Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018

In jos 
+52
MariusM
adytm
@ndrey
cfr500
dandel
catalinu'
razvan - trenuri
marius664
Saruman
Jhonyla
Ikarus99
Vale_ntin
IonutCFR2009
Ionutz
alliens
alex.barac.5
didinul
laurentzu
vlad237
cristi CFR
CristyanC
ALEXCFR
dan tm
Theo A.
Vitosa
alinx3330
marius_catalin84
cardinal
TER200
Rarau
Sabik
aris86
cristy79
Adirmvl
bobi
riciu
Cipri Andrei Neculai
ets2oltromânia
neluadi
Theijs
florin94
AeroX
mielutu zburator
alex.alexus.tm
Katalyn
Adrian78
ciprian71
DUAL
Dr2005
bubu
Nesebar
92Dragos
56 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 51  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeMar 05 Sept 2017, 22:49

Ar putea desfiinţa grupa de Sighet (dar asta ar însemna să găsească un Desiro să îl pună la legătură, că dacă şi legătura e tot cu vagoane n-am făcut nimic), ocazie cu care cele 2 vagoane de la Sighet şi un vagon de la Braşov ar putea forma o grupă de Sibiu. În felul ăsta 1921/2 ar putea fi scurtat la Piteşti, dar tot trebuie făcut ceva şi cu tronsonul părăsit de 1921/2, o legătură la ceva pe undeva... ceea ce, evident, implică personal şi material rulant, deci dpdv al costurilor s-ar putea să fie la fel ca acum, cu 1921/2 la Sibiu.
22-96 nu au ce să caute la 1921/2, nu fac faţă numărului mare de călători dintre Bucureşti şi Mangalia, care umplu până la refuz 11 - 13 etajate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeMier 06 Sept 2017, 00:03

Nu ai cum sa pui desiro pentru ca nu permite secția 409 circulația lor. Niciodată nu au ajuns la Sighet. Mai demult au fost LDH-uri
la tractiune dar le-au scos ca se incingeau pe pante (Viseu-Iza si Sacel-Dealu Stefanitei).
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeMier 06 Sept 2017, 00:14

1921 ramane asa cum e ca trebuie tren spre litoral si din Valcea care e resedinta de judet, plus ca vin multi batranei la tratament pe la Calimanesti cu el de prin Constanta/Medgidia/Fetesti si chiar Bucuresti, atat ca pe relatia Sibiu-Mangalia trebuia sa aibe 4-5 vagoane normale, 22-96 sau si 19-80 pe post de clasa 2 sunt ok la o adica ca e tarif Regio doar pe relatia Bucuresti-Mangalia bagau etajatele, atat trebuie schimbat la el.

La Sighet nu o sa mearga altceva in afara de DA cu 2 vagoane in ciuda faptului ca mor unii de ciuda dar asta e, ghinion, nu e mereu dupa cum viseaza x din birou care nu are treaba cu realitatea din teren si ce poate materialul rulant de care vorbeste si de caracteristicile sectiei. Poate pe viitor alte motoare mai puternice dar Desiro nici pe Predeal nu mai pot merge dupa atatia ani de exploatare, li se incinge motorul la campie din Bucuresti la Targoviste si raman pe la Nucet de baga apa din fantana sa raceasca dar la pante, chiar sunt obosite, evident nu se stie nimic prin birou de realitatea din teren, ei rezolva imediat cu creionul, bagam dezastro dar dezastro ramane in linie curenta ca asta e realitatea.

_________________
595423Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeMier 06 Sept 2017, 08:28

Trenuri, trenuri si iar trenuri.
Eu propun sa se repare liniile ca trenurile sa circule mai repede, fara sute si mii de restrictii, astfel se scurteaza durata unei ture a vagoanelor, una e sa ajunga in 13 ore alta e sa ajunga in 10 ore, sint 3 ore care pot fi folosite la pregatire si folosirea vagoanelor la alte trenuri din cele propuse de exemplu.


Asa ar veni mai multi calatori la tren.

Nimeni nici pe forum, nici la televizor nu intreba de starea liniei, toata lumea arunca zoaiele la CFR Calatori.Citeodata nu le merita.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeMier 06 Sept 2017, 09:18

Vitosa a scris:
Nu ai cum sa pui desiro pentru ca nu permite secția 409 circulația lor. Niciodată nu au ajuns la Sighet. Mai demult au fost LDH-uri
la tractiune dar le-au scos ca se incingeau pe pante (Viseu-Iza si Sacel-Dealu Stefanitei).
Desiro au circulat bine mersi pe Bucureşti - Braşov. Iar acum, după R7 şi R8 nu ar trebui să aibă nicio problemă, mai ales că lucrările respective sunt încă în garanţie. Bine, e ilogic să circuli cu Desiro pe sub catenară prin vârf de munte. Dar şi Medgidia - Tulcea are nişte declivităţi măricele şi nu a murit niciun Desiro pe acolo. Nu mai zic de Curtea de Argeş, unde toată linia de la Bascov la Curtea de Argeş e doar urcare. Desiro circulă şi pe la Ciurea, unde iar e declivitate mare.

Ştiu că a circulat de câteva ori un Desiro la Sighetu Marmaţiei. Numai că la Desiro nu consumi între 200 şi 300 litri de motorină pe oră şi nu ai nici rezervor auxiliar deasupra motorului din care motorina să curgă gravitaţional spre injectoare (şi spre bidoanele mecanicului). Las' să circule Desiro pe IR-ul Arad - Baia Mare, nu la Regio de navetă unde le e locul...

Locul DA-ului e la marfă sau la muzeu, nu la trenuri de călători. E o locomotivă mare, grea, lentă, energofagă, care abia poate alimenta electric vagoanele (iar în primele trpete de controller taie alimentarea electrică a vagoanelor, deci nema prize şi climatizare până la 30 km/h). Nu au ce să mai caute în trafic compuneri cu DA şi 1 - 2 vagoane. Chestia e că chiar s-a dorit eliminarea lor acum câţiva ani, se spera că ADH-urile vor pensiona toate DA-urile de la Sibiu şi aproape toate de la Satu Mare. Din păcate, socoteala din hârtii nu s-a potrivit cu cea din trafic, ADH-urile dovedindu-se nişte hârburi, deşi preţul unuia a fost cam 3/4 din preţul unui Desiro (1,5 milioane de euro un ADH ,,modernizat", 2,5 milioane de euro un Desiro). Numai că Desiro nu au fost menajate deloc vreo 6 - 7 ani de la achiziţie (aduceţi-vă aminte că făceau Bucureşti - Iaşi, Bucureşti - Braşov - Sibiu ş.a.), până când le-a venit scadenţa la reviziile mari şi au început să fie trase la gard.

De ce trebuie generalizată orice problemă punctuală a unui Desiro? La Târgovişte (că zicea Karpaty de Nucet) circulă Desiro-uri zilnic şi nu de ieri, de azi, ci de vreo 10 ani. Dacă nu făceau faţă, nu ar mai fi circulat. De altfel, Bucureşti - Piteşti şi ramurile ei (Târgovişte, C-lung, Curtea de Argeş) e cam singurul exemplu de mers cât-de-cât cadenţat (ar mai fi Bucureşti - Craiova).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5395
Data de inscriere : 28/10/2010

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeMier 06 Sept 2017, 09:39

Dr2005 a scris:
dandel a scris:
Daca tot se posteaza aici propuneri pentru MT 2017/2018, m-am gandit si eu la cateva:

1. Trenurilor sezoniere de lung parcurs, catre Mangalia sa li se suprime opririle comerciale intre Bucuresti Nord / Baneasa pana la Constanta. Pentru calatorii  din statiile de pe aceasta ruta raman trenurile permanente.
2. Trenuri InterCity pe relatia BRASOV-BUCURESTI NORD-CONSTANTA ( cu opriri comerciale in Predeal-Busteni-Sinaia-Ploiesti Vest -Bucuresti Nord).
3. Prelungirea trenurilor IR Brasov - Constanta pana la Mangalia.
4. "Trenul Tineretului" sa se formeze din Bucuresti Nord si sa i se suprime opririle dintre Medgidia si Constanta
5.  Pentru Sibiu introducerea unui tren care sa circule pe Fagaras-Brasov-Bucuresti Baneasa si apoi catre Mangalia (eventual grupa la 1944).
6. Tren  IR Craiova -Slatina-Pitesti-Buc Nord-Mangalia
7. Suprimarea opririlor unor trenuri IR din statiile care nu genereaza calatori, in urma unor analize a nivelului de vanzari de bilete de calatorie.
8. Trenuri Regio Expres pe rutele limitrofe Bucurestiului si marilor orase, pentru a suprima opririle comerciale ale unor trenuri IR de lung parcurs in statii ca : Videle, Mizil, Comarnic, Floresti PH, Rm Sarat etc.
9. Tren Regio Expres pe relatia BRASOV-SINAIA (o rama electrica), care sa preia traficul de pe microbuzele care circula intre statiuni, iar in sezon cu atat mai mult ar fi utilizat, urmad a circula  in ritm cadentat din ora in ora.
10. Trenurile Internationale sa fie ridicatedin nou la rang de IC, cele care merg inspre Vest.
11. Diferenta de pret intre trenurile IR si cele IC  sa nu fie mai mare de 15 lei, iar aceste trenuri sa nu fie acceptate decat unele dintre gratuitatile oferite de catre Statul Roman: ex- persoane cu handicap, veterani de razboi, etc.

1. Trenurile sezoniere înlocuiesc o parte din trenurile care circulă în restul anului. Iar opririle alea între Bucureşti şi Constanţa înseamnă maxim 15 minute în plus la traseu. Sezonierele sunt lungi şi GRELE, nu fac procentul de masă frânată pentru 160 km/h
2, 10. Trenurile IC nu sunt subvenţionate. Dacă ar circula la preţ nesubvenţionat, nu şi-ar permite nimeni să meargă cu ele.
3.
4. Şi cu Piteştiul ce faci? Slatina? Să zicem că celor de pe Valea Oltului poţi să le pui un Desiro care să-i ducă în Caracal la 1991 sau 1593, dar cu Piteşti şi Slatina nu ai ce să faci. În plus, navetiştii de pe Medgidia - Constanţa cu ce îi transporţi? De când există acest tren de noapte, mereu a circulat ca personal/regio între Medgidia şi Constanţa, chiar şi când era la rang de interregio. Pentru că nu au cum să îl traseze decât anulând un Regio. Asta înseamnă vreo 100 şi ceva de abonaţi (dacă nu chiar mai mulţi) care se vor duce la maxi-taxi.
5. Ar fi frumos, dar unde să o ma ataşeze la 1944?
6. Craiova are destule trenuri pe ruta directă spre litoral - 1593, 1924, 1991, Softransul. Care ar fi rostul unui tren care să ocolească 50 km şi o oră jumate prin Slatina? Slatina are 1921/2 direct + diverse combinaţii via Bucureşti Nord sau Caracal.
7. Dacă nu ar fi fost călători, nu ar fi oprit IR-urile în unele staţii. Iar altele sunt opriri pentru încrucişări, revizii în tranzit, vârfuri de pantă, schimb de personal, trecute şi în livret pentru a mai aduce un călător sau 2. Crezi că urcă/coboară cineva în Balota, de exemplu?
8. Ai văzut vreodată care e intervalul la care opreşte un tren IC în Ungaria? În Belgia? În Olanda? E undeva la 30 - 50 km, tocmai pentru că staţii ca Videle, Comarnic, Rm. Sărat etc. generează călători.
9.
10. Vezi 2.
11. Dar de ce doar veterani şi persoane cu handicap? Ca să facem discriminare?

1. Care sunt acele multe trenuri sezoniere DE LUNG PARCURS ce inlocuiesc trenurile permanente pe BUCURESTI-CONSTANTA ? Eu cunosc doar : ARAD-CONSTANTA si dinspre Moldova IASI-CONSTANTA. Dupa 20h de mers cu trenul crede-ma ca si 5 minute conteaza...
2.Legat de trenurile IC, garantez ca in momentul de fata vor fi calatori. Faptul ca nu sunt subventionate , este foarte adevarat, dar pentru tot se gasesc solutii, daca se vrea. Te-ai gandit ca sunt calatori care sunt dispusi sa plateasca mai mult dar sa ajunga mai repede la destinatie.
4.Pentru Pitesti-Slatina tocmai scrisesem o propunere. Valea Oltului poate trimite o grupa pana la Piatra Olt care sa se ataseze la Trenul pentru Mangalia. Legat de ruta Medgidia-Constanta , nu vad sensul anularii trenului regio Fetesti-Constanta. Trenul Tineretului oricum e supra aglomerat, cred ca stim cu totii ca e un fel de Party train, pentru abonatii de care vorbesti tu, le-ar prinde bine un tren regio local, daca vrem sa ne gandim la binele calatorilor.
7.Din informatiile pe care le am eu, anumite trenuri IR opresc in statii pur si simplu, stim cu totii ca mersul trenurilor nu se face nici macar pe genunchi ci doar prin copy paste. Asa cum m-am exprima mai sus din punctul meu de vedere trebuie facuta o analiza foarte amanuntita si de asemenea imi sustin ideea ca trenurile de lung parcurs trebuie sa aibe mai putine opriri. Nu am facut referire la statiile tehnice cum este Balota.
8.Da...Am vazut intervalul de oprire al trenurilor in Ungaria sau in Belgia, insa esti de acord cu mine ca la ei trenurile IC sunt trenurile IR de la noi.Sa nu omitem si faptul ca in aceste tari exista trenuri de rang superior celui de IC si acele trenuri nu au opriri dese. Exemplu clar: cate opriri trenul IC "Cris" pana la Budapesta si cate opriri are trenul EN "ISter" pana la Budapesta. Sunt doua exemple foarte simple cu trenuri de-ale noastre. Un alt exemplu este RJ Budapesta -Munchen, care de la granita Ungariei cu Austria nu mai opreste pana la Viena, iar din Viena pana la Munchen are foarte putine opriri.
La aceste propuneri m-am gandit tocmai ca sunt calator si in viziunea mea unele dintre acestea contribuie la un service mai bun oferit calatorilor, raportandu-ne ce-i drept si la infrastructura si posibilitatile actuale.
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 02/01/2016

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 07 Sept 2017, 13:53

Referitor la perechea de IR-uri tarifate regio pe București -Galați si retur: trebuie gândite puțin trasele ambelor trenuri si opriri doar in stațiile mari si halte de mișcare. Astfel, doar din opririle in plus si staționări de 10 respectiv 14 minute s-ar mai putea scoate 20-25 minute la fiecare tren în parte. Știind faptul că pe unele porțiuni se circulă doar pe un fir, nu este o piedică majoră. Condiții de călătorie ireproșabile, cu vagoane 21.76 sau 21.86, garnitură scurtă din 3-4 vagoane, să treacă repede peste punctele cu restricții și călătorii nu vor ezita să aleagă aceste trenuri competitive, de altfel la preț cu trenurile TFC-ului.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7375
Data de inscriere : 18/11/2011

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 07 Sept 2017, 19:47

Cat e ca IR sa se numeasca IC, si sa fie subventionat. Doar o schimbare de nume. In Grecia, Germania, Franta nu exista IR, ci IC.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1683
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4754
Data de inscriere : 19/07/2016

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 07 Sept 2017, 22:10

Dar de ce sa schimbam numele, sa fim ca in Elvetia, IR.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 08 Sept 2017, 13:34

IR 1973 Slobozia Veche 09:00 - Tandarei 09:28-09:33 - Ianca hc 10:34-10:35 - Braila 11:04-11:05 - Barbosi 11:20-11:21- Galati 11:37
IR 1972 Galati 15:00 - Barbosi 15:16-15:17 - Braila 15:32-15:33 - Ianca hc 16:00-16:01 - Tandarei 16:45-16:50 - Slobozia Veche 17:18
Compunere: AM Desiro
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8376
Data de inscriere : 24/05/2010

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 08 Sept 2017, 18:38

Propun ramura de Timisoara la 346/347 cu doua vagoane 21-90.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9709
Data de inscriere : 02/11/2008

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 08 Sept 2017, 18:46

Vitosa a scris:
Nu ai cum sa pui desiro pentru ca nu permite secția 409 circulația lor. Niciodată nu au ajuns la Sighet. Mai demult au fost LDH-uri
la tractiune dar le-au scos ca se incingeau pe pante (Viseu-Iza si Sacel-Dealu Stefanitei).

Scuze dar afirmatia ta nu este fondata, pana si AMX-ul a a ajuns pana la Borsa.
Desiro a urcat singur Mestecanisul pe declivitate de 28 la mie trasa izolata la Pascani.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 08 Sept 2017, 22:24

Ciudat, am intrebat un localnic navetist si mi-a raspuns ca el nu a vazut vreodata desiro la Sighet. Dar daca voi sustineti ca a mers pe-acolo candva asa o fi fost.
Urca el singur si la Balota, stiu. Nu numai Mestecanisul si Barnova. Pai si de ce cfr calatori trimite la Sighet DA+2 vagoane? Unde e rentabilitatea in conditiile in care DA-ul consuma motorina in draci si mai si urca munti!? Si inca o anomalie, nici livretul nu zice cum ca poate varia compunerea trenurilor x tonaj sau automotor desiro siemens.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1683
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4754
Data de inscriere : 19/07/2016

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeSam 09 Sept 2017, 07:51

92Dragos a scris:
Propun ramura de Timisoara la 346/347 cu doua vagoane 21-90.
Fiind tren de noapte si cred ca ar avea pasageri, ar fi mai indicat 21-90 + 40-70.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitimeSam 09 Sept 2017, 10:50

O sa se ajunga ca Bucuresti-Timisoara sa fie mai ok prin Brasov-Blaj fata de 900, peste un an cand lucrarile pe sectorul Sighisoara-Simeria vor fi finalizate durata calatoriei chiar o sa scada.

_________________
595423Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018
Sus 
Pagina 30 din 51Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 51  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» Mersul Trenurilor 2017/2018
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: