|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+34Adrian78 Nesebar DAS 2011 TVlad Peter Fodor DUAL bubu jabels ALEXCFR Dr2005 riciu Nicolae TER200 AndreiCFRbv get. cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 bobi cristy79 alex.alexus.tm IonutCFR2009 Andrey_tm Luna alex1987 CA 205 AeroX Adirmvl Katalyn Vitosa marius664 Rarau marius_catalin84 mielutu zburator 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 19 Iun 2019, 12:31 | |
| Ce zice o casiera la Pitesti cand aude ca nu vreau sa merg cu sezonierul cu etajate care ajunge pe litoral la ungodly hours pentru mine? "Ah pai mergeti cu privat? Nu va dau bilet altfel." Nici n-a vrut sa asculte ce trenuri de la CFR Calatori voiam sa folosesc. Ii pregatisem si hartiuta cu legaturile rapide ca sa-i usurez munca. Biletele imi trebuiau oricum pentru parinti pentru ca nu puteam sa cumpar online cu reducere de pensionar. O data pe an dau si eu printr-o gara si e suficient. In fine, nu intelegea, refuza sa ma asculte, am plecat, i-am dat niste "Rusine" si m-am dus la alta casa/colega la care a mers brici. Si printre angajati au ramas destule capuse. Nu poti sa intelegi cum au ajuns unii sa ocupe niste posturi in care sa se creada sefi niste gorile ca emit si ele bilete din calculatoare cu un sistem grandios ca xSell ce afiseaza trenuri fara numar si ca vezi dom'le ce stiu eu mai bine, cine stie pe ce site privat m-am uitat...asa ceva! Ei n-au site. Unele fosile de acolo chiar n-au mai vazut nimic dincolo de ghiseul lor. Si asta numai pentru ca a auzit ca nu vreau sa merg cu sezonierul. Dar cu ala sa mearga sa plateasca prostii. Ala e tren pentru alta categorie de public (cu pomeni de la PSD). De aia e si mentinut la etajate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 19 Iun 2019, 12:35 | |
| O să se facă sistemul unic de taxare, probabil la anul, deci se va putea cumpăra de la orice punct de vânzare bilet cu n operatori. Însă rămâne de văzut dacă vor fi aceleaşi tăntici care vor vinde bilete sau vor trebui preluate de ARF cu ghişeu cu tot. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 19 Iun 2019, 16:42 | |
| - AeroX a scris:
- Ce zice o casiera la Pitesti cand aude ca nu vreau sa merg cu sezonierul cu etajate care ajunge pe litoral la ungodly hours pentru mine?
"Ah pai mergeti cu privat? Nu va dau bilet altfel." Nici n-a vrut sa asculte ce trenuri de la CFR Calatori voiam sa folosesc. Ii pregatisem si hartiuta cu legaturile rapide ca sa-i usurez munca. Biletele imi trebuiau oricum pentru parinti pentru ca nu puteam sa cumpar online cu reducere de pensionar. O data pe an dau si eu printr-o gara si e suficient. In fine, nu intelegea, refuza sa ma asculte, am plecat, i-am dat niste "Rusine" si m-am dus la alta casa/colega la care a mers brici. Si printre angajati au ramas destule capuse. Nu poti sa intelegi cum au ajuns unii sa ocupe niste posturi in care sa se creada sefi niste gorile ca emit si ele bilete din calculatoare cu un sistem grandios ca xSell ce afiseaza trenuri fara numar si ca vezi dom'le ce stiu eu mai bine, cine stie pe ce site privat m-am uitat...asa ceva! Ei n-au site. Unele fosile de acolo chiar n-au mai vazut nimic dincolo de ghiseul lor. Si asta numai pentru ca a auzit ca nu vreau sa merg cu sezonierul. Dar cu ala sa mearga sa plateasca prostii. Ala e tren pentru alta categorie de public (cu pomeni de la PSD). De aia e si mentinut la etajate. Etajatele sunt pentru distante scurte, cel mult Bucuresti-Galati , Constanta-Galati, Craiova-Bucuresti, Brasov-Bucuresti, etc, nicidecum pe trenuri de noapte, de lung parcurs.Unii ''experti'' de pe aici( care sunt copia fidela a nulitatilor din minister/ CFR), sustin niste aberatii, atat referitor la etajate pe distante lungi, cat si referitor la limitarea sezonierelor la Constanta, in ultimul caz, daca se va ajunge aici, vor avea calatori din parti!Expertul de pe aici, sa nu uite ca litoralul romanesc este indeosebi pentru familiile cu copii, astfel incat nu va fi nici o placere ca dupa o noapte de ''tranca-tranca'', sa trebuiasca sa schimbe trenul la Constanta! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 19 Iun 2019, 19:18 | |
| Etajatele nu sunt problema la drumuri ca pana la Craiova, Brasov ori Galati sau Constanta chiar si la IR. Suntem Romania si CFR Calatori compania condusa de capuse care nu misca un deget, ce vroiati 22-96 si 21-90 la toate IR-urile ? In schimb e cam problema la drumuri mai lungi gen 1825/6 Buc-Tg.Jiu, 1623/4 Buc-Brasov-Sibiu sau Sezonierul NR 1 Sibiu-Mangalia. Dar asta e traditia acestui tren cu capacitate mare si din lipsa de alte vagoane plus ca an de an are calatori, v-am mai povestit in vara lui 2017 ce fel de calatori erau in vagonul in care am calatorit : oameni in varsta care se duceau in statiune, familii nu doar studenti si tineri, toate astea puse intr-o balanta rezulta un nr destul de bun pentru CFR Calatori apoi de la Buc.Nord intra grupa de "Basarab" care are 90% doar tineret asa ca de ce sa puna CFR Calatori alte vagoane mak comode ( nu ca ar avea altele ) daca isi fac treaba cu etajatele de capacitate mare. Mi-a placut antrenamentul cand a venit Papa cu etajate la 1645, 1539 acum ma astept oricand la astfel de surprize. De asta si vroiam sa merg si vara asta la mare cu Sibiu-Mangalia e un tren cu care de traditie cu care am tot mers in ultimi ani plus ca are cel mai bun program de circulatie de pe M800 iar fauna din tren nu ma sperie. Doar o singura data nu am prins supracontrol din 2006 pana in prezent pe acest tren in rest la fiecare drum am avut Militie TF si supracontrol.
Vroiam sa merg prin Moldova cu 1667 pana la Buzau si de la Buzau pana la Costinesti cu 1952 Suceava-Mangalia dar vad ca am o portita cu 20-49.200 la IR 1003 Minsk-Varna si nu mai sunt nevoit sa plec cu 1538 si sa stau 4 ore in infecta poarta de intrare a Capitalei adica Gara de Nord.
Asa ca lasati etajatele in pace nu va mai legati de ele ca duc greul la CFR Calatori si salveaza multi oameni care depind de tren sunt alte probleme mult mai grave la sugacii aia de la CFR Calatori decat cele 185 de etajate din parc care oricum sunt raspandite prin 70% din retea. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 20 Iun 2019, 11:27 | |
| Trenul asta ar trebui limitat la capitala pentru tineret. Pentru ei e foarte OK etajatul si asa marea majoritate o reprezinta biletele cu 0 Lei. Pentru Sibiu - Bucuresti via Pitesti ar trebui alt tren in permanenta, iar in sezon prelungit la Mangalia. Macar Sibiu - Pitesti cu Desiro tot ar fi foarte OK in permanenta, asa cum oricum exista Sibiu - Craiova/Caracal.
Era un tren cu traditie. Acum traditia a fost schimbata de gratuitatea studentilor. In fine, eu am adus vorba de o casiera incompetenta si frustrata, nu de etajate...iar acestea n-au ce cauta la sezoniere de lung parcurs si cu asta basta. Atmosfera / fauna din el de asemenea nu e prietenoasa pentru familii sau adulti, pensionari, mai ales acum de cand cu gratuitatea, dar si confortul lasa de dorit in etajat (si am vazut destule oftari si plangeri live din acest tren, nu e ceva ce consider doar personal sau din ce spun exclusiv pasionatii de trenuri). Confort chiar nu e si oricum si asa calatoria e una grea cu noaptea in cap. Daca nu era cu etajate trenul poate reconsideram optiunile, dar n-am de ce sa incurajez ceva absurd a la CFR a la Romania.
In mod curios l-am tot vazut foarte plin pe IR 1825/1826 cu etajate, e drept mereu l-am observat undeva intre Craiova si Bucuresti, nu intre Craiova si Targu Jiu. De ce s-ar schimba compunerea in felul asta? Ori e bine cu etajate doar la unii, dar la altii nu? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 20 Iun 2019, 12:50 | |
| - AeroX a scris:
- Pentru Sibiu - Bucuresti via Pitesti ar trebui alt tren in permanenta, iar in sezon prelungit la Mangalia.
Macar Sibiu - Pitesti cu Desiro tot ar fi foarte OK in permanenta, asa cum oricum exista Sibiu - Craiova/Caracal. De curiozitate, cunoşti geografia României? Ai idee ce distanţă e pe şosea de la Sibiu la Piteşti şi ce distanţă e pe calea ferată? Hai să te lămuresc: - pe calea ferată: 284 km, 6h30min - pe şosea: 163 km, 3 ore, 4 dacă prinzi coloane pe centura Rm. Vâlcea şi Dealul Negru - Citat :
- In mod curios l-am tot vazut foarte plin pe IR 1825/1826 cu etajate, e drept mereu l-am observat undeva intre Craiova si Bucuresti, nu intre Craiova si Targu Jiu. De ce s-ar schimba compunerea in felul asta? Ori e bine cu etajate doar la unii, dar la altii nu?
Trenul are foarte mulţi călători, cei mai mulţi navetişti cu abonamente. Nu ai în ce altceva să îi înghesui pe toţi. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 20 Iun 2019, 13:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- AeroX a scris:
- Pentru Sibiu - Bucuresti via Pitesti ar trebui alt tren in permanenta, iar in sezon prelungit la Mangalia.
Macar Sibiu - Pitesti cu Desiro tot ar fi foarte OK in permanenta, asa cum oricum exista Sibiu - Craiova/Caracal. De curiozitate, cunoşti geografia României? Ai idee ce distanţă e pe şosea de la Sibiu la Piteşti şi ce distanţă e pe calea ferată? Hai să te lămuresc: - pe calea ferată: 284 km, 6h30min i. Pai da, ca doar in Romania trenul merge cu 42km/h. Ia sa mearga cu 80-90, se schimba situatia un pic , nu??? |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 20 Iun 2019, 13:30 | |
| Eu ti-am mai zis ca am dificultati la geografie, nu prea stiu sa ma uit pe harta, n-am gasit nici pana acum tari din alea faimoase pentru beneficiile aduse studentilor. Ai idee Dr2005 ce distanta este intre Pitesti si Brasov? Crezi ca asta opreste pe cineva sa aleaga trenul de a merge cu legatura la Bucuresti spre Brasov? Trenurile IR 1890 si IR 1784 au zilnic calatori cu legaturi spre Constanta, Brasov si Iasi. Dar cand nici legaturi bune la trenuri IR nu exista la Piatra Olt atunci cine sa mearga la Sibiu? Ai fost tu si ai inspectat zi de zi sezonierul 1924 ca sa vezi cati calatori mergeau strict Bucuresti - Ramnicu Valcea? Sunt destui care ar pleca din capitala la ore tarzii spre Pitesti sau Ramnicu Valcea. Si cred ca stiu ce spun, spre deosebire de tine, eu am facut aproape naveta saptamanala cu el anii trecuti pana la scoaterea ofertei. Acum nu garantez ca lucrurile astea se mai pot intampla.
Ori ca face trenul 5 ore Sibiu - Craiova, ori ca face 6 ore (cu Desiro), nu vad de ce mai circula si sezonierul in felul asta, dar CFR Calatori nu stie geografie? Du-te si spune-le si lor asta, macar sa anuleze Dorobantu si trenul de abonament zilnic al studentilor care studiaza amplitudinea si viteza valului la tarm. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 20 Iun 2019, 13:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- AeroX a scris:
- Pentru Sibiu - Bucuresti via Pitesti ar trebui alt tren in permanenta, iar in sezon prelungit la Mangalia.
Macar Sibiu - Pitesti cu Desiro tot ar fi foarte OK in permanenta, asa cum oricum exista Sibiu - Craiova/Caracal. De curiozitate, cunoşti geografia României? Ai idee ce distanţă e pe şosea de la Sibiu la Piteşti şi ce distanţă e pe calea ferată? Hai să te lămuresc: - pe calea ferată: 284 km, 6h30min - pe şosea: 163 km, 3 ore, 4 dacă prinzi coloane pe centura Rm. Vâlcea şi Dealul Negru
- Citat :
- In mod curios l-am tot vazut foarte plin pe IR 1825/1826 cu etajate, e drept mereu l-am observat undeva intre Craiova si Bucuresti, nu intre Craiova si Targu Jiu. De ce s-ar schimba compunerea in felul asta? Ori e bine cu etajate doar la unii, dar la altii nu?
Trenul are foarte mulţi călători, cei mai mulţi navetişti cu abonamente. Nu ai în ce altceva să îi înghesui pe toţi. Cand a fost Szentes i-am zis de 1825/1826 si intro saptamana au aparut 22-96 apoi dupa sezoniere nu au mai aparut inapoi |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Vin 21 Iun 2019, 17:19 | |
| Azi dimineata am venit cu 12922 Severin pana la Filiasi apoi sa merg cu 1925 la Simeria 1922 a ajuns destul de timpuriu in Severin la fel si Filiasi aproape 10 min La Filiasi am plecat cu 2081 venit si ala intarziat 35 de min ( cica locomotiva sosita din grupa tehnica la 3.30) apoi in tren nasul revoltat ca am gresit trenul desi intrebasem nasii de la grupa de Turceni si au zis ca pot urca desi am fost cel putin 5-6 ersoane pentru Tg Jiu Ca biletul meu daca am mers cu 2081 nu mai e valabil de la Tg Jiu la 1925 spre Simeria deci dupa minte lor daca 1925 intarzie 5 ore trebuie sa stai dupa el vine pana vine iar la Tg Jiu La Carbunesti am mai stat 20 de min ceva osie blocata la locomotiva ,lumea injura CFRul cineva a coborat sa ia maxi spre TG Jiu cica era a doua zi cand intarzie trenul |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Vin 21 Iun 2019, 18:36 | |
| Acum nu mai e voie sa schimbi trenu de capul tau fara sa ai viza de la casa de bilete cu stampila si numarul trenului cu care calatoresti, astea sunt noile reguli, ca la noi, de ce sa fie simplu cand poate sa fie complicat. Partea nasoala e ca sunt si persoane care aplauda si iubesc complicarea asta, nu le place sa fie totul simplu le place prostia si complicarea asta de iti vine sa te duci ...... sa nu mai auzi de aceste idei crete. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Vin 21 Iun 2019, 23:53 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Acum nu mai e voie sa schimbi trenu de capul tau fara sa ai viza de la casa de bilete cu stampila si numarul trenului cu care calatoresti, astea sunt noile reguli, ca la noi, de ce sa fie simplu cand poate sa fie complicat.
Partea nasoala e ca sunt si persoane care aplauda si iubesc complicarea asta, nu le place sa fie totul simplu le place prostia si complicarea asta de iti vine sa te duci ...... sa nu mai auzi de aceste idei crete. Inainte nu prea avea nimeni treaba cu tine mai ales daca mergeai cu un tren de rang inferior.. De parca ar face lumea trafic cu bilete sau s-ar plimba de o suta de ori cu biletul ala |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Sam 22 Iun 2019, 00:11 | |
| La autocar la National Express am vrut să merg cu autocarul de 14.45 in loc de 16.45. Avionul aterizare cu 20 minute mai devreme iar la Luton cu pasaport poti iesi repede asa ca am prins autocarul la peron. Șoferul a zis nu ca e 2 ore distanța între ele dacă era mai putin de 1 ora da. Dar aici vi cu biletul pe sms, A4 sau pe telefon deci oarecum există posibilitatea să meargă 2 persoane cu același bilet mai ales ca nu le scaneaza tot timpul adică pot merge eu cu 14.45 si fratemiu cu 16.45 cu același bilet, adică ma gândesc ca poate asa se gândea șoferul. Dar am prins si invers ca a luat bilet la 12.45 si am plecat cu 14.45 șoferul un negru înțelesese situația.
Dar ăștia de la CFR Călători sunt cu capul, bilet scos doar de ei de câțiva lei la condițiile oferite au prea multe pretenții. De ce naiba le place sa se complice atât? Vin de pe munte obosit si plouat in loc sa iau 3024 iau 3012 cu 1 ora mai devreme, nași nu ziceau nimic pe timpuri doar iti aduceau aminte, alți nemancati aduceau aminte special ca poate le picau si lor de o cafea. Odata i-am zis unui nas "poti sa pastrezi biletul dupa Campina, tot ce vreau e sa ajung acasa" si înțelegeau oameni.
Ăștia de la conducere sunt niște inculți, ma doare capul cate dispoziții au tot scos doar sa îngreuneze munca angajaților și sa mai piardă niște călători.
In UK exista un tip de bilet ce iti da voie să mergi cu orice tren pe durata acelei zile, la iesire ti-l confiscă turnicheti ca sa nu-l mai poti folosi încă o dată. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Sam 22 Iun 2019, 00:34 | |
| - Katalyn a scris:
- la iesire ti-l confiscă turnicheti ca sa nu-l mai poti folosi încă o dată.
De curiozitate, dacă turnichetele îţi opresc biletul, dacă mergi în interes de serviciu cu ce mai faci dovada deplasării şi decontul? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Sam 22 Iun 2019, 00:44 | |
| Primesti un bilet pe post de bon fiscal cu prețul si alte detalii. In interes de serviciu mergi cu abonament sau cu bilet nominal. Asta e problema sau ca voi vreti sa colecționati toate prostiile? Englezi au alt stil nu sunt nici hoti si nici mincinoși probabil ca exista o modalitate știută de ei. Probabil ca firmele/companiile le trimit biletele pe mail celor care merg in interes de servciu nemai fiind nevoie sa aduci proba ( biletul ) pentru decont. Anglia e țara unde ai nevoie de smartphone, mail si card bancar atât si nimic mai mult, totul e online sau contactless inclusiv la transportul în comun.
Eu am mers in România in interes de serviciu cu nașul adică fără bilet iar firma îmi deconta valoarea biletului fără să mai fac dovada care trebuia atașată alături de foaia de drum la dosar. Dacă un bilet la IR pe Buc-CTA costă sa zicem 50 lei atât îți vîră firma in niciun caz 35 sau 67 dar daca mergeam cu nașul si plăteam jumate 25 RON atunci câștigul meu era de 25 RON. Problema era la cei care veneau cu microbuzele sau Fany ca trebuiau bilete obligatoriu dar aveam combinații cu șoferi plăteam 5 lei pentru 2 bilete de 50 lei chiar daca noi veneam cu nașul diferența o încasa noi. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |