|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 2:42 pm | |
| - Warrington a scris:
- Indiferent ce-o să spună el, CFR Infrastructură nu are capacitatea de a realiza proiecte majore în regie proprie. Exact cum Atelierele Grivița repară material rulant, dar nu fabrică nici locomotive, nici rame de TGV.
Dar nici nu am zis majore. Depinde acum insa si ce intelege fiecare prin majore. Dar reparatii la semnalizari, la podete si deastea ar trebui sa se poata realiza si in regie proprie. - Dr2005 a scris:
Cu cine să facă, cu ce personal, cu ce utilaje? Cu nea Ghoerghe care strânge tirfoanele şi mai trage şi un Noroc la 3l între timp? Cu DC135L din 1985 şi cu nişte maşini de profilat din 1965, după ce şinele au fost aşezate cu o macara EDK din 1954? Cine ii opreste sa angajeze personal corespunzator si achizitioneze utilaje corespunzatoare? Desi si la firmele ce castiga licitatiile deseori o parte din munci ce ar putea fi mecanizate sunt facute tot manual, evident cu oameni platiti cu minimul pe economie, ca e mai ieftin asa cica. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 3:16 pm | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Ministerul face legislaţie
Credeam ca parlamentul face legile... Legislaţia primară o face Parlamentul (deşi îşi mai bagă şi Guvernul coada prin OUG-uri), cea secundară o face guvernul (HG-uri) şi cea terţiară o fac ministerele (ordine). Desigur cea secundară vine în sprijinul executării celei primare, iar cea terţiară în sprijinul executării celei secundare. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 6:26 pm | |
| https://www.facebook.com/politikix/videos/348240312304605/ |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 8:05 pm | |
| Au reusit in sfarsit sa o puna pe butuci... De la profitul din ultimii ani au trecut-o pe pierderi, datorita reducerii compensatiei cu 10% pe anul 2017. Deci compensatia redusa + pomeni fara numar pentru sute de mii de mocangii - asta a fost anul feroviar 2017. Tot inainte, felicitari statului roman care isi mai sugruma o companie! Pacat de munca oamenilor de acolo, atatia calatori revenisera la tren (platitori nu pomanagii!)... se pare ca se vrea sa se aleaga praful de tot https://www.feroviarul.ro/propuneri-legislative/proiect-aprobarea-bugetului-de-venituri-si-cheltuieli-rectificat-pe-anul-2017-al-cfr-calatoriA se vedea, pe langa pierderea uriasa de 90 milioane lei - si platile restante de 120 de milioane de lei. Deci - nu mai au bani sa isi plateasca furnizori, reparatori etc. Si parca cineva ne asigura aici la inceputul anului ca studentii sunt salvarea caii ferate romanesti, cat mai multe pomeni si va curge lapte si miere. Am spus de la inceput ca aici se va ajunge dar realitatea a fost mai dura decat temerile mele. Acum sunt tot mai convins ca, pe langa pomana electorala pentru tefelisti ca sa nu mai zbiere in piata si sa voteze PSD-ul, s-a urmarit exact distrugerea companiei. Era evident ca bugetul nu va suporta sa arunce atatia bani cu plimbarile acestea aberante, Si a crapat... Gurile rele dar informate spun ca de cateva luni nu s-a mai decontat nicio calatorie gratuita a "studentilor". |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Lun Noi 06, 2017 8:30 pm | |
| Si acum vine intrebarea. Se va renunta la subventia de 100% pentru studenti incepand cu 11 decembrie 2017? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 8:44 pm | |
| - ciprian71 a scris:
- Si acum vine intrebarea. Se va renunta la subventia de 100% pentru studenti incepand cu 11 decembrie 2017?
Circula zvonuri ca vor sa o reduca la 50% |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 8:50 pm | |
| Căutați un urma sa vedeți ce am spus încă de la început. Și mai săreau unii de fund în sus ca de unde știu eu, ca sunt mama Omida sa vad în viitor. Dar eu tot nu înțeleg ce au avut cu serviciul Bicicleta care mergea atât de bine, nu deranja pe nimeni, toată lumea era mulțumită și mai aducea și bani în vistieria CFR.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 8:57 pm | |
| Mie nu mi se pare ca o duce chiar rau cfr, insa mai are mult de lucru. Privatii cum au profit desi transporta si ei studenti? Ei nu pierd nimic? - cristy79 a scris:
- Au reusit in sfarsit sa o puna pe butuci... De la profitul din ultimii ani au trecut-o pe pierderi, datorita reducerii compensatiei cu 10% pe anul 2017. Deci compensatia redusa + pomeni fara numar pentru sute de mii de mocangii - asta a fost anul feroviar 2017. Tot inainte, felicitari statului roman care isi mai sugruma o companie! Pacat de munca oamenilor de acolo, atatia calatori revenisera la tren (platitori nu pomanagii!)... se pare ca se vrea sa se aleaga praful de tot
https://www.feroviarul.ro/propuneri-legislative/proiect-aprobarea-bugetului-de-venituri-si-cheltuieli-rectificat-pe-anul-2017-al-cfr-calatori
A se vedea, pe langa pierderea uriasa de 90 milioane lei - si platile restante de 120 de milioane de lei. Deci - nu mai au bani sa isi plateasca furnizori, reparatori etc.
Si parca cineva ne asigura aici la inceputul anului ca studentii sunt salvarea caii ferate romanesti, cat mai multe pomeni si va curge lapte si miere. Am spus de la inceput ca aici se va ajunge dar realitatea a fost mai dura decat temerile mele. Acum sunt tot mai convins ca, pe langa pomana electorala pentru tefelisti ca sa nu mai zbiere in piata si sa voteze PSD-ul, s-a urmarit exact distrugerea companiei. Era evident ca bugetul nu va suporta sa arunce atatia bani cu plimbarile acestea aberante, Si a crapat... Gurile rele dar informate spun ca de cateva luni nu s-a mai decontat nicio calatorie gratuita a "studentilor". Nu faci diferenta intre subventii si decontare calatorii studenti? Nu prea ajuta daca se platesc bilete intregi, de compensatii oricum este nevoie, fiecare tren are nevoie de subventii si alea sunt principala sursa de venit, nu biletele! Apropo, salariu mediu in cfr calatori aproape 4000 lei? Asta e prea de tot, adica cam 50% sa aiba peste atat? Sau o fi vorba de brut defapt, ca doar aia e cheltuiala intreaga pentru companie. Incasarile din bilete sigur au crescut anul asta, insa fara subventii degeaba. Degeaba s-ar si dubla nr de bilete vandute, tot trebuie subventii. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 9:02 pm | |
| Ala e un buget de salarii unde 80% castiga intre 2000- 3000 lei mecanicii castiga 4000 lei dar buba e ca leprele care stau in birouri gen sef servicu sef birou iau de la 5000 in sus |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 9:26 pm | |
| - cristy79 a scris:
- A se vedea, pe langa pierderea uriasa de 90 milioane lei - si platile restante de 120 de milioane de lei. Deci - nu mai au bani sa isi plateasca furnizori, reparatori etc.
Pierderea vine din alte părţi. Mare parte e din reducerea compensaţie (subvenţia e altceva), restul vine din pierderile cauzate de lipsa de material rulant din simplul fapt că nu a venit nici dracu' la licitaţiile pentru reparaţii majore. Şi uite aşa, abia s-a reuşit RP-ul câtorva 20-54/55, câteva RR-uri la EA-uri şi s-au semnat, cu chiu, cu vai, contracte de RP la 20-49 (la a treia licitaţie), la 21-90 şi la AM900 (şi toate astea sunt contracte-cadru, aşa că există riscul ca după primele loturi de vehicule reparate, să nu se mai repare altele). Însă au ajuns la scadenţă o bună parte din automotoarele 700 şi tare îmi e că o să mai ajungă la scadenţă şi un lot de etajate şi de 20-83-uri, vara viitoare o să fie o situaţie ,,de vis". La asta se adaugă şi introducerea unor trenuri pe criterii politice, precum Giurgiu - Grădiştea sau Ilva Mică - Rodna Veche, se adaugă şi acele ,,expresuri" puse aiurea care fie merg la o lungime de cal de alte trenuri (10641), fie omit opriri importante doar pentru că nu sunt reşedinţe de judeţ (Rm. Sărat, Paşcani), legăturile imposibile combinate cu încăpăţânarea de a menţine vagoane şi vagonaşe dintr-un fund de ţară în altul. Să mai adaug? Unde e reclama de pe biletele de tren care era pe vremuri? De ce nu se mai admit la transport biciclete, uneori nici măcar la vagoanele amenajate în acest scop? Păi până anul trecut săptămânal se rezervau vagoane întregi pentru grupuri de biciclete... acum s-au învăţat oamenii, şi-au luat suporturi pentru maşini, că nu merită să dai 37,5 lei la naş pentru o bicicletă. Curios lucru, CFR Călători are aceeaşi conducere de vreo 3 ani... ceva s-a întâmplat pe undeva, de a rezultat schimbarea asta de macaz făcută prin martie. - cristy79 a scris:
- Si a crapat... Gurile rele dar informate spun ca de cateva luni nu s-a mai decontat nicio calatorie gratuita a "studentilor".
Nu există minciună mai mare decât ce spui tu mai sus. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 9:34 pm | |
| Luna, daca tie ti se pare ca o duce bine CFR Calatori - sa fii sanatos, e fix problema ta.
Incearca sa citesti inca o data, dar cu mare atentie atat postarea cat si articolul initial. Fac distinctia si am spus clar ca aceste doua lucruri diferite (reducerea compensatiei PLUS pomenile pentru plimbari nedecontate cu lunile) au condus si era clar ca vor conduce la aceasta situatie. Te rog lasa-ne cu calculele alea nemaipomenite ca le stim si noi, chiar nu am venit aici din statia de troleu sa ne explici tu cum sta treaba.
Dr 2005, vad ca in continuare cu acelasi tupeu vii si ne aburesti cu aberatiile tale, insa apropo de minciuni - nu cred ca mint mai mult ca tine cu nasii care mergeau sarmanii pe linie la Mangalia la 40 de grade. Ai spus atatea minciuni pe acest forum ca nu te pot depasi, crede-ma, oricat as vrea. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 10:24 pm | |
| Bun, daca zici ca si calatoriile gratuite ale studentilor afecteaza cfr-ul, atunci poti si explica cum, in ce mod se intampla asta? Si de ce nu sunt afectati si privatii? Daca tu sau eu si toti vecinii din bloc decidem sa mergem diseara pana la Constanta cu trenul si platim platesc eu sau tu biletele pentru toata lumea ce zici, afectam rau cfr-ul?
Am mai zis, daca iti e ciuda ca de ce studentii au gratis de ce nu te-ai inscris/nu te inscrii si tu la o facultate sa poti fi student? Sau nu ai bac-ul luat si nu poti? |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 10:27 pm | |
| Da bai e Szentes de vina de n-o mai duce bine CFR Calatori, sa se duca sa-si puna cortul sub viaductul Caracau, sa se retraga la Siculeni, ca nu e de el managementul la CFR Calatori. Ii aducem pe Luna si Dr2005 si ne rezolva cat ai zice malaxa pe Constanta. Cum a indraznit Szentes sa puna trenuri express aiurea ca sa-si plimbe copiii la facultate? Deci asa era. Scrie pe Internet, nu conteaza cine a scris si unde a scris, dar asa trebuie sa fie fiindca scrie pe Internet. Haideti sa credem toate balivernele copii! Cea mai mare pierdere a CFR Calatori provine din faptul ca nu se mai vand bilete de bicicleta la multe trenuri de pe Ruta Nr. 13 (sau 1 cum o stiu unii, dar la cate ghinioane o napadesc...nu prea cred). E la logica cocosului beat si am mai explicat-o, e ultima oara cand o mai spun! Cand ai trenuri cu una bucata locomotiva si 2 vagoane, doar doua vagoane blestemate si omuleti calcandu-se in picioare unde lula mea mai vreti serviciu de biciclete? Cine aduce bani mai multi la CFR? Vreo 6 biciclisti cu 5-10 lei si inca 30 lei Busteni-Bucuresti bilet intreg in cel mai bun caz, ori vreo 30-40 insi in vagon cu bilete fara loc, inca vreo 20 si cu abonamente? Toata lumea umbla cu biclele predominant in weekend cand n-are scoala/facultate/job, iar in weekend e omor pe orice tren de pe ruta nr 13! Lucru incontestabil. Ati citit bine ca astia-s pe pierderi acum, isi bate joc de CFR tot guvernul in frunte cu incompetentii din ministerul de transporturi de bani (adica aia cu salarii de 11600 lei si se balbaie si daca ii intrebi cum ii cheama). N-au vagoane nici sa mai treaca strada. Atat de prost au ajuns! Si se anunta ca o sa fie mai rau. Poate nu degeaba intarzie si livretele mai baieti! Poate oamenii aia chiar nu mai dorm noaptea ca n-au cu ce sa mai faca trenurile si vor anula din ele. Terminati-va odata cu bicicloantele alea! Ia luati si cititi patania mea daca tot va freaca atat. Chiar sambata mi-am dus bicicleta la Pitesti si o las acolo pana la primavara. Am fost in IR 1893 si vai ce era sa ma bat cu niste babe care mergeau fara loc pana la Slatina!!!! De o nesimtire aparte. Nu stiu sa-si ia niste bilete decat cu 5 minute inainte sa plece trenul si sa vedeti ce urat si raspicat mi se adresau, cum indraznesc sa urc cu fieratania aia in tren! Ce cauta asa ceva, se permite transport de lucruri mari in tren? Cum sa tin strapontinele alea de la Desiro ocupate cu bicicleta? Sunt femei batrane ele, n-am mila, sunt obraznic, prost crescut pentru ca am platit eu bilet de bicicleta si sa nu le las sa stea! Si trebuia sa stau in picioare cu ea prinsa de o usa!? Noroc cu nasul ca a rezolvat-o destul de calm si profesional si a calmat hoastele proaste care nici macar multumesc n-au zis! A zis o alta femeie spectator ca "hai ca e cuminte baiatul si v-a lasat", in rest cele 3 hoaste si 2 studente carora le-am facut loc nu au zis macar una multumesc! Pentru ca le stateam in cale de fapt! Nu ca nu li se cuveneau locurile alea asa cum aveau impresia! Bicicleta aia a platit loc, ele nu! Deci ce vorbim aici? Serviciu de bicicleta sau nu, tot acelasi rahat e in final la ce lume merge cu trenurile CFR care ofera o capacitate de locuri saracacioasa. O situatie similara am mai patit si asta-vara pe IR 1892. Nu mai reiau si asta. In final unde a stat bicicleta mea? Uite aici: am mutat-o de la o usa la alta ca sa nu blochez accesul calatorilor din statii. Intre timp bietele studente faceau binging pe telefon sa spuna pe Facebook ce naspa e CFR-ul si cum se urca toti ciudatii cu fieratanii in tren. Sincer, lasa sa vina Astra, sa se extinda, la fel si TFC-ul si Softransul. Sa intre pe rutele de pe care va iesi CFR, care va muri, ca doar o asemenea companie gigant se poate intretine 100% din subventii si pomeni! Nu se tine cont ca privatii nu au de platit datorii istorice la stat! Dar ce sa stie acest Luna care posteaza baliverne la ordinea zilei si toata ziua il corecteaza lumea pe aici si el tot nu se abtine. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 10:37 pm | |
| Luna, termina cu obrazniciile. Hai sa incheiem discutia ca esti complet in afara problemei, Ce faci tu si prietenii tai cu care spargi seminte la bloc chiar nu ne priveste.
Mi se pare de-a dreptul scarbos felul cum se incearca sa se arunce vina pe DG Szentes pentru acest rahat in care a fost bagat CFR Calatori de capetele patrate din Ministerul Transporturilor. Planul este probabil urmatorul: ii bagam pe pierdere, termina anul cu o pierdere cat Casa Poporului si apoi incep vaietele, vai ce dezastru a facut Szentes hai sa il schimbam, ba mai mult hai sa vindem compania la fier vechi ca nu e rentabila, sau hai sa anulam toate trenurile afara de Bucuresti-Brasov si Constanta, sa se plimbe unii cu bicla si in rest tragem obloanele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 06, 2017 11:36 pm | |
| - cristy79 a scris:
- Incearca sa citesti inca o data, dar cu mare atentie atat postarea cat si articolul initial. Fac distinctia si am spus clar ca aceste doua lucruri diferite (reducerea compensatiei PLUS pomenile pentru plimbari nedecontate cu lunile) au condus si era clar ca vor conduce la aceasta situatie.
Nu faci nicio distincţie, facilităţile sunt pe un titlu bugetar şi compensaţia pe altul. La rectificare s-au alocat 200 milioane lei pe titlul pentru facilităţi (părerea mea e că nu se vor cheltui toţi, om vedea în câteva luni execuţia bugetară pe 2017), pe când de la compensaţii s-au tăiat 10% (aşa ziceţi voi, nu am cum să verific acum). Facilităţile sunt date pe baza unei legi, compensaţiile sunt date pe baza unui contract. Contractul se mai renegociază, se mai fac acte adiţionale, probabil are şi clauze referitoare la alocarea bugetară (nu ştiu ce conţine versiunea la zi a contractului, ţinând cont că acesta nu este gestionat de MT, MT nefiind parte a lui), în schimb legea se respectă la literă. Şi pe vremea când deconturile se făceau de către MT, chiar Szentes declara că toate plăţile sunt la zi. N-or fi ăia de la ARF prea grozavi, dar nu aveau motive să încalce o lege. - cristy79 a scris:
- Dr 2005, vad ca in continuare cu acelasi tupeu vii si ne aburesti cu aberatiile tale, insa apropo de minciuni - nu cred ca mint mai mult ca tine cu nasii care mergeau sarmanii pe linie la Mangalia la 40 de grade.
Da, sigur, naşii spuneau... cea mai bună sursă de informaţii e naşul. Şi dacă nu dai de vreun naş cu chef de vorbă, cu siguranţă femeia de serviciu din gară ştie totul la perfecţie pe partea financiară - cristy79 a scris:
- Mi se pare de-a dreptul scarbos felul cum se incearca sa se arunce vina pe DG Szentes pentru acest rahat in care a fost bagat CFR Calatori de capetele patrate din Ministerul Transporturilor
Bre, CFR Călători are aceeaşi conducere de vreo 2 ani şi ceva. Aceeaşi Conducere care a ţinut societatea pe plus în ultimii 2 ani, a bugetat acum pierdere, asta după ce a avut grijă să taie orice altă sursă de bani în afara biletelor şi compensaţiei. Aceeaşi Conducere care s-a apucat să sancţioneze disciplinar casierele care au vândut bilete prea multe la un tren, după ce tot Conducerea aprobase vânzarea. Aceeaşi Conducere care se face că nu vede că unii călători urcaţi în tren din staţii mari fără bilet sunt taxaţi cu bilete la preţ de casă de 4 - 5 - 10 lei, dar ţine morţiş să suprataxeze toate bicicletele întâlnite în trenuri. Asta în condiţiile în care în 2016 s-au vândut peste 16.000 de bilete de bicicletă, bani care au intrat imediat în bugetul CFR Călători, nu în 30 de zile de la închiderea contabilă a lunii. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |