| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Mai 2017, 18:56 | |
| 21-87 la Regio? E peste 20-83 si 21-76. Iar ma doare capul de ce consideratii au unii pe acest forum. E fara nicio indoiala pretabil la IR. Pana si Astra numeste vagonul "InterRegio".
|
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4753 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Mai 2017, 19:34 | |
| - AeroX a scris:
- 21-87 la Regio?
E peste 20-83 si 21-76. Iar ma doare capul de ce consideratii au unii pe acest forum. E fara nicio indoiala pretabil la IR. Pana si Astra numeste vagonul "InterRegio".
Da, eu sunt cel care am precizat ca 21-87 e pentru regio.Ma simt in cauza.Dar vin cu intrebarea ce are in avantaj acest vagon fata de 21-76, pe care il vad compatibil pentru IR/IC/EC. Eu vin cu cateva argumente referitor la 21-87.In primul rand nu-mi plac pozitiile scaunelor tip autocar, la un drum de peste 4-5 ore pare obositor.Nu au o masuta in afara de cel de la mijlocul vagonului.Nu sunt sigur daca au prize dar din partea mea este o chestiune facultativa la trenurile de scurta distanta, scaunele rigide si fixe. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Mai 2017, 21:33 | |
| - Dr2005 a scris:
Adică deloc. Am înţeles. Diferenţa e că cei amintiţi de tine fac tranzacţiile în România, pe când Uber le face în Olanda, deci statul român nu vede niciun şfanţ.
Fiecare sofer are firma lui in Romania, nu uber din Olanda, firma la care plateste taxe in Romania pe toti banii bagati in cont de catre uber. Apoi si daca ar plati in Olanda nu vad care ar fi problema, suntem in spatiul economic european, deci piata comuna, fara duble taxari, fara taxe de import, etc. Acceasi chestie si cu masinile personale in mare parte inmatriculate in Bulgaria, ne convine sau nu, sunt cam legale cat timp inmatricularea si restul actelor sunt pe bune facute in Bulgaria nu poti interzice circulatia lor. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Mai 2017, 22:29 | |
| 21-87 are prize și e cu un picior peste 20-83 pentru ca te scutește de persoanele din față ca sa nu mai spunem cav21-87 deși e low-cost e vagon nou pe lângă 20-83 care e modernizat din 20-50.
După părerea mea cel mai bun vagon de la CFR Călători e 22-76/96 cu derivatele 84-96, 83-76 și 84-83. Dar și 21-90 doar ca nu are prize.
Ca sa ne facem o idee despre cum ar trebui sa arate un vagon adevărat ar trebui sa luam silențiozitatea de la 21-90, masutele de la 20-76 sau 21-86, prize și sa fie compartimentat cu câte 5 locuri/comp cum e la 22-76/96 cam asa ar arăta vagonul ideal la CFR. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Mai 2017, 23:24 | |
| - Luna a scris:
- Fiecare sofer are firma lui in Romania, nu uber din Olanda, firma la care plateste taxe in Romania pe toti banii bagati in cont de catre uber.
Fiecare şofer are PFA sau microîntreprindere, deci plăteşte doar cât trece în contabilitate, iar statul român nu are cum să verifice dacă toate sumele date de Uber Olanda sunt fiscalizate aici. Şi, oricum, nu sunt purtătoare de TVA la noi. Dar problema este că şoferii nu au atestat de şofer profesionist şi nici licenţă de taxi, iar maşinile lor nu fac ITP la 6 luni şi nu au RCA de taxi. A, da, şi Uber Olanda are non-stop acces la cardul tău din momentul în care îţi faci cont la ei pe site. Ei pot să tragă bani de la tine oricând vrea muşchiu' lor, fără nicio remuşcare. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 19 Mai 2017, 22:52 | |
| Si eu consider ca 21-87 e peste 21-76/86 ca nu trebuie sa stai cu altii fata in fata, la 21-87 poate nimeresti singur pe 2 scaune si noaptea e si lumina mult mai slaba fata de 21-76/86.
Cel mai super vagon e 10-91, sunt bestiale scaunele alea. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 19 Mai 2017, 23:13 | |
| La clasa 1-a nu merge oricine asa puteam sa zic de prima dată. Am mers cu 10-91 îmi aduc aminte ca aveam bilete la Bingo era duminica si nu mai aveam baterie la telefon iar dacă ma sunau aia primeam un rahat de 500 lei din oficiu în loc de câteva sute de milioane de lei vechi dar nu mai știu ce vagoane avea pe vremea aia trenul 1538 de azi ca știu ca la clasa 2-a sigur nu erau prize decât la clasa 1-a la 10-91 dar eu aveam bilet de a 2-a, am rugat șefa de tren dacă pot sta de la Brașov la Predeal cat sa încarc telefonul 30 minute m-a lăsat pana la Ploiești unde am adormit și era gata gata sa rămân în tren și sa ajung la București, noroc cu șefa de tren care m-a trezit.
Plus ca am mers la 10-91 pe post de clasa 2-a cu 1581 cu 160 km/h pe M800 modernizata în doar 1h52' ( 112 minute ) pe livrat de 120 minute. E atât de silențioasă M800 și 10-91 ca atunci când vezi pe GPS 150+ ai impresia ca mergi mult mai încet. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 19 Mai 2017, 23:21 | |
| Pai nu merge oricine, merg revolutionarii aparuti hop top gratuit si cu insotitori tot moca. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 19 Mai 2017, 23:26 | |
| Las' ca și noi am mers la clasa 1-a deși sunt muncitori nu am stat la buzunarul părinților. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 20 Mai 2017, 13:03 | |
| 21-87 sunt vagoane mult subapreciate, cei ce le critica cred ca nu au mers cu ele. Spatiul e mult mai mare ca in 21-76, scaunele sunt incomparabil mai confortabile, combinatia cromatica este mult mai placuta ochiului si noaptea are doua seturi de lumini ce se pot regla astfel incat sa nu mergi cu neonul in ochi ca la cele albastre. Este mult peste 21-76 din toate punctele de vedere.
Pe site-ul www.cfrcalatori.ro au aparut deja ofertele comerciale de dupa 11.06.2017 si mi-a retinut atentia pe langa cele cunoscute si o noutate: IR 1630 Brasov 4.45 - Bucuresti 7.30 va avea tarife Regio incepand cu 11.06.2017. O intepatura fina la adresa Regiotrans? Posibil se va permite si calatoria cu abonamente Regio la acest tren, asa cum e la toate trenurile IR tarifate R. O idee foarte buna, de la inceput asteptam aceasta miscare de cand a fost introdus, fiind un tren de naveta si la concurenta ca ora cu Regiotrans. Numai ca are mers accelerat, vagoane bune si ajunge mai repede decat acesta in Capitala. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 20 Mai 2017, 13:15 | |
| A început cu 3 vagoane, o perioada a mers doar cu 2 vagoane știți bine de ce a fost introdus acest tren căci v-am spus încă de când au apărut primele informații legate de noul mers de tren. Acum are 5 vagoane și călători tot de 3 și la concurenta cu Regiotrans e o idee foarte buna și la acest capitol acum se bate cu 1634 pentru podium la ruta Brașov-București ca tarife, condiții și durata de parcurs.
Deci pana la urma tot datorita Regiotrans a apărut RE 3006 acum 2 ani apoi transformat în IR 1634 iar acum un nou tren va avea aceeași ofertă. Deci cei care criticați aiurea privați ar face bine înainte sa se documenteze și apoi sa mănânce dulciuri.
Sunt curios ce se va întâmpla la 1994/1993 aștept și verific zilnic site-ul sa vedem dacă apar modificări.
Ca fapt divers postez aici ce are CFR Călători în dotare legat de familia 21-76 si 21-87.
21-76 = 99 vagoane. 21-87 = 30 vagoane. 20-87 = 7 vagoane ( varianta 21-87 cu 8 locuri mai puțin ) 84-87 = 5 vagoane ( varianta 21-76 cu locuri pentru handicap) 89-87 = 20 vagoane ( 46 locuri și mini-bar )
La astea mai putem adăuga și ce 45 vagoane ale seriei 21-86.
P.S : Observ ca tarifele la IR 1630 sunt deja calculate pentru oferta tarif-Regio apare și simbolul roșu al ofertei doar ca în dreptul lui la Informații suplimentare nu scrie și "Ofertă tarif-Regio" probabil vor modifica luni. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 20 Mai 2017, 13:32 | |
| Ar fi prea de tot sa aiba oferta de anul trecut, mai ales in conditiile pomenilor pentru studenti. Anul trecut avea 10-12 vagoane, daca ar baga si oferta generala de -50% nu stiu cum s-ar descurca in acest an cu el. Sa vedem, ma gandesc insa ca trebuia sa apara deja. Concurenta aduce numai lucruri bune pentru publicul calator si se confirma si aici. Sunt calatori pentru ambele companii, si RT are publicul lor fidel dar ca si pret/conditii/durata clar iesi mai castigat cu trenul CFR Calatori. Fiecare merge cu ce vrea - important e sa existe alternative. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 20 Mai 2017, 13:43 | |
| Oferta a fost de 45% nu 50% și se adresa tuturor categoriilor de călători acum studenți au mokka dar adulți cum e și cazul tău le-ar prinde bine aceasta ofertă. 150 km/h la tarif de 38 lei cu tot cu loc, Ac, prize și măsuțe e bine primit pentru cei fata pomeni sau care nu mai sunt studenți.
Pentru ploieșteni e.mai convenabil tren Regiotrans scutesc transbordarea din Gara de Nord și sigur va fi mai ieftin pentru adulți decât varianta CFR direct sau cu schimb la București gen 1630 + 1994 bine ca aici vorbim despre adulți ca studenți au gratis și la stat și la privat.
Cu siguranta RT va avea de câștigat vara aceasta cu studenți căcia CFR e jale cu locurile pe când la RT e lejer și nu ai bătăi de cap mare minune și sper sa circule sezonierul RT vara asta măcar câteva weekend-uri cu 3 rame ca, cu 2 a tot circulat ultimiele 3 sezoane mai ales ca acum merge direct pe Chitila-Ram.Pajura-Băneasa. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 21 Mai 2017, 00:35 | |
| Din Ploiesti pe litoral ai trenurile CFR care te duc in statiune nu doar in Constanta iar RT nu ar mai trebui sa circule, daca vrei privat si lux alegi Astra dar locurile sunt putine si te lasa la Constanta asa cu CFR megi in Neptun/Costinesti/Eforie sau Mangalia. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 21 Mai 2017, 01:08 | |
| Și dacă merg la Mamaia ce nevoie am de tren din Constanța spre Mangalia ? Sunt persoane care merg în stațiuni iar dacă ajung la Constanța cu tren de Constanța continuă cu autocarul pentru unii e mai comod autocarul gen Eforie Nord.
Apoi mai e vorba și de orar cine naiba se duce pe litoral la ora 13.30 la cât ajunge ATC în Constanța.
Am mai spus legat de ATC aveam de gând sa merg cu ei de proba pe M800 numai dacă mergeau cu 160 km/h cum lătrau pupincuriști Softronic care mai nou s-au dat și cu ATC. Dar la 120 km/h ma c## în el de lux mai bine ma duc cu RT tot cu 120 merge și e și mai ieftin. Bine, eu nici acum nu m-am hotărât cu ce o sa merg la mare anul asta deși am loc în mașină vreau totuși sa ma duc cu trenul iar variantele pentru finala au rămas 1538+1921, 1630+1994 sau RT. Eu m-am antrenat pentru Sahara și pentru Siberia nu moare nimeni 4 ore pana la mare la RT, eu prima data ma uit la tarif ca nu stau la buzunarul părinților și nici student nu sunt. O diferență de 15 lei pe litoral înseamnă 4 beri reci sau o shaorma ori 3 clătite nu stau sa facă CFR burta mare pe spinarea mea. Dar diferența poate ajunge și la 25 lei care înseamnă un drum dus-întors de la Ploiești la Brașov. Nu sunt unghie în gât ca alți doar ca am prins boala pe prostia de la CFR și nu merita sa le dau bani. Dacă eram mai tânăr cu 4-5 ani as fi mers cu nașul ca sa i pagubesc mai rău dar e buna și anticipația + fidelitatea și online.
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport II | |
|