Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+60
mtk
Capsuneanu
t1972
ravers75
@ndrey
NicuS
Rarau
bobi
bubu
Andrey_tm
Semafor
sp59
19jimmy84
TER200
cristi ar
aris86
laurentzu
tcm
cristi CFR
laur 133
Cipri Andrei Neculai
kristi kkk
DUAL
didinul
rich1974
ets2oltromânia
ttavi
Hurricane
AeroX
IonutCFR2009
lifetec
alex.alexus.tm
DAS 2011
Adirmvl
cristy79
florin94
alinx3330
CristyanC
ciprian71
Nesebar
tzifrea
Amiralul
riciu
mielutu zburator
Luna
Re6/6
LanceR
razvan - trenuri
Jhonyla
dan tm
Dr2005
cardinal
Warrington
92Dragos
marius664
alliens
Vitosa
Katalyn
cfr500
Adrian78
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeMier 21 Feb 2018, 21:27

Dar am postat citatul comunicatului Veolia ca apa calda a fost rerutata, adica s-a inchis portiunea afectata.

Ce e atit de complicat.
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3448
Data de inscriere : 26/04/2016

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeVin 23 Feb 2018, 11:06

Locomotiva Plug-In Hybrid fabricata in Romania, lansata oficial

Locomotiva Hibrid (LHy-M), realizata integral in Romania, a fost dezvoltata si realizata in cadrul unui program de cercetare lansat de catre compania Romania EUROEST.

Evenimentul de lansare a noii locomotive a avut loc la 22 februarie, in statia CFR Calatori – Constanta, ocazie cu care au fost prezentate performantele tehnice si comerciale ale locomotivei.

Proiectul locomotivei LHy-M constituie o premiera prin conceptul tehnic, avantajele competitive si potentialul de exploatare, precum reducerea emisiilor poluante cu 70%, a consumurilor specifice cu 30-60%, a activitatii de mentenanta cu 15%, reducere obtinuta prin transformarea unor vechi locomotive Diesel hidraulice. Compania precizeaza ca un numar de 10.298 locomotive diesel cu varsta medie mai mare de 36 ani trebuie inlocuite, in Europa, pana in 2025 datorita poluarii.

http://clubferoviar.ro/locomotiva-plug-hybrid-fabricata-romania-lansata-oficial/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeVin 23 Feb 2018, 12:56

O premiera mondiala Euroest.

doar ca eu am mai gasit si alte premiere... anterioare

http://new.abb.com/railway/powering-new-hybrid-locomotives-type-eem-923

https://tu-dresden.de/bu/verkehr/ibb/sft/ressourcen/dateien/forschung/Volltexte_Forschung/ETR_10_2014.pdf?lang=en

https://www.automobil-produktion.de/technik-produktion/produktionstechnik/audi-nutzt-hybrid-lokomotive-im-werk-ingolstadt-380.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeVin 23 Feb 2018, 13:55

Dane premiera mondiala cred ca o reprezinta posibiliatatea incarcarii la pize pe cand Alstom H3 hybrid foloseste curentul din baterii produs de motorul diesel
Sa asteptam mai multe detalii
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 04:46

Intre timp in Slovenia

http://eurocitycard.blogspot.ro/2018/02/slo-sz-novi-vlak-v-slovenski-zeleznic.html
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 04:56

Noua nu ne trebuie asa ceva. Facem RG la malaxe construite in '40. Opinie ironica.
Dr2005 uita-te si tu cum evolueaza lumea, in timp ce in Romania bugetul ministerului transporturilor se duce doar pe salariile si primele voastre. Sa va fie rusine.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 10:10

Vitosa a scris:
Noua nu ne trebuie asa ceva. Facem RG la malaxe construite in '40. Opinie ironica.
Dr2005 uita-te si tu cum evolueaza lumea, in timp ce in Romania bugetul ministerului transporturilor se duce doar pe salariile si primele voastre. Sa va fie rusine.

Plus ca au ramas 40% din bugetul MT necheltuiti
Noi modernizam LDHuri Malaxe Sulzere
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 12:29

Vitosa a scris:
Dr2005 uita-te si tu cum evolueaza lumea, in timp ce in Romania bugetul ministerului transporturilor se duce doar pe salariile si primele voastre. Sa va fie rusine.
Care prime, bre? Că nu mi-a dat ministerul primă nici măcar o felie de pâine sau o cafea ca primă. Nu mai zic de bonuri de masă sau alte facilităţi pe care unele societăţi de sub autoritatea MT le au, gen zi liberă plătită de ziua feroviarului, mai multe zile de concediu, salarii mai mari (un funcţionar cu grad asistent ia în mână 1250 lei) sau măcar sporul ăla de antenă calculat la valoarea de acum a salariilor, nu la cea tăiată de Boc în 2009 (care oricum va face obiectul unei plângeri în instanţă, că stăm 9 ore pe zi cu vreo 50 de relee deasupra capului).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 12:46

Nu conteaza cite relee ai deasupra capului ci cite radiatii sint in birou. Sint firme care fac masuratori ca sa va incadrat in norme pentru a primi sporul.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 13:38

Iata poze de astazi de la pasarela problematica:
Revista presei - Pagina 40 Kehumr

Revista presei - Pagina 40 N46pi0

Revista presei - Pagina 40 Wl5f9i

Revista presei - Pagina 40 332rukm
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 14:16

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/infrastructura-cfr-grav-afectata-se-circula-mai-incet-decat-in-perioada-lui-carol-al-ii-lea.html

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Revista presei - Pagina 40 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Revista presei - Pagina 40 Cats_zpsc4hgwatz

Revista presei - Pagina 40 Cats11
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 14:32

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Dr2005 uita-te si tu cum evolueaza lumea, in timp ce in Romania bugetul ministerului transporturilor se duce doar pe salariile si primele voastre. Sa va fie rusine.
Care prime, bre? Că nu mi-a dat ministerul primă nici măcar o felie de pâine sau o cafea ca primă. Nu mai zic de bonuri de masă sau alte facilităţi pe care unele societăţi de sub autoritatea MT le au, gen zi liberă plătită de ziua feroviarului, mai multe zile de concediu, salarii mai mari (un funcţionar cu grad asistent ia în mână 1250 lei) sau măcar sporul ăla de antenă calculat la valoarea de acum a salariilor, nu la cea tăiată de Boc în 2009 (care oricum va face obiectul unei plângeri în instanţă, că stăm 9 ore pe zi cu vreo 50 de relee deasupra capului).
Nu ti-a dat tie ca atat ai meritat, si de fapt esti remunerat, pe langa studii bineinteles, si pentru istetime dar si pentru aportul adus firmei sau in cazul tau ministerului, asa ca fara suparare sa te stergi undeva cu masterul tau  Razz  
Inafara de taiat frunze la caini si stat toata ziua pe facebook ce aport aduci tu dar si ceilalti ministerului? Ce noutati aduci tu instructiilor alea?
Si cu alte cuvinte cat meriti atat primesti. Ei vezi daca erai baiat destept si plecai demult in mediul privat erai departe acum. Vrei bani mai multi pleaca de acolo ca altfel pe salariul ala ai sa imbatranesti  Smile
Mergi in alta parte unde e mai bine nu sta pe loc sa te smiorcaiesti mai rau ca o muiere. No ofence.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 15:45

Daca era asa nasol prin minister nu veneau atatia navetisti din Ploiesti, Titu si alte zone de pe langa Bucuresti zi de zi cu naveta, dimineata toate trenurile ce vin la Bucuresti sunt pline de cei ce lucreaza in minister si regionala, dupamasa ce pleaca din Bucuresti e plin de ei, hai sa fim seriosi.

_________________
595423Revista presei - Pagina 40 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 40 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 40 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 15:53

Tu crezi ca eu am pus botul la ineptiile lui? Poate altii de pe forum, aia care habar nau ce manevre se fac si in ce hal a ajuns calea ferata romaneasca. Se stiu ei.
Cat despre veniturile angajatilor din ministerul transporturilor...hai las-o asa, ca daca incep sa vorbesc le vor pica fetzele parerologilor in domeniu.
Sus In jos
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4462
Data de inscriere : 27/06/2014

Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitimeSam 24 Feb 2018, 22:56

Un articol privind accesul persoanlor cu dizabilitati in trenurile din Romania. https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/cum-decurg-calatoriile-cu-trenul-pentru-persoanele-cu-dizabilitati-883447?__grsc=cookieIsUndef0&__grts=50645793&__grua=1ff2299b2a3afe07e04c8db700079414&__grrn=1
Digi24 a scris:

Cum decurge o călătorie cu trenul pentru persoanele cu dizabilităţi

În România, numai 10% din vagoanele de tren aflate în circulaţie le oferă posibilitatea să călătorească şi persoanelor cu dizabilităţi. În toate celelate cazuri, cei care au nevoie de rampă sau de lift trebuie să anunțe CFR-ul cu cel puţin două zile înaintea călătoriei.

Astfel de situaţii absurde se întâmplă zilnic în gările din România.

Mircea: “Vii, vezi dacă te sui în tren, dacă ai posibilitate. Hai să zicem că în Bucureşti ai posibilitatea şi te sui în tren, dar în Azuga nu ştiu dacă mai ai posibilitatea să te dai jos din tren.”

Oamenii cu dizabilităţi care vor să meargă cu trenul nu au nicio şansă să se descurce singuri. Doar 10% din vagoane sunt dotate cu rampe speciale. În restul, pot urca doar dacă sunt ajutaţi de angajaţii CFR sau de ceilalţi călători.

Teordor Turcu, şef staţie Bucureşti-Nord: „În parcul CFR Călători sunt aproximativ 100 de unităţi, Săgeţi Albastre sau vagoane speciale care pot fi introduse în compunerea trenurilor, la cerere.”

Mircea: „Eşti undeva şi trebuie să ajungi în următoarea zi de urgenţă. Ce faci într-o astfel de situaţie?!”

Regula spune că persoanele cu dizabilităţi trebuie să depună, cu cel puţin 48 de ore înainte de ora plecării un formular la casa de bilete în care să precizeze, pe lângă informaţiile personale, ziua plecării şi staţia la care vor să coboare. Şi asta pentru că numai patru gări din ţară sunt dotate cu echipament special.

Teordor Turcu, şef staţie Bucureşti-Nord: „E neapărat să anunţe cu 48 de ore înainte pe site-ul CFR Călători sau la staţia de urcare sau la oricare din staţiile CFR Călători pentru a se asigura toate resursele necesare. Ori o rampă mobilă în oraşele în care acestea există: Bucureşti, Constanţa, Timişoara şi Târgu-Jiu, ori pur şi simplu personal pentru urcarea în tren sau asigurarea unor vagoane, unui material rulant specific accesului facil pentru persoanele cu mobilitate redusă.”

Mircea: „Mi se pare că aparatura şi acest lift cred că e de acum 20 de ani şi mi se pare o improvizaţie liftul ăla.”

În Franţa, de exemplu, toate trenurile, fie ele TJV-uri, Intercity-uri sau trenuri de rang mic sunt dotate cu minimum de facilităţi pentru persoanele cu handicap.

În plus, SNCF, societatea naţională de căi ferate din Hexagon, propune şi un serviciu complementar destinat persoanelor care îşi rezervă locul şi completează un formular special cu minimum 48 de ore înainte. Acest serviciu oferă de la întâmpinarea persoanei respective la gară, până la acompanierea ei pe durata călătoriei, căratul bagajelor sau, în unele cazuri, transportul de la şi până la domiciliu.

Potrivit unui regulament european, CFR mai are la dispoziţie mai puţin de un an ca să doteze toate trenurile cu echipamente speciale care să înlesnească accesul persoanelor cu dizabilităţi.
Cel mai interesant mi se pare ultimul paragraf. Din cate stiu nu s-a luat nici o masura in ultimii ani pentru accesul persoanelor cu dizabilitati in trenuri sau chiar si in gari , CFR va incepe sa monteze rampe pe materialul rulant in ultima zi? silent affraid
In loc de modernizari ale unor automotoare vechi de 70 de ani , mai bine s-ar lua cate-un lift sau o rampa in fiecare gara mai importanta sau vehicule speciale asemanatoare celor aeroportuare care sa faca transferul persoanelor in carucior.
Sus In jos
https://www.facebook.com/
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 40 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: