| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Sept 2017, 23:33 | |
| Asta e interesant, pacat ca nu suntem si noi pe ruta aia. Vine un tren plin cu Iphoane din China Bine ar fi sa se intample cum scrie in articol, sa mai muste din piata vapoarelor. |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6528 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Sept 2017, 16:44 | |
| http://adevarul.ro/locale/iasi/nasa-condamnata-inchisoare-fost-prinsa-spaga-14-lei-aici-inca-5-lei-nu-ajunge-1_59c4e0665ab6550cb86b3646/index.html |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Sept 2017, 00:06 | |
| http://jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/cfr-ofera-contracte-tot-firmelor-care-o-fraudeaza-742294.html |
|
| |
tzifrea
Numarul mesajelor : 51 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4934 Data de inscriere : 19/07/2011
| Subiect: Mar 26 Sept 2017, 11:20 | |
| http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/coridor-reevaluat-trenul-devine-mijloc-de-transport-local--164013.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Sept 2017, 12:00 | |
| http://clubferoviar.ro/polonia-ar-putea-lansa-2018-licitatii-de-35-miliarde-euro/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Sept 2017, 20:18 | |
| - Adrian78 a scris:
- http://clubferoviar.ro/polonia-ar-putea-lansa-2018-licitatii-de-35-miliarde-euro/
http://clubferoviar.ro/portugalia-va-organiza-o-licitatie-pentru-reinnoirea-parcului-de-material-rulant/ Romania, CAND ?! |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Sept 2017, 21:32 | |
| CAND n-or mai fi incompetenti in minister... App de asta:
http://stirileprotv.ro/stiri/un-fluviu-de-prostie/situac-ie-dramatica-in-portul-corabia-la-ministerul-transporturilor-oamenii-ic-i-bat-joc-de-dunare.html
Îşi pasează răspunderea de la una la altă, directorii de instituţii stau pe acealași scaun ani la rând, fără să-i deranjeze nimeni, acoperiţi de hărţii şi legi proaste, iar miniştri și subalternii lor numiți politic sunt dovadă vie a neputinţei şi de cele mai multe ori a incompetenţei. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Sept 2017, 21:41 | |
| Si CAND n-or mai fi incompetenti in minister? Pai asta am mai spus-o si eu cu alte prilejuri, e valabil proverbul apa trece pietrele raman. Ministrii si Directorii General se mai schimba dar altii raman pe functii de conducere. Exact buboiul! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Sept 2017, 22:08 | |
| http://clubferoviar.ro/portugalia-va-organiza-o-licitatie-pentru-reinnoirea-parcului-de-material-rulant/ Ce zice in stire: Atat guvernul de la Lisabona cat si operatorul de transport feroviar portughez vor sa faciliteze operarea trenurilor dual mod pe intreaga retea din Peninsula Iberica, pana in 2019. Pe cand la noi guvernul nu pare deloc interesat de caile ferate! Cica de autostrazi, dar nici pe alea nu le fac cum trebuie sau chiar deloc! Romania = kaka la toate capitolele si viitorul ei e unul sumbru! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Sept 2017, 22:37 | |
| La ce criza de personal si material rulant o sa fie umbla vorba prin targ ca le rezolva Dorobantu prin anularea de trenuri |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Sept 2017, 20:23 | |
| Gysev isi tot extinde flota
http://m.railjournal.com/index.php/rolling-stock/stadler-presents-first-flirt-3-emu-for-gysev.html?channel=529 |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Sept 2017, 22:56 | |
| http://www.zf.ro/auto/violeta-bulc-comisarul-european-pentru-transporturi-romania-trebuie-sa-se-gandeasca-de-doua-ori-inainte-de-a-elimina-tronsoanele-de-cale-ferata-16743861 |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Sept 2017, 00:03 | |
| România nu ar trebui să elimine deloc tronsoane de cale ferată. Dimpotrivă, ar trebui să mai construiască câteva sute de km, astfel încât să le pună cap în cap pe cele care în prezent nu duc nicăieri. 100 km de la Borșa la Pojorâta, 50 km de la Praid la Gheorgheni, 10 km de la Bălăușeri la Acățari și tot așa.
România e azi exact ca Marea Britanie în anii '60: toate căile ferate erau ale statului, deși la origine nu le construise el. Și acel stat închidea și desființa mii de kilometri de căi ferate pentru că nu era capabil să le administreze. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Sept 2017, 00:22 | |
| In mod normal asa ar trebui, insa asta nu se va intampla in era noastra.D-abia se reuseste mentinerea la parametrii de exploatare magistralele importante sau se misca mai incet ca melcul reabilitarea coridorului european, crezi ca se mai construi in urmatorii 50 ani vreun km de cale ferata? Sau crezi ca pe linii precum Babeni-Alunu, Dolhasa-Falticeni sau Pascani-Tg Neamt va mai circula mult trenul?Sau vom mai vedea trenuri pe Crasna-Husi, Dornesti-Putna sau Marasesti-Panciu? O linie trebuie sa aibe marfa si calatori pe care sa-i transporte, degeaba vrea UE sa tinem 11000 km de cale ferata daca pe 4000 nu se (mai) circula... |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Sept 2017, 00:51 | |
| Reformulare: statul abia reușește menținerea în exploatare a unor magistrale.
Despre Băbeni - Alunu nu știu, că nu m-a preocupat zona. Dar Tg.Neamț și Fălticeni ar trebui racordate atât între ele, cât și la Piatra-Neamț în capătul de sud al tronsonului astfel creat, respectiv la Berchișești în capătul de nord. S-ar crea astfel între Bacău și Suceava o alternativă la M500, care va fi din ce în ce mai aglomerată în următorii ani. Iar trenurile de marfă spre Transilvania ar putea circula astfel spre Câmpulung Moldovenesc direct prin Dolhasca și Fălticeni. Nu prin Suceava, cum circulă acum, pentru că ele nu merg de fapt la Suceava, ele merg la Ilva Mică.
În realitate România nu are destule căi ferate, am mai scris asta de câteva ori. Dar administrarea ineptă a căilor ferate existente e sprijinită de milioane de ”oameni de bine”, care au sincer impresia că toate trebuie să fie ale statului. Până ce aceste milioane de ”oameni de bine” (îl citez pe Ion Iliescu) nu vor merge la loc cu verdeață, statul nu va înceta să-și bată joc atât de căile ferate, cât și de economia națională în ansamblu.
Majoritatea celor educați în perioada comunistă sunt incapabili să înțeleagă că statul nu le vrea binele. Statul român de azi e o adunătură de tâlhari la drumul mare, niște briganzi care îi forțează pe oamenii simpli să muncească practic pe degeaba, astfel încât briganzii să poată trăi în bunăstare sau chiar în lux, deși nu fac nimic util societății.
Transporturile auto erau și ele în aceeași situație prin 1995. Statul controla totul și distrugea totul. Dar pe măsură ce mici firme private începeau să-și permită să cumpere camioane și autocare, situația a început să se schimbe, iar transportul rutier din România are azi un parc acceptabil. Numai rețeaua de drumuri se află ntr-o stare deplorabilă, iar asta exact fiindcă de ea se ocupă statul. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|