|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Apr 2018, 19:15 | |
| O, da, să lăsăm judecătorii cu zero studii tehnice să evalueze o cale ferată. Şi o să vină după aia să întrebe de ce pe podeţul x nu e viteza mai mare decât înainte de reabilitare, că pe ăla nu îl interesează că podeţul e la 5m de o abătută pe care oricum mergi cu 30 km/h. _________________ :TTT:
|
| | | mtk
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 59 Localizare : Viena Reputatie : 5989 Data de inscriere : 07/12/2008
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Apr 2018, 19:25 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Şi cum ai vrea tu să se facă informarea călătorilor? Chiar şi în absenţa unei legi, ar fi de bun simţ ca omul să afle uşor programul atunci când e în staţie, nu doar de pe telefon, de pe PC sau de la vecinu' care merge zilnic şi a învăţat programul. Cel mai simplu şi eficient mod de a informa călătorii e să pui o hârtie în staţie cu programul. Inclusiv la Bruxelles sau la Berna sunt astfel de hârtii în staţii, deşi ăia sunt cu 50 (Belgia) - 100 (Elveţia) de ani înainte faţă de noi.
La Viena in statile de tramvai nu era nici un program la fel si la Berlin doar afisaj in cat timp vine tramvaiu si ce numar Asta cu VIENA, mai pardon... Au in fiecare statie, mai nou afisajele cu hartie sunt inlocuite cu aviziere electronice ! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Apr 2018, 20:49 | |
| http://mobile.hotnews.ro/stire/22404247 Hai mai baieti, hai odata cu ramele alea doua pentru M800, hai ca #sepoate Doamne ajuta! |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Apr 2018, 22:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- O, da, să lăsăm judecătorii cu zero studii tehnice să evalueze o cale ferată. Şi o să vină după aia să întrebe de ce pe podeţul x nu e viteza mai mare decât înainte de reabilitare, că pe ăla nu îl interesează că podeţul e la 5m de o abătută pe care oricum mergi cu 30 km/h.
Adica tu consideri ca e normal sa dai 1 (un) miliard de euro si sa ai aproape aceiasi timpi ca in anii 1940 si sa nu intrebe nimeni de ce??? Bine inca noi mai folosim material rulant de atunci, dar ideea e ca dupa atatia ani si atatia bani inca nu e terminata cap-coada.Daca tu consideri ca asa e normal si corect si mai si lucrezi in domeniu atunci viitorul caii ferate e sumbru...asta daca mai are vreun viitor |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Apr 2018, 13:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- O, da, să lăsăm judecătorii cu zero studii tehnice să evalueze o cale ferată. Şi o să vină după aia să întrebe de ce pe podeţul x nu e viteza mai mare decât înainte de reabilitare, că pe ăla nu îl interesează că podeţul e la 5m de o abătută pe care oricum mergi cu 30 km/h.
daca nu lucrai in domeniu mai aveai o scuza, dar asa pare rea credinta, sa acoperi o asa afacere...sa cheltui 1 miliard pentru "reabilitarea"a 225 km de cale ferata, nici macar terminata, pe care la final sa se realizeze aceeasi timpi ca in urma cu 30 ani cand nu era reabilitata e hotie curata... in toate tarile serioasa dupa astfel de reabilitari apar reduceir seminifcative in timpii de mers (care oricum nu sunt atat de largi ca la noi), doar la noi e considerat un succes sa cheltui 1 miliard de eruo si sa mergi la fel de repede ca inainte....rebailitarea pe bucuresti- Constanta a fost un esec rasunator din punct de vedere al timpilor d emers, si foarte probabil acesta se va repeta si pe sectiunile nordice de pe coridorul IV aflate acum in lucru |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Apr 2018, 16:39 | |
| http://www.gandul.info/stiri/accident-feroviar-grav-in-timis-un-tren-de-calatori-cu-400-de-pasageri-a-lovit-un-tir-17139792 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 10:46 | |
| Baa visatorii forumului, luna steaua si cu margeleaua deschideti ochii ! https://www.agerpres.ro/economic-extern/2018/04/22/romania-si-bulgaria-au-cele-mai-slabe-sisteme-feroviare-din-europa--95279 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 11:07 | |
| Dar Elvetia este de 6 ori mai mica decât România... Putem compara ? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 11:25 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/reabilitarea-liniei-ferate-bucuresti-constanta-a-costat-dublu-fata-de-standarde-si-a-intarziat-6-ani
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/trenurile-cfr-calatori-au-intarziat-in-2017-aproape-9-ani Referitor la primul link si eu m-am intrebat oare ce mare rost o fi avut reabilitarea de pe M800. Ca viteza era destul de buna si inainte, ani de zile s-au facut intarzieri. Referitor la al doilea link, e de pus in rama pentru cei care vor legaturi la 15-30 de minute si/sau timpi de mers neumflati. Eu stau si ma intreb ce masuri s-au luat pentru prevenirea intarzierilor, ce sanctiuni au fost date celor care nu le-au luat, etc. - Dr2005 a scris:
- Cu 4 milioane de euro pe km de cale dublă faci linie de tramvai, nu cale ferată de 160 km/h pentru 21,5 t/osie.
Ok, si cat costa sa fi fost facuta calumea accea cale ferata, adica sa se marga pe ea cu 200-250 km/ora? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 11:38 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Dar Elvetia este de 6 ori mai mica decât România... Putem compara ?
Nu conteaza asta asa si Germania e de 4 ori mai mare ca noi |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 12:39 | |
| - Luna a scris:
- Vitosa a scris:
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/trenurile-cfr-calatori-au-intarziat-in-2017-aproape-9-ani
Referitor la al doilea link, e de pus in rama pentru cei care vor legaturi la 15-30 de minute si/sau timpi de mers neumflati. Eu stau si ma intreb ce masuri s-au luat pentru prevenirea intarzierilor, ce sanctiuni au fost date celor care nu le-au luat, etc.
Ai nu vorbi, tot nu te opresti din promovat ineptia asta pe care absolut nimeni nu ti-o aproba! Clar intarzierile CFR-ului apar din cauza ca nu se fac duratele de mers chiar mult mai mari decat acum. Petru ca e o problema ca CFR n-are timpi de mers adaptati si la conditii de tornade, mai stii !? De ce sa merg eu in 2h la Pitesti intr-un tren ca IR 1791 cand in 5 zile din 7 merge pe fir fals si ajunge cu 20 minute inainte in Titu, cu 3 minute in Gaesti, alte 5 in Golesti, alte 2 in Pitesti !? Adica pierd 30 minute degeaba! Uite asta e de pus in rama si de adus PROTV-ul sa faca reportaj cum pe o anumita sectie de cale ferata sa mergi dintr-un oras in altul e diferenta de jumatate de ora pe sensuri fiindca pur si simplu ASA VREA CFR sa fie timpii de mers dar tot CFR fenteaza calatorii aproape cu regularitate. Dar vezi de treaba ca asta nu e de interes pentru nimeni. Suntem buni doar la aruncat cu noroi, trenurile put si merg incet si asa trebuie sa ramana. Si 30 minute la 2h se simt. Alta e 30 minute la 7-8 ore. Nici n-ai idee cate minute in MINUS sunt pe trenurile de pe 901 ZILNIC. La fel si pe restul liniilor cu portiuni decente de mers (nu neaparat doar cele reabilitate). Vorbesti ca de obicei ca sa nu adormi. Unde sunt lucrari, da, e normal sa se prelungeasca timpii de mers (dar se intampla asta), dar unde nu, doar fabulezi si enervezi lumea, lumea care merge frecvent cu trenul, care are treburi si n-are timp de admirat campurile de rapita si grau in caz ca poate se intarzie de 3 ori pe an. Daca umfli timpii de mers nu inseamna automat ca vei preveni orice fel de intarziere (mai mult sau mai putin intalnita), mai ales ca majoritatea acestora apar din cu totul alte motive decat cele obisnuite si nu se poate impune o durata de mers standard. Asta refuzi categoric sa pricepi si esti pe langa subiect. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 13:56 | |
| Plătim 5,4 miliarde de lei pe an pentru pensiile militarilor, polițiștilor și securiștilor. Cu acești bani am putea să construim o Autostrada Sibiu-Pitești https://romanialibera.ro/politica/institutii/platim-sase-miliarde-de-lei-pe-an-pentru-pensiile-speciale-430668
Interviu cu președintele FSTFR, Rodrigo Gabriel Maxim, despre revendicările transmise Guvernului și care vizează situația grea cu care se confruntă calea ferată din România, precum și despre starea generală a muncitorilor din sistem. Interviul a fost realizat înaintea protestului de lângă Ministerul Transporturilor și din fața Guvern https://www.facebook.com/sursesiresurse/videos/1220164584753133/?hc_ref=ARTK7dnJu-idozJNyMkQ5KzaQpAyQJ2A5Vvpk47oN1sqHKav3d3l21waZhvwZ5x2-hk&fref=gs&dti=373477319386938&hc_location=group deci daca pana in 2020 nu absorbim fonduri europene apoi mai devreme de 2030 ciuciu materialul rulant nou ! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 16:11 | |
| Apropo de 2020 se mai face metrou sau cf pana la aeroport cum se tot spunea inca din 2016 sau ramanem cu autobuzele RATB si gluma de tren de la P.O Aeroport ?? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 16:23 | |
| Katalyn ce ai fumat? Cum sa faca metrou intrun an unde te crezi Puteau sa faca linia aia odata cum e in Lituania dar nu ai cu cine Marius anu asta vor fii 8 miliarde de lei pentru pensii speciale dar asta e daca asa e facuta legea ca judecator te duci ultimele 3 luni la penitenciar iei 30 % spor iti mai da si o functie de conducere si ai sarit de 15000 de lei salar si apoi iei 80 % pensie smecherie nu? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 16:53 | |
| Pana la Euro2020 mai sunt fix 2 ani si 1-2 luni nu un an iar de fumat nici vorba. Problema e ca o sa ne facem de ras dar nu mai conteaza oricum fug strainii de noi ca oameni insa vin sa ne viziteze tara pentru ca avem de toate altfel nici nu ar fi vrut sa auda vreunul de Romania. Citisem undeva ca nush cine parca ministrul a spus ca o sa faca scara rulanta la P.O Aeroport si o sa asflateze nush ce drum pana la aeroport si o sa-i duca cu autobuzele de la aeroport la halta apoi pe rulanta si sus in tren cu 2 trenuri pe ora. Parca pe Construim Romania citisem asta chiar azi dimineata.
Luna viitoare ajung la aeroportul de la Vilnius iar in noaptea asta la Gdansk in Polonia unde de asemenea e tren de la aeroport catre centrul orasului. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |