|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 10:17 | |
| Confirm si eu - de cate ori l-am vazut avea calatori.
Totusi in medie zilnic intarzie cam cate o ora, din pacate. Acum e canicula - dar si inainte intarzia mai mereu. Cea mai mica intarziere este de 30 de minute, cea mai mare este cea de zilele astea de peste 2 ore.
Eu recunosc ca ma ajuta mai mult autocarele (pe langa pretul mult mai mic si durata de 3 ore) pentru ca pleaca si vin chiar de la Autogara Militari, adica aproape de mine. Cand fac comparatia 40 de lei la autocar fata de 70 la IR 1521... ma tem ca nu am nicio alternativa decat sa plec la autocar. Care pe ruta asta este foarte curat si civilizat.
Traseul cu trenul este insa mult mai frumos. Va recomand sa mergeti cu IR 1922 pe Valea Oltului la primele raze ale rasaritului de soare cu ceatza care se ridica din apele Oltului si muntii incarcati de verdeatza. Este de vis, chiar daca conditiile din acest tren sunt destul de precare.
Fiecare merge cu ce vrea si cu ce il avantajeaza, exact cum am zis si eu. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3518 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 10:28 | |
| Corect!! Finalul postării tale transmite exact ce spuneam şi eu. Mulţi aleg să meargă dimineaţa la Vâlcea cu autocarul prin Piteşti. Tot mulţi aleg Păpuşa ca tren prin Caracal. Primii pleacă auto din autogara Militari, ceilalţi feroviar din GDN. Există alternativă, e perfect. Ar fi excelent ca acest criteriu că fie valabil - la alegerea clientului - pe cât mai multe rute posibil. Şi atunci ar fi toţi mulţumiţi, călătorii primii şi apoi transportatorii. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 13:06 | |
| @Dr2005, de multe ori sunt de acord cu tine... Insa ai uneori niste limitari in vedere, pe care nu vrei sa le modelezi deloc dupa posibilitatile societatii in care traiesti, de ma lasi sa cred ca esti un "dac" bigot ce crede ca leaganul civilizatiei universale e la Vascauti!!! De ce m-as arunca eu la masini autohtone cu limitari tehnice cand pot lua un "harb" nemtesc fabricat in 2009 cu tehnologie care la Dacia inca este utopie? Exista vreun model de Logan care are functia de pilot automat? Intreb, nu stiu! Apoi taxa aia de inmatriculare a fost clar un abuz in serviciu al lui Tariceanu pentru a proteja afacerea sa, cea de importator auto! Tu chiar nu intelegi? Ce-mi ofera piata interna in materie de auto? Nu mai zic ca autobuze nu fabricam, putinele camioane pe care le produce Roman Brasov sunt rudimentare si la un pret asemanator cu al firmelor consacrate! Iar pentru cei care se plang de pretul CFR ar fi bine sa se gandeasca de 2 ori inainte sa deschida gura, e ieftin fata de tarile cu care formam marea "famiglie" europeana. Am fost plecat cu ceva treaba in Germania in urma cu 3 saptamani, am stat acolo 2 saptamani, zona sudica a Bavariei. De curiozitate, am calatorit si eu cu Regio DB pe ruta Murnau am Stafelssee-Garmisch/Munchen! Pretul a fost de 6,40 dus pentru prima directie si 12,35 a doua, bilete luate de la automatul din gara! Cam mult, nu? Mai ales ca era vorba de un tren ce oprea in toate satele, pentru mine a fost la baza doar curiozitatea de a compara! Conditiile insa... Softransul cu asa-zisul automotor SF e poveste pentru naivi si ignoranti! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 14:34 | |
| Bun, sa le luam pe rand: 1. Dacosul a scumpit biletele pe la mijlocul lunii inuie. Au anuntat pe facebook ca adauga vreo 15%. 2. Am citit articolul ala cand a aparut si acolo pare sa fie o problema cu calatorii, nu cu CFR Calatori sau cu gratuitatea studentilor. Ca circula ghertoi cu trenul nu e o noutate. 3. Nu, nu vreau sa fie moca trenul, doar sa primesc conditii si viteza pentru ce platesc. Astfel incat sa imi vina sa fac orice calatorie, in tara sau in strainatate, pe calea ferata. Sau ar trebui sa fie scump, conditiile sa fie de toata jena si ceferistii sa circule la clasa i? 4. Cristi, Pausa ajunge de la Bucuresti in Valcea la timp, hai cu 10-15 minute intarziere. Asta in mod normal. Acum na, daca e canicula nu prea ai ce sa faci. Ca fapt divers, acum fix o saptamana am ajuns la 11 seara in Cluj cu Dacosul, desi pe tabela scrie ca pe la 22:15 e in Cluj. Nu se plange nimeni de chestia asta. Ciudat... 5. Educatia e sustinuta prin faptul ca unul cre tocmai a dat bacul din Tg. Jiu, sa zicem, poate merge intr-un centru universitar important, nu sa ramana la Constantin Brancusi, daca il duce mintea dar n-au parintii bani. A, ca unii abuzeaza de gratuitate da, o problema, si mie mi s-ar parea normal sa aiba gratuit intre localitatea de domiciliu si cea in care invata. Si pentru simpozioane sa primeasca o adeverinta de la facultate pentru calatorii gratuite in alte facultati. 6. Pe 201 toate trenurile ar trebui sa fie tarifate ca personale. Adica na, de ce pe Cluj - Suceava, Bucuresti - Galati, etc. se poate si pe 201 nu? 7. Kristi, tot oamenii cu care am vorbit (tineri de pana in 33-35 de ani) mi-au zis ca evita trenul din cauza timpilor, mizeriei si a celorlalti calatori. Nimeni nu a comentat de pret. O colega de lucru, spre exemplu, e la master, deci are biletele de tren gratuite. Pai nici macar nu si-a luat legitimatia de la facultate. Merge acasa, la Deva, cu masina. Dar tine cont si de ce costuri si de ce conditii sint in Germania, ca pe acolo nu prea mergi in focare de infectie sau cu malaxe, iar trenurile nu prea dorm pe drum. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 14:35 | |
| - Warrington a scris:
- Fiecare hârb la mâna a 3-a importat înlocuiește în trafic un hârb cu 10 ani mai vechi din producția autohtonă. Dar pentru tine contează să fie românesc, nu contează că are 25 de ani și ar fi mai sigură înlocuirea lui cu un hârb german vechi de numai 15 ani. Mașina nouă nu rămâne veșnic nouă, iar 15 ani pe drumurile românești lasă în mecanica ei urme mult mai adânci decât 15 ani pe drumurile germane.
Ai măcar idee cât costă întreţinerea corespunzătoare (cu piese originale sau OEM) a unui Logan, măcar? Ei bine, gândeşte-te cât costă piesele pentru un BMW sau Mercedes. După aia gândeşte-te câte din rablele aduse de la nemţi beneficiază măcar de o vizită pe an la un service autorizat de producător. Alea sunt capcane pe roţi, oricând poate să rămână vreuna fără frâne, fără direcţie sau să ia foc în trafic. Ştii unde vezi, de fapt, cât de bune sunt maşinile astea? Pe autostradă... dacă mergi cu 135 - 140 km/h, o să vezi că majoritatea hârburilor se dau pe banda I (eventual cu ceva flash-uri ca să îşi dea seama că maşinile lor nu pot ţine viteza maximă). Pe când o maşină nouă, cât e în garanţie eşti obligat să o repari în serviceurile autorizate. Nu mai zic de maşinile cu numere de Bulgaria... păi dacă mă loveşte una din aia, mă mai despăgubeşte dracu', că alea nu au nici RCA, nici ITP, nimic. - Warrington a scris:
- În povestea cu Fany era vorba de autobuze, adică de hârburi care muncesc. În Iași ajunseseră înmatriculate cu numere de Bulgaria până și autobuzele municipalității. Crezi că momentul când s-au plătit peste 6.000 de euro pentru înmatricularea fiecărui autobuz cu număr de RO are ceva de-a face cu falimentul ulterior al companiei sau nu? Taxele percepute de stat trebuie să provină din activitatea economică, nu din obstrucționarea activității economice. Dacă repet asta de încă 5-6 ori, faci un efort să înțelegi?
În Iaşi s-a circulat cu autobuze închiriate de la o firmă bulgărească. Ulterior le-au cumpărat. Operarea transportului regulat cu autobuze închiriate este ilegală, dar legea nu se aplică la Iaşi. Şi acum, actualul RATP (cum s-o mai numi) operează cu autobuze închiriate de la Unistil. Desigur, autorităţile se fac că nu văd. - Warrington a scris:
- Evident, când trăiești în București și vezi că RATB-ul primește bani când e nevoie, nu-ți poți imagina că la Iași sau la Suceava companiile de transport local ale muncipalității au ajuns efectiv să dea faliment. Isteria împotriva transportului auto ar trebui să aibă totuși niște limite, nu poți duce oamenii la muncă doar pe biciclete, ca în Coreea de Nord. Și nici nu poți aproviziona magazinele cu trenul sau cu bicicleta. Dar așa cum spuneam în postarea precedentă, România se duce în zid, iar tu ești dintre cei care calcă pedala de accelerație cu satisfacție. Mult succes, ce pot să-ți spun?
Bucureştiul generează cam 30% din PIB-ul României. Şi doar o mică parte din banii ăştia rămâne în Bucureşti, restul merg pentru susţinerea ajutoarelor sociale din Vaslui şi Teleorman şi pentru pensiile speciale ale foştilor generali din diverse Servicii. Ţinând cont cât contribuie Bucureştiul la bugetul de stat, mi se pare normal să şi beneficieze de ceva de urma lor. - kristi kkk a scris:
- Exista vreun model de Logan care are functia de pilot automat?
De la Laureate în sus e disponibil cruise control ca opţiune suplimentară şi pe Logan şi pe Sandero şi pe Duster. Da, ştiu că BMW făcea asta pe vremea când Dacia încă producea un Renault 12 cu face-lift. Şi ştiu şi că un BMW întreţinut corespunzător e mai bun decât o Dacie... dar câţi posesori de maşini la mâna a 2a le întreţin corespunzător? Aici e problema, că românul vrea să pară ceva ce nu e. Îşi ia BMW, dar vrea ca întreţinerea să fie la nivel de Dacia 1310, de aia e plin de service-uri ilegale care ,,repară" orice, oricum. Taxa aia de primă înmatriculare măcar îi mai filtra pe ăştia... Uite cât costă să înmatriculezi o maşină în Danemarca, de exemplu: https://www.thelocal.dk/20151120/whats-the-deal-with-denmarks-car-registration-tax Iar pentru maşinile sub 10.500 euro (79.000 DKK) taxa e 105% * 79.000 DKK, iar pentru ce e peste, taxa e de 180%. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 16:06 | |
| Cam 90% din calatorii de la 1521 sunt persoane ce vin din tara de regula Constanta/Iasi/Vaslui/Bacau/Suceava/Galati si Braila care merg la Calimanesti la tratament. Prea putini sunt cei ce urca din Bucuresti pentru ca cei din Bucuresti au varianta auto mult mai rapida. Acest tren e si bun dar si prost, la cap de drum nu e timp de nimic, nu face nimeni curatenie si de regula intarzierea se face pe dus care automat se transmite si pe intors ca nu e stationare intre 1521 si 1522. Mai bine ar fi facut altfel dar si sa il duci la Sibiu cu Desiro pe un asa drum lung iar nu e ok. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 16:20 | |
| Adirmvl oare cu ce pretext au scumpit biletele cand motorina e 4.5 fata de 6.5 acum 5 ani Hunedoara Deva 18 km a ajuns biletul 7 lei si in alte parti mergi 40 de km cu 8 lei Dr2005 am dat 200 de lei pe un buton original pentru inchidere/deschidere geam la un Bmw 318 an 2001 restul nu știu daca se merita piese OEM tinand contul rabatul de calitate la care s-a ajuns si la marii producatori plus ca au ajuns sa faca mai multi bani din vanzarea pieselor decat venzarea de masini noi La taxa auto ii dau dreptate lui kristi dar eu as vrea un impozit pentru masinile diesel mai mare plus un control mai drastic la itp am vazut niste masini dupa 2005 care poluau ca niste tractoare |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 17:48 | |
| Pausa ar trebui sa ajunga pana la Cluj. Sosire in R. Valcea in jur de 14:30-15:00, plecare din Cluj pe la 8 dimineata, in felul asta putand sa fie luat de calatori care vin din alte parti din Ardeal. Dar de unde material rulant pentru asta, de unde mecanici, etc.? Hai, ca pana la Caracal il pu grupa, dar de acolo ce faci cu el?
Adrian, habar n-am, dar cred ca prin 2010 sau 2011 au scumpit ultima data biletele. Si na, au mai crescut salariile de atunci, piesele si asa mai departe, nu doar costul carburantului conteaza la ei. Dar atunci au facut-o mai serios, in sensul ca plateam 24 de lei cu StudentCardul si de atunci 34. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 18:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe când o maşină nouă, cât e în garanţie eşti obligat să o repari în serviceurile autorizate.
Ești capabil să înțelegi că România are peste 2,5 mil.autovehicule mai vechi de 12 ani, din care peste 1 mil. mai vechi de 20 de ani? Nu are nicio relevanță cumpărarea mașinii noi în 2005 sau a mașinii noi în 1997. Mașinile alea au azi peste 12 sau chiar peste 20 de ani, alea sunt înlocuite de SH-urile din Germania. România n-ar putea funcționa cu doar 3,5 - 3,8 milioane de mașini, alea mai noi de 12 ani. - Dr2005 a scris:
- În Iaşi s-a circulat cu autobuze închiriate de la o firmă bulgărească.
Cum crezi tu că puteau fi înmatriculate cu numere de Bulgaria, dacă n-ar fi existat și o firmă în Bulgaria care să le dețină scriptic? Autobuzele erau cumpărate SH din Olanda pentru Iași, dar au fost cumpărate pe o firmă înregistrată în Bulgaria pentru a evita plata taxei de înmatriculare care n-ar fi trebuit să existe deloc. Asta am afirmat eu în postarea precedentă, dar cu tine nu se poate purta o discuție coerentă. Tu chiar ai impresia că toată țara ar putea trăi din bani publici, așa cum trăiești tu. Nu merge așa, unii mai trebuie să mai și muncească, să producă bani reali, ca să aibă statul de unde să-ți plătească ție salariul și deplasările. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 18:29 | |
| Da, deci unii să producă bani reali fentând statul cu maşini pe BG, alţii să se îndatoreze pe 10 ani sau mai mult sperând că vor amortiza investiţia.
Autobuzele VanHool din Iaşi erau proprietatea firmei Şans Tour din Bulgaria. Firma se ocupă cu vânzarea şi închirierea de vehicule comerciale, iar RATP Iaşi a organizat o licitaţie care avea ca obiect fix închirierea de autobuze. La momentul ăla nici nu s-a pus problema achiziţiei, deci nu era nevoie să le înmatriculeze ,,pă Bulgaria" ca şmecherii.
La momentul respectiv, preţul de 4500 euro pentru 6 luni pentru fiecare autobuz a părut mare (pentru comparaţie, pentru Mercedesurile din San Sebastian s-a plătit în jur de 1500 euro/buc şi alte 3100 euro pentru transport), însă vehiculele şi-au dovedit fiabilitatea (spre deosebire de Mercedesurile din San Sebastian, casate de prin 2013), astfel că după expirarea perioadei de închiriere au fost achiziţionate toate cele 20 de autobuze. S-a dorit înmatricularea a 10 bucăţi, însă, în cele din urmă, au rămas 16 autobuze, celelalte 4 servind ca piese de schimb. În anul 2010 au mai fost achiziţionate alte 12 autobuze. Mai circulă şi acum, deşi RATP Iaşi (sau cum s-o mai chema) are o persoană plătită să pupe regia-n dos pe internet care nu prea are la inimă maşinile respective.
Dar ştii că legea 92/2007 nu permite transportul regulat de persoane cu vehicule închiriate? Aşa vin şi eu la o atribuire de trasee (fie ele locale, judeţene sau interjudeţene) şi dacă o câştig imediat închiriez nişte autobuze, iar dacă o pierd nu mă costă nimic. Ţi se pare normală situaţia asta? Să te angajezi să prestezi un serviciu şi tu să nu ai cu ce? E chiar bătaie de joc faţă de societăţile cinstite, adică fix alea care aduc venituri din producţie şi servicii. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 18:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Bucureştiul generează cam 30% din PIB-ul României. Şi doar o mică parte din banii ăştia rămâne în Bucureşti, restul merg pentru susţinerea ajutoarelor sociale din Vaslui şi Teleorman şi pentru pensiile speciale ale foştilor generali din diverse Servicii. Ţinând cont cât contribuie Bucureştiul la bugetul de stat, mi se pare normal să şi beneficieze de ceva de urma lor.
Am mai avut discuția asta, n-ai proprietatea semnificației cifrelor, dacă tu crezi că ajutoarele sociale din Vaslui și Teleorman înghit sume de bani comparabile cu RADET-ul, RATB-ul și metroul din București. Cât privește pensiile speciale, imensa majoritate a acelor generali sunt tot în București. Te pomenești că tocmai serviciile secrete or fi descentralizate în România Măcar Austro-Ungaria avea o scuză când spolia Transilvania, era un imperiu și se comporta ca atare cu națiunile componente. Bucureștiul tratează toată țara, ”provincia” în ansamblu, de parcă ar fi periferia unui imperiu. Vezi că serviciile secrete tocmai au început să lanseze baloane, că în România ar fi deficit de forță de muncă și că trebuie cel puțin 500.000 de imigranți musulmani. Asta e soluția, când pleacă din țară 2.000 - 3.000 de români în fiecare săptămână, să aduci 500.000 de musulmani? Crezi că musulmanii or să-ți plătească ție salariul? - Dr2005 a scris:
- Da, deci unii să producă bani reali fentând statul cu maşini pe BG,
Ai văzut în alte țări mașini înmatriculate în Bulgaria? Nu tocmai statul român a creat nevoia de a-l fenta? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 18:40 | |
| Si eu sunt de acord ca trenul de Pausa asa cum se prezinta acum e un ciot. Este o ramasita a ceea ce ar trebui sa fie, fie Bucuresti-Sibiu fie Bucuresti-Cluj trasat pe V Oltului - propuneri care s-au facut si se analizeaza de catre CFR Calatori Craiova pentru noul mers, dar ne lovim cum bine spunea Adirmvl de lipsa de material rulant, mai ales ca un astfel de tren este propus sa aiba tarife Regio deci exclus cusete dar si sa plimbi Desiro pe sute de km si sa iti ramana in camp iarna in miez de noapte sau inzapezit nu e o solutie.... E greu sa faci ceva plus ca nu ai nicio garantie ca va avea calatori. Au spus ca fac diverse simulari si au si ei in vedere asa ceva, dar au ridicat aceste probleme pe care le-am enumerat aici. Si altii le pot scrie pe pagina de FB, e acolo o echipa tanara foarte activa si care pare deschisa la propuneri si idei de imbunatatire...
Da, pe 201 toate trenurile ar trebui tarifate Regio. Puteti propune asta tot pe pagina respectiva. Cei ce sunt din zona ma refer... eu nu cunosc bine situatia de acolo, m-am implicat acolo unde stiam cum sta treaba... dar am auzit ca acele Desiro de pe 201 ar avea ceva calatori. Si cum stau prost cu Desiro... Repet - cei din zona stiu mai bine si pot trimite propunerile unde v-am spus.
Pai exact asta am zis si eu - ca educatia e "sprijinita" (eventual, ca tot suntem in epoca pomenilor) dand gratuitate numai in timpul anului universitar intre domiciliu si localitatea unde se face facultatea si un numar limitat de calatorii dus-intors. In niciun caz in felul de acum - care este nesimtit si indecent, fiind o mita electorala grosolana. Era evident ca vor aparea abuzuri intr-o tara tot mai nesimtita - ultima moda e sa se prezinte unul cu 20-30 de legitimatii la ghiseu si au rezolvat jumatate de vagon... |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 18:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dar ştii că legea 92/2007 nu permite transportul regulat de persoane cu vehicule închiriate?
Pe bune? Poate ar fi o idee bună să mai revezi legislația. Ceea ce impune legea este ca vehiculele să fie înmatriculate în România, dar ele pot fi foarte bine închiriate, nu trebuie neapărat deținute în proprietate. Însă nu te împiedici tu de astfel de detalii, când ești hotărât să susții o inepție inventată ad-hoc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 19:41 | |
| - Warrington a scris:
- Ai văzut în alte țări mașini înmatriculate în Bulgaria? Nu tocmai statul român a creat nevoia de a-l fenta?
În Bulgaria e plin de maşini cu numere de Bulgaria ) Iar bulgarii îşi înmatriculează hârburile în Serbia. - cristy79 a scris:
- Era evident ca vor aparea abuzuri intr-o tara tot mai nesimtita - ultima moda e sa se prezinte unul cu 20-30 de legitimatii la ghiseu si au rezolvat jumatate de vagon...
Unde ai văzut aşa ceva? Că dacă era aşa, ar fi fost toate trenurile goale. - Warrington a scris:
- e bune? Poate ar fi o idee bună să mai revezi legislația. Ceea ce impune legea este ca vehiculele să fie înmatriculate în România, dar ele pot fi foarte bine închiriate, nu trebuie neapărat deținute în proprietate.
Însă nu te împiedici tu de astfel de detalii, când ești hotărât să susții o inepție inventată ad-hoc. Nu îţi recomand să te cerţi cu mine în domeniul legislaţiei... o să suferi nişte înfrângeri ruşinoase. Legea nr. 92/2007 cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/81267 ,,(1) Este considerat serviciu de transport public local de persoane prin curse regulate transportul public care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:[...] d) se efectuează de către operatorul de transport rutier sau transportatorul autorizat cu mijloace de transport în comun, respectiv cu autobuze, troleibuze, tramvaie sau metrou, deţinute în proprietate sau în baza unui contract de leasing, înmatriculate sau înregistrate, după caz, în judeţul sau localitatea respectivă. În condiţiile prezentei legi, transportul realizat cu troleibuze, tramvaie sau metrou se realizează de către transportatorii autorizaţi;" Închirierea nu este un contract de leasing. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 06 Aug 2017, 20:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- În Bulgaria e plin de maşini cu numere de Bulgaria )
Bancuri de grădiniță ... ... - Dr2005 a scris:
- Închirierea nu este un contract de leasing.
Reformulare: în România tuturor posibilităților, leasing-ul nu este închiriere. În lumea civilizată, leasing sau închiriere înseamnă același lucru. În practică, ARR eliberează copia conformă și pentru vehiculele închiriate, în baza contractului de închiriere. - Dr2005 a scris:
- Nu îţi recomand să te cerţi cu mine în domeniul legislaţiei... o să suferi nişte înfrângeri ruşinoase.
Îți recomand să arăți fraza asta unui psihiatru și să-l întrebi dacă e comunicare patologică sau nu . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |