| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Sept 2018, 10:56 | |
| https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/exclusiv-parlamentul-face-ancheta-pe-licitatiile-trucate-la-transporturi-50-milioane-date-in-plus-firmei-de-pe-locul-2-1004130?utm_source=Sharefb O să mai vedem noi coridorul ăsta terminat la sfântu așteaptă. Și-mi spune mie unul de aici că nu se fac șmecherii în ministerul ăla... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Sept 2018, 16:57 | |
| Într-adevăr, Asocierea Railworks s-a adresat şi Ministerului Transporturilor şi altor instituţii, ocazie cu care sper că li s-au explicat prevederile art. 4 alin (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare. Problema lor e cu CFR S.A., au tot dreptul să se adreseze instanţelor. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 30 Sept 2018, 19:45 | |
| - Vitosa a scris:
- https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/exclusiv-parlamentul-face-ancheta-pe-licitatiile-trucate-la-transporturi-50-milioane-date-in-plus-firmei-de-pe-locul-2-1004130?utm_source=Sharefb
O să mai vedem noi coridorul ăsta terminat la sfântu așteaptă. Și-mi spune mie unul de aici că nu se fac șmecherii în ministerul ăla... Marius asa a venit si Pizzarotti cu pretul cel mai mic si dupa subcontracteaza lucrarile ca ei is vai steaua lor au 3 buldozere si 5 basculante Swetelski chiar daca lucreaza scump macar termina repede si au si utilaje pe Curtici Km614 in decembrie 2013 terasamnetul cu sina au fost gata si a mai durat pana in iunie 2014 pana au terminat Alstom de montat cu semnalizare si electrificare asa ca nu au dreptate si pe Coslariu Sighisoara Asltom debea monteaza semnalizarea Pe Simeria -Km614 iara sunt utilaje foarte multe si se lucreaza destul de sustinut Ce ii frica la Radulescu ca au castigat strainii in loc de Euroconstruct am ramas tot cu sintagma nu ne vindem tara?Sictir pentru ei |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 30 Sept 2018, 20:51 | |
| https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/astaldi-care-are-santiere-feroviare-deschise-in-romania-este-suspectata-ca-ar-fi-cerut-intrarea-in-insolventa |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Oct 2018, 08:22 | |
| Toto Astaldi a făcut şi Pasajul Basarab şi a început lucrările la pasajul ilegal de la Ciurel (care şi acum tot ilegal e, că nu are autorizaţie de construire). Oprescu îi iubea mult când era primar... aşa că le mergea bine. Ca fapt divers, aveau inclusiv fotograf angajat să prezinte ,,evoluţia" proiectelor. _________________ :TTT:
|
|
| |
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 03 Oct 2018, 00:49 | |
| https://m.capital.ro/vom-avea-tren-intre-gara-de-nord-si-otopeni-anuntul-facut-de-min.html |
|
| |
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Oct 2018, 00:46 | |
| https://m.realitatea.net/un-tronson-de-cale-ferata-pe-care-se-va-circula-cu-160-km-h-va-fi-reabilitat-cand-va-fi-gata_2165031.html |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Oct 2018, 07:39 | |
| Ministrul transporturilor vorbeste de dublarea liniei din care se va desprinde linia spre aeroport!
Deci se refera la dublarea M700 din statia Bucuresti Nord pana in punctul in care din M700 se va ramifica linia spre aeroport. Acel punct va fi probabil intre statia Mogosoaia si halta Odaile h.
Insa intervin cateva problema:
-Intre statia Bucuresti Nord si halta Depoul Bucuresti Triaj h. nu este loc fizic in teren pt dublarea firului M700
-Intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia sa zicem ca ar fi loc in teren pt dublarea M700, dar pt asta trebuie construite pt un al doilea fir al M700 si unele lucrari de arta: un nou pasaj pe sub linia de racord HM Pajura- Chitila, un pasaj nou pe sub Soseaua Chitilei si pe sub soseaua de centura, un pod feroviar nou peste raul Colentina. De aici pana la statia Mogosoaia ar urma deci sa fie 3 fire de cale ferata: unul pentru calea ferata de centura (sectorul dintre Ram. Post Colentina- Mogosoaia) si doua a M700.
Pasajul feroviar peste Soseaua Bucuresti-Targoviste nou reconstruit este prevazut tot cu loc pt 3 fire de cale ferata, iar in al treilea spatiu lasat pe acel pasaj, in locul fostei linii industriale ce venea dinspre fabrica "Bere Bauturi", se poate monta al doilea fir al M700.
-O alta varianta ar fi ca , aceea cale ferata spre aeroportul Otopeni sa se ramifice direct din statia Mogosoaia si sa mearga pe o scurta portiune parallel cu M700, apoi sa faca dreapta spre aeroport. Aceasta varianta ar elimina necesitatea infiintarii unei ramificatii in linia curenta a M700, intre statia Mogosoaia si halta Odaile h., fapt care ar elimina si necesitatea modificarii instalatiei CED a statiei Mogosoaia si a BLA dintre Mogosoaia si HM Balotesti.
In plus M700 trebuie supusa unui RK (macar pana la Mogosoaia) ca viitorul tren spre aeroport sa poata circula cu o viteza decenta de macar 100 km/h. Cu viteza actuala de pe M700 viitorul tren spre aeroport nu cred sa aibe multi calatori.
Apoi nu stiu daca se doreste si electrificarea M700 pana la Mogosoaia (lucru nu foarte greu de realizat, mai ales ca M700 este electrificata intre statia Bucuresti Nord si halta Depoul Bucuresti Triaj h) si a viitoarei linii spre aeroport, sau tot automotor Desiro se va utiliza. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Oct 2018, 10:19 | |
| Visegrád Group countries propose a HSR connection October 3, 2018
Czech Republic, Hungary, Poland and Slovakia, as part of Visegrád Group countries (V4), jointly decided to establish Budapest-Bratislava-Brno-Warsaw high-speed railway link. “The establishment of the Budapest-Bratislava-Brno-Warsaw high-speed railway link is the joint political will of the Visegrád Group (V4)”, Hungarian Minister of Foreign Affairs and Trade, Péter Szijjártó, said following a meeting of V4. According to the authorities, the public procurement tender for the feasibility study preparation will be published within next weeks, and in November, quadrilateral working group will be convened. It will take around six months for the public procurement procedure relating to the feasibility study to be completed, following which further planning will take about a year and a half. The project requires the construction of a totally new double-track line that enables speeds of at least 250 km/h. According to plan, the high-speed trains that will be running along the new line will only stop at the capitals of the countries involved, or Brno in the case of the Czech Republic. The financing may come from the EIB, but, the authorities will be examining the loan offers of international financing institutions and the financial resources will be jointly negotiated by the four countries. |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Oct 2018, 13:02 | |
| https://adevarul.ro/economie/business-international/garile-inteligenta-proprie-trenurile-complet-autonome-statie-distanta-realitate-1_5bb605b2df52022f7528f5b6/index.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Oct 2018, 16:18 | |
| Ca tot zicea Dragos ca nu bagam trenuri spre Ucraina si Serbia din cauza contrabandei cu tigari dar Tirurile zburda nestingherite burdusite cu tigari
http://www.gds.ro/Local/Olt/2018-10-05/un-tir-cu-tigari-de-contrabanda-s-a-rasturnat-in-judetul-olt/ |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5493 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Oct 2018, 13:02 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ca tot zicea Dragos ca nu bagam trenuri spre Ucraina si Serbia din cauza contrabandei cu tigari dar Tirurile zburda nestingherite burdusite cu tigari
http://www.gds.ro/Local/Olt/2018-10-05/un-tir-cu-tigari-de-contrabanda-s-a-rasturnat-in-judetul-olt/ pai da dar astea nu is la vazul lumii precum sunt trenurile, tirul e doar soferul si vamesul pe cand la trenuri e contrabandistul vamesii si calatorii vede rpea multa lume si apare in presa imediat |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Oct 2018, 14:16 | |
| Cand lucram la rafinarie la controlul cabinelor cisternelor cu nr de Moldova le gaseam si cate 15 pachete de tigari desi limita sa treci la granita era de maxim 3 pachete din care unul sa fie inceput. De ce nu le gaseau vamesi si le gaseam eu si colegi la control asta e o intrebare buna.
Oricum mi-aduc aminte ca in 2017 am luat de la ei 2 pachete de Kent cu 10 lei ( 5 lei/buc ) cand la toti erau 2 la 15 lei.
Coniac Bardar si struguri negri plus celebrele bomboane de la Bucuria se gaseau in cabinele soferilor dar tigari aveau chiar si cei care nu fumau. |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Oct 2018, 16:10 | |
| S-a rasturnat in curba de 30, e o curba mai stransa la urcare spre Slatina. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Oct 2018, 11:08 | |
| În România limita de viteză e facultativă... _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|