsite cromatic express și le rulezi pe aproape toate trenurile dar pe București - Brazi de exemplu, unde se poate cu 140 (și n-am înțeles de ce nu cu mai mult deși linia a fost reabilitată pentru 160!), îmi faci aproape toate trasele pentru 120 !? Ba că îmi mai scapi câte un vagon de 120/140, ba că dormitorul sau cușeta nu pot mai mult de 140, ba că la trenul x se dă permanent dublă tracțiune (că atât prevede instrucția de remorcare și frânare), ba că se dă locomotivă de 120 sau limitată tehnic sub 160, etc etc motive. Păi atunci la ce mai îmi faci trasele cu timpi de mers largi dacă atâtea vagoane duc 160 ?! Cunoaștem motivul, fierătaniile ce le tractează majoritatea sunt praf. Și atunci despre ce vorbim? Sau tu te crezi descoperitorul apei calde și ai venit de pe un alt forum să ne dai nouă lecții despre calea ferată!? Vezi-ți de drumul tău și vezi să nu te pedepsească dumnezeu de atâta râs de alții. No offence. Cu respect. Numai bine.
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4273
Data de inscriere : 01/09/2013

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMar 09 Oct 2018, 22:01

Raspunsul meu a fost pentru alliens care a zis ca nu exista material rulant de 160km/h la CFR Calatori. Te-ai obosit degeaba sa imi spui mie povestile astea pentru ca aici oricum nu le citeste nimeni cu putere de decizie.
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMier 10 Oct 2018, 23:41

https://boardingpass.ro/wizz-air-aduce-modificari-politicii-de-bagaje-din-nou/

Ca deobicei comentari rautacioase, toata lumea cu acces la internet in ziua de azi e desteapta si experta. Preturile si noua politica a bagajelor mi se pare ok.
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4273
Data de inscriere : 01/09/2013

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeMier 10 Oct 2018, 23:46

Romanii cand se urca in avion ei inca se cred in dubele de la ei din sat Basketball
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 11 Oct 2018, 00:36

Nu vreau sa mai aud de romani in avioane. Am zburat in Lithuania si Polonia de 2 ori personalul de bord e de 10 ori mai bun decat cel de pe cursele de Romania. La ultimul zbor din Polonia de acum 2 saptamani la urcarea in avion am fost intampinati cu bun venit atat in poloneza cat si in engleza si fara sa fim obligati sa aratam biletul cum se practica la cursele de Romania. Cateodata chiar ne meritam locul in lume, e dureros ce spun dar asta e adevarul. La ultimul zbor Otopeni-Londra sa se bata tigani intre ei in avion o insotitoare se facea ca nu vede. Desigur o sa apara experti cu buletin de Bucuresti care o sa zica ca am pretenti de lux la low-cost.
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 13/03/2011

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 11 Oct 2018, 07:52

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/viaduct-la-un-pas-de-prabusire-solutia-cfr-trenurile-sa-circule-mai-incet-1011663
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 11 Oct 2018, 11:01

http://hunedoaralibera.ro/greva-transportatorilor-peste-16-000-de-autovehicule-comerciale-vor-intrerupe-activitatea-la-nivel-national-pe-o-perioada-nedeterminata/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 14 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: