|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Noi 2017, 22:32 | |
| Daca nu a avut un caiet de sarcini bun, nu trebuiau sa anunte ca o sa cumpere vagoane. MAV si Gysev, PKP astia ca vin tot din estul Europei, cum au cumparat?
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Noi 2017, 22:45 | |
| - Vitosa a scris:
Suntem in luna noiembrie, stie cineva daca s-a demarat procedura respectiva? Pai ce interes sa aibe sa declanseze aceasta procedura? In momentul cand parcul de vagoane va fi suficient si modern, autoritatea asta nu-si va mai avea obiectul muncii, si la ce salarii au nu cred ca sunt suficient de interesati sa grabeasca aceasta achizitie...Cu cat dureaza mai mult cu atat mai bine pentru buzunar... - Dr2005 a scris:
Păun are rang de secretar de stat şi salariu cam la fel . Ce face Păun nu ştiu, se pare că nici el nu ştie, deocamdată cică vrea să raţionalizeze reţeaua feroviară, ceea ce e o tâmpenie. Poate ca ar trebui ca si angajatii de la stat sa fie platiti in functie de performanta, ca la patron, si nu dupa o grila fixa. Adica acarul asta Paun de la autoritatea asta noua a lui peste e platit la fel chiar daca achizioneaza sau nu material rulant nou, adica e platit chiar si cand nu-si indeplineste atributiile din fisa postului.Hmmm suna ciudat nu??? - Dr2005 a scris:
- dar angajaţii lui (eu ştiam de 38, nu de 40)
Ce crezi s-au mai angajat 2 intre timp, ca un post asa lipsit de griji...cam greu sa gasesti pe piata muncii din Romania...
Ultima editare efectuata de catre marius664 in Sam 04 Noi 2017, 22:48, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Noi 2017, 22:47 | |
| Pai, @dan tm, la noi cine sa mai faca si caietul ala de sarcini? Nu vezi ca Paun ala nu stie nici cum il cheama!? Si cati d-alde el or fi prin Palat... In loc sa rationalizeze cheltuielile lui ii arde sa rationalizeze reteaua feroviara. Numai incompetenti, pusi politic. Nu au nimic cu calea ferata.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Noi 2017, 22:53 | |
| - Warrington a scris:
- Oare când Eversholt, Porterbrook sau Angel Trains cumpără material rulant de 100 de milioane de lire sterline (asta însemnând cam vreo 8-9 garnituri de Pendolino, nu mai mult) tot așa au nevoie de 40 de băgători de seamă, de caiet de sarcini și de publicarea cu un an înainte în Jurnalul Oficial al UE?
Ăştia sunt privaţi. La stat e altfel, tot ce e peste o anumită valoare trebuie cumpărat prin licitaţie. Ce este peste 130.000 lei trebuie luat prin licitaţie. --- Din ăia 40 sau câţi or fi de angajaţi ARF, o bună parte sunt ,,personal de suport", obligatoriu în orice societate - economic, financiar, contabil, CFP, juridic, resurse umane, protecţia muncii. Alţii se ocupă de contractul de servicii publice. Aşa e când faci o instituţie nouă, ai nevoie de personal administrativ ca să o ţii. Nu ar fi fost nevoie de asta dacă, pur şi simplu, înfiinţau o direcţie nouă în cadrul MT. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Noi 2017, 23:04 | |
| Contabilitatea , SSM-ul, HR-ul ,asistenta juridica , etc le poti asigura printr-o firma externa, asa ma trezesc ca au angajat si femeie de servici si liftier...Au si electricieni si instalatori cumva, pentru ca la cum vorbesc astia habar n-au sa schimbe un bec si nu pot vedea sa lucreze la caietul de sarcini... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Noi 2017, 23:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu cred, că nu a avut personal care să facă un caiet de sarcini decent. În plus, se doreşte publicarea licitaţiei în Jurnalul Oficial UE, unde se pare că astfel de licitaţie trebuie anunţate cu un an înainte. Dacă publicarea în JOUE se va face în câteva luni, înseamnă că ofertele probabil vor fi deschise cândva prin primăvara lui 2019.
Deci inca doi ani de chin, daca nu chiar trei! Sau poate chiar mai multi. Bravos natiune. Multumim sufletelor din Palatul CFR. Si la cat mai multi angajati acolo. Ca alde Paun... Ce mai, suntem pe drumul cel bun...si de rasul curcilor. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 00:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ăştia sunt privaţi. La stat e altfel, tot ce e peste o anumită valoare trebuie cumpărat prin licitaţie. Ce este peste 130.000 lei trebuie luat prin licitaţie.
Și ce concluzie tragem noi de-aici? Dacă ai fi OTF în UK, în câteva săptămâni ai avea materialul rulant la dispoziție fără să te intereseze pe tine de unde ia bani compania care îl cumpără, ce aranjamente are ea cu băncile ș.a.m.d. Există situații când mai intervine guvernul cu diverse cerințe rezonabile, de exemplu garniturile Pendolino au fost asamblate aproape toate la Birmingham, dar nu tre'să-ți dea guvernul bani și nu ai de așteptat ani întregi după tot felul de formalități. Iar dacă peste un an vrei să mai extinzi activitatea fiindcă merge mai bine decât sperai, n-o iei de la capăt cu formalitățile pentru un nou lot de material rulant, se rezolvă chiar mai repede ca prima dată. Așa a ajuns UK în prezent la cel mai mare număr de pasageri din istoria țării. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 06:31 | |
| L-am urmarit si eu aseara pe acest papusel care face Reforma Feroviara pe 11600 de lei/luna. Practic de la numire in Martie 2017 pana in prezent papuselul gelat si parfumat a incasat aproape un miliard de lei absolut degeaba. Buna treaba, nu? Autoritarea asta fantoma a fost infiintata in Octombrie 2016 de minunatul domn Ciolos, rezolvatorul de lucruri, ca sa mai aiba niste sinecuri bine platite unele personaje care se plictiseau pe acasa. Evident cei de acum au preluat-o si si-au pus acolo propria marioneta, acarul Paun - cica revizor la CFR (Dumnezeule!!!) adus de Grindeanu de la Timisoara, care nu s-a remarcat decat prin frizuri si tinute elegante... dar cine stie fiul/nepotul/amantul cui este personajul... De fapt Reforma Feroviara a inceput si e in plina desfasurare - tocmai s-a atribuit contractul de reaparare pentru automotoarele Malaxa de 80 de ani. E clar, papuselul e pe drumul cel bun. In timp ce restul Europei (si vorbesc mai ales de vecinii nostri) cauta sa vina cu ceva nou ca sa atraga calatorii - Romania se scufunda in Cretacicul feroviar aducand sute de mii de asistati social sa sufoce trenurile si reparand material rulant de o suta de ani. Asa da reforma feroviara! Banuiesc ca in urma rationalizarii retelei aceste AM reparate vor fi bagate pe Bucuresti-Brasov sau Bucuresti-Constanta, care vor ramane singurele rute "rationalizate"... Sa ne fereasca Dumnezeu de prostie, ca tara asta e napadita de prosti de parca au fost colonizati aici pentru vreun experiment social de tampire in masa... |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 07:41 | |
| Voi credeti ca o sa ma urc eu intr-o Malaxa de la Bucuresti la Mangalia? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 08:08 | |
| Era o gluma amara, dar tinand cont de prostia cat casa din Romania nu ma mira nimic. Si acum sunt destui care se urca in tramvaiul Desiro 6-7 ore, mai si platesc pret intreg IR (!!!) pentru asa ceva la o viteza medie de 50 de km/h si pe urma normal dau fuga sa se planga de conditii pe Facebook. Inca se mai aud replici idioate gen "Hai cu sageata ca merge repede" - de parca nu merge pe aceeasi infrastructura de toata jena - si la tara inca au impresia unii ca e a opta minune a lumii, desi in tarile civilizate si nu asa napadite de prostie e un biet tren de naveta. Bine, depinde cu ce compari Desiro... daca il compari cu malaxele de acum 100 de ani normal ca pare Piramida lui Keops.
In Romania chiar se face un experiment feroviar, un fel de "reforma" in care se demonstreaza ca intr-o tara UE in anul 2017 chiar e posibila intoarcerea in secolul XIX pentru ca se inghite in general orice, nivelul general in tara fiind foarte scazut. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 09:49 | |
| Sa infinteze clasa a 3 a si taxele malaxa ca si clasa a 3 a si se vor gasii calatori pe Bucuresti - Constanta cu ea. Sau sa permita sa circule cu ea doar studenti si alte persoane ce au gratuit la tren, nu pe bani. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 09:56 | |
| Du-te bre de aici ca eu in aia nu ma urc nici gratis, nici platit de CFR. Pe langa faptul ca acea |dugheana pe sine| merge mai incet ca Regio-ul de Obor pe o linie de 160. Pana si CFR Calatori vrea sa scape de ea daca ar putea, iar altii viseaza la clasa a 3-a. Va dati seama ca merge cineva 250 km cu ea. A zis cineva o gluma, iar aia lipsiti total de asemenea simturi deja incep si isi fac calcule. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 10:44 | |
| Aerox, si unde mai pui cu unii se dau si mari masteranzi in transporturi Cred ca domnul ministru Stroe ar cam trebui sa inceapa o curatenie si prin Palat, si prin mai toate institutiile subordonate ministerului. Sa mai scapam de aparatul asta neproductiv numit TESA si care e destul de stufos. Degeaba inlocuiesti directorii daca la birouri iti ramane mai multa neghina decat boabe de grau. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 11:16 | |
| Nu stiu de ce Ministerul Transporturilor nu-si schimba denumirea cu cea corecta si completa: Ministerul Transporturilor de Bani. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Noi 2017, 22:31 | |
| - marius664 a scris:
- Contabilitatea , SSM-ul, HR-ul ,asistenta juridica , etc le poti asigura printr-o firma externa, asa ma trezesc ca au angajat si femeie de servici si liftier...Au si electricieni si instalatori cumva, pentru ca la cum vorbesc astia habar n-au sa schimbe un bec si nu pot vedea sa lucreze la caietul de sarcini...
Vorbim de stat, nu poţi să laşi un privat să se joace cu contabilitatea statului. Pe de altă parte, ca să poţi să contractezi astfel de servicii, ai nevoie de CFP, de Director Economic şi Director Juridic. Apoi stai, că dacă ai în instituţie astfel de structuri, nu ai voie să externalizezi serviciile astea, Curtea de Conturi a urecheat CFR SA bine de tot pentru nişte servicii de consultanţă juridică. - cristy79 a scris:
- Autoritarea asta fantoma a fost infiintata in Octombrie 2016 de minunatul domn Ciolos, rezolvatorul de lucruri, ca sa mai aiba niste sinecuri bine platite unele personaje care se plictiseau pe acasa.
Pentru că şi mai minunatul domn Victor-Viorel şi-a luat angajamentul în faţa Comisiei Europene că face această autoritate... şi cum la Comisiei nu merge să te gândeşti şi să te răzgândeşti, oalele s-au spart în capul lui Cioloş. Iar până să vină Guvernul Dragnea, la ARF era alt preşedinte... care chiar ştia ce ar trebui să facă autoritatea asta şi care, evident, a fost mazilit imediat. La vremea aia nu se vorbea nicidecum de ,,raţionalizarea reţelei", chiar aceeaşi oameni au reuşit să scoată aberaţia asta şi din Master Planul General, aprobat în cele din urmă prin HG 666/2016. - ciprian71 a scris:
- Voi credeti ca o sa ma urc eu intr-o Malaxa de la Bucuresti la Mangalia?
Mergi cu maşina, că doar jumate din preţul unui litru de benzină/motorină merge la stat. Mai plăteşti şi o rovinietă, mai plăteşti o taxă de pod, un RCA (de pe urma căruia firma de asigurări face profit pe care plăteşte impozit), mai mergi pe la service (şi statul încasează TVA pe servicii şi piese)... Statul are tot interesul ca tu să nu foloseşti transportul în comun. Şi cum mare parte din români se cred prinţişori şi ţin la imagine, Statul încasează o groază de bani. În schimb, cine vrea să meargă eficient din A în B (atât ca timp, cât şi ca bani - şi vorbesc de TOATE costurile unui drum, nu doar preţul biletului de tren vs preţul benzinei unei maşini, că o maşini are şi costuri indirecte, iar dacă România nu era republică bananieră ai fi plătit şi parcarea de te-ar fi uscat) o să îşi facă calculele şi o să meargă cu ce e mai eficient. Şi în vreme ce tu o să stai în coloană între Lazu şi Eforie, ăia din Malaxa o să se uşureze pe ei de râs când o să vadă coloana de maşini. Ceva similar vezi pe Valea Prahovei, unde până şi ăia din etajate sunt pe jos de râs şi fac mişto de ăia blocaţi în coloană pe DN1. - Vitosa a scris:
- Cred ca domnul ministru Stroe ar cam trebui sa inceapa o curatenie si prin Palat
Nu mai are de unde, în 5 ani MT a scăzut de la 500 de angajaţi la vreo 350. În schimb, sunt ţ'şpe secretari de stat cu n * ţ'şpe seturi de consilieri personali. Până la anul pe vremea asta mai ies la pensie lejer vreo 30 - 40 de oameni, în locul cărora nu va veni nimeni. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |