|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 07 Apr 2018, 21:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Am făcut inclusiv Bucureşti - Brăila cu etajate, nu mai zic de Mangalia, ba chiar Bucureşti - Lotru (!), nu mai zic de Craiova, Braşov, Buzău. N-am murit. Ba chiar au fost foarte bune, că am avut loc să îmi pun şi bicicleta, iar dacă erau scaunele ocupate era destul loc în picioare şi se putea sta în fund pe scările din interior.
Adica astea sunt optiunile civilizate garantate de .... vorba lui karpaty adica ce tot atat pretentii la pomanagiii ,mai bine ii ducem ca pe evrei la gazare ,vagoane de vite inchise si atat,adica asta e marea voastra orientare spre civilizatie ?!! Niciodata nu am sa pot intelege motivul real de ce nu se poate reduce numarul calatorilor neplatitori de bilete ( desi altii au facut-o foarte eficient),si nu se poate atrage un numar mai mare de calatori la trenuri,canad acest potential exista ,inca! Inca odata poate si marele moderator kxcds o fi mare besina trasa la gardul cfr calcatori dupa cum se zice ,dar in curtea lor bunul simt,stima respectul si profesionalismul sunt total legate de maini ,putini spre foarte putini sunt cei care mai au inca parghii de redresare,desi va fi greu spre foarte greu ! E o chestiune ciudata rau,pe zi ce trece in cadrul acestei societati si in cadrul acestui (asa zis stat ) , dezgustul bataia de joc, comunicarea informatiilor, lipsa de profesionalism,gestionarea ineficienta, si muulte altele, egaleaza cu mirosul izbitor al unui boschetar din gara de nord pus sa faca reclama cfr calatori intro oarecare gara occidentala ! |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 07 Apr 2018, 21:51 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 07 Apr 2018, 22:49 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Dacă ție ți de par bune pentru IR etajatele infecte folosite și pe trenuri de navetă, nu mai zic nimic. Nu am citit documentul cu condițiile minime pt trenurile IR, dar dacă vagoanele 26-16 se încadrează la IR, înseamnă că documentul respectiv a fost scris de persoane care nu au călatorit de mult cu trenul.
Majorității i se pare o bătaie de joc cumpărarea unui bilet la preț de IR și oferirea unor condiții de tren de navetă. Poate bătaia asta de joc va dispărea când CFR Călători va avea concurență serioasă, când lumea va pleca spre privat. Până atunci oamenii vor da bani mulți pt condiții de... In Belgia poate indeplineste si rangu de IC |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 07 Apr 2018, 22:54 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Vagoanele de lux de pe regio să fie înlocuite cu etajate! La fel, dacă tot ies 20-49.2, de ce nu apar astea pe IR? Etajate la IR, 10-90 la R, nu-i nimic greșit în viziunea nebunilor care fac mersul sau compunerile. Călătorii înjură, nașii înghit și se plâng unul altora consolându-se și glumind și făcând caterincă de călători...
E și vina călătorilor, am zis că dacă 10% din călătorii din 1578 ar face reclamație după drum, poate s-ar schimba... dar așa, se agită 5-10, fac reclamație și atât... Eu unul voi face gălăgie în fiecare clipă când voi fi obligat să circul în condiții sub orice critică la IR, fără posibilitatea de a lua la cls 1. Azi si pe 1590 la clasa 1 vag 10-70-104 nu era nici un calator iar la 1822 doi calatori Deci vagoane exista dar nu sunt exploatate corespunzator |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 00:21 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Majorității i se pare o bătaie de joc cumpărarea unui bilet la preț de IR și oferirea unor condiții de tren de navetă. Poate bătaia asta de joc va dispărea când CFR Călători va avea concurență serioasă, când lumea va pleca spre privat. Până atunci oamenii vor da bani mulți pt condiții de...
La ora actuală, cu excepţia celor 2 vagoane de clasa a 2a (parcă 2 erau) de la ATC, absolut tot materialul rulant de la privaţi este pentru trenuri suburbane (nu vorbesc de cuşete/VD-uri). Chiar şi RES tot tren suburban e. Condiţii minime pentru IR: _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 00:23 | |
| La trenurile de zi ar fi obligatoriu sa existe clasa 1 ma refer la IR, dar si la cele de noapte care strabat tara, de xemplu 1695/1696 a pierdut clasa 1 si era nevoie de acel vagon, la 1797 ar fi nevoie de clasa 1 sa nu mai zic de 1833/1834 unde e nevoie urgenta de clasa 1, la fel si la 1837/1838 sau 1765/1766, la fel si 1641/1642 au nevoie de clasa 1 |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 13:00 | |
| La 1833/1834 chiar e cerere pentru clasa I. Chiar dacă doar cei cu diferite facilități vor bilet la clasa I, în conturile companiei intră banii pentru un bilet întreg, ceea ce e ok. @Dr2005, automotoarele celor de la TFC și IRC (cele noi) sunt de o mie de ori mai confortabile și mai curate decât etajatele de la CFR Călători. Iar tabelul ăla nu prea are legătură cu realitatea. Poate că vagonul are toatele ecologice, dar sunt funcționale? Eu tot sper să vină în România o concurență serioasă pentru CFR Călători. Să vezi atunci cum dispar vagoanele etajate de pe trenurile IR. Că altfel nimeni nu ar mai circula cu trenurile lor. @Adrian78, poate că la alții circulă etajate pe IC, dar la ei sigur nu merge trenul cu o viteză medie de 50 km/h și sigur nu vedem vagoane infecte la IC. Pentru cine nu a văzut ce condiții sunt în etajatele de la trenurile IR: Sursa: ( @mielutu_zburator) http://www.forumtrenuri.com/t4591p1020-lucruri-negative-la-cfr-4#325759 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 13:21 | |
| Sunt murdar de curate |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 14:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Katalyn a scris:
- astia mici care merg pana la prima statie gen Titu, Ploiesti Vest, Ploiesti Sud, Videle pot incerca si conditile trenurilor Regio sau chiar private nu i-a obligat nimeni sa vina pe ultima suta la IR. Eu daca aveam gratis veneam Bucuresti-Ploiesti cu RegioCalatori sau Regio de la CFR decat sa stau 40 minute in picioare intr-un vagon cu peste 100 calatori.
Ăştia de merg la Titu, Videle sau chiar Ploieşti sunt, în mare parte, cu abonamente, deci nu-s luaţi în calcul când se vând biletele prin xSell. Nu o dată mi s-a întâmplat să urc în tren şi să îl scol pe unul de pe scaunul meu şi tot el să fie cu gura mare, că a lucrat 12 ore şi vin eu în tren să-l scol de pe locul pe care tot eu am bilet... E absolut normal ca navetiştii din staţiile în care opresc IR-uri să facă naveta cu IR-uri, că să pierzi zilnic o oră în plus e cam nasol. Câtă vreme plătesc abonamentul de IR, nu văd care e problema. Cateodata stau si ma intreb ce caut eu la valoarea mea sa stau de vorba cu unii ca tine, de ce imi pierd timpul sa le explic unora si sa-i fac sa inteleaga anumite chestii daca ei sunt setati doar intr-o directie. Cine a zis ceva de navetisti ? Aia sunt zilnic pe trenuri nu doar in joia si vinerea mare cum s-a intamplat zilele trecute cu aglomeratia de nedescris de pe trenurile CFR Calatori. Am zis destul de clar aia micii ar putea merge si cu privatii sau cu Regio pana la Ploiesti decat sa mearga in picioare 40-45 minute in saloane de 84 locuri dar cu 110-115 calatori. In joia si vinerea mare pleaca acasa muncitorii de pe santierele din Bucuresti si Ilfov pmus studenti si nu orice studenti ci toti studenti caci astia de la 60-100 km poate se duc acasa in fiecare week-end dar aia din Moldova nu isi permit sa piarda in fiecare week-end o gramada de ore pe tren doar ca sa vada parinti ca le-a dat PSD gratis. In Romania e obositor sa mergi cu trenul chiar si gratis ca nu toti se duc la facultate ca gasca prin apa. Asadar si prin urmare decat sa dai 15-16 lei si sa stai 50 minute inghesuit la IR mai bine dai jumate la privat sau Regio chiar daca faci cu 20 minute mai mult si cu putin noroc poate prinzi si loc in zilele de joi si vineri dinaintea Pastelui. Dar studentii avand gratis evident ca se inghesuie doar la IR, trebuie neaparat schimbata legislatia asta in privinta gratuitati. Cat despre CFR Calatori ne-am obisnuit cu scuzele lor de cativa ani de zile dand vina pe Guvern in loc sa caute solutii cu suplimentarile. Ieri am fost pentru prima data cu VirginTrain in UK pe ruta London Euston - Birmingham New Street si retur mai multe impresii la topicul dedicat dar vreau sa spun ca am urmarit ieri 3 rame electrice Pendolino clasa 390 Virgin Train una din ele a facut ieri 1.080 km, a doua 1.860 km si a 3a 1.900 km. Exemplu la una din rame : 05:35 - 05:56 = Depou - London Euston. 06:55 - 09:04 = London Euston - Manchester 09:35 - 11:41 = Manchester - London Euston 12:07 - 14:20 = London Euston - Manchester 14:47 - 16:59 = Manchester - London Euston 17:40 - 19:46 = London Euston - Manchester 20:19 - 22:46 = Manchester - London Euston. Total km 1.900 in aproximativ 16 ore cu tot cu pauzele de la capete. Observati ce pauze scurte de la 27 pana la 41 minute timp sunt la capete. Ajunge trenul la destinatie in maxim 2 minute coboara toti calatorii dupa care urca 2-3 angajati cu manusi si pungi si strange resturile, cu 10-15 minute sau chiar si mai putin se anunta linia la care e trenul calatori urca si povestea cu curatenia se repeta iar la capatul traseului. La noi la CFR sunt vagoane care alearga doar 332 km intr-o zi dar si vagoane care baga 900 km gen vagoanele lui 1581/2/7/8 trebuie facut altfel de la noul mers gen : 1581 07:00-09:00 Buc-CTA 1582 10:00-12:00 CTA-Buc 158X 13:00-15:00 Buc-CTA 158X 16:00-18:00 CTA-Buc 158X 19:00-21:00 Buc-CTA 158X 22:00-00:00 CTA-Buc Este timp destul cate o ora la fiecare capat pentru strangerea resturilor si cateva minute bonus in caz de intarziere. Dar la noi nu e cap, nu e nimica nici vagoane si nici locomotive iar alea care sunt cad si de 2 ori intr-o saptamana. Asa ca un nou episod va fi maine dupa-amiaza, un alt episod de 1 mai si inca unul de Rusalii dupa care serialul CFR va fi difuzat in fiecare week-end pe timpul verii pe rutele Bucuresti-Litoral si Bucuresti-Brasov. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 15:33 | |
| Pai eu nu am tot zis demult ca garniturile trebuie eficientizate sa fie pushpull si sa nu mai stea atat aiurea prin revizii Dar la noi na trebuie sa intre mec x in depou granitura trambalita in revizie sa stea 5 ore aiurea ca sa aiba si manevrantii de lucru si sa aiba consum LDHul Cum e si la trenurile regio Simeria Petrosani Petrosani Craiova in loc sa continue aceasi garnitura dar cu numar diferit sa intorc locomotive de parca 20-55 de Timisoara nu au voie sa ajunga la Craiova |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 17:07 | |
| Ar putea face asta la Bucuresti sa fie pe tragere 2-3 locomotive ca acum mai toate trenurile sunt identice la compozitie. Sa stea o ora la peron pentru salubrizare si sa plece inapoi in cursa ce atata trambalat prin Grivita ?
Dar cum arata trenurile la noi la destinatie, fereasca Sfantul sa trimiti garnitura in alta cursa fara macar sa se stranga resturile. A oprit trenul ieri la Birmingham am coborat ultimul dupa ce am mai tras 2-3 poze, era angajatul langa usa isi punea manusile si avea punga pregatita ca sa aflu mai tarziu ca dupa 45 minute rama cu care am mers 180 km in 81 minute si cu 3 opriri s-a intors inapoi la Londra. Dupa ce am coborat din al 4-lea tren de ieri mi-am luat resturile si le-am aruncat in primul cos de pe peron.
Sau macar sa cupleze trenurile o garnitura care vine de la CTA sa continue la Craiova nu pe bucati CTA-Buc separat si alta garnitura Buc-Craiova. Aduceti-va aminte cand inghetau macazele la intrare in Gara de Nord intarzieri de pana la cateva ore pentru gararea si retragerea garniturilor la Grivita/Basarab daca se formau la peron veneai in capatul celalalt cu alta locomotiva si castigai o gramada de timp. Nu mai tin minte in ce an s-a plecat cu 5 ore intarziere din Buc.Nord si erau trenuri Internationale sau de lung parcurs.
Eu am alta intrebare oare o rezista Hyperionul sa bage zilnic Craiova-Buc-CTA, CTA-Buc, Buc-CTA, CTA-Buc-Craioba dupa modelul tarilor civilizate ? Nu le-ar trebuie decat personal ca fierul e nou si ar trebui sa reziste cel putin 20 ore pe zi.
Daca CFR Calatori trece prin vremuri grele ce i retine sa schimbe mersul trenurilor cu acordul CFR SA fara sa afecteze circulatia tuturor operatorilor acum din 10 iunie sa-l adapteze la nr de vagoane din prezent sa faca turnusul mai strans o garnitura de exemplu ar putea baga 2 curse dus-intors pe Buc-Brasov intr-o singura zi, o alta garnitura ar putea veni Buzau-Buc-CTA, CTA-Buc-CTA, CTA-Buc-Buzau macar acolo unde se poate datorita vitezei si opririlor putine sa se faca niste modificari pentru binele calatorilor dar si al companiei.
Inca o chestie si ma opresc sa nu zica lumea ca fac prea mult off-topic ieri dimineata am plecat cu 06:05-07:20 NMP-London.Euston a venit rama celor de la London Midland la linia 1 la 06:01 la 06:05 s-a deschis usile la 06:06 a plecat. A anuntat ca sunt ceva lucrari pe traseu si ca vom ajunge cu cateva minute mai tarziu la Londra si si-au cerut scuze in avans. La Londra am ajuns la 07:25 cu 5 minute mai tarziu si-au cerut din nou scuze inainte sa opreasca trenul. Nimeni nu a comentat ca am stat 4 minute pe peron si usile nu s-au deshis pana la 06:05. La Londra la intoarcere am tras de timp prea mult la cele 2 gari vecine St Pancras si Kings Cross si am prins trenul de 16:49 in ultima clipa impreuna cu alti 6 intarziati dar nu la fel de norocosi au fost o mama cu copilul si cu 3 bagaje voluminoase la statia Watford Junctions, s-a dat plecarea la tren a vazut IDM-ul dar trenul a plecat la noi in Gara de Nord si chiar si Ploiesti te mai asteapta aici s-au inchis usile pa puiul.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 18:31 | |
| La noi probabil ca nu strinsul gunoiului ar fi problema ci golirea veceurilor.
Nu au implementat un sistem in care la peron sa vina masina de vidanjat si eventual cu apa.
Cred ca anumite procedure sint ingreunate si de instructiile ramase in alte epoci. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 19:06 | |
| - Dr2005 a scris:
Condiţii minime pentru IR:
Cand vor fi revizuite si detaliate conditiile repsective? Nu de alta, dar si un Opel din '93 indeplineste minimul. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 22:52 | |
| - Kapпaтй a scris:
- La trenurile de zi ar fi obligatoriu sa existe clasa 1 ma refer la IR, dar si la cele de noapte care strabat tara, de xemplu 1695/1696 a pierdut clasa 1 si era nevoie de acel vagon, la 1797 ar fi nevoie de clasa 1 sa nu mai zic de 1833/1834 unde e nevoie urgenta de clasa 1, la fel si la 1837/1838 sau 1765/1766, la fel si 1641/1642 au nevoie de clasa 1
Pai la toate trenurile IR Iasi - Timisoara si retur au fost scoase vagoanele de clasa 1. Cerere exista. Totusi multe vagoane gen 19-76 potrivite pentru aceste trenuri stau degeaba neavand revizia la zi! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Apr 2018, 23:59 | |
| Scaunele alea nu le-au făcut ceferiştii aşa. Se retapiţează frecvent scaune, după buget. La Virgin Trains sau ce mai circulă prin Anglia probabil călătorii sunt mai civilizaţi, aşa că ramele alea pot face mia de km zilnic... la noi, uitaţi-vă chiar şi într-un IR Bucureşti - Ploieşti ce rămâne la sosire, îţi trebuie un container întreg să aduni gunoiul --- - NicuS a scris:
- Cand vor fi revizuite si detaliate conditiile repsective? Nu de alta, dar si un Opel din '93 indeplineste minimul.
E pe listă pentru anul ăsta. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |