Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+60
mtk
Capsuneanu
t1972
ravers75
@ndrey
NicuS
Rarau
bobi
bubu
Andrey_tm
Semafor
sp59
19jimmy84
TER200
cristi ar
aris86
laurentzu
tcm
cristi CFR
laur 133
Cipri Andrei Neculai
kristi kkk
DUAL
didinul
rich1974
ets2oltromânia
ttavi
Hurricane
AeroX
IonutCFR2009
lifetec
alex.alexus.tm
DAS 2011
Adirmvl
cristy79
florin94
alinx3330
CristyanC
ciprian71
Nesebar
tzifrea
Amiralul
riciu
mielutu zburator
Luna
Re6/6
LanceR
razvan - trenuri
Jhonyla
dan tm
Dr2005
cardinal
Warrington
92Dragos
marius664
alliens
Vitosa
Katalyn
cfr500
Adrian78
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeLun 06 Noi 2017, 23:50

cristy79 a scris:
Luna, termina cu obrazniciile. Hai sa incheiem discutia ca esti complet in afara problemei, Ce faci tu si prietenii tai cu care spargi seminte la bloc chiar nu ne priveste.

Mi se pare de-a dreptul scarbos felul cum se incearca sa se arunce vina pe DG Szentes pentru acest rahat in care a fost bagat CFR Calatori de capetele patrate din Ministerul Transporturilor. Planul este probabil urmatorul: ii bagam pe pierdere, termina anul cu o pierdere cat Casa Poporului si apoi incep vaietele, vai ce dezastru a facut Szentes hai sa il schimbam, ba mai mult hai sa vindem compania la fier vechi ca nu e rentabila, sau hai sa anulam toate trenurile afara de Bucuresti-Brasov si Constanta, sa se plimbe unii cu bicla si in rest tragem obloanele.
Care obraznicii? In loc sa raspunzi cu argumente sa pot intelege te aprinzi ca ar fi obraznicii. Stiu/am vazut pe propria piele ca are si parti negative gratuitatea pentru studenti la tren, dar nu mi se par nici pe departe alea care zici tu, ca ar pierde bani cfr, negativ e ca la multe trenuri regio au ramas doar calatori de o calitate foarte slaba in lipsa studentilor, acum oamenii ce nu sunt plini de bani trebuie sa suporte blatistii, nespalatii, etnia discriminata, betivii, etc., inainte mai nimereai langa studenti, aia erau cu mult mai mult bun simt.

Cu privire la conducere, nu cred ca se va vinde curand cfr-ul, nu avem noi norocul asta, hai sa recunoastem. Pierderi poate sa aiba oricate, nu le pasa ca sunt companie de stat, nu au motivatie sa aiba profit. Oricum deocamdata e doar o estimare, nu putem exclude ca e posibil sa incheie anul pe profit.

AeroX a scris:
Da bai e Szentes de vina de n-o mai duce bine CFR Calatori, sa se duca sa-si puna cortul sub viaductul Caracau, sa se retraga la Siculeni, ca nu e de el managementul la CFR Calatori. Ii aducem pe Luna si Dr2005 si ne rezolva cat ai zice malaxa pe Constanta.

Sincer, lasa sa vina Astra, sa se extinda, la fel si TFC-ul si Softransul. Sa intre pe rutele de pe care va iesi CFR, care va muri, ca doar o asemenea companie gigant se poate intretine 100% din subventii si pomeni! Nu se tine cont ca privatii nu au de platit datorii istorice la stat! Dar ce sa stie acest Luna care posteaza baliverne la ordinea zilei si toata ziua il corecteaza lumea pe aici si el tot nu se abtine.
Amuzanta asta. Dr2005 poate, dar eu maine sa mi se propuna sa fiu sef la cfr si nu cred ca as accepta, mai bine sarac, dar corect si cinstit, decat inevitabil manjit si cu multe probleme. Totusi daca as accepta si as fi si lasat sa imi vad de treaba as face ,,o mica revolutie” in transportul pe calea ferata.

Si ti-ar parea rau sa fie Astra, softrans sau regiotrans in loc de cfr? Ti se par mai rai decat cfr? Da, privatii nu or avea datorii istorice de platit, insa ia spune cine a facut acele datorii istorice la stat si cine i-a obligat sa le faca? Cfr Calatori cu mana lor au facut-o, hai sa recunoastem, isi duc singuri poverile ce singuri si le-au creat. Aaa, apropo, in vremurile cand biletele de tren erau mult mai ieftine sau in alte tari unde si in prezent biletele la tren sunt foarte ieftine cum se intretin companiile feroviare? Sau din randul tarilor ce au biletele scumpe, dar au gratis sau aproape gratis studentii, in Suedia si Franta cum se intretin companiile feroviare?


Pentru comparatie: Am mai zis-o, sunt colaborator la un complex turistic, nu avem naiba si noi norocul odata si odata sa se dea cazarea gratis prin lege pentru vreo categorie sociala decontata evident de vreo organizatie? Ca am strange mainile de fericire si extaz de bucuria cresterii numarului de turisti. Nu ne-ar deranja absolut deloc nici daca banii ar veni in intarziere cu cateva luni, nu ar fi probleme nici de aglomeratie, am face pe dracu in patru sa avem loc pentru toti care vin. Si ne-am bucura de profitul astfel obtinut.

La fel am un prieten care are un magazin satesc, pai la fel sa se dea prin lege produse gratis si decontate? Imediat ar fi bucuros, daca nu ar face fata cu magazinul repede ar mai angaja oameni, ar mai inchiria cateva spatii langa sa aiba unde depozita, etc. La fel nu l-ar deranja si sa se deconteze cu intarziere produsele, oricum 80% si in prezent vinde pe caiet si banii tot doar cu mare intarziere ii vede si fara garantia ca ii mai vede.

Revenim la cai ferate: la fel ar trebui sa faca si cfr-ul. Se poate, in anii 90 calatoreau mult mai multi oameni cu trenul si s-a putut, de ce nu s-ar putea si acum?
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 00:39

Luna a scris:
sunt colaborator la un complex turistic, nu avem naiba si noi norocul odata si odata sa se dea cazarea gratis prin lege pentru vreo categorie sociala decontata evident de vreo organizatie? Ca am strange mainile de fericire si extaz de bucuria cresterii numarului de turisti. Nu ne-ar deranja absolut deloc nici daca banii ar veni in intarziere cu cateva luni, nu ar fi probleme nici de aglomeratie, am face pe dracu in patru sa avem loc pentru toti care vin. Si ne-am bucura de profitul astfel obtinut.

Vezi lucrurile la o scară prea mică. În primul rând voi, acolo la complexul turistic, știți că trebuie să aveți încasări și clienți ca să vă luați salariile (banii, la modul general). Și e greu de crezut că ați dat șpagă sau ați apelat la relații și la rude ca să lucrați acolo, mai probabil complexul are nevoie de voi ca să funcționeze și să producă încasări.

Șefii din CFR nu au treabă cu încasările, salariile lor nu depind de ele. Ei au dat șpagă să se angajeze sau au făcut uz de tot felul de relații și contacte politice, iar acum culeg roadele, își primesc salariile și șpăgile indiferent cum merge compania. Că dacă ar fi fost muncă serioasă și salariile dependente de încasările companiei, n-ar mai fi dat nimeni șpagă să se angajeze la CFR.

A doua problemă e că voi la complex aveți probabil câteva zeci sau sute de locuri, o eventuală cazare gratis acordată de cineva poate fi suportată și 100 de ani. La CFR nu merg lucrurile așa, călătoriile gratis sunt de fapt suportate din taxe și impozite, cu încasarea cărora guvernul actual nu se descurcă prea bine. Prin urmare, ziua când CFR-ul nu-și va putea primi banii de la guvern s-ar putea să nu fie prea departe. Iar combinația celor două aspecte e ruinătoare pentru companie, într-o zi Electrica s-ar putea să tragă heblul și locomotivele electrice rămân fiecare unde le-a prins momentul.

Luna a scris:
in anii 90 calatoreau mult mai multi oameni cu trenul si s-a putut, de ce nu s-ar putea si acum?

Era lumea mult mai săracă și nici nu avea alternative. Anii '90 au fost vremuri când s-a mers și cu tractorul cu remorcă de la Vaslui la Timișoara, intreprinderile din Iași își trimiteau muncitorii în delegație la Moldova Nouă cu auto-ateliere care făceau două zile pe drum, așa că trenul era parfum pe lângă asemenea soluții, oricine prefera trenul. Azi nu mai e cazul. Se pot revitaliza transporturile feroviare după modelul din Anglia, dar la ce-a fost în anii '90 nu se mai poate reveni. S-a schimbat complet peisajul social și economic, iar CFR-ul e un dinozaur din aceia cărora le trebuia o jumătate de oră pentru a întoarce capul ca să vadă că le luase foc coada Very Happy
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 00:53

Ca nu au treaba cu incasarile se vede, nu le pasa ca sunt sau nu calatori. Ori profit.

Din pacate existenta trenurilor este suportata din taxe si impozite, indiferent daca au studentii gratis sau nu. Si indiferent cati calatori sunt in ele. Daca guvernul nu va mai avea bani sa sustina transportul feroviar se va desfinta pur si simplu, inclusiv rutele Bucuresti-Brasov si Constanta. Dar cat timp se primesc banii pe bilete trebuie sa fie proasta rau o firma sa ii refuze/sa nu creeze conditii pentru incasarea lor. Cu privire la electrica, cfr ar trebui sa isi plateasca datoriile sau defapt obligat sa le plateasca, executat silit. Cand privatii nu platesc datoriile imediat se iau masuri, nu se pot strange datorii mari, la cfr dealtfel de vina sunt si persoanele care au permis acumularea datoriilor. Trebuia in a doua luna furnizorii sa inceapa sa puna penalizari, in a 3 a sau a 4 a sa intrerupa furnizarea si/sau procese si executare silita, imediat se alegea cfr cu sechestru pe cladiri, locomotive, etc si vanzarea lor pentru stingerea datoriilor. Dar inca nu e timpul pierdut.

Cu privire la anii 90 eu am zis in ideea ca atunci erau multi calatori, biletele de tren mult mai ieftine, erau si aglomerari deseori, insa nu facea nimeni asa caz ca acum. Si erau mult mai multe vagoane.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 01:08

La vremea aceea statul putea băga oricâți bani în CFR, România nu era în UE, iar inflația în 1992 a fost peste 300%, din câte îmi aduc aminte. Cum ar fi acum să ajungă 5 lei o pâine și 15 lei litrul de benzină, doar ca să poată plimba CFR-ul oricâte vagoane prin țară?

De asta spuneam că peisajul economic s-a schimbat, vremurile acelea chiar nu mai pot reveni decât dacă România ajunge ca Venezuela, ceea ce nu cred că vrea nimeni.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 02:37

Sigur ca nu as vrea sa mai fie situatia economica de atunci. Eu insa mai degraba cred ca interesele nu erau orientate pe spagi si contracte cu firme private avantajoase doar pentru acele firme, economia era mare parte de stat. Ideea e insa ca daca se vrea se poate si o organizare mai buna a lucrurilor si aducerea de profit si servirea cererii pe masura ce exista.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 09:13

Luna a scris:
Cu privire la anii 90 eu am zis in ideea ca atunci erau multi calatori, biletele de tren mult mai ieftine, erau si aglomerari deseori, insa nu facea nimeni asa caz ca acum. Si erau mult mai multe vagoane.
Erau mulţi călători că nu aveau de ales. Pentru o Dacie stăteai 2 ani, de cine prindea una, imediat o vindea mai scump decât preţul de magazin...
Tocmai lipsa de alternative a făcut ca doar cine nu a vrut să nu poată să cumpere câte un autobuz casat de la vreun fost IJTL sau vreo dubă de marfă pe care s-o facă microbuz şi cu care să facă transport fără niciun fel de reglementare.
Vagoane erau... şi se reparau în regie proprie, la calitate îndoielnică, că nu aveau autorizaţie de furnizor feroviar şi nu respectau STI-uri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 10:04

Primăria Sectorului 6 preia calea ferată de la Gara Cotroceni și Pasaj Lujerului de la CFR pentru realizarea unei promenade pietonale
http://newsby.marianandrei.com/gara-cotroceni-pasaj-lujerului/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 14:54

In sfarsit s-a trezit paunasul
http://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-trenuri-noi-de-pasageri-organizata-abia-octombrie-2018/
dar oare o avea loc la data preconizata?  si daca da, ce-or fi in stare sa cumpere?

Si ultima "bomba"
Felix Stroe dă afară 100 de oameni, dar directorii săi iau mii de euro pe lună
Ignorând directorii din Ministerul Transporturilor care câștigă lunar câte 4.000 de euro, Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, spune că va face economii la bugetul de stat dând afară 100 de oameni care taie ”frunză la câini”.
http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/felix-stroe-da-afara-100-de-oameni-dar-directorii-sai-iau-mii-de-euro-pe-luna-824462?utm_source=Sharefb
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 19:32

Vitosa a scris:
In sfarsit s-a trezit paunasul
http://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-trenuri-noi-de-pasageri-organizata-abia-octombrie-2018/
dar oare o avea loc la data preconizata?  si daca da, ce-or fi in stare sa cumpere?

Si ultima "bomba"
Felix Stroe dă afară 100 de oameni, dar directorii săi iau mii de euro pe lună
Ignorând directorii din Ministerul Transporturilor care câștigă lunar câte 4.000 de euro, Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, spune că va face economii la bugetul de stat dând afară 100 de oameni care taie ”frunză la câini”.
http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/felix-stroe-da-afara-100-de-oameni-dar-directorii-sai-iau-mii-de-euro-pe-luna-824462?utm_source=Sharefb

Pai daca el face documentatia inseamna ca nici in 2019 nu o termina plus evidentele contestatii si asa ajungem in 2020
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 22:39

Întârzierea medie zilnică a trenurilor CFR Călători a fost de 12.500 de minute, în primele nouă luni din 2017, 70% din cauze fiind provocate de CFR Infrastructură, a declarat ministrul Transporturilor, Felix Stroe, marţi, în cadrul Comisiei pentru transporturi şi infrastructură.

Ministrul Transporturilor a explicat că demisiile directorului CFR SA şi a şefului din Gara de Nord au avut ca motiv întârzierea medie zilnică a CFR Călători.

„Nu e vorba de cele 53 de minute pe care le-a înregistrat trenul cu care am fost la Deva, este vorba despre întârzierea medie zilnică pe care CFR Călători o are în ultimul an şi în alţi an, fireşte. De la 1 ianuarie până la 1 octombrie, acest an, întârzierea medie zilnică a fost de 12.500 de minute. Nu se poate aşa ceva”, a spus Stroe.
Ministrul a mai spus că 70% din cauzele întârzierilor trenurilor CFR sunt generate de CFR Infrastructură.

„Pot să admit o cauză care ţine de intemperii, dar, doar 5% din cauze sunt datorate vechimii materialului rulant, a condiţiei tehnice în care se află materialul rulant, 70% sunt datorate lui CFR Infrastructură, care, atunci când a avut probleme cu infrastructura de cale ferată, cum a procedat? De regulă, dacă îmi permiteţi o paralelă, ca pe şosea, când apare o problemă, să pună mesaje precum „Ocoliţi”, „Reduceţi viteza” şi le uită acolo doi ani de zile”, a argumentat Stroe.
Ministrul Transporturilor a anunţat că vor fi analizate toate restricţiile feroviare impuse de CFR.

„Am dispus să fie analizate toate restricţiile din ultimii doi ani de zile, 2016 integral şi 2017, la zi, să vedem când s-au instituit şi cum au fost remediate cauzele”, a spus ministrul.
În ceea ce priveşte Gara de Nord, ministrul a declarat că problemele precum mizeria sau reparaţiile încep să se rezolve (sic!).

„Despre Gara de Nord e mai uşor de vorbit, că toţi intrăm în gară. Sunt nişte gropi în peroane care au ajuns la fierul beton, grupuri sanitare într-o stare deplorabilă. Mizerie, mizerie, mizerie. Explicaţiile pe care le-am cerut celor care conduc şi au condus Gara de Nord ţineau de: gara este monument istoric, nu putem să o reparăm. Nu vorbim de reparaţii capitale, ci de schimbat aspectul. Primăria de la Sectorul 1 este foarte birocrată şi nu ne dă avizele şi autorizaţii necesare şi încă foarte multe asemenea explicaţii care nu ţineau în nici un fel de cauzele reale. (...) Să ştiţi că în Gara de Nord a început să se lucreze: se repară pavajul, se repară grupuri sanitare, se repară instalaţiile electrice şi ţevile sparte, se dă cu vopsea”, a declarat Stroe.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMar 07 Noi 2017, 23:03

Vitosa a scris:
In sfarsit s-a trezit paunasul
http://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-trenuri-noi-de-pasageri-organizata-abia-octombrie-2018/
dar oare o avea loc la data preconizata?  si daca da, ce-or fi in stare sa cumpere?
Nu ştiu de unde a apărut ideea că se vor lua aceste garnituri în 2017... oare în scop electoral? Oricine are cunoştiinţe de bază despre sistemul de achiziţii publice ştie că durează minim un an organizarea unei astfel de licitaţii şi încă vreo câteva luni după aia analiza ofertelor. Iar după ce se adjudecă licitaţia, durează cel puţin un an până vine primul tren. Cele 120 de Desiro au fost livrate în vreo 4 ani, în condiţiile în care au fost asamblate în 2 uzine diferite. Poate sunt eu prea pesimist, dar în actualul contract de servicii publice, care expiră la 2 decembrie 2019, sigur nu va intra în ecuaţie niciun tren nou. Şi am îndoieli şi cu privire la următorul contract.

Vitosa a scris:
Si ultima "bomba"
Felix Stroe dă afară 100 de oameni, dar directorii săi iau mii de euro pe lună
Ignorând directorii din Ministerul Transporturilor care câștigă lunar câte 4.000 de euro, Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, spune că va face economii la bugetul de stat dând afară 100 de oameni care taie ”frunză la câini”.
http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/felix-stroe-da-afara-100-de-oameni-dar-directorii-sai-iau-mii-de-euro-pe-luna-824462?utm_source=Sharefb
O, da, hai să dăm oameni afară... treabă românească, cantitate peste calitate. Dacă nu se grăbeşte, într-un an de zile o să dispară în mod natural o sută de angajaţi, că ies la pensie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMier 08 Noi 2017, 00:31

http://www.capital.ro/stroe-trenurile-cfr-calatori200ore.html?&page=2


Iata si articolul din presa.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMier 08 Noi 2017, 11:15

@Dr2005
Citat :
Nu ştiu de unde a apărut ideea că se vor lua aceste garnituri în 2017
E afirmatia celui ce a redactat articolul si bine a facut. Oricum prioritar cand am intrat in UE era refacerea infrastructurii apoi achizitia de material rulant nou. Dar n-a avut nimeni niciun interes s-o faca!  Acum, si maine daca ar veni MR nou daca le bagi pe oricare alte rute, cu exceptia  Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta, in maxim 3-4 ani ajunge la gard.

Uite aici cruda realitate la care insusi ministerul transporturilor s-a facut partas in decursul acestor ani:
Citat :
Ideea e in felul urmator : noi vorbim de 20 si ceva de ani de strategii de dezvoltare, de mult asteptata RENTABILIZARE a caii ferate, de modernizarea flotei si de eficientizarea materialului rulant. In practica, modernizam cosciuge motorizate, care pana anii trecuti inca aveau scaune din lemn parte dintre ele, punem vagoane de rang international pe personale infecte frecventate de aurolaci si le remorcam cu locomotive cu consum industrial de energie electrica si carburanti. Ce *a*at e asta ? Pai sa va spun ceva: locomotiva asta electrica a fost inca din caietul de sarcini gandita ca o locomotiva de marfa. Si va ramane asa pana la sfarsitul existentei ei, cate zile o mai avea. Iar mentalitatea salariatilor acestei societati de calatori bate spre ideea ca e de bun augur ca aceste masini sa se aduca in continuare sub forma de TransMontana. Unde in Europa occidentala mai exista in serviciu locomotive pe sase osii la calatori? Ce sa tragi cu ele ? Ai adus in 2003 Desiro 120 bucati ca sa le folosesti la rang superior pentru ca erai prea gerontofil sa modernizezi in paralel si flota de vagoane arondate rangului superior. Cu alte cuvinte ai carpit. Cand in mod normal acele Desiro, chiar si la volumul de transport de atunci, corelat cu un mers adecvat ar fi acoperit peste jumatate din necesarul de unitati de MR. Ca sa nu mai discut ca acum l-ar acoperi pe tot, in situatia in care ar functiona toate. Sigur, exista scuza ca nu sunt bani. Niciodata n-au fost, cand s-a pus in discutie sa facem lucruri serioase. Sa ne intelegem : o locomotiva de aia ICOL isi face treaba in serviciul comercial exact la fel ca una clasica. Totusi s-a mers pe ideea ergonomizarii si fiabilizarii lor in acest sistem, fara a se aduce un plus pe partea de confort sau siguranta a pasagerilor si deci in spectrul comercial. Cu alte cuvinte, masina la fel duce trenul. Si calatorului ii este egal ca in capul trenului e o masina vopsita verde, roz bombon, maro sau gri. Totusi banii s-au dat. Si nu putini ! Asumand in medie un cost de cca 500000 eur per unitate, la calatori existant peste 100 astfel de masini, constatam ca s-au cheltuit 50 de miloane de euro in conditiile in care o refactie in sistem clasic ar fi costat de doua ori mai putin. Iar cu suma economisita se puteau aduce lejer 10-15 locomotive noi, care sa asigure eficient serviciul de lung parcurs. Nu s-a intamplat asta. La sicriele modernizate cu Volvo Penta (motor folosit de altfel la utilajele din constructii, nicidecum dedicat vehiculelor feroviare sau urbane) s-a inlocuit practic partea de forta si interfata de comanda. Restul a ramas la fel, iar calitatea executiei si finisajele aceleasi infectii ca si acum 25 de ani. Totusi banii s-au dat. Cu acei bani investiti, aduceau sau mentineai in viata cu reparatiile la zi automotoarele Desiro care iti puteau suplini taierea rationala a cosciugelor. De ce nu s-a intamplat si nu se intampla asta nici astazi ? Greu de zis. S-au aruncat o multime de vagoane Bautzen, facute in mijlocul anilor 80 in RDG, perfect utilizabile si acum, aducandu-se vagoane de dormit mult mai vechi decat alea si propuse de propaganda aceleiasi ciume bubonice rosii ca si acum , ca noi realizari grandioase ! In fond niste cacaturi : dormitoarele alea Hansa sunt net inferioare atat la confort, cat si la rulaj, calitate si executie Bautzen-urilor din anii 80. Totusi banii s-au dat.S-au modernizat INEFICIENT o multime de vagoane DWA perfect valabile in forma in care erau si care se puteau folosi asa la trenurile IR de uz intern inca 10 ani, cu o mica fiabilizare. Montat panouri de sticla pe bani grei, scaune jalnice, stricat compartimentarea vagonului si umblat la finisaje prin inlocuit peretii exteriori cu o tabla de *a*at, rezultand o tampenie jalnica, net inferioara vagonului din care provenea. Dar numai buna de colantat si inscriptionat #SEPOATE. Ce mizerie ! Si totusi si aici..banii s-au dat. I tot acest timp se tin in viata fara rost fel si fel de depouri la capatul lumii, complet nefolositoare si care nu mai isi justifica in niciun fel existenta, iar depourile principale sunt alese prost inca din 1998. Cum e posibil ca intre Bucuresti si Timisoara sa nu ai o rezerva de calatori, doar pentru ca niciun geniu esuat din conducerea acestor firme n-a fost in stare sa semneze un protocol de colaborare? Asa incat ai defecta masina de BC in Severin, astepti 4 ore pana vine alta de la Timisoara sau BC, functie de unde o ai disponibila. Se defecteaza ceva pe Constanta, nu mai ai rezerva nici la Medgidia (depou de calatori) nici la Constanta, asa incat astepti 3 ore pe camp sa vina alta de la BC. Iar intre Bucuresti si Brasov ai trei depouri de calatori dintre care unul nu isi justifica prezenta nici la calatori nici la marfa. Asta in conditiile in care la impartirea din 1998 nimeni nu a vrut ca tractionistii sa fie transformati in societate de sine statatoare care sa se ocupe doar de locomotive si automotoare. Cam asta e strategia la calatori. Bani aruncati ampulea, hoituri expirate de zeci de ani in care se baga bani , campanii inutile si total lipsite de orice viziune si foarte foarte multe pagube in randul calatorilor de buna credinta. A fost vreun pigmeu din asta din conducere sa vada in ce hal fara de hal muncesc salariatii din intretinere sau reparatii ? A fost vreun cretin de asta intransigent angajat pe relatii in MTI sa vada in ce hal se prezinta vagoanele sau infrastructura si cum pun ele in pericol flagrant zi de zi viata atator oameni? Binenteles ca nu. Si vom avea mai devreme sau mai tarziu o nenorocire. Iarasi vom ridica cu totii din umeri si vom da vina pe dumnezeu, allah sau alte entitati abstracte, nicidecum pe cat de cretini si indolenti suntem. Faptul ca tacem in masa ne condamna ! Situatia este un dezastru stiut si ascuns bine. Accidentul si dezastrul cu sute de morti pe nu stiu unde este iminent ! Si cand se va intampla ne vom caca iarasi pe noi ca la colectiv ca ne-a depasit situatia. Nu. Pe noi ne-au depasit vremurile ! Lumea nu mai are timp pentru natii ca noi, total lipsite de orice implicare sau rationament in a face ceva bun in a evolua. Noi ne complacem si baltim in cacatul si mocirla asta zilnica, cu malaxe, fiare vechi, prostie si pesedism. Astia suntem.
sursa citatului: facebook (parerea unui fost user ce a activat si pe acest forum, si plecat din sistemul vostru infect)

Dar tu oricum nu o sa intelegi nimic din toate astea. Tu oricum traiesti in gaoacea ta, de unde nu stiu daca ai sa iesi vreodata.
Recitez ce zice si despre malaxele alea pe care tu le tot ridici in slavi
Citat :
La sicriele modernizate cu Volvo Penta (motor folosit de altfel la utilajele din constructii, nicidecum dedicat vehiculelor feroviare sau urbane) s-a inlocuit practic partea de forta si interfata de comanda. Restul a ramas la fel, iar calitatea executiei si finisajele aceleasi infectii ca si acum 25 de ani. Totusi banii s-au dat. Cu acei bani investiti, aduceau sau mentineai in viata cu reparatiile la zi automotoarele Desiro care iti puteau suplini taierea rationala a cosciugelor.
E de bine tovarase ce zice?  

Citat :
în actualul contract de servicii publice, care expiră la 2 decembrie 2019, sigur nu va intra în ecuaţie niciun tren nou. Şi am îndoieli şi cu privire la următorul contract.
Deci a zis bine warrington ala ca inca 10 ani de-acum incolo tot in mocirla asta ne zbatem si tu nu ai facut decat sa-i confirmi spusele! E clara problema. De fapt ce ma mira cand vad cine conduce ARF, sau ce se intampla si pe la celelalte institutii!

Citat :
O, da, hai să dăm oameni afară... treabă românească, cantitate peste calitate. Dacă nu se grăbeşte, într-un an de zile o să dispară în mod natural o sută de angajaţi, că ies la pensie.
Pai tocmai aici e buba ca in ministerul ala e cantitate in ce priveste numarul angajatilor, nicidecum calitate. Si sa dispara odata pentru totdeauna angajarile facute pe baza de spaga, pile cunostinte relatii! Nu te preface ca nu stii despre ce e vorba.  Oricum si cu 438 si cu 300 de insi, sau cati or mai ramane de la anul, tot nu produceti nimic! Nu o spun eu ci ministrul transporturilor!
Citat :
"În ceea ce privește restructurarea, da, se va face. Se va face ferm, pentru că trebuie făcută. Nu de dragul de a o face. Se va face, inclusiv la structura centrală la Ministerul Transporturilor. Am analizat cu secretarul general situația și din 438 de posturi vom rămâne cu 300 foarte rapid, pentru că se taie frunză la câini în multe birouri ale Ministrului Transporturilor și această reducere la 300 de persoane ne va permite și o retribuire mai decentă a celor care sunt la muncă", a precizat ministrul.

Deci...taiati frunze la caini!

Apropo, poti sa negi ce scrie in articol?
Ia de mai citeste-l odata http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/felix-stroe-da-afara-100-de-oameni-dar-directorii-sai-iau-mii-de-euro-pe-luna-824462?utm_source=Sharefb
Pentru ce sunt platite salariile alea? Ca oricum transporturile din Romania, indiferent de ramura, sunt varza! Sau cel putin asa le vedem noi astia de la sol. La voi in Palat oricum le vedeti doar in favoarea voastra.

Pst: A bagat Stroe frica-n tine de nu mai postezi pe forum in timpul serviciului?


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mier 08 Noi 2017, 12:59, editata de 1 ori
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMier 08 Noi 2017, 12:53

E numai sta pe internet.Doar ieri ce a avut cateva postari in intervalul 9-17...De aceea am sustinut mereu ca angajatii la stat , implicit cei din minister sa fie platiti in functie de performanta si de timpul efectiv dedicat fisei postului.Nu cred ca degeaba nu sunt ocupate toate posturile din ministere, si cu toate astea seful suprem spune ca si asa se taie frunza la caini.Adica un ministru cand face asemenea afirmatii nu cunoaste realitatea, insa o cunosc cei care stau pe facebook si pe forumuri toata ziua...
Iar in privinta intarzierilor tare mie frica ca de la mersul viitor vor fi incluse in timpul de mers, asa ca procentul ala va scadea drastic...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitimeMier 08 Noi 2017, 13:45

Pe vremuri mergea treaba mult mai bine si erau mult mai putini la tesa, acum sunt o gramada care invart 2-3 harti toata ziua, se plimba putin prin Belgia sau Ungaria pe carca prostilor care au platit bilete intregi si e bine, e bine pentru ei dar nu si pentru sistem care tine in carca atatia oameni de care efectiv nu este nevoie mai ales ca sunt paraleli cu calea ferata dar se cred nr1 ca nu mai e nimeni ca ei .

_________________
595423Revista presei - Pagina 21 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 21 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 21 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: