Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 10:03
Deci eu vad doar trenuri cam goale nu stiu unde sunt calatorii aia in plus care merg cu trenul eu zic ca in cresterile alea care vin dupa o scadere de 40% in 2020 reprezinta doar bliatistii si navetistii carora li se taie bilet electronic si studentii care fac mai multe calatorii Apropo daca autorizatiile sunt scanate cred ca si alea sunt considerate calatorii
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 11:14
Cine naibii să meargă cu trenurile alea? Ăsta s-a dat cu 2 trenuri ţinute în viaţă de MAV din motive politice... drept dovadă că până la Braşov a mers cu vagoane ungureşti. După aia tot el se plânge că nu a avut ce face în gara Braşov în miez de noapte, asta după ce chiar şeful de tren i-a zis că nu merge nimeni la Bucureşti pe combinaţia asta de trenuri.
A, da, să nu uit, a plătit pe 23 ore în popou mai mult decât ar fi plătit la cuşetă de 4 cu trenul direct. Iar cuşetele CFR-ului sunt relativ OK (atunci când n-au ploşniţe). Apropo de cuşete, căutaţi pe internet noile "capsule" de la OeBB, 140 euro biletul Hamburg - Innsbruck ca să stai singur în cosciugul tău... e drept, sunt curate (că sunt noi) şi îţi dă şeful de tren 2 chifle, unt, gem şi o cafea... cu 2 ore înainte de sosire, când îţi cere şi lenjeria de pat
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 11:30
Au și OBB prostii lor că am văzut la private compartiment aproape 1000 de euro pentru două persoane de la Munich la Bruxelles pentru 6h30min de mers in octombrie în perioada Oktoberfest Pai nu au scris o grămadă de colegi pe aici să prelungească trenurile alea la București în special Corona
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 12:27
Adrian78 a scris:
Pai nu au scris o grămadă de colegi pe aici să prelungească trenurile alea la București în special Corona
Avem Dacia, Ister, 78/79, 72/73... sunt deja 4 perechi de trenuri între Bucureşti şi Budapesta. Harghita şi Covasna au 1641/2 ca tren de noapte pentru Bucureşti.
OeBB are tarif dinamic la NightJet, ca la avion.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 12:56
La trenul Corona însoțitorii de vagon sunt unguri. Să-i aduci la București ar însemna să le reduci drastic odihna. Ar însemna sosire în București pe la 12.20 și plecarea la 16.10 Dar problema mai e și dacă cu 407 se întâmplă ceva pe drum, mai pleacă 406 la ora planificată? Mai pleacă ciuciu.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 13:41
Apropo, de unde reiese în statistici creșterea numărului de călători când trenurile circulă cam goale? IC 572 ieri 28%, azi 48% Ia uite-l și pe 72
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 17:34
Mi se semnalează pe mess că lume multă pe trenurile liniei 101 dar că sunt subdimensionate ca număr de vagoane. RE9200 subdimensionat, 9202 subdimensionat, 9252 claie peste grămadă (Găești + Titu) într-un singur automotor, cele de la Târgoviște la fel, seara București - Titu e jale ce de lume e pe trenuri. Dar nema vagoane sau automotoare pentru suplimentare. Bine nu ai, o știm cu toții, dar mai taie dracu un vagon de la alt tren care nu merită multe vagoane, sau mai anulează din trenurile alea nerentabile și fă rost de material rulant ca să suplimentezi trenurile care au cerere. Pentru ce trebuie RE5007 la 16.59 și R5019 la 17.09 ? Care e diferența între ele la Ploiești Sud ? 28 minute. Le pute în R5019 ministerialilor? Vezi care din ele e nerentabil și anulează-l. Uite cum se fac rost de vagoane. Sau alea R3029 la 17.36 și RE5021 la 18.08, care are mai puțini călători anulează-l. Fă mersul trenurilor ca pe vremuri când astea Bucureșt - Brașov treceau si pe la Ploiești Sud. O staționare acolo de 20 minute să dea locomotiva împrejur nu e un capăt de țară. Sau alea RE5009 la 19.27 și RE 5003 la 19.47, la Ploiești Sud diferența între ele e de 18 minute. În toți anii ăștia tu companie făceai un studiu cam câți călători merg cu fiecare tren, ia să vedem câte vagoane (ce capacitate) are 5009 (4 vagoane alstom) dar 5003 (4 vagoane AVA), se umple de lume/navetiști 5003ul? E lejereanu? Ia anulează-l pe 5009 și lasă-l pe 5003. De ce pe 5003 ? Pentru că aduce ceva lume de la Mărășești - Focșani - Buzău (5002ul). Ia să ne uităm si prin țară cum e. Uite secția Alexandria - Roșiori, chiar e nevoie de 9258 la 2.25 și 9260 la 3.00 ? Sau seara la 21.50 de 9373 ?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 18:00
Pai și unde vrei să își mai facă oamenii suplimentare și festive.Intrun fel mai au și dreptate unii că sunt prea multe trenuri nerentabile care cara aer mai ales în weekend care si în timpul săptămânii cara 20 de călători Apropo și pe Curtea de Arges au rămas 30 de călători la.peron la.dou trenuri că nu au încăput în căruțul Malaxa 900 Vezi că pe M1000 puteau folosi o singura garnitura până la.Brazi și apoi să le.desparta dar noi nu avem rame că fac alergie sindicatele la ele,noua ne trebuie vagoane și locomotive că sa aibă toată lumea servici sa iasă la.pensie..
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 18:04
Chiar e nevoie de R3025 la 14.44 și de RE3003 la 15.07 ? Unde oprește 3025ul degeaba ? Anulează-l pe 3025 și adaugă-i opriri lui 3003. Nu îl iau în colimatoriu și pe 3031 fiindcă știu că el cară navetiștii trenului 5033 care a fost anulat în planul de mers 2023/2024. Dimineața avem o gîrlă de trenuri Ploiești - București. Chiar e nevoie de 5032 și 5010 ? 40 minute diferența între ele la București. Chiar e nevoie și de R5034 Ploiești Sud 5.51 București Basarab 7.03 RE5005 Ploiești Sud 5.54 București Nord 7.07 (trece și pe la Ploiești Vest). R3022 Brașov - Ploiești Vest 6.03 București Nord 7.16 Sau uite alea RE5002 Mărășești - Ploiești Sud 6.47 - București Nord 7.27 (bine ăsta cum am mai afirmat mai devreme a preluat locul lui 1654 care a fost mutat 1h30 mai devreme, ba chiar cu 2h mai devreme doi ani mai în urmă, care 1654 la rându-i a preluat locul trenului 1756 care s-a anulat definitiv, na că v-am făcut și istoricul trenurilor). RE5004 Ploiești Sud 6.55 București Nord 7.48 Chiar e nevoie de atâtea trenuri unul după altul? Câți ministeriali fac naveta la Ploiești ? Chiar e nevoie de risipa asta de vagoane ?
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 18:12
Care sindicate Adriane? Alea de au vândut drepturile ceferiștilor și s-au dat cu Administrația? E fraieră lumea că mai cotizează la ei.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Feb 2024, 22:08
Vitosa a scris:
Care sindicate Adriane? Alea de au vândut drepturile ceferiștilor și s-au dat cu Administrația? E fraieră lumea că mai cotizează la ei.
Mda sindicatele care mergeau la.negocieri adică la chermeze si le.spuneau oamenilor că ei merg pentru măriri de 25% se înțelegeau la.8-9 % apoi spuneau că nu le-a dat nimic administrația și peste o lună când mergeau din nou spuneau că au obținut 9% și e o mare victorie decât nimic