|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 08 Mai 2018, 20:57 | |
| Acum vreo ceva ani s-a făcut un studiu de consumuri pe locomotive electrice. S-a luat un tren rapid cu opriri relativ puţine şi 4 zile la rând s-a măsurat consumul tur-retur. Ghiciţi voi care din următoarele a consumat cel mai mult: seria 477, EA-1 cu ICOL, seria 45 cu RG la Softronic, EA-1 clasic. Vă dau un indiciu: Flipper Numărul European al Vehiculului este obligatoriu pentru tot materialul rulant care circulă pe infrastructura feroviară publică şi pe liniile conectate la ea. Până şi metroul din Budapesta are NEV. Le-am băgat un apropo finuţ celor de la AFER că şi reţeaua de tramvaie a Bucureştiului e racordată la reţeaua feroviară, poate vedem NEV şi pe tramvaie _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 08 Mai 2018, 22:43 | |
| Pai da, cu ce sa se ocupe si aia la UE?
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 14 Mai 2018, 23:08 | |
| Si-a luat o prietena bilet pe 25 mai (vineri) de la Cluj la Timisoara la 1833. A pus vagonul 3 in formularul de achizitie. Nu mai sint locuri la vagonul ala! Se pare ca unii isi iau locuri cu multa vreme in avans. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6557 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 14 Mai 2018, 23:24 | |
| Vagonul 3 nu exista. Numerotarea e: 1,2,4,5. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 14 Mai 2018, 23:32 | |
| A, da... Uitasem de anomalia asta... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 18 Mai 2018, 18:31 | |
| De la Regina
Londra va renaționaliza linia de cale ferată Londra-Edinburgh by AIFR | May 17, 2018 | Informații Generale | 0 comments
londra-va-renationaliza-linia-de-cale-ferata-londra-edinburgh-18616769Guvernul britanic va renaționaliza linia de cale ferată Londra-Edinburgh, readucând-o sub controlul statului după ce operatorul privat Stagecoach a supraestimat profiturile pe care le putea realiza pe această linie.
Este pentru a treia oară după 2007 când această linie de cale ferată, cu o lungime de 632 kilometri, revine sub controlul statului, o dovadă a dificultăților pe care le întâmpină companiile private în oferirea de servicii pe liniile de cale ferată privatizată.
Compania privată Stagecoach a informat că Guvernul de la Londra a anulat contractul de franciză, la trei luni după ce ministrul Transporturilor, Chris Grayling, anunța că analizează posibilitatea de a prelua controlul asupra acestei linii.
Serviciile de transport feroviar de pasageri și marfă au fost privatizate în Marea Britanie în anii 1990 când rutele au fost grupate în francize iar operatorii au licitat pentru a oferi servicii pentru un număr fix de ani. Însă, Guvernul de la Londra a fost nevoit să intervină în cazul acelor contracte care au eșuat astfel că societatea de stat Directly Operated Railways a gestionat linia de cale ferată Londra-Edinburgh în perioada 2009-2015.
Ministrul Transporturilor, Chris Grayling, i-a informat miercuri pe parlamentari că noul contract va fi unul de tip parteneriat public privat după ce contractul de franciză cu Stagecoach se va încheia în data de 24 iunie, cu cinci ani înainte de termenul convenit anterior.
Eșecul actualului contract pentru linia de cale ferată Londra-Edinbionaliza unele industrii precum transportul feroviar și furnizarea de apă.
Informație preluata de pe pagina web jurnalul.ro |
| | | marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6196 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 20 Mai 2018, 18:21 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 20 Mai 2018, 20:42 | |
| Numai că Flipper are reglarea continuă a forţei de tracţiune, pe când celelalte au graduator cu un număr finit de trepte. De aici ar fi trebuit să iasă un consum mai bun, numai că locomotiva asta contrazice toate tratatele de acţionări electrice. În schimb, cel mai bine a stat 45-ul trecut şi pe la Softronic, ceea ce a arătat că o simplă automatizare a graduatorului reduce mai mult consumul decât înlocuirea completă a graduatorului cu tehnologii mai moderne. Din nou, e împotriva firii, dar vorbim de CFR. Culmea e că ambele locomotive sunt modernizate tot de Softronic. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 20 Mai 2018, 21:37 | |
| Nu degeaba privatii alde C-tin Grup si Tehnotrans aduc troace de afara le fac RK si le lasa clasice cu controler. Alea nu prea au moarte. Privații s-au cam lămurit de modernizările alea cu tot felul de briz brizuri și le preferă acum cat mai robuste și fiabile. Au devenit mult mai pragmatici! Și in plus, nu dau decât bani in plus, căci una cu tiristoare gen 47 poate remorca conform livretului tot același tonaj si tot cu aceeași viteză! Deci, una clasica cu piese si cablaje noi este si mai ieftină și mai simplu de depanat. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 21 Mai 2018, 20:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Numai că Flipper are reglarea continuă a forţei de tracţiune, pe când celelalte au graduator cu un număr finit de trepte. De aici ar fi trebuit să iasă un consum mai bun, numai că locomotiva asta contrazice toate tratatele de acţionări electrice. În schimb, cel mai bine a stat 45-ul trecut şi pe la Softronic, ceea ce a arătat că o simplă automatizare a graduatorului reduce mai mult consumul decât înlocuirea completă a graduatorului cu tehnologii mai moderne. Din nou, e împotriva firii, dar vorbim de CFR. Culmea e că ambele locomotive sunt modernizate tot de Softronic.
Da,una e pe carte si ala e pe masina ,Adica baniii de pe economie si modernizare se duc in alte buzunare! ma indoiesc ca rosia trecuta a pe la softronic,mere mai econom decat rebutul de modernnizare INDA pe comanda graduator; vineri,miercuri si luni coca cola 318 a fost defecta,si retine, are reparatie recenta! Daca au ajuns vitele sa oblige sa se treaca valorile contorului electric in FP,chiar ca sa dus naibii tot,ca si la \icl ,desi are inregistrare continua au motiv ca sa se cace pe ei ,la una doua constatari! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 22 Mai 2018, 11:25 | |
| http://www.capital.ro/ministerul-transporturilor-cumpara-vagoane-si-locomotive.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 22 Mai 2018, 13:29 | |
| - @ndrey a scris:
- Daca au ajuns vitele sa oblige sa se treaca valorile contorului electric in FP,chiar ca sa dus naibii tot,ca si la \icl ,desi are inregistrare continua au motiv ca sa se cace pe ei ,la una doua constatari!
Nu râde, că prin afară se mai şi penalizează mecanicii pentru consum excesiv. Poate ai văzut că electricele englezeşti aduse de DB aveau atenţionări în cabină asupra consumului. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 22 Mai 2018, 14:59 | |
| Pentru noi astialalti: cum economiseste un mecanic curentul consumat?
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 23 Mai 2018, 22:49 | |
| In 2018 inca mai gasesc astfel de anunturi pe grupurile de FB din regat.
Bilete de avion la 110 Lire de persoana un drum !! Biletul se ia cu 2-3 zile pana la data plecari!!! 07425414XXX
In 2016 si 2017 avea si fratemiu pe unul la orice ora ii putea cumpara bilet pentru a doua zi la 100€. Intrebarea mea este cum poate unul care nu lucreaza la nicio companie aeriana sa cumpere/vanda de azi pe maine bilete de avion ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 23 Mai 2018, 23:05 | |
| Nu râde, cunosc oameni care nici check-in-ul nu şi-l fac singuri, vor doar să meargă la aeroport, să lase bagajul, să facă controlul şi să urce în avion, totul din 2 telefoane şi o plată prin transfer bancar. Există piaţă şi pentru astfel de clienţi, iar diversele agenţii de bilete din asta trăiesc. Chiar dacă existenţa lor e la fel de ilogică ca cea a agenţiilor de matrimoniale (când există aplicaţii gratuite care fac acelaşi lucru), lenea e cucoană mare, iar oferta se adaptează cererii. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |