Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3654 Data de inscriere : 13/01/2016
Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Feb 2018, 21:43
Amicul DR2005 va zice ca sunt niste automotoare excelente, perfect adaptate conditiilor de circulatie. Ce sa-i faci? Cand nu scoti capul din MT si nu vezi la 3 m in fata parcarii din minister, e greu sa vezi ca suntem jalnici cu astfel de troace. Mda....si probabil ca acum acelasi angajat la MT o sa isi arate muschii suspendandu-ma!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 00:23
marius664 a scris:
poate daca si CFR Calatori ar taxa cosciugele astea corespunzator, nu s-ar mai plange nimeni ca intra zapada sau nu e apa la WC...
Costă 7 lei şi un pic un drum de 60 km. Cât ai vrea să coste? Să fie gratis? Eventual să-ţi dea şi naşul bani?
Daţi-o-ncolo, oameni buni, la transportul rutier sunt rute pe care costă 10 lei un drum de 25 km. Avem printre cele mai scăzute tarife la tren din toată UE, doar în Bulgaria sunt biletele mai ieftine. Înţeleg că presa mănâncă ceva cu polonicul, dar de la voi aveam pretenţii.
Manipularea e la mare modă în orice domeniu... făcând o paralelă, dacă aruncaţi o privire pe Facebook, o să vedeţi că toţi fie îl laudă pe Livache şi bagă placa cu Soroş şi agenturili străine, fie nu mai ştiu cum să îl înjure pe Dragnea şi ciuma, gripa, hepatita şi alte boli. Orice canal media cât de mic (fie el site de "ştiri" sau doar un banal grup de Facebook) încearcă să fie o mică Antena 3, iar postacii fiecăruia încearcă să înclide balanţa spre o tabără sau alta (bănuiesc că ori sunt spălaţi pe creier şi echipaţi cu ochelari de cal, ori sunt plătiţi pentru asta, una din două).
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 01:31
Dr2005 a scris:
Costă 7 lei şi un pic un drum de 60 km. Cât ai vrea să coste? Să fie gratis? Eventual să-ţi dea şi naşul bani?
Nu dar sa am parte de conditii decente, demne de secolul asta.Si de ce as plati acelasi tarif cand de exemplu pe Constanta-Mangalia circula si malaxa si Desiro.Sunt comparabile cele doua ca dotari, pentru ca la pret sunt la fel.Unde-i diferenta? Ca asa ma duc cu bilet de clasa 2 la clasa 1, e acelasi tren si circula tot cu viteza aia. Dateai exemple cu Belgia si alte tari.Se intampla ca pe acolo sa ninga prin vagoane sau sa pluteasca rahatul prin WC-uri?? Si nu te lega de cat e un bilet la ei, ca ei n-au 400 de euro salariul minim...
Dr2005 a scris:
. Înţeleg că presa mănâncă ceva cu polonicul, dar de la voi aveam pretenţii.
Aici la cine faci referire?.La mine sau la membrii acestui forum?.Pe tine nu are cine sa te suspende, sau iti place mai nou sa jignesti??? Ca daca stau bine sa ma gandesc si tu ai mancat destul din polonicul ala...no offense
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 16:01
Există un minimum de condiţii care trebuie îndeplinite şi sunt îndeplinite. La tren R - care este tren de navetă - nu poţi să vii să ceri banchete din catifea şi o gustare inclusă în preţ. Iar diferenţa între Desiro şi AM700, dpdv al călătorului, e la uşi, scaune şi la lipsa aerului condiţionat. Da' şi când nimereşti într-un Desiro fără freon... Probabil (sau sigur) nu ai mers în viaţa ta cu un AM700, nu ştii ce ţinută de drum are sau cum se stă în el. Parcă am mai spus că atunci când merg cu Desiro la Tulcea trebuie să stau cu mâna pe bicicletă să nu cadă de la vibraţii, pe când la AM700 o pun la capătul vagonului şi acolo stă bine mersi.
În plus, comparaţia preţurilor, a condiţiilor şi a siguranţei trebuie făcută cu rutierul. Cât e un bilet de dubă pe Alexandria - Zimnicea?
Pentru că tot ai amintit de Belgia, acolo poţi să nimereşti un tren neclimatizat cu banchete de muşama (da, acolo mai au aşa ceva), poţi să nimereşti un Desiro ML sau ceva vagoane salon ,,pentru trenuri InterCity" care-s peste 21-76-urile noastre. Dar biletul costă la fel la toate, asta apropo de comparaţia ta dintre Desiro şi AM700.
Aveam pretenţia ca voi să faceţi diferenţa între o manipulare şi o ştire.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 16:27
Aia cu malaxa e manipulare din partea ta, tu vrei sa aburesti lumea cu teoria chibritului tu nu vezi ca esti singurul si mai e mecanicul de la Timisoara care iubiti aceste automotoare. In ce tara din Europa ai mai vazut tu astfel de cazaturi in 2018 pe care unii le numesc trenuri. Conducerea CFR Calatori si in special DG si purtatoarea de cuvant nu au urcat intr-un astfel de malaxor pe care voi cativa insi il numiti tren.
Tu nu vezi ca nimeni nu le lauda, oare de ce ? Doar nu o fi toata lumea nebuna.
Lumea in ziua de azi rade de cei care merg cu trenul in Romania nestiind ca existe diferente intre trenurile din Romania de la cel mai luxos si silentios ( ATC si 21-90 ) pana la cel mai jaf din toata Europa ( Malaxa ) pai daca ar merge fratemiu cu malaxa 5 minute s-ar da jos la prima statie si nu i-ar mai trebui tren toata viata in Romania. In schimb in UK vrea sa mearga cu trenurile adevarate oare de ce aici in UK el care nu i-a placut trenurile aici vrea sa mearga cu ele iar in Romania nu cumva din cauza diferentelor ?
Daxa ar fi malaxa pe 302 Ploiesti-Targoviste in lipsa de altceva si tot nu m-as urca in ea.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 17:46
A spus Katalyn exact ce vroiam sa spun. Si nu trebuie sa mai faci misto, niciun tren din Romania nu are gustare in pret. Am zis clar ce vreau , iar daca tu zici ca la Desiro nu este diferenta decat la scaune, usi si aer conditionat este clar ceea ce intereseaza pe calator.Nu motorizarea si nici computerul care nu-l vad...Eu zic ca daca multi iti spun ca Malaxa e mortaciune, e bine sa ne crezi pe noi astia manipulati... Si nu cred ca la belgieni exista diferente asa de mari cum e la noi intre Malaxa , un Desiro sau un vagon clasa.Ma refer la confortul pasagerilor.Si care e la ei cel mai vechi vagon care este in circulatie, sau cea mai veche locomotiva? Ieri locomotiva lui 1755 s-a stricat inainte de plecare, a durat 2 ore pana s-a gasit alta disponibila.Pai daca nici in cea mai mare gara din tara nu ai locomotiva de rezerva...aaa si stiu in Belgia se anula si il luai pe cel care pleca peste o ora...dar ce crezi la noi nu se poate chestia asta.Asa ca sa lasam comparatiile ca si bulgarii aia cu preturile mai mici decat ale noastre incep sa ne depaseasca...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 18:59
Uite marius cum arata cel mai vechi interior din Belgia o rama din 1966
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 20:00
Katalyn a scris:
ar merge fratemiu cu malaxa 5 minute s-ar da jos la prima statie si nu i-ar mai trebui tren toata viata in Romania. In schimb in UK vrea sa mearga cu trenurile adevarate oare de ce aici in UK el care nu i-a placut trenurile aici vrea sa mearga cu ele iar in Romania nu cumva din cauza diferentelor ?
Îţi spun eu că dacă ar fi Malaxa în Regatul Unit (că aşa se cheamă iucheiul pe româneşte), ar merge şi frate-tu cu el, că altfel ar trebui să plătească taxă de acces auto şi l-ar rupe de bani.
marius664 a scris:
Si nu cred ca la belgieni exista diferente asa de mari cum e la noi intre Malaxa , un Desiro sau un vagon clasa.Ma refer la confortul pasagerilor.
Poţi să mergi aşa: https://en.wikipedia.org/wiki/SNCB_Class_AM50#/media/File:Klassiek_motostel_2e_klasse.JPG Sau aşa: https://fr.wikipedia.org/wiki/Automotrice_AM86#/media/File:MS86.JPG Sau aşa: https://en.wikipedia.org/wiki/SNCB_Class_AM96#/media/File:MS96_Interior_second_class.JPG Sau aşa: http://www.railfaneurope.net/pix/be/car/I11/B/SNCB-EC-Interieur-1.jpg
Totul la aceiaşi bani. Bine, nu sunt scăunele de plastic ca pe AM900, dar diferenţa e destul de mare. AM700 deja e altă viaţă faţă de 900 din toate punctele de vedere, nu are în comun cu 900 decât producătorul. Probabil cunoşti acest filmuleţ:
Apropo, mărturisesc că nu am mai mers cu AM900 din noiembrie 2016 şi cu AM700 din aprilie 2017. Marius664, tu când ai mers ultima oară? Sau ai mers vreodată?
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 20:21
Dr2005 a scris:
Katalyn a scris:
ar merge fratemiu cu malaxa 5 minute s-ar da jos la prima statie si nu i-ar mai trebui tren toata viata in Romania. In schimb in UK vrea sa mearga cu trenurile adevarate oare de ce aici in UK el care nu i-a placut trenurile aici vrea sa mearga cu ele iar in Romania nu cumva din cauza diferentelor ?
Îţi spun eu că dacă ar fi Malaxa în Regatul Unit (că aşa se cheamă iucheiul pe româneşte), ar merge şi frate-tu cu el, că altfel ar trebui să plătească taxă de acces auto şi l-ar rupe de bani.
marius664 a scris:
Si nu cred ca la belgieni exista diferente asa de mari cum e la noi intre Malaxa , un Desiro sau un vagon clasa.Ma refer la confortul pasagerilor.
Poţi să mergi aşa: https://en.wikipedia.org/wiki/SNCB_Class_AM50#/media/File:Klassiek_motostel_2e_klasse.JPG Sau aşa: https://fr.wikipedia.org/wiki/Automotrice_AM86#/media/File:MS86.JPG Sau aşa: https://en.wikipedia.org/wiki/SNCB_Class_AM96#/media/File:MS96_Interior_second_class.JPG Sau aşa: http://www.railfaneurope.net/pix/be/car/I11/B/SNCB-EC-Interieur-1.jpg
Ce linkuri ai pus tu sunt avioane pe langa malaxa nu stiu la ce te-ai mai obosit degeaba 😂😂😂
Nu m-am plans la malaxa de scaune ci de zgomotul care il produce si de zdruncinaturi parca ai fi la un simulator de cutremure.
Fratemiu dupa ce a terminat cu scoala nu a mai mers cu trenul decat de vreo 3-4 ori si sunt vreo 9 ani si nu mai merge cu trenul in RO oricat i-as spune eu de 160km/h pe M800 sau ATC si Softrans si-a facut o impresie proasta despre trenurile din Romania cu asta a ramas. In schimb aici in UK trenurile sunt trenuri nu carute iar malaxa aia de care zici tu ca daca ar fi in UK e fix in mintea ta. Tu ai habar unde se plateste taxa de acces auto ? Sau vorbesti asa ce prinzi si tu pe la alti ? In afara de asigurare si parcari altceva nu mai plateste la masina decat zeama si vorba aia am fost si in buricul Londrei mai putin zona 1 despre care cred ca te referi cu acea taxa. Pot sa iti spun doar ca pentru 15 minute am stat la masina sa nu vina cei cu amenzile parcarea fiind Ł10 ( 50 RON ) o ora.
Si malaxa sau orice alt jaf de tren nu are ce cauta in UK decat in lumea ta, aici sunt trenuri cum nu ai vazut tu in Belgia ta favorita ce sa caute malaxa aici ? 😂😂😂😂
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Feb 2018, 21:15
Dr2005 a scris:
Sau aşa: http://www.railfaneurope.net/pix/be/car/I11/B/SNCB-EC-Interieur-1.jpg
Daca tu compari asta cu o malaxa...pe bune , acum care mananca cu polonicul si manipuleaza??? Pana si poza pusa de Adrian arata mai bine ca malaxa noastra, comparativ cu ramele RGT.Si un alt aspect care-l vroiam sa-l zic este curatenia.In pozele puse de tine tot de doua ori pe saptamana se face salubrizarea??? Ca malaxele din Teleorman o vad doar cand ajung in depou la alimentare.Sau in pretul biletului nu am inclus decat micul dejun, cu matura si sacul de gunoi trebuie sa vin de acasa??? Sau in conditiile minime pe care trebuie sa le indeplineasca un tren regio in Romania este inclus si jegul bonus??? Cer prea mult acum???
Dr2005 a scris:
Apropo, mărturisesc că nu am mai mers cu AM900 din noiembrie 2016 şi cu AM700 din aprilie 2017. Marius664, tu când ai mers ultima oară? Sau ai mers vreodată?
Acum o saptamana, ca n-am incotr-o, astea circula pe linia mea .
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8568 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Feb 2018, 09:24
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Feb 2018, 09:56
Totusi CFR SA nu ar trebui sa trimita niste pluguri pe acolo ca au avut timp toata noaptea si CFR Calatori sa mentina doua GMuri de 120 km/h pentru M800 la fel cum 8n Germania DB are rezerve doua BR218 de 140 cand se defecteaza trenurile ICE
In rest un articol de doi bani ce poti sa te astepti de la Libertatea
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Feb 2018, 11:29
Dr2005 a pus lunkuri cu trenuri vechi nu jafuri. E vechi dar e lux la confort si nu te zdruncina precum malaxa de iti da stomacul peste tot si iti deregleaza toate articulatiile si mai rau iti supara si urechile de la zgomotul produs mai ales cand trece peste joante.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Feb 2018, 15:09
Mai tare decat LVT-ul cred ca nu zdruncina
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Feb 2018, 15:57
Adrian78 a scris:
Totusi CFR SA nu ar trebui sa trimita niste pluguri pe acolo ca au avut timp toata noaptea si CFR Calatori sa mentina doua GMuri de 120 km/h pentru M800 la fel cum 8n Germania DB are rezerve doua BR218 de 140 cand se defecteaza trenurile ICE
N-ai ce plug să trimiţi. În juma' de oră se troieneşte totul la loc, că eşti în câmp deschis şi nu ai perdele forestiere de protecţie, aşa că troienele se fac pe rambleul căii ferate. Din cauza asta se circulă cu viteză redusă pe viscol, pentru că nu ştii în ce dai cu locomotiva. Altfel păţeşti ca EA2-302 acum câţiva ani. Situaţia cu defectările nu se aplică aici, pentru că DB nu cred că expediază ICE-urile cu 200 la oră pe viscol prin câmp deschis fără perdele forestiere şi parazăpezi.
Adrian78 a scris:
In rest un articol de doi bani ce poti sa te astepti de la Libertatea
Ăsta deja e pleonasm
Katalyn a scris:
E vechi dar e lux la confort si nu te zdruncina precum malaxa de iti da stomacul peste tot si iti deregleaza toate articulatiile si mai rau iti supara si urechile de la zgomotul produs mai ales cand trece peste joante.
Mergi cu el şi vorbim după aia. La 11 euro un bilet pe 60 km, aveam pretenţia măcar la aer condiţionat. Pe de altă parte, belgienii au cale sudată, deci nu are ce zgomot să facă la joante, că JIL-urile sunt corespunzătoare. Bine, aşa şi AM900 e silenţios şi stabil pe cale sudată, numai că, în general, nu circulă pe astfel de linii.