|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 07 Oct 2017, 22:07 | |
| Avem femei mecanic de locomotivă, şofer de TIR, să nu mai zic de femei pe macarale, tractoare, la strung... Avem femei şi pe avioane: http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/biziday-prima-femeie-comandant-de-aeronava-atr-din-romania-482551 Nu văd care e problema aici. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 07 Oct 2017, 22:42 | |
| - LanceR a scris:
- mie mi-e greu sa-mi imaginez o femeie-miner,de exemplu....
Dacă ai ști tu ce munca baga cumnata-mea, munca de bărbați dar se merita când îți intra pe card cate 1.500 lei în fiecare vineri dimineață. Transportul îl are gratuit cu mașina personală și dacă se duce o sâmbătă la munca e plătită pentru acea zi cu 430 lei și o zi de concediu. În UK e plin de femeii pe dube și autobuze, chiar și pe autocare am văzut ieri doua. Dar sa nu comparam un autobuz/autocar cu cutie automata și unul cu cutie manuală. Iar la Londra am văzut chiar și musulmane cu batic dala pe cap. Am văzut de asemenea destule femei tinere pe funcția de mecanic pe ramele Siemens Desiro clasa 350 varianta UK iar la mine în oraș pe autobuz am o englezoaica puțin grăsuța dar frumoasa foc maxim 25 ani si toata lumea se mira cand o vede, pana acum am prins-o doar pe autobuzele cu etaj, dar asta e la polul opus căci nu este o meserie grea sa fi șofer de autobuz pe un autobuz adevărat într-o tara civilizată. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 07 Oct 2017, 23:55 | |
| Doamne ce discutii...suntem totusi in secolul XXI. Sa fim seriosi, sunt destule femei mai barbate decat multi pustani masculi din generatia Z. Nu iti imaginezi femei-mineri sau mecanici de locomotiva, dar sunt si destui barbati care n-au ce cauta in astfel de meserii. Deci nu exista alb-negru. In mediul urban, cu tehnologia de azi, chiar nu mai sunt astfel de probleme. In mediul rural, intr-adevar, inca mai sunt destule femei care stau doar la cratita si sa vada de copii. Si sunt ele destul de ok cu asta. Treaba lor. Fiecare cu ce se multumeste. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 00:31 | |
| Tot in mediul rural insa sunt si destule femei ce merg la sapa/coasa/lopata sau ce munci fizice or mai fi la camp. - LanceR a scris:
- mie mi-e greu sa-mi imaginez o femeie-miner,de exemplu....
Si totusi exista si asta. Daca le place/vor nu vad de ce sa nu le permiti. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: de mutat la disc gen despre transp Dum 08 Oct 2017, 07:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt câteva milioane bune care merg cu trenuri fără mecanic... în vreo 50 de ani probabil or să fie şi maşini fără pilot.
Trenul e "legat de glie", nu are prea multă libertate de mișcare. Dacă a ieșit de pe șine se oprește destul de repede, deci e suficientă o abatere laterală de câțiva centimetri pentru a trece în regim de emergency stop. Iar la o abatere laterală de 2 metri rămâne oricum fără alimentarea cu energie electrică. Mașina are inerent o traiectorie mult mai flexibilă și o autonomie cu mult mai mare. Imediat ce mașinile fără pilot vor onorî câțiva participanți la trafic, s-ar putea să le vedem interzise definitiv. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 08:07 | |
| - Luna a scris:
- Care e faza spre exemplu daca sunt baiat reprezentant la firme de produse cosmetice?
Spre exemplu, s-ar putea ca fata care îți place ție să fie destul de sănătoasă la cap încât să nu vrea să-și crească copiii cu tine Depinde și ce are de făcut un asemenea ”reprezentant”. Dacă ai de condus o mașină și de cărat niște cutii cu produse, nu e nicio problemă. Dar dacă ai de discutat cu clientele despre o cremă cosmetică și efectele ei adverse care se manifestă doar în perioada ciclului menstrual sau doar în perioada fertilă, s-ar putea să ai unele dificultăți, ca să zicem așa ... - Luna a scris:
- Daca le place/vor nu vad de ce sa nu le permiti.
Nu a vorbit nimeni despre interdicții. Dacă le place/vor, n-au decât să practice orice meserie au chef. Era vorba despre normalitate. Poți să stai liniștit acasă cu copiii cât timp ea e cu fetele la băut, dar când unul dintre copii o să-ți vină acasă cu un partener de același sex, s-ar putea să nu fii chiar fericit. - Luna a scris:
- Tot in mediul rural insa sunt si destule femei ce merg la sapa/coasa/lopata sau ce munci fizice or mai fi la camp.
Și cine merge cu caii la pădure după lemne în timpul ăsta? Tot femeile? Nu e vorba de munca fizică în sine, la sapă a fost dintotdeauna o muncă acceptabilă și pentru femei. E vorba de împărțirea rolurilor în gospodărie. Ai văzut tu la țară vreo femeie mergând la coasă în timp ce bărbatul ei spală rufe și stă cu copiii? Câte femei ai văzut pe post de cioban la stână? - Katalyn a scris:
- În UK e plin de femeii pe dube și autobuze
Și e la fel de plin de femei care se îmbată pe stradă sau se iau la bătaie între ele. Ești convins că vrei una din asta ca nevastă? Tu poți să stai oricând o noapte în arestul secției de poliție, dacă ea zice că i-ai dat o palmă, chiar dacă în realitate nu i-ai dat. Dar tu n-ai să chemi poliția decât atunci când o să te atace cu cuțitul, iar unii nu o cheamă nici măcar atunci. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 14:06 | |
| - Warrington a scris:
- Imediat ce mașinile fără pilot vor onorî câțiva participanți la trafic, s-ar putea să le vedem interzise definitiv.
O, da, păi să le interzică, pentru că şoferii umani oricum omoară mai mulţi participanţi la trafic. Asta înseamnă că au de muncă o groază de oameni: poliţişti, procurori, pompieri, doctori, agenţi de asigurări, bănci, producători auto, cei de la pompe funebre, preoţi, eventual cei care repară drumul după accident dacă s-a distrus ceva. Înmulţeşte asta cu câţiva mii de morţi pe an. Desigur, industria auto va găsi metode să îşi crească profitul... sunt gata să pun pariu că maşinile fără şofer vor avea o durată de viaţă fixă în ani sau în km, după care vor refuza să mai meargă. Deja sunt domenii unde se face aşa ceva... de exemplu, la birou avem nişte imprimante Lexmark. Astea au tonere pentru un anumit număr de pagini... doar că, ale dracului, când s-a făcut numărul ăla de pagini, nu mai tipăresc până nu schimbi cartuşul, pentru că chipul de pe cartuşul toner spune imprimantei că tonerul nu mai e bun... chiar dacă juma' de toner e plin. Şi uite aşa aruncăm la gunoi o groază de toner şi aruncăm banii pe altul. Fix aşa or să fie şi maşinile astea, la 5 ani sau 50.000 km alta nouă şi tot aşa. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 15:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- şoferii umani oricum omoară mai mulţi participanţi la trafic.
Șoferii umani pot fi pedepsiți. Unui computer ce poți să-i faci, să-i restricționezi consumul de energie, frecvența de clock sau cantitatea de RAM? - Dr2005 a scris:
- la birou avem nişte imprimante Lexmark. Astea au tonere pentru un anumit număr de pagini... doar că, ale dracului, când s-a făcut numărul ăla de pagini, nu mai tipăresc până nu schimbi cartuşul, pentru că chipul de pe cartuşul toner spune imprimantei că tonerul nu mai e bun... chiar dacă juma' de toner e plin. Şi uite aşa aruncăm la gunoi o groază de toner şi aruncăm banii pe altul. Fix aşa or să fie şi maşinile astea, la 5 ani sau 50.000 km alta nouă şi tot aşa.
Fii liniștit, că nu doar la Lexmark e așa și nu doar la cartușele de toner. O mulțime de componente (fuser-e, imaging units, transfer belt units) trebuie schimbate la imprimantele Dell, Xerox sau Epson după un anumit număr de pagini (30k, 50k, 100k) indiferent dacă sunt în stare bună sau nu. Dell e și mai ”cinstit”, în realitate nu fabrică nimic în materie de imprimante. Tot ce se vinde sub denumirea Dell sunt de fapt imprimante Xerox, Samsung sau Lexmark, dar în carcase special proiectate ca să reflecte imaginea firmei. În cartușele de toner rămâne doar 40% (pe cântărite!) atunci când ele se declară ”empty”. Iar imaging unit-ul care la modelul original Xerox trebuie înlocuit după 30k pagini, la modelul în carcasă Dell trebuie înlocuit după 24k, se presupune că utilizatorii de Dell sunt dispuși să plătească mai mult Unele componente au contoare on board, la fel cum au cartușele, în timp ce pentru altele ține imprimanta scorul. Dar toate contoarele pot fi rescrise, aduse la zero sau la o valoare minimă, numai că utilizatorul obișnuit nu știe să facă astfel de lucruri. Însă o mulțime de firme onorabile (inclusiv dealeri ai respectivilor producători de imprimante) fac un ban cinstit din asta La un model Brother alb-negru am văzut cea mai nesimțită metodă, nici măcar nu era un chip, ci un set de roți dințate pe cartuș care se roteau încet, pagină cu pagină, până ajungeau la capăt, iar imprimanta declara cartușul ca fiind gol. Era destul să demontezi acele roți dințate și să le așezi în poziția inițială, că imprimanta vedea din nou acel cartuș ca fiind plin. Așa că puteai să-l reumpli la nesfârșit. La fel va fi și la mașini, dacă se va pune vreodată problema. Însă orice astfel de contor are o problemă de funcționare care derivă chiar din concepția lui: imprimanta trebuie să-l poată citi și (eventual) rescrie. Așa că poate fi citit și rescris din exterior exact în același mod în care o face și imprimanta. A fost mai demult o discuție despre motoarele de avion, acum producătorii vând ”tracțiune”, nu motoarele în sine. La fel consideră și producătorii de imprimante, ei îți vând o anumită capacitate de tipărire (număr de pagini) nu produsul în sine. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 17:12 | |
| Unui computer daca greseste cauti sa reproiectezi/corectezi partea ce a gresit pentru a nu mai repeta greseala. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 17:55 | |
| Spune-le asta firmelor de asigurări care vor fi plătit despăgubiri astronomice familiilor celor decedați în accidente de mașină sau de avion produse de computere Ai să vezi că abia așteaptă să îți asigure din nou avioanele și mașinile, e suficient doar să le promiți tu cu mâna pe inimă că ai rescris soft-ul și că n-o să mai moară nimeni În vest e mai puțină corupție tocmai datorită firmelor de asigurări. Orice manager dincolo de un anumit nivel trebuie să aibă asigurare (cam cum e asigurarea de malpraxis la medici). Iar compania de asigurări plătește o singură dată pentru o prostie sau o faptă de corupție a unui asemenea manager. A doua oară nu-i mai oferă nimeni asigurare și nu-l mai angajează nimeni, deci nu mai are ocazia să scoată pe stradă (sau pe cer) computere care omoară oameni. La fel și în cazul mașinilor sau avioanelor, fără asigurare chiar nu pot fi folosite în niciun fel. Spre deosebire de tine, companiile de asigurări chiar pierd bani dacă o dau în bară cu evaluarea riscurilor, indiferent ce le promiți tu când rescrii soft-ul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 18:12 | |
| - Warrington a scris:
- Spune-le asta firmelor de asigurări care vor fi plătit despăgubiri astronomice familiilor celor decedați în accidente de mașină sau de avion produse de computere
Despăgubiri pe care le plătesc şi acum pentru accidentele produse de şoferi... - Warrington a scris:
- La fel și în cazul mașinilor sau avioanelor, fără asigurare chiar nu pot fi folosite în niciun fel. Spre deosebire de tine, companiile de asigurări chiar pierd bani dacă o dau în bară cu evaluarea riscurilor, indiferent ce le promiți tu când rescrii soft-ul.
Companiile de asigurări, alături de bănci, sunt cele mai nenorocite instituţii de pe planeta asta... vor găsi ele metode să dea despăgubiri şi să se şi îmbuibe în acelaşi timp. Or să crească primele de asigurare şi o să îşi folosească influenţa politică pentru a interzice maşinile cu şoferi umane, pentru că multe accidente sunt produse de şoferi (gen depăşire pe linie continuă, viteză, alcool... un robot nu va putea face asta), iar în caz că cineva mânăreşte softul, va exista pe asigurare o notă de subsol scrisă cu font de 1 că nu se despăgubeşte nimic dacă softul e modificat. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 19:37 | |
| In prezent, sute de milioane de soferi pe fiecare continent platesc acele asigurari, este de unde acorda despagubiri. In cazul masinilor sau avioanelor automate, fiecare producator ar trebui sa plateasca asigurarea pentru masinile produse de el. Nicio companie nu poate plati asemenea sume.
O persoana fizica poate fi victima relei credinte a unei companii de asigurari. O corporatie miliardara nu, pentru ca joaca la acelasi nivel. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 20:41 | |
| Crezi ca pretul rca-ului nu va fi transferat tot utilizatorului ca si in prezent si sa plateasca tot sute de milioane de soferi pe fiecare continent? |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 21:06 | |
| cata lume va renunta la placerea de a conduce? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Oct 2017, 21:26 | |
| RCA-ul nu îl plăteşte şoferul, îl plăteşte proprietarul vehiculului, chiar dacă conduce, chiar dacă nu. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |