|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 16 Mai 2017, 18:27 | |
| - Luna a scris:
- tu ce sustii cand zici ca taximetristii merg legal in Romania?
Eu nu susțin că ”taximetriștii merg legal în România”, iar subiectul discuției nu eram eu, ci Uber. Eu susțin că pentru taximetriști există niște condiții legale de îndeplinit în România, iar șoferii Uber nu le îndeplinesc, deși Uber este tot serviciu de taximetrie. Vezi abordarea din Anglia, descrisă într-o postare precedentă. - Luna a scris:
- De cate ori ai fost cu taxi in tara in ultimii ani? In caz ca ai fost de mai multe ori de cate ori ai platit tariful legal ala care scrie pe usa? Si primit bon? Dar refuzuri de curse scurte sau in alte directii?
Am mers de zeci de ori cu taxiul în România în ultimii ani, în 2016 am stat o dată 3 săptămâni și o dată o săptămână. Vin cu avionul, așa că în România circul cu taxiul. De mai multe ori pe zi. Nu mă interesează tariful legal, eu întreb întotdeauna taximetristul cât costă, ca să n-am surprize neplăcute. Am învățat asta în București, în urmă cu vreo 25 de ani, când mergeam după vize la ambasade. Nu mă interesează dacă șoferul pornește sau nu aparatul de taxare, unii îl pornesc, alții nu. Eu plătesc cât a zis el că face. Nu-mi trebuie bonurile fiscale, așa că nu iau bonul, chiar dacă taximetristul mi-l oferă. Încă nu s-a născut taximetristul care să mă refuze pe motiv că e cursa prea scurtă. O singură dată a zis unul ceva de genul ăsta, iar eu am răspuns ”te-am întrebat cât mă costă ca să mergem până acolo, nu dacă e cursa lungă sau scurtă”. Și s-a rezolvat instantaneu, a spus cât costă și am urcat în mașină. Ți se pare că sunt genul de om pe care îl intimidează un taximetrist care are mai mult tupeu decât e cazul? Taximetristul se află pe stradă ca să producă bani, iar eu asta fac, îi ofer ocazia să producă bani. Dar scopul meu, ca pasager, e să merg cu taxiul unde am de mers, nu să-l păzesc pe el dacă emite bonuri fiscale. Dacă poți obține decontare, n-ai decât să-i spui direct taximetristului că îți trebuie și bonul fiscal. Ai să vezi că unii dintre ei or să-ți dea și bonuri în plus, rămase de la clienți ca mine. - Luna a scris:
- Toata lumea cine circula des cu taxiul stie ca 80% din taxi-uri in Romania circula ilegal.
Asta cu ”toată lumea știe că 80%” e exact genul de argument pentru care ar trebui să faci niște vizite la psiholog. O oră pe zi e suficient, iar în vreo 200 de ore are timp să-ți explice o mulțime de lucruri pe care le-ai deprins greșit în copilăria mică, înainte de a intra la școală. - Luna a scris:
- mai visai si tunele noi pe sub munti pe M202.
Asta e ”non-sequitur”, adică n-are legătură. Tot psihologul poate să-ți explice și de ce e greșit să apelezi la astfel de ”argumente” într-o discuție despre Uber. Și tot el o să-ți explice de ce ajungi tu să încerci să deturnezi conversația în modul ăsta. Dar pentru că tot ai deschis discuția: acolo pe M202 soluția tehnică pentru a crește viteza la nivelul secolului XXI tot asta e, un tunel. Exact din același motiv se construiesc și tunelurile dintre Cața și Apața pe M300.
Ultima editare efectuata de catre Warrington in Mar 16 Mai 2017, 18:59, editata de 4 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 16 Mai 2017, 18:47 | |
| @ldh80 Tu ai mers vreodată cu taxiul în viata ta ? Ști cat câștiga un taximetrist ? Ști că nu e atât de ușoară meseria asta ? Ști ca nu te obliga nimeni sa plătești mai mult decât îți arată aparatul ?
Tu ai impresia ca le ști mereu pe toate, eu nu am timp sa îți caut toate postările doar de dragul de a posta.
Explica-mi și mie dacă o cursa face 16.70 lei pe aparat tu cat i dai taximetristului 16 lei ? 70 bani i pune de la el ?
Și care e treaba cu aparatul de taxat dacă îl pune sau nu ? Eu am pățit sa merg cu taxiul iar taximetristul a uitat sa dea drumul la aparat, am mers 2,5 km fără aparat a zis ca e vina lui și nu mi-a cerut un leu în plus dar eun i-am plătit cat știam ca face mereu de acasă pana la Lukoil 18 lei. De multe ori ma întrebau dacă știu cat face cursa și dacă. Ai da drumul la aparat. Nu mai vorbi tu ca și cum le-ai ști pe toate ca ești departe de adevăr.
Încă una tot la munca ma duceam aveam 20 lei la mine cursa făcea ca deobicei 16-17 lei la 06:30 % trebuia sa fiu la munca a mers omul cu viteza prin tot orașul pe aparat la final arata 16.20 lei eu i-am dat 15 lei și i-am spus sa îmi dea 1 leu sa îmi iau cafea restul era al lui, eu crezând ca i-am dat 20 lei. Omul a strâmbat din nas dar mi-a dat leul. Când am ajuns la vestiar am găsit în buzunar 5 lei ce sa vezi eu i dădusem 15 lei în loc de 20 lei. Peste câteva zile l-am găsit și i-am dat 4 lei nu se supărase și își adusese aminte de mine.
De revelion dimineață toată lumea merge cu taxiul a trebuit sa împart unul cu o chelnerița arata aia de ziceai ca nu dormise o săptămână mi-a fost mila s-o las în stație la -10 grade.
Nimeni nu te ia de prost, sunt unii care doar încearcă dacă merge și ești gâscă bine dacă nu asta e a încercat.
Am mers cu taxiul în 2016 pe puțin de 1.000 lei numai la munca mergeam de 4-5 ori pe pe lună dar nu pentru ca i i permitea salariul ~2.000 lei net ci pentru faptul ca mereu ma trezeam târziu iar serviciul e servici. Alți da foc la bani pe droguri, țigări, jocuri de noroc sau i fac proastele de bani eu am dat la taxiu am mers în 15 minute și la căldură.
Și ce naiba faci cu bonul fiscal îl bagi în sobă ca sa aprinzi focul ? Sau vrei sa pari mai interesant în fata unui taximetrist care nu da 2 bani pe tine. Vrei sa pari om de afaceri cere bonul dar trebuie sa fi frumos, bine îmbrăcat, telefon scump sa mirosi a parfum și sa ști sa vorbești ca dacă ești îmbrăcat de la țară și ceri bonul doar ca sa pari interesant și om de afaceri în fata unui taximetrist nu ai făcut nimic.
La mine la Ploiești am destui prieteni, vecini și colegi de școală taximetriști dar eu nu i sun când am nevoie ci sun direct la compania, ca fapt divers un taximetrist la Ploiești câștiga pana la maxim 4.000 lei/lună cu tot cu aparat, fără sau curse la aeroport la bani ăștia mai poți sa zici ceva ? Alți câștiga banii ăștia la muncă grea în 3 luni de zile.
Unele taxiuri sunt urmărite prin GPS și dacă fac o cursa fără aparat iar dispeceratul îl suna sa se ducă la o comanda ce face ? Îți spun eu zice ca ajunge în 5-6 minute sau ca are probleme cu mașina și refuza cursa.
Eu cer bilet doar la autocare si microbuze și care îndrăznește sa ma întrebe ce fac cu el i spun ca sunt în interes de serviciu și trebuie sa îl decontez la munca și nimeni nu mârâie ca în mintea lor se gândesc cine as putea fi dar cu bonu-l de taxiu ce faci ?
În Anglia unde sunt eu nu îți dă nimeni bon la taxiu chiar o sa verific care e treaba numai după bon nu mai stăteam. I-am plătit șoferului dacă îmi place cum m-a tratat ca client și cum a condus mașina i las de o bere dacă nu doar o cafea ajunge. Pana la urma taxiul nu e pentru toată lumea la fel cum e și avionul ai bani îți permiți bine nu dute 3 zile cu autocarul sa te doară spatele 1 săptămana.
Ce se întâmplă la București cu taxiurile e de domeniul fantasticului acolo nu e lumea proasta ci statul ca nu se implica pentru contribuabili care plătesc taxe și impozite.
Cand lucram la Lukoil și luam bonuri de.masa odată pe duceam la Kaufland și umpleam un căruț apoi veneam cu taxiul acasă deși era fix 1 km de mers nu m-a refuzat nimeni.
Alte tarife :
Taxiu Ploiesti-Aeroport Otopeni 80 lei fără aparat. Taxiu Ploiesti-București 100 lei oriunde în București și fără aparat. Taxiu Ploiești-Blejoi 18 lei pe aparat. Taxiu în Northampton 8 minute de mers 3.5 km maxim 7.20 Ł ( 36 lei )
Northampton-Letonia Airport
Mașină pe net 30-35Ł ( 150-175 lei ) încap 4 persoane. Autocar cu bilet onnline sau de la stație ori automat ca de la șofer nu se poate intre 15-20 Ł ( 75-100 lei ) pai dacă sunt 2 persoane deja se merita sa vi cu mașini plus ca te duce omul pana acasă și nu tine seama la bagaj ca la autocar.
Ldh80 mai fa niște săpături pe site-urile alea de pe care te tot informezi prost vezi cum sta treaba cu taximetria nu mai vorbine doar de dragul de a face cat mai multe postări. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 16 Mai 2017, 19:12 | |
| - Katalyn a scris:
- În Anglia unde sunt eu nu îți dă nimeni bon la taxiu chiar o sa verific care e treaba
Unele taxiuri au pe bord o cutie mică de plastic cu niște ”business card”-uri, cu numele și datele companiei și numerele de telefon unde poți face comandă. Pe spatele acelui business card sunt rubricile pentru chitanță (”receipt”) și ți-o completează cu pixul dacă i-o ceri. În Londra sunt și unele taxiuri care au aparat de taxare cu casă de marcat și emit ”receipt” exact ca la Tesco, dar în alte orașe n-am văzut. Poate sunt, dar n-am văzut eu. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 16 Mai 2017, 19:32 | |
| Eu stau în Northampton și am mers doar cu Bounds. Imi place ca atunci când sun intra robotul ma întreabă dacă vreau pentru adresa de la care am mai solicitat apoi dacă vreau taxiu de 3-4 persoane sau mai mare. Primesc 3 mesaje din care ultimele 2 cu ora la care vine taxiul și ultimul cu modelul mașini, culoarea și numărul de înmatriculare. Șoferi numai pakistanezi, negri și alte nații care te tratează ca pe un domn chiar dacă le spui ca vi din România.
În Anglia nu folosesc taxiul decât în diminețile când oua mai tare și trebuie sa ajung la muncă ca dacă nu ploua ma duc cu bicicleta ( 16-20 minute ) iar o cursa ma costa maxim 7.20Ł tradus în bani noștri ar însemna 7.2 Lei. Pana acum în 2 luni jumate doar de 5 ori am cu taxiul la muncă. Autobuzul e 4Ł o zi, 13Ł o săptămână sau 50Ł o luna dar dimineață ajunge târziu ca eu trebuie sa intru pe poarta cel târziu la 05.29.
Cum am spus taxiul nu e pentru oricine îl folosești atunci când ai nevoie de el : nu ai autobuz, ai o urgenta, oua de rupe sau e -20grade, ai bagaje sau ești prea obosit e impropriu sa vorbești precum ldh80 care el are impresia ca le știe pe toate...
Ca fapt divers iată cum arata cele 3 mesaje primite atunci când dai comanda la taxiu :
1. FREE Rides with Unlimited Shares, bidTAXI and Bounds Taxis working together.
DOWNLOAD http://m.bid.taxi
Watch our video https://youtu.be/RZxXWmfWmIY
2. Click for our app m.boundstaxis.co.uk Confirmed ************* arriving at 05:22 on 12/05. Any problems call 01604626262 but do NOT reply to this text. Dar de fapt a venit la 05.18 iar la 05.27 deja intram pe poarta la serviciu.
3. Your Bounds Taxis car has arrived. BLUE TOYOTA PRIUS. Reg. KW56 UVX. Download our App m.boundstaxis.co.uk
Sau alt sms
4. Your Bounds Taxis car has arrived. BLACK VOLKSWAGEN TOURAN. Reg. AJ05 UOB. Download our App m.boundstaxis.co.uk
La Ploiești când sun la taxiu la Index îmi cere adresa apoi un nume și ma găseste acolo toate cursele tot tot. Apoi intra robotul și zice "Mașina cu numărul 164 va sosi la dumneavoastră în 3-4 minute"
Cică la Chișinău sunt pe taxiuri si Toyota PRIUS Hybrid în România pe.unde am fost am văzut o grămadă de modele dar nu și Hybrid. Cum naiba moldoveni ne-au întrecut?
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mar 16 Mai 2017, 19:43, editata de 3 ori |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 16 Mai 2017, 19:34 | |
| - Katalyn a scris:
- @ldh80 Tu ai mers vreodată cu taxiul în viata ta ? Ști cat câștiga un taximetrist ? Ști că nu e atât de ușoară meseria asta ? Ști ca nu te obliga nimeni sa plătești mai mult decât îți arată aparatul ?
Tu ai impresia ca le ști mereu pe toate, eu nu am timp sa îți caut toate postările doar de dragul de a posta.
Explica-mi și mie dacă o cursa face 16.70 lei pe aparat tu cat i dai taximetristului 16 lei ? 70 bani i pune de la el ?
Și care e treaba cu aparatul de taxat dacă îl pune sau nu ? Eu am pățit sa merg cu taxiul iar taximetristul a uitat sa dea drumul la aparat, am mers 2,5 km fără aparat a zis ca e vina lui și nu mi-a cerut un leu în plus dar eun i-am plătit cat știam ca face mereu de acasă pana la Lukoil 18 lei. De multe ori ma întrebau dacă știu cat face cursa și dacă. Ai da drumul la aparat. Nu mai vorbi tu ca și cum le-ai ști pe toate ca ești departe de adevăr.
Încă una tot la munca ma duceam aveam 20 lei la mine cursa făcea ca deobicei 16-17 lei la 06:30 % trebuia sa fiu la munca a mers omul cu viteza prin tot orașul pe aparat la final arata 16.20 lei eu i-am dat 15 lei și i-am spus sa îmi dea 1 leu sa îmi iau cafea restul era al lui, eu crezând ca i-am dat 20 lei. Omul a strâmbat din nas dar mi-a dat leul. Când am ajuns la vestiar am găsit în buzunar 5 lei ce sa vezi eu i dădusem 15 lei în loc de 20 lei. Peste câteva zile l-am găsit și i-am dat 4 lei nu se supărase și își adusese aminte de mine.
De revelion dimineață toată lumea merge cu taxiul a trebuit sa împart unul cu o chelnerița arata aia de ziceai ca nu dormise o săptămână mi-a fost mila s-o las în stație la -10 grade.
Nimeni nu te ia de prost, sunt unii care doar încearcă dacă merge și ești gâscă bine dacă nu asta e a încercat.
Am mers cu taxiul în 2016 pe puțin de 1.000 lei numai la munca mergeam de 4-5 ori pe pe lună dar nu pentru ca i i permitea salariul ~2.000 lei net ci pentru faptul ca mereu ma trezeam târziu iar serviciul e servici. Alți da foc la bani pe droguri, țigări, jocuri de noroc sau i fac proastele de bani eu am dat la taxiu am mers în 15 minute și la căldură.
Și ce naiba faci cu bonul fiscal îl bagi în sobă ca sa aprinzi focul ? Sau vrei sa pari mai interesant în fata unui taximetrist care nu da 2 bani pe tine. Vrei sa pari om de afaceri cere bonul dar trebuie sa fi frumos, bine îmbrăcat, telefon scump sa mirosi a parfum și sa ști sa vorbești ca dacă ești îmbrăcat de la țară și ceri bonul doar ca sa pari interesant și om de afaceri în fata unui taximetrist nu ai făcut nimic.
La mine la Ploiești am destui prieteni, vecini și colegi de școală taximetriști dar eu nu i sun când am nevoie ci sun direct la compania, ca fapt divers un taximetrist la Ploiești câștiga pana la maxim 4.000 lei/lună cu tot cu aparat, fără sau curse la aeroport la bani ăștia mai poți sa zici ceva ? Alți câștiga banii ăștia la muncă grea în 3 luni de zile.
Unele taxiuri sunt urmărite prin GPS și dacă fac o cursa fără aparat iar dispeceratul îl suna sa se ducă la o comanda ce face ? Îți spun eu zice ca ajunge în 5-6 minute sau ca are probleme cu mașina și refuza cursa.
Eu cer bilet doar la autocare si microbuze și care îndrăznește sa ma întrebe ce fac cu el i spun ca sunt în interes de serviciu și trebuie sa îl decontez la munca și nimeni nu mârâie ca în mintea lor se gândesc cine as putea fi dar cu bonu-l de taxiu ce faci ?
În Anglia unde sunt eu nu îți dă nimeni bon la taxiu chiar o sa verific care e treaba numai după bon nu mai stăteam. I-am plătit șoferului dacă îmi place cum m-a tratat ca client și cum a condus mașina i las de o bere dacă nu doar o cafea ajunge. Pana la urma taxiul nu e pentru toată lumea la fel cum e și avionul ai bani îți permiți bine nu dute 3 zile cu autocarul sa te doară spatele 1 săptămana.
Ce se întâmplă la București cu taxiurile e de domeniul fantasticului acolo nu e lumea proasta ci statul ca nu se implica pentru contribuabili care plătesc taxe și impozite.
Cand lucram la Lukoil și luam bonuri de.masa odată pe duceam la Kaufland și umpleam un căruț apoi veneam cu taxiul acasă deși era fix 1 km de mers nu m-a refuzat nimeni.
Alte tarife :
Taxiu Ploiesti-Aeroport Otopeni 80 lei fără aparat. Taxiu Ploiesti-București 100 lei oriunde în București și fără aparat. Taxiu Ploiești-Blejoi 18 lei pe aparat. Taxiu în Northampton 8 minute de mers 3.5 km maxim 7.20 Ł ( 36 lei )
Northampton-Letonia Airport
Mașină pe net 30-35Ł ( 150-175 lei ) încap 4 persoane. Autocar cu bilet onnline sau de la stație ori automat ca de la șofer nu se poate intre 15-20 Ł ( 75-100 lei ) pai dacă sunt 2 persoane deja se merita sa vi cu mașini plus ca te duce omul pana acasă și nu tine seama la bagaj ca la autocar.
Ldh80 mai fa niște săpături pe site-urile alea de pe care te tot informezi prost vezi cum sta treaba cu taximetria nu mai vorbine doar de dragul de a face cat mai multe postări. Da domnule, am mers si cu taxiul si din pacate in unele situatii taximetristii nu folosesc aparatul de taxat ! Si acest lucru nu mi se pare normal! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 16 Mai 2017, 19:44 | |
| |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 16 Mai 2017, 19:45 | |
| - ldh80 a scris:
- din pacate in unele situatii taximetristii nu folosesc aparatul de taxat ! Si acest lucru nu mi se pare normal!
Și ca să scrii asta ai citat mesajul lui în întregime? - Katalyn a scris:
- Se mai uita și la om.
Păi, exact asta e problema de fapt Taximetristul chiar se mai uită și la om. Și se pricepe la oameni, pentru că are de-a face cu tot felul de oameni și ajunge inevitabil să-i ”citească” de la prima vedere. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Mai 2017, 19:45 | |
| - Warrington a scris:
Eu nu susțin că ”taximetriștii merg legal în România”, iar subiectul discuției nu eram eu, ci Uber. Eu susțin că pentru taximetriști există niște condiții legale de îndeplinit în România, iar șoferii Uber nu le îndeplinesc, deși Uber este tot serviciu de taximetrie. Vezi abordarea din Anglia, descrisă într-o postare precedentă.
Daca taximetristii merg ilegal in Romania de ce vrei sa mearga uber legal? Nu ca nu ar merge. - Warrington a scris:
Am mers de zeci de ori cu taxiul în România în ultimii ani, în 2016 am stat o dată 3 săptămâni și o dată o săptămână. Vin cu avionul, așa că în România circul cu taxiul. De mai multe ori pe zi.
Nu mă interesează tariful legal, eu întreb întotdeauna taximetristul cât costă, ca să n-am surprize neplăcute. Am învățat asta în București, în urmă cu vreo 25 de ani, când mergeam după vize la ambasade. Nu mă interesează dacă șoferul pornește sau nu aparatul de taxare, unii îl pornesc, alții nu. Eu plătesc cât a zis el că face. Nu-mi trebuie bonurile fiscale, așa că nu iau bonul, chiar dacă taximetristul mi-l oferă.
Încă nu s-a născut taximetristul care să mă refuze pe motiv că e cursa prea scurtă. O singură dată a zis unul ceva de genul ăsta, iar eu am răspuns ”te-am întrebat cât mă costă ca să mergem până acolo, nu dacă e cursa lungă sau scurtă”. Și s-a rezolvat instantaneu, a spus cât costă și am urcat în mașină. Ți se pare că sunt genul de om pe care îl intimidează un taximetrist care are mai mult tupeu decât e cazul? Taximetristul se află pe stradă ca să producă bani, iar eu asta fac, îi ofer ocazia să producă bani.
Dar scopul meu, ca pasager, e să merg cu taxiul unde am de mers, nu să-l păzesc pe el dacă emite bonuri fiscale. Dacă poți obține decontare, n-ai decât să-i spui direct taximetristului că îți trebuie și bonul fiscal. Ai să vezi că unii dintre ei or să-ți dea și bonuri în plus, rămase de la clienți ca mine.
Cam asa fac si eu cand am nevoie de taxi, dar ti se pare normal asta? Mie nu mi se pare deloc normal. Da si scopul meu e sa merg unde trebuie sa ajung, dar nu pot avea pretentia ca ar fi taxiul mai legal decat uber. Dupa tine nu e bai ca taximetristul nu emite bonuri fiscale, dar e bai ca uber emite factura fiscala la fiecare client in loc de bon? Cum vine asta? Vrei egalitate intre uber si taxi? Si eu as vrea sincer, dar in sensul bun si la servicii egale. Aaa inca ceva, de cate ori ai prins taximetristi nu uber la care sa poti plati cu cardul? Eu o singura data, si nu imi place sa folosesc bani cash, o fac doar cand nu am de ales. - Warrington a scris:
Asta cu ”toată lumea știe că 80%” e exact genul de argument pentru care ar trebui să faci niște vizite la psiholog. O oră pe zi e suficient, iar în vreo 200 de ore are timp să-ți explice o mulțime de lucruri pe care le-ai deprins greșit în copilăria mică, înainte de a intra la școală.
Eu chiar a trebuit sa imi fac verificare psihologica acum ceva timp si am fost, nu mi-au gasit nimic in neregula. Tu cand ai fost ultima oara? Ce lucruri deprinse gresit? Adica sa ma invete psihologul ca defapt numarul 40-50 e egal sau mai mic decat 20-25? Poftim si articole in presa pe tema asta si sunt destule altele, poate te convingi ca nu sunt singurul care sustine asta: http://www.wall-street.ro/articol/Auto/117691/speedtaxi-reclamatii-si-preturi-dezumflate-in-taximetrie.html si http://www.clujmanifest.ro/administratie/clujenii-nemultumiti-de-serviciile-de-taxi-de-la-aeroport/ si http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21243964-atat-greu-gasim-taxi-bucuresti-putem-face-daca-soferul-refuza-cursa-sau-vrea-bani-plus.htm |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4753 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Mier 17 Mai 2017, 22:01 | |
| Mi-as dori ca CFR sa clasifice tipurile de vagoane pentru fiecare rang de tren.De exemplu :21-76, 20-83 pentru trenuri IR.sau 20-54, 21-87 pentru trenuri R.Nu mi se pare normal sa vad tot felul de vagoane nepotrivite la aceste doua ranguri de tren. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Mai 2017, 22:38 | |
| - Luna a scris:
- Daca taximetristii merg ilegal in Romania de ce vrei sa mearga uber legal?
Chiar așa! La ce-ar fi nevoie de legi într-o țară? Mai ales o țară unde ”codru-i frate cu românul” Exact pentru genul ăsta de faze ar trebui să faci psihoterapie. Nu știu la ce psiholog ai fost tu, dar probabil l-a interesat doar dacă ai discernământ, de-aia n-a fost nimic în neregulă cu tine. Du-te la un psihoterapeut și arată-i schimbul ăsta de replici de pe forum. Întreabă-l dacă ar trebui să te preocupe noțiuni ca ”disonanță cognitivă” sau ”comunicare patologică” și după aceea vino și spune-ne ce ți-a zis
Ultima editare efectuata de catre Warrington in Mier 17 Mai 2017, 22:39, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Mai 2017, 22:38 | |
| CFR are mai multe ranguri ca sunt laolaltă internaționalele cu celelalte IR e partea a doua. După mine eu le vad asa :
1. Internaționalele + IR Express + IR Buc-CTA fără oprire. 2. Trenurile IR. 3. Trenurile IR cu ofertă tarif-Regio. 4. RE și R.
Asa și cu vagoanele de sus în jos de la cel mai bun către cel mai slab.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Mai 2017, 23:04 | |
| - Warrington a scris:
Chiar așa! La ce-ar fi nevoie de legi într-o țară? Mai ales o țară unde ”codru-i frate cu românul”
Exact pentru genul ăsta de faze ar trebui să faci psihoterapie. Nu știu la ce psiholog ai fost tu, dar probabil l-a interesat doar dacă ai discernământ, de-aia n-a fost nimic în neregulă cu tine. Du-te la un psihoterapeut și arată-i schimbul ăsta de replici de pe forum. Întreabă-l dacă ar trebui să te preocupe noțiuni ca ”disonanță cognitivă” sau ”comunicare patologică” și după aceea vino și spune-ne ce ți-a zis Eu cred ca tu ai probleme de intelegere a limbii romane. Unde am zis eu ca nu e nevoie de legi? Am zis doar ca nu e corect doar uber sa respecte si taximetristii nu, trebuie toti sa respecte aceleasi legi. Punct. De acord uber sa nu aiba nevoie de aparat ce elibereaza bon la fel si taximetristii dar cu conditia sa nu accepte plata cash, doar online cu cardul, atunci se spun regulilor platilor online/magazinelor online. Licenta e o prostie, ar trebui sa nu se ceara nici la taxi nici la uber sau daca se cere sa se poata emite oricate nu in numar limitat, atestat ori sa nu ceara la nici o forma ori la ambele, as prefera pentru a nu se cere atestat ci includerea examenului de atestat taxi in cel pentru permisul de conducere. Dar si taxiurile sa fie penalizate daca nu respecta legea, nu doar uber cu interziceri si presiuni. Solutii exista, trebuie sa se vrea si nici nu costa prea mult implementarea lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Mai 2017, 10:18 | |
| - Luna a scris:
- nu e bai ca taximetristul nu emite bonuri fiscale, dar e bai ca uber emite factura fiscala la fiecare client in loc de bon?
Explică-mi şi mie cum îţi pune UBER CIF-ul pe factură şi cum îţi pune ştampilă pe un pdf. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Mai 2017, 17:33 | |
| In accelasi mod ca si emag, kartela.ro si si multi altii pentru tranzactii incheiate online. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Mai 2017, 18:29 | |
| - Luna a scris:
- In accelasi mod ca si emag, kartela.ro si si multi altii pentru tranzactii incheiate online.
Adică deloc. Am înţeles. Diferenţa e că cei amintiţi de tine fac tranzacţiile în România, pe când Uber le face în Olanda, deci statul român nu vede niciun şfanţ. - ciprian71 a scris:
- Mi-as dori ca CFR sa clasifice tipurile de vagoane pentru fiecare rang de tren.De exemplu :21-76, 20-83 pentru trenuri IR.sau 20-54, 21-87 pentru trenuri R.Nu mi se pare normal sa vad tot felul de vagoane nepotrivite la aceste doua ranguri de tren.
Există nişte condiţii minime care trebuie îndeplinite pentru IR. În afară de etajate, care satisfac condiţiile dar nu-s cine ştie ce dpdv al confortului, ar trebui să fie clar ce vagoane să intre pe IR, adică să nu mai vedem 19/21-80, 19/20-54/55, 20-76, iar la lung parcurs parcă nici 21-70 şi 21-90 nu mai au ce căuta, neavând prize (iar pe 346/7 s-ar putea pune 21-70 în loc de 21-90, din simplul fapt că nu avem alte vagoane apte de internaţional). Reciproca, însă, nu e valabilă, pentru că multe garnituri de IR formează R între curse. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |