Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+60
mtk
Capsuneanu
t1972
ravers75
@ndrey
NicuS
Rarau
bobi
bubu
Andrey_tm
Semafor
sp59
19jimmy84
TER200
cristi ar
aris86
laurentzu
tcm
cristi CFR
laur 133
Cipri Andrei Neculai
kristi kkk
DUAL
didinul
rich1974
ets2oltromânia
ttavi
Hurricane
AeroX
IonutCFR2009
lifetec
alex.alexus.tm
DAS 2011
Adirmvl
cristy79
florin94
alinx3330
CristyanC
ciprian71
Nesebar
tzifrea
Amiralul
riciu
mielutu zburator
Luna
Re6/6
LanceR
razvan - trenuri
Jhonyla
dan tm
Dr2005
cardinal
Warrington
92Dragos
marius664
alliens
Vitosa
Katalyn
cfr500
Adrian78
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeVin 06 Oct 2017, 23:04

Nu se vând bilete cu loc la Regiotrans, dar şeful de tren trebuie să verifice tranzacţia. Fără internet, nu are cum să o facă în timp real, chiar dacă codul QR are un ,,template" de pe care poate identifica datele de pe bilet. Dacă te urci cu bilet on-line din Întorsura Buzăului şi vine şeful de tren la tine în Tunelul Teliu, îţi spun eu că nu o să poată să îţi verifice nimic.
Dar sistemul lor e mai simplu, că nu trebuie să facă rezervări de locuri şi nici interogări prea dese ale serverului (de fapt, m-aş mira dacă dispozitivul ar transmite în timp real date serverului, nu ar avea de ce). La CFR Călători e nevoie de un sistem mai complicat, care să ştie cumva să dea şi locuri, că altfel o să fie situaţii când naşul o să dea 120 de bilete la Desiro de la Câmpulung, iar staţia Goleşti o să dea încă 120 bilete, dar cu loc, la acelaşi automotor. De fapt, astfel de situaţii sunt posibile şi acum... Un sistem informatic ar trebui să rezolve problema asta, nu? Că altfel se pot face bilete stil autocar, pe care să nu mai completeze naşul atâtea informaţii şi care costă mai puţin decât un sistem electronic.

Citat :
Problema e ce facem cu malaxele, le punem si lor prize...
La orice automotor poţi să încarci dispozitive mici de la baterie. Pe AM900 ai două baterii de 12V ca la autobuz/camion, cu un încărcător auto pentru USB rezolvi imediat problema, iar de conectat, îl conectezi la baterie cum e conectată şi staţia radio. La automotor (orice tip de automotor) e foarte simplu să asiguri alimentarea unui astfel de dispozitiv.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeSam 07 Oct 2017, 00:32

Ufff Dragos, chiar nu te-ai prins de ironia cu malaxele... Sad
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeSam 07 Oct 2017, 08:19

Eram sigur ca o sa cauti - ca intotdeauna - sa arunci vina pe altii. Acum ai gasit-o pe Rovana Plumb vinovata, inainte era MFP, acum ati infiintat Autoritatea aia fantoma ca sa dati vina pe ea si sa va spalati voi pe maini. Si anii trecuti - cand erau ciolosistii care iti plac tie atata fiind extrem de competenti - tot la fel se taiau cele mai mari sume tot de la MT. Si atunci tot Plumb era de vina, nu? Eu zic sa va mai uitati inca o data - dar cu mare atentie - in gradina voastra. Tare mi-e teama ca acolo e problema. 

Ti-am mai explicat, dar se pare ca nu esti capabil sa intelegi: am fost student dar nu am facut facultatea pe spinarea altora, nu am cersit pomeni de la stat si am facut-o la stat cu forte proprii. Si nici nu pretind sa fiu pupat in fund pentru asta - cum fac asistatii social pe care ii tii in brate. Se vaita ca fac facultatea de parca ar fi veterani de razboi. O sa iti spun asta pana o sa pricepi, de cate ori vei incerca manipulari asa cum faci mereu. Nu ca ar trebui sa iti dau tie socoteala - dar sa nu cumva sa creada altii minciunile pe care le lansezi. 

Cat despre solutiile tale - pfff ce sa zic... daca pui 20-55 la R3008 si vinzi bilete de biciclete sunt convins ca vor exploda veniturile CFR Calatori. Cand erau 20-54/5 si DWA pe R 3003/3012 tot tu tipai ca nu ai loc cu bicicleta si ca vrei etajate moderne. Acum ai etajate moderne, tot nu iti convine? Bine, tu nu aveai loc in Gara Pitesti, ca era scara prea ingusta...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeSam 07 Oct 2017, 10:23

@cristy79 trebuie sa accepți odată ca bicicletele nu e nimic rău, ca bicicliști oricum se vor duce la ture cu sau fără tren cu bilet de bicicleta sau fara. Noi, România și CFR Călători căci aici e vorba doar de CFR Călători suntem în epoca de lemn privind transportul bicicletelor cu trenul. Am tot spus despre Bulgaria, UK, Ungaria și ieri chiar despre OBB dacă acolo se poate la noi de ce nu se mai poate din luna iulie ? Cine și cui vrea sa arate ca e smecher și puternic, cine a decis din pix peste noapte sa scoată un serviciu care mergea destul de bine de ani de zile și care aducea bani frumoși in conturile CFR? Iar dezgropam morții cu cele 15.000 bilete de biciclete vândute oficial în anul 2015 ?? Calculați cați bani au intrat în conturile CFR numai din biletele de bicicleta ( 5 lei la R și 10 lei la IR ) nu mai punem și biletele posesorilor ( 9-50 lei/călător ) și calculează în același timp cat consuma un DA/EA cu un singur vagon sau malaxa 900 sa vezi din ce parte vin banii. Mai dacă nu aveam vagoanele astea cu spatii pentru biciclete mai tăceam dar când ai 16 vagoane plus cele 3 etajate și tu aproape ca desfiintezi peste noapte un serviciu care mergea bine de ani de zile și care aducea bani. Habar nu aveți cate înjurături își ia în fiecare week-end CFR Călători pe tema asta, întrebați șefii de tren care fac pe trenurile frecventate de bicicliști și care pana în luna iulie totul era aproape ok.

Cum e posibil ca un tren EC de la München la Bologna sa aibă 5 vagoane din cele 9 cu spatii pentru biciclete?? Nu este unul ci 5 vagoane din cele 9 asta înseamnă mai mult de jumătate din vagoanele trenului sunt cu spatii pentru biciclete iar EC nu este un tren deloc ieftin.

Bulgarii care sunt peste noi la câteva capitole din domeniul feroviar îți dă posibilitatea sa mergi cu bicicleta în toate vagoanele la toate trenurile chiar dacă au sau nu spatii pentru biciclete deși au și ei câteva vagoane pentru acest serviciu.

În UK ai voie cu bicicleta în toate ramele Siemens ale operatorului LondonMidland și nu platesti nimic pentru bicicleta exceptie 3 ore de L-V când e orele de vârf unde conform regulamentului nu te lasă deloc cu bicicleta im trenuri în acele 3 ore de vârf ( 07:00-10:00 sosirile din Londra  și 16:00-19:00 plecările din Londra ) deci despre ce vorbim, englezii sunt chiar asa săracii încât sa nu-și permită un bilet de bicicleta?? Sau aici e vorba de cap, normalitate, respect si civilizatie ?? Chiar si la trenurile de viteza VirginTrain adevărate Boeing-uri pe sine și acolo ai voie cu bicicleta în tren.  De la mine din oraș spre Londra sunt trenuri de la 05:00 la 02:00 la fiecare 20 minute cu 4,8 sau 12 vagoane și care parcurg cei 97 km în 68 minute cu 7 opriri.

Un alt serviciu pe cale de dispariție este Bar-Bîstro, mini-bar sau vagon Restaurant deși vagoane avem acest serviciu aproape ca nu mai exista. Dacă romanii nu cumpăra din tren din varii motive sa facă ceva cu acele vagoane sa bage cate 2-3 automate cafea/rontaieli/sandviciuri iar restul spațiului sa amenajeze cu rasteluri pentru biciclete.

Deci la alții #sePoate doar la noi la CFR Călători nu #sePoate nimic. Intrați pe Youtube e plin de filmări cu trenurile de pe București-Brașov din perioada 2009-2015 la cele din 2009-2010 încă se mai vad bătrânele 20-54/55/50/57 la Acc dar vagoanele care dau luxul din filmări sunt 84-96 cu spatii pentru biciclete.  Nu știu cine a fost la conducerea CFR Călători în perioada 2014-2015 dar atunci toate cele 10 vagoane erau puse doar pe trenurile frecventate de bicicliști inclusiv actualul 1636/1635 CTA-Brasov-CTA.

Iar teoria lui Karpaty cu care vine de câteva luni încoace e apa de ploaie, cu biletele de bicicleta eliberate în tren la.tariful din tren, peste 80% din șefii de tren nu-și pierde timpul cu astfel de prostii și baga direct în buzunarul propriu acei 10 lei pe care biciclistul ar fi trebuit sa-i bage la casa de bilete direct în contul CFR Călători și pentru care ar fi trebuit sa primească bon fiscal ( adică fix biletul de bicicleta ) și apoi ne întrebăm de ce n-are ursul coadă... ca tot am adus în discuție anii de glorie 2014-2015 menționez ca pe în vara anului 2014 toate trenurile IR ce plecau dimineață din Capitala spre munte pana la 1645 toate aveau vagoane cu spatii de biciclete, azi numai 1621 mai are acest serviciu. Eu nu ma strofoc pentru mine ca eu am fost băiat descurcăreț toată viata, eu ma descurc în orice situație eu ma zbat și ma cert pe FB cu cei de la CFR Călători ca sa intre și ei odată în normalitate sa intre în rand cu lumea buna din Vest unde e civilizație, ei spun ca #sePoate mie pana acum mi-au arătat ca țin cu dinții de scaunele lor și doar gura e de ei. Și e păcat ca fară nicio investiție #sePoate ca lucrurile sa redevina la normal nu neapărat la situația din vara lui 2014 ci măcar la nivelul ultimilor 2 ani.

Dacă eramai director cu o singura dispoziție și 2 telefoane rezolvam aceasta situație, se cunosc trenurile pline de bicicliști, vagoane avem, oamenii si-au plătit și își vor plăti biletele deci de ce nu #sePoate ???

Pentru haterii care vor mai spune fieratanii vedeți ca fiarele alea ajuta enorm de mult la sănătate, nu poluează și bonus mai bagau și niște bani în conturile CFR Călători iar dacă v-ați uita puțin la ce fiare urca în trenuri de la 800 la 5.000 lei bucata nu ați mai spune toată ziua fiare. Îmi aduc aminte în toamna lui 2014 cum am fost la o tura la.Pitești cu vreo 37 de bicicliști am avut un 84-16 pentru noi atașat la 9021 bicicleta mea de 1.050 lei era printre cele mai ieftine din grup deci în niciun un caz nu vorbim despre niște oameni care nu ar putea plăti biletul de bicicleta. Multi sunt pe salarii de de 2.000-2.300 lei munca de birou, munca foarte stresanta și evadează în week-end-uri pe la munte cu bicicletele la fel ca pescarii care se duc săptămânal la pește etc...e mai rău să nu ai niciun hobby.

Deci nu vreau sa mai vad postări legate de fiare sau bicicliști din partea unor membri care nu vor sa vadă adevărul și prefera sa se spele dimineața cu apa calda pe fata ca le e frig de la apa rece.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeSam 07 Oct 2017, 10:52

Dr2005 a scris:
niciun minister nu poate să cumpere nici măcar hârtie igienică fără viza MFP (deşi parcă am mai explicat asta).

Scuze pentru indiscreție, dar tu crezi că în vest cumpără ministerele hârtia igienică? Ministerele au contracte cu firmele de curățenie și hârtia igienică e inclusă oricum. Iar dacă nu-ți place Zewa și vrei Andrex Shea Butter (*) că e mai fină și delicată, vorbești cu managerul firmei de curățenie și din săptămâna următoare vei avea Andrex Shea Butter în toalete. Fără licitație, fără viza MFP și fără alte prostii.

Instituțiile statului român se pierd în tot felul de detalii ridicole, reușind în final să cumpere produse și servicii extrem de proaste, dar la prețuri extrem de ridicate. O adevărată mană cerească pentru corupția ”de partid și de stat”.

(*)Shea Butter e un fel de unt de nuci, iar acea specie de nuc crește nativ în Africa. Acolo se folosește ca aliment, dar în Europa untul din acele nuci e importat special pentru creme cosmetice și hârtie igienică de calitate.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeSam 07 Oct 2017, 11:38

cristy79 a scris:
Eram sigur ca o sa cauti - ca intotdeauna - sa arunci vina pe altii. Acum ai gasit-o pe Rovana Plumb vinovata, inainte era MFP, acum ati infiintat Autoritatea aia fantoma ca sa dati vina pe ea si sa va spalati voi pe maini. Si anii trecuti - cand erau ciolosistii care iti plac tie atata fiind extrem de competenti - tot la fel se taiau cele mai mari sume tot de la MT. Si atunci tot Plumb era de vina, nu? Eu zic sa va mai uitati inca o data - dar cu mare atentie - in gradina voastra. Tare mi-e teama ca acolo e problema. 
Bre, orice buget este o estimare. Bugetul de stat nu e ca bugetul tău personal, de te uiţi în portofel câţi bani ai şi decizi pe ce să-i cheltui. Multe sume trecute în buget nici nu există la momentul întocmirii, pentru că ele se bazează pe încasările din taxe, impozite şi alte venituri pe care le are statul (inclusiv dividende de la societăţile la care statul e acţionar). De aia se şi rectifică bugetul de 2 ori pe an (sau de 3 ori dacă te cheamă Victor-Viorel). În plus, nu toate cheltuielile prinse în buget se pot face, dovadă ce am explicat mai sus cu alea 5.500.000 mii lei tăiate din buget. Şi mai e ceva: toată lumea care face bugete, caută să le facă să arate bine pentru necunoscători... pentru că alegerile nu sunt niciodată la început de an, ci la sfârşit, după a doua rectificare, când oricine o să vină la guvernare o să zică că ăia dinainte nu şi-au făcut treaba, că aşa e la noi, dăm vina pe greaua moştenire. Era clar că sumele tăiate (şi nu doar de la MT, ci şi din alte părţi) nu puteau fi cheltuite indiferent câtă voinţă ar fi existat. Şi aşa se face de ani de zile, nu e primul an şi nici ultimul în care se pun în buget bani care n-au cum să fie cheltuiţi. Dar văd că nu eşti capabil să înţelegi cum se face un buget.

cristy79 a scris:
Cat despre solutiile tale - pfff ce sa zic... daca pui 20-55 la R3008 si vinzi bilete de biciclete sunt convins ca vor exploda veniturile CFR Calatori. Cand erau 20-54/5 si DWA pe R 3003/3012 tot tu tipai ca nu ai loc cu bicicleta si ca vrei etajate moderne. Acum ai etajate moderne, tot nu iti convine? Bine, tu nu aveai loc in Gara Pitesti, ca era scara prea ingusta...
Mai citeşte ce am scris eu... am zis să se trimită DWA şi 20-54/5 la alte revizii, la schimb cu etajate. Circulă etajate pe la Paşcani, circulă pe 501... în loc să fie date la Basarab şi să fie puse la muncă pe 30xx-uri şi pe 900, sunt cărate semi-goale prin ţară.

Warrington a scris:
Scuze pentru indiscreție, dar tu crezi că în vest cumpără ministerele hârtia igienică? Ministerele au contracte cu firmele de curățenie și hârtia igienică e inclusă oricum. Iar dacă nu-ți place Zewa și vrei Andrex Shea Butter (*) că e mai fină și delicată, vorbești cu managerul firmei de curățenie și din săptămâna următoare vei avea Andrex Shea Butter în toalete. Fără licitație, fără viza MFP și fără alte prostii.
La noi în orice minister există un Controlor Financiar Delegat de la MFP, care trebuie să vizeze orice cheltuială, inclusiv contractul cu firma de curăţenie... iar în orice contract nu ai voie să dai denumiri de produse (decât dacă te cheamă Gabi Firea şi vrei MacBook-uri şi Dustere). La ultimul contract s-au supărat şi cei de la Administrativ şi au cerut un sul de hârtie în 2 straturi pe zi pentru fiecare budă şi săpun lichid în minim 3 cutii (din 4, anul trecut puneau doar într-una) la fiecare baie Basketball N-o fi hârtia aia Zewa De Luxe în 3 straturi, da' e decentă, mai ales că juma' de sul se duce pe învelirea colacului de toaletă care nu prea mai e spălat de la o vreme.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeSam 07 Oct 2017, 11:43

Dr2005 a scris:

cristy79 a scris:
Cat despre solutiile tale - pfff ce sa zic... daca pui 20-55 la R3008 si vinzi bilete de biciclete sunt convins ca vor exploda veniturile CFR Calatori. Cand erau 20-54/5 si DWA pe R 3003/3012 tot tu tipai ca nu ai loc cu bicicleta si ca vrei etajate moderne. Acum ai etajate moderne, tot nu iti convine? Bine, tu nu aveai loc in Gara Pitesti, ca era scara prea ingusta...
Mai citeşte ce am scris eu... am zis să se trimită DWA şi 20-54/5 la alte revizii, la schimb cu etajate. Circulă etajate pe la Paşcani, circulă pe 501... în loc să fie date la Basarab şi să fie puse la muncă pe 30xx-uri şi pe 900, sunt cărate semi-goale prin ţară.

De cate ori am tot spus ca încă din noiembrie 2012 sunt trenuri în Moldova cu 1 etajat și un 20-55 care în total au 180 locuri pe scaune pentru o medie de 50-90 călători/tren. Acolo ori 1 etajat ori 2 neetajate dar situația din tara nu o știe toată lumea, de la.București totul este roz însă realitatea reflecta cu totul altceva.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeSam 07 Oct 2017, 11:49

Dr2005 a scris:
în orice contract nu ai voie să dai denumiri de produse.

Tocmai asta te ajută, faptul că în contract nu e prevăzut un nume de produs. Firma de curățenie câștigă destul încât să nu riște rezilierea contractului, astfel că vei putea obține calitatea dorită fără să aștepți expirarea contractului și o nouă licitație. Acum, sigur că un contract obținut pe șpagă (fie el și prin licitație) va face firma de curățenie să-și recupereze șpaga fâcând economie chiar și la hârtia igienică. Iar cel care a luat șpaga va avea grijă să nu se ajungă la rezilierea contractului.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeLun 09 Oct 2017, 13:26

https://www.viata-libera.ro/economie/96894-eurovagonul-cfr-circula-pe-ruta-galati-bucuresti

Eurovagonul pe ruta Galati Bucuresti.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeLun 09 Oct 2017, 22:36

Dacă gluma aia proastă de vagon e eurovagon... Smile)))) vai de noi!!!!
Eurovagon e salonul Astra, eurovagon e 21-76, eurovagon ar fi 21-70 dacă ar avea prize, sau 21-90 în aceleași condiții (21-90 e cel mai bine antifonat vagon din parcul CFR)...
Ăla are niște scaune foarte incomode la drum lung, o climă care vara nu face față, cotiere de lemn (!!!) și colac peste pupăză colantul peste geamuri.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 10 Oct 2017, 12:19

Gasita pe FB.

Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial Vagoane
Sponsorizat ˇ
Obligă Guvernul, prin semnătura ta, să investească în infrastructura feroviară, așa încât călătoria cu trenul să dureze mult mai puțin! Semnează petiția aici:
https://1.shortstack.com/sXdvWx


Investițiile în infrastructură sunt deosebit de importante, având în vedere că viteza medie de circulație a scăzut de la an la an, până la 44 km/h pentru trenurile de călători și 19 km/h pentru trenurile de marfă! Semnează petiția sindicaliștilor ceferiști!
Cine a inițiat această PETIȚIE?
Această petiție a fost lansată de cea mai mare Federație Sindicală a ceferiștilor din România, Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial Vagoane.
De ce s-a lansat această PETIȚIE?
Pentru că transportul feroviar, atât cel de călători cât și cel de marfă este aproape de faliment, iar infrastructura - șinele de cale ferată - veche, uzată tehnic și moral, transformă călătoria cu trenul într-un CALVAR ȘI A DEVENIT EXTREM DE PERICULOS!
Care este obiectivul acestei PETIȚII?
Strângerea unui număr cât mai mare de semnături, astfel încât cei care conduc sau vor conduce România să investească în infrastructura și în materialul rulant!
Cine este beneficiarul direct al acestei petiții?
CETĂȚEANUL ROMÂN!
Dacă îți dorești un transport civilizat pe calea ferată, dacă ai decis că inițiativa noastră poate primi și sprijinul tău, SEMNEAZĂ PETIȚIA ȘI DISTRIBUIE! Fiecare semnătură este foarte importantă!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 10 Oct 2017, 13:03

ciprian71 a scris:
Pentru că transportul feroviar, atât cel de călători cât și cel de marfă este aproape de faliment, iar infrastructura - șinele de cale ferată - veche, uzată tehnic și moral, transformă călătoria cu trenul într-un CALVAR ȘI A DEVENIT EXTREM DE PERICULOS!
Poate ne spun sindicaliştii şi câţi călători au murit sau au fost răniţi în ultimii, să zicem, 10 ani. După care să compare asta cu Belgia sau cu Germania...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 10 Oct 2017, 13:34

La noi se circula cu 45km/h cam cat un bicicist mai bun...La viteza asta nu se poate intampla mai nimic, vezi desele deraieri din ultima perioada.Pe cand la nemti se circula cu 200km/h...
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 10 Oct 2017, 21:35

Dr2005 a scris:
ciprian71 a scris:
Pentru că transportul feroviar, atât cel de călători cât și cel de marfă este aproape de faliment, iar infrastructura - șinele de cale ferată - veche, uzată tehnic și moral, transformă călătoria cu trenul într-un CALVAR ȘI A DEVENIT EXTREM DE PERICULOS!
Poate ne spun sindicaliştii şi câţi călători au murit sau au fost răniţi în ultimii, să zicem, 10 ani. După care să compare asta cu Belgia sau cu Germania...


si de ce crezi ca daca s-ar circula decent, macar cu 50-90 in medie, s-ar intampla accidente? pe Bucuresti Constanta se circula decent, si totusi nu am vazut accidentele de care te sperii tu
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 10 Oct 2017, 21:45

Dr2005 a scris:




Concluzie: sumele tăiate din buget au fost puse acolo doar ca să arate bine, era clar încă de la bun început că nu pot fi cheltuite.



Pao prin afirmatia asta nu faci decat sa confirmi ca MT este o cloaca de incompetenti cel putin....adica ei trec banii acolo stiind oricum ca nu vor face nimic s aii cheltuie, pentru ca nici nu se pricep si nici nu vor, fiind platiti roicum, indiferent de rezultatele activitatii...MT ar trebui desfiintat, dati afara toti si angajati eventual specialisti straini
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 11 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: