|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6559 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 22:41 | |
| 1838 nu merge prin Arad, merge prin Buziaș. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Mar 2018, 23:28 | |
| Da, n-am fost atent si am zis de Arad. Dar am corectat la doua minute dupa. Mersi! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Mar 2018, 08:14 | |
| - Adirmvl a scris:
- Sint la 21 de minute unul dupa altul, dar unul merge prin Oradea, celalalt prin Simeria. Nu au nici o treaba unul cu celalalt intre Timisoara si Cluj.
Da, unul merge prin Ciumeghiu celalalt prin Simeria, dar dupa ce pleaca 1838 nu mai exista legatura pentru Cluj Napoca pina dimineata la 1834. Zilele trecute un calator a cerut bilet la Cluj Napoca si a primit 2613-3111-3074. inainte dupa 1838 era 1843, foarte bun. Mai mult 1838 este o legatura spre Iasi care circula la 3 ore in urma altuia 1766 pe aceeasi ruta deci ar fi loc de modificari. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4632 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Mar 2018, 10:12 | |
| 1765/6 ar trebui sa plece din Timisoara Nord si Iasi, in jurul orei 14-14,30, iar 1837/8 in jurul orei 20-20,15, asa cum a mai fost cu ani in urma. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Mar 2018, 10:46 | |
| Ar fi si asta o varianta destul de buna, mai ales acuma ca au scos pe 1843. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4632 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Mar 2018, 11:29 | |
| Asa a fost pe vremea cand a circulat ,,intermediarul,, expres Unirea Iasi-Timisoara Nord, care pleca din Iasi in jurul orei 18, 30, iar 1837, pleca la 20,30! Astfel , ar fi acoperit tot intervalul orar de dimineata pana seara , respectiv : Iasi-Cluj-Oradea-Arad-Timisoara Iasi-Cluj Napoca Iasi-Cluj-Deva-Arad-Timisoara Iasi-Cluj-Deva-Lugoj-Buzias-Timisoara |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Mar 2018, 22:39 | |
| https://clubferoviar.ro/olanda-aloca-trei-miliarde-de-euro-pentru-investitii-material-rulant/ |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Mar 2018, 23:06 | |
| Dane, eu as fi facut alta chestie cu 1843 (evident, daca ar exista material rulant si personal), anume i-as fi pus sosirea pe la 7-8 dimineata in Cluj si l-as fi unit cu 1832, plus un vagon cuseta pe Timisoara - Cluj. Da' na, desi mi se pare o solutie decenta, e doar un vis. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6559 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Mar 2018, 23:25 | |
| Trenurile Timisoara-Iasi sunt putin folosite pe distante lungi de genul Timisoara, Arad-Suceava, Iasi datorita timpului foarte mare de parcurs. De accea ar fi util um tren IR cu opriri putine cum a fost mai demult rapidul Timisoara-Iasi. Opririle ar putea fi doar in orasele care genereaza multi calatori (Arad, Salonta, Oradea, Alesd, Huedin, Cluj, Dej, Vatra Dornei, Campulung M., Gura Humorului, Suceava, Pascani) nu Ciumeghiu, Suncuius, Bratca sau alte de genu. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Mar 2018, 00:13 | |
| Trenurile de acum nu mai pot fi sprintene cum erau pe vremuri, nu mai sunt calatorii de altadata sa umple pe putin 5 vagoane cap-coada, acum nici un vagon nu se umple cap-coada si de asta opreste in unele statii doar doar mai aduna ceva calatori. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Mar 2018, 11:21 | |
| - Adrian78 a scris:
Luna iara vorbesti prostii Gratuitatea aia pentru studenti e apa de ploaie am calculat la alt topic daca s-ar eradica blatul la tren s-ar scoate de zece ori mai multe incasari decat toti studentii tai Daca pui un pic de confort si ar fii si vagoane ingrijite ar veni mai multi calatori Nu am zis niciunde ca nu ar trebui eradicat si blatismul. Cel putin in trenurile regio am vazut deregula mai multi blatisti decat studenti. Confort nu zic ca nu e la tren, insa mersul si timpii de deplasare sunt problema. - marius664 a scris:
Redusa gratuitatea studentilor sunt de acord, in forma actuala nu mai are nicio sustinere bugetara si in primul rand logica.Redus in week-end pe toate rutele, gratuit intre scoala si acasa dar nu in mijlocul saptamanii cand trebuie sa fii la scoala, si limitat in vacantele scolare ca nu-ti da statul vacanta sa cutreieri tara gratis.Daca alte state nu-si permit pomana asta, noi de ce sa fim mai cu mot. Si as extinde gratuitatea asta si catre elevii 1-8 cu toate ca ei n-au buletin si nu-l pot vota pe dictatorul Dragnea... Buna ideea de a extinde si la elevi, insa mai degraba la cei de liceu decat la cei de clasele 1-8. Sa limitezi gratuitatea intre domniciliu si facultate nu prea are rost, oricum conform statisticii numarul calatoriilor facute de studenti pe alte rute decat intre casa si facultate este sub 5%, daca mai iei in calcul ca unele deplasari sunt in interesul facultatii si faptul ca pentru unii acasa nu inseamna adresa din buletin nr calatoriilor pe alte rute e si mai mic. Iar state in care sa mai fie asa ceva pentru studenti sunt: Suedia, Franta. - marius664 a scris:
- Mda asta cu zilele ai dreptate, oricum eu cred ca am propus primul gratuitatea doar intre facultate si domiciliu.Nu vad de ce un bucurestean care face facultatea in Bucuresti are nevoie sa mearga gratis cu trenul.Sau alte asemenea exemple.
Si Luna nu am zis sa se anuleze de tot gratuitatea ci doar sa fie data cu cap.Ba chiar am propus sa se exdinda si la elevi, dar tu esti student si nu te intereseaza alte categorii sociale. Si as mai face un criteriu la studenti.Sa fie integralisti si sa nu fie repetenti, pana la urma statul ar trebui sa-si promoveze valorile nu puturosii si analfabetii...Nu prea merge sa ai 5-6 restante si sa duci gratis de 10 ori pe luna la mare si de 10 la munte.Ar trebui sa stai acasa sa inveti... Ma intereseaza si alte categorii sociale, am zis ar trebui sa fie pentru toti elevii de liceu nu doar pentru cei cu cerinte speciale. Si de ce sa nu mearga gratis cu trenul si cei care fac facultatea in accelasi oras? Discriminare, din contra ar merge sprijinit ca nu foloseste un loc in camin. Cu integralisti nu stiu ce sa zic, poate ai restante din motive intemeiate, medicale, lipsa bani, etc. Oricum la toate facultatile studentii restantieri sunt penalizati cu taxe, iar la majoritatea universitatilor cateva restante cam costa mai mult decat un abonament la tren. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Mar 2018, 12:18 | |
| - Luna a scris:
- Si de ce sa nu mearga gratis cu trenul si cei care fac facultatea in accelasi oras? Discriminare, din contra ar merge sprijinit ca nu foloseste un loc in camin. Cu integralisti nu stiu ce sa zic, poate ai restante din motive intemeiate, medicale, lipsa bani, etc. Oricum la toate facultatile studentii restantieri sunt penalizati cu taxe, iar la majoritatea universitatilor cateva restante cam costa mai mult decat un abonament la tren.
Aha si daca esti bolnavi te poti plimba cu trenul.Ai niste ideii... Iar cu discrimanarea nu stiu ce sa zic, oare de ce un student care are domiciliu in localitatea in care invata nu beneficiaza de loc in camin??.Ca el se duce la facultatea in Magurele si sta in Pajura.Asta-i nu tot discriminare? Si daca vrei ca nu fie discriminati studentii de ce nu se extinde transportul gratuit si pe auto.Pe un student din Alexandria sau Turnu Magurele nu prea il ajuta gratuitatea la tren, el nu are cum sa ajunga cu trenul de la Bucuresti spre aceste localitati.Iar daca tot da cateva sute de lei pe an sa se duca acasa, poate plati linistit si 50% reducere la tren sa se duca de doua ori pe an la munte... |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3452 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Mar 2018, 13:07 | |
| Ai si tren direct pe Alexandria, ai si IR. Intr-adevar timpul de parcurs este mai lung, dar când pasiunea primeaza, mere si trenul. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Mar 2018, 15:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- andrey_tm a scris:
- Au anulat 1621/1622 intre Sibiu si Timisoara, trenuri care aveau multi calatori,
Păi dacă e închidere de linie, ce era să facă? Şi pe Arad - Simeria s-au anulat/modificat nişte trase, că s-a declarat secţie cu capacitate saturată. CFR S.A. nu prea ţine cont dacă trenurile au sau nu călători când stabileşte intervalele de închidere.
- Kapпaтй a scris:
- 1621/1622 trebuia sa circule pe Lugoj-Buzias cum a cerut Timisoara initial!
Puteau să îl lase pe 1621/1622 prin Buziaș, chiar dacă se pierdeau călătorii care se duceau la Arad. Poate nu mai țin bine minte, dar parcă au apărut pe aici răspunsuri la mail-uri trimise la CFR Călători, în care compania zicea că au limitat pe 1621/1622 la Sibiu pentru că nu erau rentabile pe porțiunea Sibiu - Deva - Arad - Timișoara. Deci nu închiderea de linie a fost motivul limitării. Am văzut că în prezent 1623/1624 au doar două vagoane între Brașov și Sibiu. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Mar 2018, 16:08 | |
| Si nu fac fata numarului de calatori? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |