|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Feb 2018, 21:27 | |
| Dar am postat citatul comunicatului Veolia ca apa calda a fost rerutata, adica s-a inchis portiunea afectata.
Ce e atit de complicat. |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Feb 2018, 11:06 | |
| Locomotiva Plug-In Hybrid fabricata in Romania, lansata oficial
Locomotiva Hibrid (LHy-M), realizata integral in Romania, a fost dezvoltata si realizata in cadrul unui program de cercetare lansat de catre compania Romania EUROEST.
Evenimentul de lansare a noii locomotive a avut loc la 22 februarie, in statia CFR Calatori – Constanta, ocazie cu care au fost prezentate performantele tehnice si comerciale ale locomotivei.
Proiectul locomotivei LHy-M constituie o premiera prin conceptul tehnic, avantajele competitive si potentialul de exploatare, precum reducerea emisiilor poluante cu 70%, a consumurilor specifice cu 30-60%, a activitatii de mentenanta cu 15%, reducere obtinuta prin transformarea unor vechi locomotive Diesel hidraulice. Compania precizeaza ca un numar de 10.298 locomotive diesel cu varsta medie mai mare de 36 ani trebuie inlocuite, in Europa, pana in 2025 datorita poluarii.
http://clubferoviar.ro/locomotiva-plug-hybrid-fabricata-romania-lansata-oficial/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Feb 2018, 12:56 | |
| O premiera mondiala Euroest.
doar ca eu am mai gasit si alte premiere... anterioare
http://new.abb.com/railway/powering-new-hybrid-locomotives-type-eem-923
https://tu-dresden.de/bu/verkehr/ibb/sft/ressourcen/dateien/forschung/Volltexte_Forschung/ETR_10_2014.pdf?lang=en
https://www.automobil-produktion.de/technik-produktion/produktionstechnik/audi-nutzt-hybrid-lokomotive-im-werk-ingolstadt-380.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Feb 2018, 13:55 | |
| Dane premiera mondiala cred ca o reprezinta posibiliatatea incarcarii la pize pe cand Alstom H3 hybrid foloseste curentul din baterii produs de motorul diesel Sa asteptam mai multe detalii |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 04:46 | |
| Intre timp in Slovenia
http://eurocitycard.blogspot.ro/2018/02/slo-sz-novi-vlak-v-slovenski-zeleznic.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 04:56 | |
| Noua nu ne trebuie asa ceva. Facem RG la malaxe construite in '40. Opinie ironica. Dr2005 uita-te si tu cum evolueaza lumea, in timp ce in Romania bugetul ministerului transporturilor se duce doar pe salariile si primele voastre. Sa va fie rusine. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 10:10 | |
| - Vitosa a scris:
- Noua nu ne trebuie asa ceva. Facem RG la malaxe construite in '40. Opinie ironica.
Dr2005 uita-te si tu cum evolueaza lumea, in timp ce in Romania bugetul ministerului transporturilor se duce doar pe salariile si primele voastre. Sa va fie rusine. Plus ca au ramas 40% din bugetul MT necheltuiti Noi modernizam LDHuri Malaxe Sulzere |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 12:29 | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 uita-te si tu cum evolueaza lumea, in timp ce in Romania bugetul ministerului transporturilor se duce doar pe salariile si primele voastre. Sa va fie rusine.
Care prime, bre? Că nu mi-a dat ministerul primă nici măcar o felie de pâine sau o cafea ca primă. Nu mai zic de bonuri de masă sau alte facilităţi pe care unele societăţi de sub autoritatea MT le au, gen zi liberă plătită de ziua feroviarului, mai multe zile de concediu, salarii mai mari (un funcţionar cu grad asistent ia în mână 1250 lei) sau măcar sporul ăla de antenă calculat la valoarea de acum a salariilor, nu la cea tăiată de Boc în 2009 (care oricum va face obiectul unei plângeri în instanţă, că stăm 9 ore pe zi cu vreo 50 de relee deasupra capului). _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 12:46 | |
| Nu conteaza cite relee ai deasupra capului ci cite radiatii sint in birou. Sint firme care fac masuratori ca sa va incadrat in norme pentru a primi sporul. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 13:38 | |
| |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 14:16 | |
| https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/infrastructura-cfr-grav-afectata-se-circula-mai-incet-decat-in-perioada-lui-carol-al-ii-lea.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 14:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Dr2005 uita-te si tu cum evolueaza lumea, in timp ce in Romania bugetul ministerului transporturilor se duce doar pe salariile si primele voastre. Sa va fie rusine.
Care prime, bre? Că nu mi-a dat ministerul primă nici măcar o felie de pâine sau o cafea ca primă. Nu mai zic de bonuri de masă sau alte facilităţi pe care unele societăţi de sub autoritatea MT le au, gen zi liberă plătită de ziua feroviarului, mai multe zile de concediu, salarii mai mari (un funcţionar cu grad asistent ia în mână 1250 lei) sau măcar sporul ăla de antenă calculat la valoarea de acum a salariilor, nu la cea tăiată de Boc în 2009 (care oricum va face obiectul unei plângeri în instanţă, că stăm 9 ore pe zi cu vreo 50 de relee deasupra capului). Nu ti-a dat tie ca atat ai meritat, si de fapt esti remunerat, pe langa studii bineinteles, si pentru istetime dar si pentru aportul adus firmei sau in cazul tau ministerului, asa ca fara suparare sa te stergi undeva cu masterul tau Inafara de taiat frunze la caini si stat toata ziua pe facebook ce aport aduci tu dar si ceilalti ministerului? Ce noutati aduci tu instructiilor alea? Si cu alte cuvinte cat meriti atat primesti. Ei vezi daca erai baiat destept si plecai demult in mediul privat erai departe acum. Vrei bani mai multi pleaca de acolo ca altfel pe salariul ala ai sa imbatranesti Mergi in alta parte unde e mai bine nu sta pe loc sa te smiorcaiesti mai rau ca o muiere. No ofence. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 15:45 | |
| Daca era asa nasol prin minister nu veneau atatia navetisti din Ploiesti, Titu si alte zone de pe langa Bucuresti zi de zi cu naveta, dimineata toate trenurile ce vin la Bucuresti sunt pline de cei ce lucreaza in minister si regionala, dupamasa ce pleaca din Bucuresti e plin de ei, hai sa fim seriosi. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 15:53 | |
| Tu crezi ca eu am pus botul la ineptiile lui? Poate altii de pe forum, aia care habar nau ce manevre se fac si in ce hal a ajuns calea ferata romaneasca. Se stiu ei. Cat despre veniturile angajatilor din ministerul transporturilor...hai las-o asa, ca daca incep sa vorbesc le vor pica fetzele parerologilor in domeniu. |
| | | tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4462 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Feb 2018, 22:56 | |
| Un articol privind accesul persoanlor cu dizabilitati in trenurile din Romania. https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/cum-decurg-calatoriile-cu-trenul-pentru-persoanele-cu-dizabilitati-883447?__grsc=cookieIsUndef0&__grts=50645793&__grua=1ff2299b2a3afe07e04c8db700079414&__grrn=1 - Digi24 a scris:
Cum decurge o călătorie cu trenul pentru persoanele cu dizabilităţi
În România, numai 10% din vagoanele de tren aflate în circulaţie le oferă posibilitatea să călătorească şi persoanelor cu dizabilităţi. În toate celelate cazuri, cei care au nevoie de rampă sau de lift trebuie să anunțe CFR-ul cu cel puţin două zile înaintea călătoriei.
Astfel de situaţii absurde se întâmplă zilnic în gările din România.
Mircea: “Vii, vezi dacă te sui în tren, dacă ai posibilitate. Hai să zicem că în Bucureşti ai posibilitatea şi te sui în tren, dar în Azuga nu ştiu dacă mai ai posibilitatea să te dai jos din tren.”
Oamenii cu dizabilităţi care vor să meargă cu trenul nu au nicio şansă să se descurce singuri. Doar 10% din vagoane sunt dotate cu rampe speciale. În restul, pot urca doar dacă sunt ajutaţi de angajaţii CFR sau de ceilalţi călători.
Teordor Turcu, şef staţie Bucureşti-Nord: „În parcul CFR Călători sunt aproximativ 100 de unităţi, Săgeţi Albastre sau vagoane speciale care pot fi introduse în compunerea trenurilor, la cerere.”
Mircea: „Eşti undeva şi trebuie să ajungi în următoarea zi de urgenţă. Ce faci într-o astfel de situaţie?!”
Regula spune că persoanele cu dizabilităţi trebuie să depună, cu cel puţin 48 de ore înainte de ora plecării un formular la casa de bilete în care să precizeze, pe lângă informaţiile personale, ziua plecării şi staţia la care vor să coboare. Şi asta pentru că numai patru gări din ţară sunt dotate cu echipament special.
Teordor Turcu, şef staţie Bucureşti-Nord: „E neapărat să anunţe cu 48 de ore înainte pe site-ul CFR Călători sau la staţia de urcare sau la oricare din staţiile CFR Călători pentru a se asigura toate resursele necesare. Ori o rampă mobilă în oraşele în care acestea există: Bucureşti, Constanţa, Timişoara şi Târgu-Jiu, ori pur şi simplu personal pentru urcarea în tren sau asigurarea unor vagoane, unui material rulant specific accesului facil pentru persoanele cu mobilitate redusă.”
Mircea: „Mi se pare că aparatura şi acest lift cred că e de acum 20 de ani şi mi se pare o improvizaţie liftul ăla.”
În Franţa, de exemplu, toate trenurile, fie ele TJV-uri, Intercity-uri sau trenuri de rang mic sunt dotate cu minimum de facilităţi pentru persoanele cu handicap.
În plus, SNCF, societatea naţională de căi ferate din Hexagon, propune şi un serviciu complementar destinat persoanelor care îşi rezervă locul şi completează un formular special cu minimum 48 de ore înainte. Acest serviciu oferă de la întâmpinarea persoanei respective la gară, până la acompanierea ei pe durata călătoriei, căratul bagajelor sau, în unele cazuri, transportul de la şi până la domiciliu.
Potrivit unui regulament european, CFR mai are la dispoziţie mai puţin de un an ca să doteze toate trenurile cu echipamente speciale care să înlesnească accesul persoanelor cu dizabilităţi. Cel mai interesant mi se pare ultimul paragraf. Din cate stiu nu s-a luat nici o masura in ultimii ani pentru accesul persoanelor cu dizabilitati in trenuri sau chiar si in gari , CFR va incepe sa monteze rampe pe materialul rulant in ultima zi? In loc de modernizari ale unor automotoare vechi de 70 de ani , mai bine s-ar lua cate-un lift sau o rampa in fiecare gara mai importanta sau vehicule speciale asemanatoare celor aeroportuare care sa faca transferul persoanelor in carucior. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |