|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5816 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 18:19 | |
| Pentru 1765/1766 cred ca o trasa mai buna ar fi prin Arad - Oradea - Cluj! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 18:38 | |
| - Adrian78 a scris:
- Karpaty dar de ce nu vine nimeni cu ideea hai sa crestem numarul de pasageri cumva hai sa facem legaturi mai bune bine ca Slovacii pot sa creasca numarul de calatori cu 10-15% pe an doar atat ne-am invatat sa taiem sa anulam dar sa cautam solutii nu
Nimeni din management nu se intreaba care sunt motivele de ce nu vin calatorii la tren ?pentru ca e scump si merge incet
Ciprian ,marius sa ne multumim daca peste 10 ani o sa ajunga o rabla de RailJet la Bucuresti cand se va gata coridorul lu peste prajit Sa cresti numarul de pasageri trebuie sa maresti viteza, pentru asta trebuie multi bani si liniile modernizate de la 0 ceea ce noi nu avem, nu avem bani de modernizat liniile, cu astea ramanem si peste 10 ani, doar coridorul daca se termina va fi bine dar la cum merg lucrarile nu va fi gata 100% nici peste 10 ani. Preturile pentru o calatorie cu trenul e una acceptabila acum, sa ne uitam prin UE unde tarifele in unele tari sunt cu mult mai scumpe fata de noi, deci la noi inca e bine, nu trebuie scazut pretul ba chiar merge putin scumpit si anulata gratuitatea studentilor milogi, sunt tineri si sa puna mana la munca nu la intins mana. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 19:00 | |
| Daca scumpesti si mai tai si gratuitatea la studenti poti sa mai anulezi inca vreo 10% sau mai mult din trenurile ce inca circula. Hai sa recunoastem. Romania nu are nici forta de cumparare a altor tari europene si nici un transport pe calea ferata competitiv incat sa poti lua asa masuri. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 19:32 | |
| De scumpit clar nu, avem noi un pret mic , dar nici cu servicii de calitate nu dam pe afara.Si aici nu ma refer la viteza. Redusa gratuitatea studentilor sunt de acord, in forma actuala nu mai are nicio sustinere bugetara si in primul rand logica.Redus in week-end pe toate rutele, gratuit intre scoala si acasa dar nu in mijlocul saptamanii cand trebuie sa fii la scoala, si limitat in vacantele scolare ca nu-ti da statul vacanta sa cutreieri tara gratis.Daca alte state nu-si permit pomana asta, noi de ce sa fim mai cu mot. Si as extinde gratuitatea asta si catre elevii 1-8 cu toate ca ei n-au buletin si nu-l pot vota pe dictatorul Dragnea... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 19:59 | |
| - ciprian71 a scris:
- Semafor a scris:
- https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22327205-tren-mare-viteza-budapesta-bucuresti-sau-budapesta-cluj.htm
Sa fim seriosi, partea romana s-a dus doar sa se plimbe. Vorbim de TGV cand noi nu suntem in stare sa terminam in secolul acesta nenorocirea aia de linie Sighisoara - KM.618.Si ma rog, Lucian Sova, cu ce s-a deplasat la Budapesta, cu trenul? Poate doar asa ar fi inteles cat de grava este situatia la noi, ar fi simtit vesnicia pana la Curtici. Daca s-a deplasat cu avionul, revin si spun, a fost doar o plimbare pe banii contribuabililor. E vorba doar de un studiu de fezabilitate, pe care oricum vor să îl plătească ungurii. Dacă s-o pune în practică... nu e eligibil pentru fonduri europene (nu e pe reţeaua TEN-T), nu e prevăzută în MPGT această linie, iar dacă studiul nu e conform cu legislaţia românească, oricum nu o să se poată face. Dar dacă ungurii au bani de dat... de ce nu? --- Articolul cu anulările e vechi. Ce s-a anulat/modificat ştim deja, altceva nu cred că se va anula, probabil astea acoperă ăia 10% ai lu' Teodorovici. Iar retragerea de pe unele secţii nu e chiar o soluţie, că - andrey_tm a scris:
- Au anulat 1621/1622 intre Sibiu si Timisoara, trenuri care avea multi calatori,
Păi dacă e închidere de linie, ce era să facă? Şi pe Arad - Simeria s-au anulat/modificat nişte trase, că s-a declarat secţie cu capacitate saturată. CFR S.A. nu prea ţine cont dacă trenurile au sau nu călători când stabileşte intervalele de închidere. - Adrian78 a scris:
- Karpaty dar de ce nu vine nimeni cu ideea hai sa crestem numarul de pasageri cumva hai sa facem legaturi mai bune bine ca Slovacii pot sa creasca numarul de calatori cu 10-15% pe an doar atat ne-am invatat sa taiem sa anulam dar sa cautam solutii nu
Am senzaţia că pe 2017 au fost mai mulţi călători decât pe 2016. Şi nu cred că e doar din studenţi. De altfel, din 2014 până în prezent, numărul de călători cu trenul a rămas oarecum constant, cu mici variaţii +/- de la an la an. - Adrian78 a scris:
- Nimeni din management nu se intreaba care sunt motivele de ce nu vin calatorii la tren ?pentru ca e scump si merge incet
... şi are orar prost, iar infrastructura rutieră, aşa proastă cum e, tot te îmbie să foloseşti maşina pentru orice. Am mai zis-o şi cu alte ocazii - la noi se merge cu maşina de la Chitila la Bucureşti şi cu trenul de la Satu Mare la Constanţa. E ilogic de-a dreptul. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 20:20 | |
| Karpaty si unde se poate merge bine aia de mers trantesc un mers facut la misto daca intarzie trenul recupereaza o ora de mers dar daca nu se vrea nu se vrea Dragos puteau sa il lase pe 1621/1622 si in 3 vagoane ca avea !oc sa il strecoare cumva |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 20:32 | |
| 1621/1622 trebuia sa circule pe Lugoj-Buzias cum a cerut Timisoara initial! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 20:37 | |
| Inainte sa propuneti sa se scumpeasca trenurile si sa se limiteze gratuitatea pentu studenti voi aveti idee cate persoane nu ar circula cu trenul in Romania nici macar daca ar primii bani pentru a calatorii nu a fi gratis sau a plati tarif mic? Si ma refer la lumea buna, nu la saraci. Dealtfel in Romania cam doar saraci mai poti atrage la tren, ce de uita la bani nu la alte conditii. Hai sa recunoastem. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 20:48 | |
| - Luna a scris:
- Inainte sa propuneti sa se scumpeasca trenurile si sa se limiteze gratuitatea pentu studenti voi aveti idee cate persoane nu ar circula cu trenul in Romania nici macar daca ar primii bani pentru a calatorii nu a fi gratis sau a plati tarif mic? Si ma refer la lumea buna, nu la saraci. Dealtfel in Romania cam doar saraci mai poti atrage la tren, ce de uita la bani nu la alte conditii. Hai sa recunoastem.
Luna iara vorbesti prostii Gratuitatea aia pentru studenti e apa de ploaie am calculat la alt topic daca s-ar eradica blatul la tren s-ar scoate de zece ori mai multe incasari decat toti studentii tai Daca pui un pic de confort si ar fii si vagoane ingrijite ar veni mai multi calatori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 21:26 | |
| Acum 2-3 ani, cand am tot folosit 1765-ul avea calatori cam pentru toate relatiile. Deci sa-l anulezi ca asa vrea X? Iar prin Oradea da, ar fi mai scurt si mai ieftin, dar ai destule trenuri pe Cluj - Oradea, sa pot face combinatii, iar Aradul oricum e cam acoperit.
Legat de 1736/7 sint subiectiv, dar e cel putin naiv sa se creada ca e tren folosit doar de studenti. Pe 11 ianuarie am mers cu el, de exemplu, si a plecat din Cluj cu 60 si ceva de calatori, ca in Valcea sa ajunga cu vreo 30. Nu, nu sint multi, dar nici Desiro-ul nu are 500 de locuri. A, si studenti sa fi fost 20-25%. Sau, ma rog, pareau studenti dupa fata si haine.
Marius, eu as fi lasat gratuitate pentru facultate - acasa, Dar in orice zi pentru ca:
1. Nu sint rare cazurile in care poti avea intr-un semestru cursuri marti, miercuri si joi sau luni, marti, miercuri. Ce faci, ii obligi sa mearga vineri si sa se intoarca duminica? 2. As mari raza in functie de care se poate primi loc in camin. Acum 10 ani, cand am intrat eu la facultate, era de vreo 30 de kilometri. As face-o de 50-60. In felul asta cei din Dej, Gherla, Campia Turzii, Huedin, Aghires ar putea face naveta la Cluj, ploiestenii la Bucuresti, cei din Pascani la Iasi, aradenii la Timisoara, etc. Evident, in functie si de cum circula trenurile, ca pot fi cazuri in care studenti din satul X au tren acum, il rateaza la 15-20 de minute si urmatorul e peste 3-4 ore. Si uite asa ar mai aparea locuri disponibile in camine pentru cei care vin de la distante medii sau mari. Iar cine nu e multumit cu naveta isi poate lua chirie. Dar pentru asta e nevoie de colaborare intre ministere. Ori... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 21:37 | |
| Mda asta cu zilele ai dreptate, oricum eu cred ca am propus primul gratuitatea doar intre facultate si domiciliu.Nu vad de ce un bucurestean care face facultatea in Bucuresti are nevoie sa mearga gratis cu trenul.Sau alte asemenea exemple. Si Luna nu am zis sa se anuleze de tot gratuitatea ci doar sa fie data cu cap.Ba chiar am propus sa se exdinda si la elevi, dar tu esti student si nu te intereseaza alte categorii sociale. Si as mai face un criteriu la studenti.Sa fie integralisti si sa nu fie repetenti, pana la urma statul ar trebui sa-si promoveze valorile nu puturosii si analfabetii...Nu prea merge sa ai 5-6 restante si sa duci gratis de 10 ori pe luna la mare si de 10 la munte.Ar trebui sa stai acasa sa inveti... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 22:00 | |
| - Adirmvl a scris:
- marius664 a scris:
- Si as mai face un criteriu la studenti.Sa fie integralisti si sa nu fie repetenti, pana la urma statul ar trebui sa-si promoveze valorile nu puturosii si analfabetii...Nu prea merge sa ai 5-6 restante si sa duci gratis de 10 ori pe luna la mare si de 10 la munte.Ar trebui sa stai acasa sa inveti...
Am inteles ca la elevii cu media generala 9 l-i se vor deconta 85% din abonamentul lunar E complicat cu decontarea intre localitati la ce softuri au astia de la CFR Calatori eu zic ca 50% la IR si gratuit la regio ar fi o solutie buna si ar avantaja studentii navetiști |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 22:08 | |
| - bubu a scris:
- Pentru 1765/1766 cred ca o trasa mai buna ar fi prin Arad - Oradea - Cluj!
Oare la plecare din Timisoara Nord, 1766 ar putea fi pus mai tirziu aproape sa preia locul lui 1743 si sa aiba legatura din Oradea spre Baia Mare?Daca pe Oradea -Cluj Napoca sint destule trenuri cum s-a spus, atunci la fix ar putea sa ii faca o trasa cu opriri putine sau deloc intre aceste doua orase.Sa mai renunte si CFR Calatori la trecut. la fel 1838 pus mai tirziu. Si in prezent ar trebui sa fie mai tirziu ca nu exista legatura spre Cluj Napoca dupa ce au anulat pe 1843.Acuma pleaca doua trenuri spre Cluj Napoca la interval de jumatate de ora, apoi pauza. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 22:29 | |
| Sint la 21 de minute unul dupa altul, dar unul merge prin Oradea, celalalt prin Simeria. Nu au nici o treaba unul cu celalalt intre Timisoara si Cluj. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |