|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Feb - 7:44 | |
| Digi24 mereu a manipulat tefelimea impotriva trenurilor si a caii ferate, ca si ProstTV-ul - facand o reclama desantata la avioane si aruncand mereu cu noroi in trenuri. Interesant ca aceeasi tefelime se imbulzeste la trenuri ca la tigaile gratuite din Cora si apoi se duc sa injure "conditiile" pe toate neturile si facebook-urile si in toata presa. Cele doua tembeliziuni (dar si altele) au acelasi nivel ca si publicul carora li se adreseaza - adica generatia Pro de la Prost. De altfel prostia se vede si din felul cum relateaza stirile feroviare, confundand cupla cu pantograful, iar automotorul este considerat "locomotiva" de fatucile excitate de la stiri. Asta e nivelul lor maxim - problema e ca manipuleaza cu mare succes mintile slabe de care Romania nu duce deloc lipsa. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Feb - 18:33 | |
| În viața vieților mele nu am auzit pe cineva dintre călători să zică altfel decât *sunt în vagonul X de la locomotivă* deși erau în automotor. Indiferent de motor: VT 614, 624, ADH 11, ba chiar și Desiro. Era TFC-ul în 2 motoare (deci 6 unități), și o aud pe una: băi, nu știu, sunt în vagonul 5 de la locomotivă. Sau pe alta: sunt în primul vagon după locomotivă; asta, deși era era chiar lângă postul de conducere. Cunoștințele călătorilor despre mijlocul de transport sunt de multe ori nule, fie că vorbim de vapoare, trenuri, avioane sau dube. Atâta incultură a transportului în comun nu am întâlnit în alte țări, unde măcar baza o cunosc (știu dacă merg pe linie electrică sau diesel, știu că automotorul nu e locomotivă, înțeleg că întârzierile au multiple cauze, sau că sistemul feroviar e complex; bășcău de genul s-a oprit să dea apă la cai sau a obosit trenul, nu poate să meargă mai repede am auzit în schimb din plin la noi; ce să-l ducă pe prost capul că e pe pod limitat la 15, că dacă nu-l limita cineva, prostul făcea baie la -15 grade în râu, cu tot cu tren? Iar la ce promovează RTV, B1 și Latrina 3, ce orori, ce mizerii pe care nici dacă bag 10 beri și 3 pahare de vodkă nu le pot suporta sau crede, Digi24 e chiar lux prin comparație. Da, au multe baiuri, pe partea tehnică le-am scris de n ori să nu mai zică absurdități despre trenuri și să se consulte cu cineva avizat înainte să dea tâmpenia, dar e și vina CFR Călători... la 10 ore după ce s-a rupt trenul ăla la Radomirești sau unde s-o fi rupt, s-au trezit să dea comunicat... ăla trebuia dat în secunda în care aflau de incident! La TFC există o pagină specială unde sunt anunțate în timp real întârzierile, în cazuri speciale imediat postează pe facebook, la RT (RC mai nou) la fel am văzut. Ceilalți care-s praf cu comunicarea sunt Softrans, rama e imobilizată pentru RR sau altă intervenție în hală și ei anunță cu o oră înainte să plece că nu va circula. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Feb - 22:59 | |
| - mielutu zburator a scris:
- În viața vieților mele nu am auzit pe cineva dintre călători să zică altfel decât *sunt în vagonul X de la locomotivă* deși erau în automotor.
Şi mulţi dacă au pe bilet vagonul 20 zic că e al 20lea de la locomotivă şi îi vezi la coada trenului întrebând unde e vagonul 20. Altă fază, la 1538 ieri vine o tipă la un alt călător ,,Stai pe locul meu, am locul 108". Scot amândoi biletele: unul avea vagonul 1, unul avea vagonul 3. Cel de pe scaun se uitase la ce scria pe vagon, tipa numărase 3 vagoane şi a zis că ăla e vagonul 3... doar că vagoanele erau numerotate invers, de la locomotivă 3 - 2 - 1. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Feb - 23:13 | |
| Așa era să mă iau la bătaie cu un brăilean idiot, care se luase după anunțul pre-programat din gară: IR 1776 sosește la linia bla...bla... numerotarea vagoanelor începe cu numărul 7 după locomotivă. Eh, dar trenul avea 6 vagoane, că cel de clasa 1 dăduse ceva defect parcă. Așa că prostul, în loc să se uite la numărul scris mare pe plăcuța vagonului, s-a urcat aiurea... a venit la locurile unde stăteam eu, și s-o dea pe maică-mea jos de pe scaun, cu un limbaj de la țară, și cu un tupeu de m-a lăsat prost... Până la urmă m-am ridicat la el, i-am zis, vino băi cu mine să-ți arăt eu unde e vagonul tău. Ăsta, iar, cu tupeu că mamă ce-ți dau ce-ți fac etc... Până la urmă când i-am arătat că vagonul lui e altul a tăcut, după ce a mai bombănit că ce-mi face el mie când mă prinde. I-am urat succes, i-am urat să moară-n chinuri și-am plecat. A coborât cu poliția TF de gât la Făurei, tot cu scandal.
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier 21 Feb - 8:27 | |
| https://www.libertatea.ro/stiri/o-pasarela-s-prabusit-peste-calea-ferata-gara-ploiesti-vest-2151382 Se precizeaza ca va fi o intrerupere de lunga durata. Se constituie chiar acum o sedinta de urgenta in vederea gasirii unor solutii cat mai rapide pentru transbordarea pasagerilor. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 12:06 | |
| De lunga durata din cauza dezorganizarii? ISU cere la primarii (dar si MApN cere) tot felul de tabele si date cu privire la orice poate fi folosit in caz de urgenta (sau razboi, fiecare cu domeniul lui) , macarale, tractoare, buldozere, remorci, basculante, microbuze, sali de cazare, restaurante, sali de mese cu capacitati de preparare a hranei, surse de apa, cai, carute, forta de munca.Tot trebuie sa se regaseasca acolo sub sanctiunea nedeclararii.
Prin urmare nu vad de ce se anunta a fi de lunga durata? se stie de unde se pot lua repede macarale, se taie cui autogenul se indeparteaza provizoriu de pe o linie si se da drumul la trenurile de calatori cu tractiune diesel si restrictie de viteza din cauza gabaritului.
ori daca nu gaseau macarele puteau sa traga cu doua diesele un capat al pasarelei de pe o linie.
cam cum trag astia cu locomotiva.
https://www.youtube.com/watch?v=X3hgL4WpF60
deci de la ora 08.35 pina la 11.20 (orele din articol) daca se dorea pupea fi eliberat un fir si trimise niste diesele acolo. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 12:46 | |
| Aceea este o conductă de termoficare, prin care acum circulă agent termic! Îndepărtarea ei presupune închiderea completă a termoficării în tot Ploieştiul. Apoi, se taie ţeava, se reconstruiesc stâlpii şi pasarela, se sudează ţeava nouă, se verifică la presiune cu aer, se dă drumul la agent termic. Dar în tot intervalul ăsta de timp trebuie golite şi aerisite toate instalaţiile de încălzire din oraş, adică toţi administratorii de bloc trebuie să facă operaţiunile astea. Asta costă enorm, necesită multă muncă şi mult timp (golirea instalaţiei unui bloc de 10 etaje durează cam 30 minute; dacă toate blocurile golsesc în acelaşi timp, s-ar putea să nu facă faţă canalizarea oraşului). Iar după reluarea agentului termic, încărcarea instalaţiilor trebuie şi ea făcută pe rând (că altfel nu face faţă CET-ul) şi cu presiune mică, că altfel bubuie caloriferele oamenilor (am asistat la astfel de operaţiuni la blocul meu). Practic s-ar lăsa Ploieştiul fără termoficare minim 2 săptămâni, asta presupunând că avizele şi autorizaţiile pentru demolarea structurii existente şi construcţia celei noi s-ar obţine în câteva zile (demolare, construire, PUZ, autorizaţie de la CFR, proiect tehnic de demolare, proiect tehnic de construire, proiect tehnic pentru ţeavă).
Singura soluţie e să se monteze ceva provizoriu acolo, să se treacă cu 5 - 10 km/h pe sub ţeavă şi la vară să se facă toate operaţiunile, eventual într-un interval în care impactul asupra închiderii circulaţiei feroviare să fie minim. _________________ :TTT:
|
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 13:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aceea este o conductă de termoficare, prin care acum circulă agent termic! Îndepărtarea ei presupune închiderea completă a termoficării în tot Ploieştiul. Apoi, se taie ţeava, se reconstruiesc stâlpii şi pasarela, se sudează ţeava nouă, se verifică la presiune cu aer, se dă drumul la agent termic. Dar în tot intervalul ăsta de timp trebuie golite şi aerisite toate instalaţiile de încălzire din oraş, adică toţi administratorii de bloc trebuie să facă operaţiunile astea. Asta costă enorm, necesită multă muncă şi mult timp (golirea instalaţiei unui bloc de 10 etaje durează cam 30 minute; dacă toate blocurile golsesc în acelaşi timp, s-ar putea să nu facă faţă canalizarea oraşului). Iar după reluarea agentului termic, încărcarea instalaţiilor trebuie şi ea făcută pe rând (că altfel nu face faţă CET-ul) şi cu presiune mică, că altfel bubuie caloriferele oamenilor (am asistat la astfel de operaţiuni la blocul meu). Practic s-ar lăsa Ploieştiul fără termoficare minim 2 săptămâni, asta presupunând că avizele şi autorizaţiile pentru demolarea structurii existente şi construcţia celei noi s-ar obţine în câteva zile (demolare, construire, PUZ, autorizaţie de la CFR, proiect tehnic de demolare, proiect tehnic de construire, proiect tehnic pentru ţeavă).
Singura soluţie e să se monteze ceva provizoriu acolo, să se treacă cu 5 - 10 km/h pe sub ţeavă şi la vară să se facă toate operaţiunile, eventual într-un interval în care impactul asupra închiderii circulaţiei feroviare să fie minim. Dar problema pare a fi pasarela de pe langa conducta si nu conducta in sine. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 13:53 | |
| Se pare că există posibilitatea de deviere a agentului termic pe alte ţevi. Chiar dacă problema a fost doar la pasarelă, scopul pasarelei era să susţină ţeava, or să construieşti altă pasarelă fără să umbli la ţeavă nu cred că e posibil. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 14:26 | |
| A cazut pasarela de vizitare a conductelor, deci tevile nu au nimic, ba mai mult distributia agentului prin respectivele conducte a fost oprita dupa cum se arata in comunicatul Veolia.
http://adevarul.ro/locale/ploiesti/o-pasarela-s-a-prabusit-gara-ploiesti-1_5a8d09aedf52022f75c9ab8f/index.html
Daca instalatia este bine proiectata atunci se poate interveni in anumite puncte fara sa se goleasca instalatia in tot orasul. Asa sint si retelele de apa, muncitorii le spun ,,in lira" si daca au de intervenit pe un tronson inchid valvele de la capetele strazii si restul orasului are apa. Ce naiba si la mine la tara pe anumite segmente tot asa este.Opresc apa la interesctia strazilor aici si la celalalt colt, deci pe 400 de metri nu e apa restul comunei are.
Cum naiba sa golesti toate blocurile din oras? ce Dumnezeu si acasa instalatiile sint asa facute incit se poate interveni punctual fara sa opresti apa in toata casa. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 14:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Se pare că există posibilitatea de deviere a agentului termic pe alte ţevi. Chiar dacă problema a fost doar la pasarelă, scopul pasarelei era să susţină ţeava, or să construieşti altă pasarelă fără să umbli la ţeavă nu cred că e posibil.
Pasarela pare sa fi fost pe langa tevi . De ce nu s-ar sustine tevile direct pe acei piloni de beton ? |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| | | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 19:10 | |
| Lasati omul in pace ca are facultate si master de aia castiga la fel ca un agent de securitate pe acelasi numar de ore doar ca diferenta intre el si agenti de securitate e ca aia muncesc la ture de 12/24 si 12/48 pe cand el e liber in fiecare weekend si mai vede Europa pe banii ministerului atat si nimic mai mult. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 20:31 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- . Dar în tot intervalul ăsta de timp trebuie golite şi aerisite toate instalaţiile de încălzire din oraş, adică toţi administratorii de bloc trebuie să facă operaţiunile astea. Asta costă enorm, necesită multă muncă şi mult timp (golirea instalaţiei unui bloc de 10 etaje durează cam 30 minute; dacă toate blocurile golsesc în acelaşi timp, s-ar putea să nu facă faţă canalizarea oraşului).
Bine ca nu lucrezi la RADET ca probabil aplicai aberatiile astea in practica de cate ori aparea o avarie la vreo conducta...De ce naibii sa golesti instalatia de la bloc daca avaria e in alta parte.Ai auzit de niste chestii care se numesc vane si inchid conducta doar in zona in care sunt probleme.Vroiam sa-ti zic mai multe dar ma abtin... Fix pentru o intervenţie din asta au murit 2 muncitori de la RADET acum câteva săptămâni, a explodat robinetul de la presiune şi oamenii au fost fierţi (la propriu) în canal. Pentru că unul care habar nu are a zis să nu se mai golească instalaţiile pe perioada reparaţiilor. Aşa că da, dacă mi se strica o conductă magistrală, eu opream agentul termic direct de la CET, să nu risc vieţile muncitorilor. Dacă era ţeavă mai mică, opream de la punctul termic. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb - 20:57 | |
| Eu zic sa te opresti aici, ca sa nu te faci de ras...clar nu stii ce inseamna retea de termoficare si cum functioneaza aceasta.Acum adevarul e ca romanul se pricepe la tot inclusiv sa faca pe inginerul sau maistrul la RADET.Ai oare idee cati metri cubi de apa si km are o retea magistrala sau cat e necesar golirii si umplerii ei.Faptul ca la sute de interventii pe retele sub presiune pe care RADET le are in fiecare an, s-a intamplat un accident, asta nu inseamna ca RADET si angajatii sai nu stiu ce fac.La fel ca si in cazul unui accident feroviar, trebuie anchetat si vazut ce a mers prost, nu inchizi o magistrala sa repari un macaz pe o abatuta ca sa previi o deraiere. Si acum sa revenim la cele feroviare si sa-i lasam pe altii sa se ocupe de inginerii...bineinteles dupa ce vei avea tu ultimul cuvant... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |