Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 02 Sept 2017, 12:45
Pai doresc Barbosi Bucuresti via Cluj, dar prin Dej, nu prin Tirgu Mures Ok, va las, ca o sa spuneti ca din cauza mea nu se baga trenuri.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 02 Sept 2017, 12:48
IR 12880 Targoviste 05:00 - Ploiesti Vest 06:14-06:15 - Ploiesti Sud 06:20 IR 12881 Ploiesti Sud 07:00 - Ploiesti Vest 07:05-07:06 - Targoviste 08:20 IR 12882 Targoviste 09:00 - Ploiesti Vest 10:14-10:15 - Ploiesti Sud 10:20 IR 12883 Ploiesti Sud 11:00 - Ploiesti Vest 11:05-11:06 - Targoviste 12:20 * Nu circula in perioada lucrarilor la linie IR 12884 Targoviste 13:00 - Ploiesti Vest 14:14-14:15 - Ploiesti Sud 14:20 * Nu circula in perioada lucrarilor la linie IR 12885 Ploiesti Sud 15:00 - Ploiesti Vest 15:05-15:06 - Targoviste 16:20 IR 12886 Targoviste 17:00 - Ploiesti Vest 18:14-18:15 - Ploiesti Sud 18:20 IR 12887 Ploiesti Sud 19:00 - Ploiesti Vest 19:05-19:06 - Targoviste 20:20 Compunere: AM Desiro Oferta tarife regio: Targoviste-Ploiesti Vest: 7,80 Lei Targoviste-Ploiesti Sud: 8,20 Lei
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5496 Data de inscriere : 23/10/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 02 Sept 2017, 21:20
Cipri Andrei Neculai a scris:
AeroX a scris:
Sa fie domne alt tren separat pentru Iasi - Suceava - Vatra Dornei.
A fost acum cativa ani.. prin 2012-2013... Avea doua vagoane si avea nr 1858/9 daca tin bine minte.
Later Edit: am gasit si un video pe youtube.
a fost si in 2008-2009 a circulat 4 ani la rand acest tren sa scos pentru ca facea concurenta "neloiala " celor de la maxi taxi , era singurul tren care avea opriri doar in pascani ,suceava ,gura gumorului, vama ,campulung mold ,mestecanis si vatra dornei bai si facea doar 4 ore si 15 minute in timp ce rutier nu faci mai putin de 5 ore. circula cu vagoanele de la constanta de la ir iasi - constanta. un alt tren interesant ar fi iasi - sibiu
Ultima editare efectuata de catre alinx3330 in Sam 02 Sept 2017, 21:24, editata de 1 ori
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 02 Sept 2017, 21:22
*Circula in per. 11.09.2017 - 09.06.2018 si 10.09 - 09.12.2018
Aceste trenuri sa existe si in sezonul estival. Sa aiba vagoane la si de la Bacau via Buzau deoarece ar circula pline.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 03 Sept 2017, 08:05
Si unde sa le cupleze, la Tandarei? IR-urile de mai sus nu trec prin statia Faurei, ci pe racordul Dedulesti-Ciresu
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 03 Sept 2017, 10:31
alinx3330 a scris:
Cipri Andrei Neculai a scris:
A fost acum cativa ani.. prin 2012-2013... Avea doua vagoane si avea nr 1858/9 daca tin bine minte.
Later Edit: am gasit si un video pe youtube. [youtube]
a fost si in 2008-2009 a circulat 4 ani la rand acest tren sa scos pentru ca facea concurenta "neloiala " celor de la maxi taxi , era singurul tren care avea opriri doar in pascani ,suceava ,gura gumorului, vama ,campulung mold ,mestecanis si vatra dornei bai si facea doar 4 ore si 15 minute in timp ce rutier nu faci mai putin de 5 ore. circula cu vagoanele de la constanta de la ir iasi - constanta. un alt tren interesant ar fi iasi - sibiu
1858 avea 4 vagoane la inceput, apoi exact ca in povesti 3,2 si 1, cand a ajuns la doua vagoane deja avea circulatie sezoniera din aprilie pana in septembrie si V,S,D. S-a format din grupa lui 401/402 in ultima perioada de circulatie. Apare la minutul 14.30
catalinu'
Numarul mesajelor : 182 Varsta : 35 Localizare : bacau Reputatie : 5489 Data de inscriere : 16/06/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 03 Sept 2017, 13:42
Kapпaтй a scris:
Un Galati-Cluj via Comanesti-Tg Mures chiar ar fi bun, cu plecare pe la 23:30 ca dimineata sa ajungi la destinatie. Retur din Cluj tot seara dupa 23.
Ar fi super, dar in afara de IR Iasi-Brasov si retur pe 501 nu cred ca vom mai vedea ceva IR pe aici.Pacat, tin minte acum ceva ani buni cand mergeam la Deva la bunicul meu si era Timisoara-Iasi via Bacau, Siculeni, Deda, Targu Mures....Acum cand trec muntii spre Ardeal trebuie intotdeauna sa schimb in Pascani.
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5395 Data de inscriere : 28/10/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 05 Sept 2017, 18:24
Daca tot se posteaza aici propuneri pentru MT 2017/2018, m-am gandit si eu la cateva:
1. Trenurilor sezoniere de lung parcurs, catre Mangalia sa li se suprime opririle comerciale intre Bucuresti Nord / Baneasa pana la Constanta. Pentru calatorii din statiile de pe aceasta ruta raman trenurile permanente. 2. Trenuri InterCity pe relatia BRASOV-BUCURESTI NORD-CONSTANTA ( cu opriri comerciale in Predeal-Busteni-Sinaia-Ploiesti Vest -Bucuresti Nord). 3. Prelungirea trenurilor IR Brasov - Constanta pana la Mangalia. 4. "Trenul Tineretului" sa se formeze din Bucuresti Nord si sa i se suprime opririle dintre Medgidia si Constanta 5. Pentru Sibiu introducerea unui tren care sa circule pe Fagaras-Brasov-Bucuresti Baneasa si apoi catre Mangalia (eventual grupa la 1944). 6. Tren IR Craiova -Slatina-Pitesti-Buc Nord-Mangalia 7. Suprimarea opririlor unor trenuri IR din statiile care nu genereaza calatori, in urma unor analize a nivelului de vanzari de bilete de calatorie. 8. Trenuri Regio Expres pe rutele limitrofe Bucurestiului si marilor orase, pentru a suprima opririle comerciale ale unor trenuri IR de lung parcurs in statii ca : Videle, Mizil, Comarnic, Floresti PH, Rm Sarat etc. 9. Tren Regio Expres pe relatia BRASOV-SINAIA (o rama electrica), care sa preia traficul de pe microbuzele care circula intre statiuni, iar in sezon cu atat mai mult ar fi utilizat, urmad a circula in ritm cadentat din ora in ora. 10. Trenurile Internationale sa fie ridicatedin nou la rang de IC, cele care merg inspre Vest. 11. Diferenta de pret intre trenurile IR si cele IC sa nu fie mai mare de 15 lei, iar aceste trenuri sa nu fie acceptate decat unele dintre gratuitatile oferite de catre Statul Roman: ex- persoane cu handicap, veterani de razboi, etc.
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6197 Data de inscriere : 23/08/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 05 Sept 2017, 18:52
dandel a scris:
Daca tot se posteaza aici propuneri pentru MT 2017/2018, m-am gandit si eu la cateva:
1. Trenurilor sezoniere de lung parcurs, catre Mangalia sa li se suprime opririle comerciale intre Bucuresti Nord / Baneasa pana la Constanta. Pentru calatorii din statiile de pe aceasta ruta raman trenurile permanente. 2. Trenuri InterCity pe relatia BRASOV-BUCURESTI NORD-CONSTANTA ( cu opriri comerciale in Predeal-Busteni-Sinaia-Ploiesti Vest -Bucuresti Nord). 3. Prelungirea trenurilor IR Brasov - Constanta pana la Mangalia. 4. "Trenul Tineretului" sa se formeze din Bucuresti Nord si sa i se suprime opririle dintre Medgidia si Constanta 5. Pentru Sibiu introducerea unui tren care sa circule pe Fagaras-Brasov-Bucuresti Baneasa si apoi catre Mangalia (eventual grupa la 1944). 6. Tren IR Craiova -Slatina-Pitesti-Buc Nord-Mangalia 7. Suprimarea opririlor unor trenuri IR din statiile care nu genereaza calatori, in urma unor analize a nivelului de vanzari de bilete de calatorie. 8. Trenuri Regio Expres pe rutele limitrofe Bucurestiului si marilor orase, pentru a suprima opririle comerciale ale unor trenuri IR de lung parcurs in statii ca : Videle, Mizil, Comarnic, Floresti PH, Rm Sarat etc. 9. Tren Regio Expres pe relatia BRASOV-SINAIA (o rama electrica), care sa preia traficul de pe microbuzele care circula intre statiuni, iar in sezon cu atat mai mult ar fi utilizat, urmad a circula in ritm cadentat din ora in ora.
10. Trenurile Internationale sa fie ridicatedin nou la rang de IC, cele care merg inspre Vest. 11. Diferenta de pret intre trenurile IR si cele IC sa nu fie mai mare de 15 lei, iar aceste trenuri sa nu fie acceptate decat unele dintre gratuitatile oferite de catre Statul Roman: ex- persoane cu handicap, veterani de razboi, etc.
Aduci tu vagoane companiei CFR Calatori pentru a infiinta acele trenuri REx ?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 05 Sept 2017, 20:13
dandel a scris:
Daca tot se posteaza aici propuneri pentru MT 2017/2018, m-am gandit si eu la cateva:
1. Trenurilor sezoniere de lung parcurs, catre Mangalia sa li se suprime opririle comerciale intre Bucuresti Nord / Baneasa pana la Constanta. Pentru calatorii din statiile de pe aceasta ruta raman trenurile permanente. 2. Trenuri InterCity pe relatia BRASOV-BUCURESTI NORD-CONSTANTA ( cu opriri comerciale in Predeal-Busteni-Sinaia-Ploiesti Vest -Bucuresti Nord). 3. Prelungirea trenurilor IR Brasov - Constanta pana la Mangalia. 4. "Trenul Tineretului" sa se formeze din Bucuresti Nord si sa i se suprime opririle dintre Medgidia si Constanta 5. Pentru Sibiu introducerea unui tren care sa circule pe Fagaras-Brasov-Bucuresti Baneasa si apoi catre Mangalia (eventual grupa la 1944). 6. Tren IR Craiova -Slatina-Pitesti-Buc Nord-Mangalia 7. Suprimarea opririlor unor trenuri IR din statiile care nu genereaza calatori, in urma unor analize a nivelului de vanzari de bilete de calatorie. 8. Trenuri Regio Expres pe rutele limitrofe Bucurestiului si marilor orase, pentru a suprima opririle comerciale ale unor trenuri IR de lung parcurs in statii ca : Videle, Mizil, Comarnic, Floresti PH, Rm Sarat etc. 9. Tren Regio Expres pe relatia BRASOV-SINAIA (o rama electrica), care sa preia traficul de pe microbuzele care circula intre statiuni, iar in sezon cu atat mai mult ar fi utilizat, urmad a circula in ritm cadentat din ora in ora. 10. Trenurile Internationale sa fie ridicatedin nou la rang de IC, cele care merg inspre Vest. 11. Diferenta de pret intre trenurile IR si cele IC sa nu fie mai mare de 15 lei, iar aceste trenuri sa nu fie acceptate decat unele dintre gratuitatile oferite de catre Statul Roman: ex- persoane cu handicap, veterani de razboi, etc.
1. Trenurile sezoniere înlocuiesc o parte din trenurile care circulă în restul anului. Iar opririle alea între Bucureşti şi Constanţa înseamnă maxim 15 minute în plus la traseu. Sezonierele sunt lungi şi GRELE, nu fac procentul de masă frânată pentru 160 km/h 2, 10. Trenurile IC nu sunt subvenţionate. Dacă ar circula la preţ nesubvenţionat, nu şi-ar permite nimeni să meargă cu ele. 3. 4. Şi cu Piteştiul ce faci? Slatina? Să zicem că celor de pe Valea Oltului poţi să le pui un Desiro care să-i ducă în Caracal la 1991 sau 1593, dar cu Piteşti şi Slatina nu ai ce să faci. În plus, navetiştii de pe Medgidia - Constanţa cu ce îi transporţi? De când există acest tren de noapte, mereu a circulat ca personal/regio între Medgidia şi Constanţa, chiar şi când era la rang de interregio. Pentru că nu au cum să îl traseze decât anulând un Regio. Asta înseamnă vreo 100 şi ceva de abonaţi (dacă nu chiar mai mulţi) care se vor duce la maxi-taxi. 5. Ar fi frumos, dar unde să o ma ataşeze la 1944? 6. Craiova are destule trenuri pe ruta directă spre litoral - 1593, 1924, 1991, Softransul. Care ar fi rostul unui tren care să ocolească 50 km şi o oră jumate prin Slatina? Slatina are 1921/2 direct + diverse combinaţii via Bucureşti Nord sau Caracal. 7. Dacă nu ar fi fost călători, nu ar fi oprit IR-urile în unele staţii. Iar altele sunt opriri pentru încrucişări, revizii în tranzit, vârfuri de pantă, schimb de personal, trecute şi în livret pentru a mai aduce un călător sau 2. Crezi că urcă/coboară cineva în Balota, de exemplu? 8. Ai văzut vreodată care e intervalul la care opreşte un tren IC în Ungaria? În Belgia? În Olanda? E undeva la 30 - 50 km, tocmai pentru că staţii ca Videle, Comarnic, Rm. Sărat etc. generează călători. 9. 10. Vezi 2. 11. Dar de ce doar veterani şi persoane cu handicap? Ca să facem discriminare?
_________________ :TTT:
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 05 Sept 2017, 20:33
Pai zisese sa fie limitat din start Trenul Tineretului la Bucuresti. Asta chiar ar fi ceva bun. In rest ar trebui sa ramana acelasi traseul, dar nu trenul cu etajate.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 05 Sept 2017, 20:39
Păi bun, să rămână de la Bucureşti, cu 22-96. Dar atunci să fie cu tarif de InterRegio, că de aia e InterRegio. Trenul ăsta e la juma' de preţ faţă de celelalte... iar etajatele abia fac faţă de la Bucureşti la Mangalia şi retur.
_________________ :TTT:
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 05 Sept 2017, 21:08
1921/1922 in formula actuala atrage prin tarif. Lumea nu vine de drag la etajat. Destul de multi nici nu stiu dinainte la ce conditii de calatorie se asteapta. La fiecare drum cu ele auzi pe cineva blestemand conditiile si promite ca nu va mai alege asa ceva. Etajatul nu e pentru trenuri de 13 ore. Dar de la Bucuresti e foarte ok. Iar de la Sibiu tot trebuie oferta, un 30% macar, la vagoane gen 22-96.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 05 Sept 2017, 21:24
Dr2005 a scris:
4. Şi cu Piteştiul ce faci? Slatina? Să zicem că celor de pe Valea Oltului poţi să le pui un Desiro care să-i ducă în Caracal la 1991 sau 1593, dar cu Piteşti şi Slatina nu ai ce să faci. În plus, navetiştii de pe Medgidia - Constanţa cu ce îi transporţi? De când există acest tren de noapte, mereu a circulat ca personal/regio între Medgidia şi Constanţa, chiar şi când era la rang de interregio. Pentru că nu au cum să îl traseze decât anulând un Regio. Asta înseamnă vreo 100 şi ceva de abonaţi (dacă nu chiar mai mulţi) care se vor duce la maxi-taxi. 5. Ar fi frumos, dar unde să o ma ataşeze la 1944?
Ai dreptate, nu putem izola Valea Oltului de Litoral precum si orasele Pitesti, Slatina sau Sibiu. Totusi se cuvin cateva precizari. - 1593/1594 nu circula in extra-sezon estival fiind inlocuite pe timp de vara de trenurile 1993/1994. - Dar preia si navetistii sectiei Constanta-Mangalia, nu doar pe cei dintre Medgidia si Constanta. - In prezent 1944 vine cu 7 vagoane de la Satu Mare, + doua de la Cluj atasate in Dej Calatori, + doua de la Sighet atasate in Beclean pe Somes, + doua de la Targu Mures atasate in Deda, + unul atasat in Brasov, in total sunt 14. Si cum sectia Constanta-Mangalia permite circulatia trenurilor de calatori cu maxim 15 vagoane ar mai fi loc de inca unul pentru grupa de Brasov. Problema e la capitolul vagoane unde cfr calatori sta rau de tot + turnusul acestora + alte probleme legate de locomotive si personalul cfr. Daca pentru ultimele se gaseste cale de rezolvare, de unde vagoane in plus? Ducandu-le la Sibiu ar necesita mult mai multe vagoane decat compun trenul in prezent. Dar sa speram ca pentru noul mers se vor mai gasi solutii
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mar 05 Sept 2017, 22:49, editata de 1 ori
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018